.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
my ps vita ‹› http ‹› obrazki ‹› mieszne ‹› kasia ‹› kochaj mnie ‹› girl ‹› Martina stoessel ‹› blog ‹› code ‹› dlaczego kocham cie ‹› Hinata ‹› 4 klasa ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› gry ‹› istnieje ‹› fajny ‹› kocham ci ‹› kredyty ‹› zdrowie ‹› Polska ‹› 3 klasa ‹› Hilton paris ‹› ubezpieczenia ‹› kocham cie bo ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› rok po ‹› wiersze na nk mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› tokio ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pytania ‹› pro ‹› prace ‹› pisz ‹› image ‹› moje fotki ‹› pick ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dzie ‹› Lady ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› szkoa ‹› kinga ‹› black ‹› kocham ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› find ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› oczy ‹› blogi ‹› gwiazdy ‹› ciekawe ‹› mama ‹› usta ‹› dziewczyn ‹› przepraszam ‹› rok ‹› myli ‹› avatar ‹› cisza ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› dzien ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› obrazki na NK ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› jego dziewczyna ‹› zaj ‹› wiosna ‹› ola 14 ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› dzie dobry na nk ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› Tokio hotel op ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› pomoc ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› grupy ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› 2 Min ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› kamila ‹› WITAM ‹› zaj ‹› mj chopak ‹› autumn ‹› imiona ‹› jessica ‹› wszystkiego ‹› zimno ‹› szablon ‹› OBRAZKI wF ‹› dziewczyny ‹› siostry ‹› USA ‹› h2o ‹› naruto ‹› britney spears ‹› naruto sk ‹› tusk ‹› final ‹› moderator ‹› tapety ‹› pieski ‹› zajebisty ‹› hotel 54 ‹› rysunki ‹› okulary ‹› Jaja ‹› ola ‹› duchy ‹› historie na nk ‹› wycieczka ‹› sakura i sasuke ‹› tomek ‹› cipka ‹› kamil ss ‹› gaara i hinata ‹› opowiadania ‹› us5 ‹› opisy na nk ‹› zdj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rower ‹› fashion ‹› cisza g ‹› nazwy na nk ‹› smierci ‹› key ‹› jaka jestem ‹› gry komputerowe ‹› dr house ‹› site ‹› WEEKEND ‹› madzia ‹› zbawienie ‹› wiktoria

Wyszukaj na blogach

Ivan i Delfin-Bara Ba Ty te gadki skończ, Moją małą bądź, Jestem ładny miś, Zapalimy dziś… Kiedy starsi słodko śpią, Ja zanucę piosnkę tą. Tralala, kochaj mnie! Bara ba, nie jest źle! Tralala, przecież chcesz! Bara ba, ja twój zwierz!...

Enterki i takie tam Kilka enterków z Chobits i innymi anime "Szansa"-Virgin Byłam w tym miejscu gdzie człowiek na ziemi już dosięga piekła bram ból i cierpienie, wciąż niezrozumienie: "Dlaczego właśnie ja?"...

"DLACZEGO NIE!" - gwiazdy na planie! Przedstawiamy obsadę komedii romantycznej „Dlaczego nie!” w reż. Ryszarda Zatorskiego: Tomasza Kota (Dawid), Annę Przybylską (Gwiazda), Antoniego Pawlickiego (Piotr), Agnieszkę Warchulską (Ewa), Jakuba Wesołowskiego, Przemysława...

Chociaz niedawno cie poznałam to się w tobie zakochałam pojawiłeś się tak nagle jakby ostry wiatr niewiem nawet jak to sie stalo że sie w tobie zakochałam ty otworzyłeś mi oczy na świat to się stało tak szybko chciaz niewiem sama jak Róże są piękne, bo kwiaty mają lecz nie są wieczne, bo...

Pamiętaj o tym!!! 1. Jest na świecie conajmniej 5 osób, które tak Cię kochają, że oddałyby za Ciebie życie. 2. Jest na świecie, conajmniej 15 osób, które kochają Cię w ten, lub inny sposób. 3. Jeśli kiedykolwiek ktoś Cię nienawidził, to...

Dostałam fajna stronke... a to jej tresc: Zuzanna - co za piękne imię... Zuziu, jesteś wspaniałą, szlachetną kobietą! Zuziu, masz wielkie i wspaniałomyślne serce! Zuziu, posiadasz niespotykane umiejętności! Zuziu :) Twój płomienny uśmiech sprawia, że mężczyznom drżą kolana!...

Kasia - co za piękne imię... Kasia - co za piękne imię... Kasiu, jesteś wspaniałą, szlachetną kobietą! Kasieńko, masz wielkie i wspaniałomyślne serce! Kasiu, posiadasz niespotykane umiejętności! Kasieńko :) Twój płomienny uśmiech sprawia, że mężczyznom drżą...

...prócz Ciebie nic... "Świat szybki jak, młody wiatr pędzi co tchu... I nie ma czasu na miłość już. Więc proszę Cię blisko bądź, kochaj mnie... Trwaj przy mnie, bo wokół wzburzone morze... Tylko Twoja dłoń. To stały ląd. Żyj z całych sił, życie tli się...

15 rzeczy o których niewiesz....;) oto 15 rzeczy, o których prawdopodobnie nie wiesz lub nie myślisz: 1. Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak Cię kochają, że oddałyby życie za Ciebie. 2. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają Cię w ten lub inny...

kocham :) Kocham Cię jak rosa kocha kwiaty, kocham jak ptaki kochają słońce, kocham jak fale kochają podmuch wiatru, kocham Cię jak matka kocha swoje dziecko, jak pamięć kocha twarze, kocham Cię jak stęskniony przypływ kocha pełnię księżyca, jak aniołowie...

Kocham cie Dzisiaj uwierzyłam, że do szczęszcia mi wystarczy bym przy Tobie była, byś codziennie na mnie patrzył. Niby tak zwyczajnie, ale oczy mówią wiele, Uwierzyłam znów... Ten blask, który inni we mnie dostrzegają, Niech...

...Coś na przywitanie... Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak cię kochają, że oddałyby życie za ciebie. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają cię w ten lub inny sposób. Jeśli kiedykolwiek ktoś cię nienawidził to tylko dla tego, ze chciałby być...

Opisy Miłosne Świat Ci podaruje Serce Ci Dam To Wszystko co Nie dobre Zapomniec CZas Tak mi smutno tak mi zle bo niema do kogo prytulic sie :( Oddam Serce w Dobre Ręce, Kto Je Weźmie D Siebie??? Kochac kogos ,a potem stracic to jak kupic...

O czym nie wiesz? 1 Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak cię kochają, że oddałyby życie za Ciebie. 2 Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają Cię w ten lub inny sposób. 3 Jeśli kiedykolwiek ktoś Cię nienawidził, to tylko dlatego, że...

Racja!!! Najgłębiej patrzą te oczy, króre najwięcej płakały. Najbardziej kochają serca, które najmocniej cierpiały. ------------------------- Najgłębiej patrzą te oczy, króre najwięcej płakały. Najbardziej kochają serca, które...

... Siema...brak weny na pisanie...wybaczcie...;* 15 rzeczy..o których prawdopodobnie nie wiesz.. : :*:*:* 1. Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak Cię kochają, że oddaŁyby życie za Ciebie. 2. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które...

MIŁOŚCI NIE DA SIĘ KUPIĆ. . . Miłość Miłość prawdziwa, szczera i cicha, Trudno o niej mówić, ciężko napisać, Przychodzi niespodziewanie, niechciana, Przewraca nasze życie, lecz wyczekiwana to zmiana. Daje szczęście, odbiera smutek, Choć potrafi ranić i niszczyć...

Odkąd Cię nie ma jestem snem... Kolejna notka Jezu, ile ja już nie dawałam notki? Długo xD Oj poczekajcie. Są jakieś pytania? Ii, nie ma xD Wiem, piszę od rzeczy, ale po prostu mam zajebisty humorek. Dobra, daję tą notkę Rozdział XVIII Z lekko uchylonymi ustami patrzyła na...

Urodzinowe Radosne życzenia aby każdy rok przynosił wszystko to, co w życiu najpiękniejsze: radość, szczęście i miłość. Z okazji Twego święta życzę Ci, kolejnych dni, miesięcy i lat pełnych miłości i radości, ciągłego uśmiechu na twarzy...

Takie małe coś:) 15 rzeczy..o których prawdopodobnie nie wiesz.. : :*:*:* 1. Jest na świecie co najmniej 5 osób, które tak Cię kochają, że oddaŁyby życie za Ciebie. 2. Jest na świecie co najmniej 15 osób, które kochają Cię w ten Lub inny sposób. 3. JeśLi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..144 145

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów