.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
oczy ‹› blog ‹› pisz ‹› humor ‹› Tokio hotel op ‹› key ‹› cisza jest moja ‹› find ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie ‹› trzy ‹› dlaczego kocham cie ‹› test kl 6 ‹› stopy ‹› rok po ‹› wiki ‹› joe ‹› rower ‹› mama ‹› fairy tail ‹› wiersze na nk o sobie ‹› photo ‹› zajebisty ‹› bo kocham ‹› dzie ‹› http ‹› site ‹› Jego jaja ‹› dowcipy ‹› Pozna ‹› Jego ptaszek ‹› ball ‹› kubu ‹› pozdrowienia ‹› oris mori ‹› wstA ‹› sport ‹› milosc ‹› black ‹› ichigo ‹› manga ‹› pansy i draco ‹› cipki ‹› Majcia ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› naruto story ‹› techno ‹› 2005 ‹› sexy ‹› dzień wszystkich świetych ‹› cicho ‹› lato ‹› czerwony dywan ‹› hermiona ‹› ino ‹› tomek ‹› Dawn ‹› kwiatkowski ‹› Miley Cyrus ‹› cycki ‹› opowiadanie ‹› Holiday ‹› Shikamaru i Temari ‹› młodzi tytani ‹› wszystkiego ‹› naruto 39 ‹› lily ‹› angel ‹› monika ‹› wampiry ‹› 4 klasa ‹› jemi ‹› register ‹› przyja ‹› kocham cie ‹› gay ‹› kobieta ‹› granit ‹› buziaki ‹› nasza klasa pl ‹› girl ‹› Kimi ‹› wiersze na nk o mnie ‹› cureczka ‹› image ‹› shakira ‹› seul ‹› hotel 54 ‹› pocałować dziewczynę ‹› code ‹› najlepsze ‹› kiba x hinata ‹› arbiter ‹› w-f wierszyk ‹› kochaj ‹› kiba x ‹› jaka jestem ‹› dietA ‹› Uchiha ‹› penis ‹› klaudia ‹› pro ‹› dla kolegi ‹› Green ‹› tesknie ‹› Yamamoto ‹› kochaj mnie ‹› justin bimber ‹› my chemical romance ‹› star ‹› USA ‹› fashion ‹› orlando ‹› hinata ‹› britney ‹› Hilton paris ‹› grupy ‹› rysunki ‹› dziewczyn ‹› konie ‹› opisy na ‹› tokio hotel ‹› wilk ‹› michael ‹› kamila ‹› rock ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› lafee ‹› marcin ‹› jego dziewczyna ‹› love ‹› MIOCI ‹› h2o ‹› ciesz ‹› gry ‹› avatary na nk ‹› ksiazki ‹› Ashley ‹› nieporozumienie ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› odkrywamy tajemnice życia 4 ‹› sukces ‹› czterdziestolatki ‹› oliver wood ‹› kotki sa piekne ‹› werka ‹› smutna dziewczyna ‹› ciekawe ‹› Chase ‹› sunrise avenue ‹› sasori i ‹› naruto i sakura ‹› urodziny ‹› kocham ‹› tokio hotel ‹› blog anime ‹› kasia ‹› konan ‹› klaudia p ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› Winry i Ed ‹› reggae ‹› kredyty ‹› wakacje ‹› wiosna ‹› opowie ‹› tru lof ‹› karolcia ‹› linki ‹› johnny depp ‹› emo ‹› Chłopcy ‹› mp3 ‹› dorota ‹› samotnosc ‹› KINO ‹› rob ‹› paulina ‹› w akatsuki ‹› wiersze na nk ‹› opowiadanieo ‹› pytania ‹› dziewczyny ‹› tokio ‹› gify ‹› moja muzyka ‹› hotel ‹› pomoc ‹› witch ‹› joanna ka ‹› dzie dobry na nk ‹› solo-noi ‹› vanessa ‹› gry komputerowe ‹› pinezki ‹› fotki ‹› karen ‹› male

Wyszukaj na blogach

BMX > NAUCZ SIĘ SKAKAĆ - wskazówki A więc przedstawie szkółke nauki podstawowego skakania bunnyhop.. Jest to absolootna podstawa dzięki której możemy wykonywać inne street'owe tricki.. Czytałem na ten temat troche, ale wiele tutriali to same pierdoły.. Nauczyłem się trick'a na...

Jak dbać o bmx'a Siemka, w tym artykule powiem (napisze) wam jak dbać o bmx'a wyczynowego. Więc tak, najważniejsza sprawa to żeby koła były dobrze napompowane, bo jak nie są to wtedy pęka dętka z powodu tego że gwint się rusza jak nie ma powietrza, przekręca...

Z pamiętnika pracownika PONIEDZIAŁEK - Dostaliśmy komputery. To takie telewizorki z pudełkiem i kawałkiem harmonii. Fajne są. WTOREK - Cały dzień siedzę przed komputerem. Chyba się popsuł. ŚRODA - Przyszedł nasz kierownik i włączył komputer do gniazdka....

haski Użyteczność rasy - na wesoło :) Haski to: doskonały pies stróżujący Potrafi namiętnie i w wielkim skupieniu całymi godzinami pilnować kości. doskonały pies obronny Doskonale broni swojej miski. Nie ma w tym sobie równych. doskonały...

głupota. zachować prawa autorskie. -Muszę iść. - postanowiłam. -Dopiero zjedliśmy. - zauważył Serj. -Wiem. - wstałam i poszłam do jego pokoju. Zaczęłam zbierać swoje rzeczy. Byłam zamyślona. Naszły mnie wczorajsze wspomnienia. I ból. Chciałam jak najszybciej zaszyć się samotnie...

śMIESZNE COŚ O MIKOŁAJU Kto jest kochany przez wszystkie dzieci (i nie tylko dzieci!)??? Oto krótka charakterystyka naszego bohatera: * imię: Mikołaj * nazwisko: nieznane * pseudo: Święty * zawód: roznosiciel zabawek * pochodzenie zabawek:...

....:::Z PAMIETNIKA PRACOWNIKA:::... PONIEDZIALEK - Dostalismy komputery. To takie telewizorki z pudelkiem ikawalkiem harmonii. Fajne sa. WTOREK - Caly dzien siedze przed komputerem. Chyba sie popsul. SRODA - Przyszedl nasz kierownik i wlaczyl komputer do gniazdka. ...

DOWCIPY O JASIU Jaś mówi do mamy: - Mamo, mamo, idzie wujek z ciocią Idą! Na to mama: - Nie mówi się wujek i ciocia, tylko wujostwo. Po chwili Jaś do mamy: - Mamo, mamo, idzie stryj ze stryjenką! Na to mama: - Nie mówi się stryj ze stryjenką, tylko...

Coś o jeżdzie Rozróżniamy 7 tybów jazdy : DH – downhill, zjazd z góry na czas. Do tego potrzebny jest specjalny, amortyzowany rower, tzw. "full suspenssion", a w skrócie full. Niezorientowani często myślą, że to motor bez silnika. Trasy zjazdowe...

Część pierwsza... Krótka informacja: Mam na imię Julka. Anetka i Adrian to kuzynowie, a Max to dobry przyjaciel Adriana.Znamy sie od kołyski . Zawsze trztymamy się tą 4 nikogo nie dodajemy, ale tez nikogo nie wyrzucamy z naszego towarzystwa.Ja i aNetka mamy po 15...

1,2,3 i bum.............. wybuchla blogowa bomba To moj pierwszy wpis... Wiec pewnie czas na rozszerzenie informacji zawartych w opisie bloga. Moja astronomiczna wage zawdzieczam: - slabosci do slodyczy, ktore sa tu wyjatkowo tanie i najbardziej dostepne. W Polsce majac ochote na przekaske...

No troche mnie tu nie bylo :P A wiec (od a wiec sie nie zaczyna zdania ale co tam mature z polskiego juz napisalam heheheh) dawno mnie tu nie bylo...ale komantarzy tez nie przybylo!! Mialam wiele spraw na glowie a najwazniejsza bylo przygotowanie do matury...wczoraj zdalam...

Chory jestem ... Chory jestem. To wszystko przez tą cholerną robotę … oki … przyznaje się, robię w … maglu. Robota jak robota, nudna i po 8-12h daje się we znaki … za to jaki mam ubaw :) Dookoła sporo seksownych panienek (już teraz wiem...

Żyj tak, aby po twojej śmierci przyjaciele się nudzili :p Moje życie... Trudna sprawa... Może pomińmy ten temacik??? :p A tak na serio ostatnio zaszły w nim pewne zmiany. Nie mam chłopaka, ale mam wspaniałych przyjaciół... Pozdrawiam moich wspaniałych kolegów :* Jesteście super!!! Większość...

przedweekandowe napiecia Zwykle w piatek odliczam minuty do 17:00, o ktorej koncze prace. Dzis nie. W pracy mam pelno czasu. Robie wiele bzdurnych rzeczy. Organizacja pracy w firmie, w ktorej jestem zatrudniona przypomina to co dzis mozna zobaczyc w Polsce tylko w...

Dowcipy ;] - Jasiu, co wolisz braciszka czy siostrzyczkę? - pyta mama. - Rower górski! _____________________________________________________ Dzieci w klasie maluja swojego tatę. Jasiu maluje i nagle pani pyta: "Jasiu czemu namalowałeś tacie zielone...

Horror w piwnicy W pewnym bloku mieszkała pewna dziewczynka o imieniu ola. Niedawno się przeprowadziła i nie miała pojęcia kto mieszkał wcześniej tam gdzie ona teraz. Dwa piętra wyżej mieszkał fajny chłopak (ale o wiele starszy od niej;() a jego ojciec nie miał...

Odcinek 28 Po tych zakupach to Tom mówił że ma uraz psychiczny ponieważ wczorajszy dzień spędzili głównie na zakupach...Tego dnia postanowili wybrać sie na mały spacerek po plaży... -Shit..co z tym rowerem!!!...-wkurzał się Geo ponieważ cały czas mu...

38. Pod górkę... Ukradli mi rower. Po tym jak pare lat stał w piwnicy ktoś się pokusił i go sobie przygarnął... i kłódkę popsuli. Otworzyli jeszcze 8 innych piwnic, ale mój rower okazał się najatrakcyjniejszy i tylko mój zabrali. _________ Znów to robię. Daje...

Rozdział 2 - Znikająca szyba (Cz.1) Przepraszam, że tak długo nie dawałam nowej notki, ale nie miałam czasu. Ale od dzisiaj będę już dawała nowe notki:) I do tego zmieniłam szablon. Szablon jest autorstwa mojego! Nie kopiować jeśli łaska:) Od czasu, gdy Dursleyowie znaleźli pod...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..53 54

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów