.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kobieta ‹› rower ‹› dragonball ‹› tomasz ‹› k pop ‹› wiara ‹› dodatki ‹› find ‹› sama pisa ‹› wiersze o mnie ‹› w-f wierszyk ‹› imiona ‹› kocham cie bo ‹› zimno ‹› pain i ‹› http ‹› najlepsza ‹› ziyo ‹› tymczasowy brak nazwy ‹› roy ed ‹› muj pierszy ‹› avatary ust ‹› Sasuke sakura ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› Lily i James Potter ‹› Jonghyun x minho ‹› gry ‹› szablon ‹› fotki ‹› siostry ‹› sebastian ‹› ryby ‹› egypt ‹› rok po ‹› piersi ‹› kalendarze ‹› harry ‹› dowcipy ‹› emilka ‹› wierszyki ‹› test kl 6 ‹› dietA ‹› KINO ‹› w-f wiersz ‹› image ‹› przepraszam ‹› dzien ‹› stopy ‹› STRASZNE ‹› psy ‹› hermiona ‹› Itachi ‹› dzien dobry na nk ‹› lily ‹› najlepsze zdjcia ‹› wrzuta ‹› olka ‹› dla dzieci ‹› wiersze z ‹› super ‹› klasa ‹› wierszyk ‹› ola 14 ‹› miley ‹› oczy kota ‹› kocham ‹› sklep ‹› opowiadanie ‹› przyjazn ‹› tokio ‹› dzie ‹› Polska ‹› kocham cie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› chad ‹› buziaki ‹› rok ‹› opowiadania o Th ‹› wstA ‹› Green ‹› Chase ‹› grupy ‹› usta ‹› MIOCI ‹› Jaja ‹› shemale ‹› jego dziewczyna ‹› OBRAZKI wF ‹› zdrowia ‹› moda ‹› istnieje ‹› animacje ‹› najlepsze ‹› praktyki ‹› mamo ‹› test ‹› pisz ‹› pick ‹› blog ‹› rock ‹› sakura i jej po ‹› wiersze na nk ‹› opisy na ‹› Panfu ‹› młodzi tytani ‹› sport ‹› kamila ‹› sprawdzian ‹› tom ‹› no perfect ‹› boli mnie kręgosłup ‹› pozdrowienia ‹› mama ‹› polityka ‹› czerwony ‹› obrazeczki ‹› prace ‹› pami ‹› kamil ss ‹› na dobranoc ‹› szablony na bloga ‹› jane ‹› porno filmy ‹› skate ‹› jaka ‹› ubrania ‹› sex ‹› Sasuke ‹› black ‹› wolny ‹› dr house ‹› Tokio hotel op ‹› smutna ‹› ania ‹› zycie i smierc ‹› muzyka ‹› szablony ‹› znaki ‹› pomoc ‹› komandos ‹› ola ‹› Lady ‹› przeprowadzki ‹› tokio hotel ‹› monika ‹› pieski ‹› ciesz ‹› wiki ‹› fashion ‹› Pozna ‹› eminem ‹› hong ‹› myli ‹› o kumpeli ‹› nasza klasa pl ‹› naruto x hinata ‹› sexy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› joe ‹› dla dziewczyny ‹› teen ‹› puchatek ‹› zycie ‹› Hikaru x Kaoru ‹› hotel ‹› sakura ‹› obrazki na NK ‹› wszystkiego ‹› tapety- ‹› key ‹› Song ‹› one direction ‹› lol ‹› dziewczyna ‹› big ‹› wiersze na nk ‹› Jego jaja ‹› pamitnik ‹› g - dragon ‹› kamil ‹› Taylor ‹› dla przyjaci ‹› ciekawe ‹› blogi ‹› cicho ‹› anime ‹› zaj ‹› urodzinowe ‹› zimno mi ‹› zdrowie ‹› kochaj ‹› final ‹› oczy ‹› angel ‹› britney ‹› wierszyki mi ‹› paulina ‹› przytul ‹› vampire ‹› jaka jestem

Wyszukaj na blogach

bez tytułu Coś Tam Coś Tam Kurwa Co Ja Będe Pisał? Dobra Byle Co Będzie Się Powtarzać,Coś Tam Coś Tam Kurwa Co Ja Będe Pisał? Dobra Byle Co Będzie Się Powtarzać, Coś Tam Coś Tam Kurwa Co Ja Będe Pisał? Dobra Byle Co Będzie Się Powtarzać,Coś Tam Coś Tam...

5 Jest wpół do 12. Kurwa, niedawno się obudziłam. Przepraszam za wulgaryzmy, ale jestem na siebie wściekła... Brak mi konsekwencji w działaniu. Jakimkolwiek. Weźmy na przykład odchudzanie. Za każdym razem, jak wchodzę na wagę i widzę, że...

Sennik. - czyli moja ukryta pasja do pisania... Z dedykacją dla Katarzyny H., mojej przyjaciółki, mojej "sennej" inspiracji.                           SENNIK - czyli...

skonczyc sie nie da? Zbliżając się coraz niżej i niżej.Aż doszłam do upragnionego punktu.Mówił że jest w koszulce i spodenkach.Pytałam go jeszcze wcześniej.To dobrze działa na wyobrażnie.I kończe dalej:-ściągam twe spodenki aż do momentu kiedy przed oczami mam twego...

........................ Pisać, pisać, po prostu pisać, dla samej przyjemności pisania, bez zobowiązań. Bez czytelnika, bez zwierzchnika, po prostu stawiać litery i doprowadzić się do stanu, w którym największym problemem jest ortografia. I palce rwą się do pisanie o...

Ten blog to mój blog Blog... ładna nazwa dla strony internetowej. Jak widzicie to też jest blog. Ma Księgę Gości, system komentarzy i notek. Tak więc jest to zwyczajny blog bez wydziwiania. To co czytacie jest notką nr. 1. Postaram się pisać posty codziennie. W miarę...

ROZDZIAŁ 2-"FILMY,SEN" Obudziłam się na czymś twardym, okazało się, że w nocy spadłam z łóżka, Podniosłam się popaczyłam na zegarek była 9 -a Pojdę się jeszcze klapnąć do wyrka- powiedziałam Więc skoczyłam do łóżeczka i zamknęłam oczka Nie stety długo nie...

Ocena nr. 56 http://bring-me-to-life.blog4u.pl Z ciemnych otchłani naszej księgi wyłonił się blog o jakże otchłaniowej, a może otchłannej lub zachłannej nazwie bring-me-to-life. Zaleciało mi Evanescence. Ależ się znajomością zespołów wykazałam, nie? Ale już Evanescence byłoby lepsze do tego,...

Szukam i nie znajduje . . . Mój głupi wiersz:Milczenie Nie wiem czemu pisze ale pisze.Wena opuściła mnie i jakoś nie zamierza powracać.Ehh... no cóż zrobić.Chyba tylko mieć nadzieje że powróci na starość.A może mi się tylko tak wydaje że mnie wena opuściła.Nawet nie próbowałam pisać tej mojej...

Krótka historia pop-grupy Myslovitz Krótka historia pop-grupy Myslovitz Krótka historia pop-grupy Myslovitz spisał : Robert Chuchla ____________________ Mysłowice 2009 Pamięci Moniki Haberla (...

Natchnienia... Bon jour! Jak na razie udało mi się napisać o Szekspirze i nie Szekspirze i legendzie wspaniałej Atlantdy. Dzisiaj chcę napisać co było natchnieniem różnych sławnych osobistości (pare cikawostek zgromadziłam). Motto Napoleona I:"Ludzie są jak...

.___ yhh. no to dziś dzień taki nawet. . tj w szkole nawet jakoś. . a zreszt a może jednak tak sobie. . a nie wiem już. . ehh a to co On mi teraz robi to już normalnie masakra. . zachowuje sie jak najzwyklejszy dupek. . a ja dalej sie głupia...

O AUTORCE... J.K. Rowling *** Autorka książek o Harrym Potterze *** Joanne K. Rowling jest autorką wspaniałych powieści o nastoletnim czarodzieju, Harrym Potterze. Gdyby nie ona, te książki w ogóle nie powstałyby, nie byłoby tej strony internetowej i...

PIERWSZA NOCIA CZEŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!             HOGWART      ...

Powitanie i zarazem pierwsza myśl Witam Was Moi Kochani Witam tym bardziej,że tym bardziej że chce pisać błoga ale tym bardziej chcę pisać to sam zastanawiam się o czym pisać. Bo w dzisiejszym świecie ciężko znależć odbiorocę błoga, który pisze o wszystkim czasem...

Nie lubię początków. Nie lubię początków-nie ukrywam tego. Ale cóż. Kiedyś trzeba zacząć. Mam na imię Magda, a na nazwisko...a po co właściwie mielibyście wiedzieć?Jestem dziewczyną która ma mniej niż 15 lat i lubi się uczyć. Nazwiecie mnie kujonem?Nazywajcie...Będę...

Rozdział 17 "Zapomniana historia" -Wszystko w porządku, Selene?- usłyszała głos zagłuszany stukotem szybko jadącego powozu, w którym się znajdowali. Dziesięcioletnia dziewczynka odwróciła wzrok od szybko przemieszczającego się za oknem obrazu i zwróciła go ku siedzącemu naprzeciw...

Oto Ja..:) Jest niedziela wieczór,siedzę w domu i rozmyślam jak zacząć pisanie,jak to wszystko rozpocząć i jak wyjaśnić Wam o czym mam zamiar pisać.Chcę pisać o uczuciach,wartościach,sentymentach,wspomnieniach, czyli jednym słowem..o miłości.Dla niektórych...

Pierwsza powitalna notka, lecz nie ostatnia. Witam wszystkich w pierwszej notce na nowym blogu. To kolejny portal, w którym próbuję się zadomowić:P Pewnie ktoś zada pytanie dlaczego kolejny? Hm pytanie oczywiste tylko co z odpowiedzią? Odpowiedź jest dosyć prosta tylko czy będzie...

:) Witam wszystkich! Nie powiem jak się nazywam. Nie powiem ile mam lat. Nie zdradzę swojej płci. Nie dowiecie się co lubię i jak spędzam wolny czas. Będę pisać o życiu... Nie swoim. Nie przyjaciół. Nie wrogów. Nikogo bliskiego. Będę...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..754 755

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów