.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
nevada tan ‹› istnieje ‹› Uchiha ‹› 4 klasa ‹› WITAM ‹› po pierwsze ‹› samotnosc ‹› ciesz ‹› miley cyrus ‹› filmy ‹› Song ‹› http ‹› renji i ichigo ‹› blogi ‹› kluby ‹› peach girl ‹› usta ‹› kot ‹› Tsunade ‹› relaks ‹› opowiadania yaoi ‹› lublin ‹› bill ‹› cichutko ‹› obrazki z ‹› wyznanie ‹› site ‹› dziewczyn ‹› wierszyki na nk ‹› OBRAZKI w-F ‹› ODKRYWAMY TAJEMNICE ZDROWIA ‹› naruto 39 ‹› wiersze o mnie ‹› muzyka ‹› michael ‹› zycie ‹› wierszyk o w-f ie ‹› jessica ‹› jezus ‹› żółwie ‹› pomoc ‹› sport ‹› link ‹› USA ‹› smok ‹› opisy na gg ‹› jaka jestem ‹› ball ‹› tomasz ‹› kasia ‹› kocham cie ‹› Wojna ‹› 27 urodziny ‹› black ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kwiatek ‹› opowiadania o Th ‹› klaudia p ‹› duchy ‹› mj chopak ‹› praktyki ‹› sakura ‹› gry ‹› klacz ‹› olka ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ren ‹› mokra ‹› harry ‹› szablon britney ‹› mieszne ‹› mamo ‹› przyja ‹› rihanna ‹› kometarze na nk ‹› misie ‹› lol ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› wierszyk o wf ‹› STRASZNE ‹› trójkąty ‹› nasza klasa ‹› konie ‹› moje fotki ‹› dlaczego kocham cie ‹› dietA ‹› blog ‹› milosc ‹› kinga ‹› Gaara i ja ‹› rob ‹› hinata ‹› peni ‹› kamila ‹› rok ‹› Holiday 1 ‹› wikusia ‹› z pytaniami ‹› nowa ‹› hejka ‹› moje wiersze ‹› najlepsza ‹› humor ‹› najlepsze ‹› wiadomo ‹› 3 klasa ‹› fashion ‹› nauczycielka ‹› pies ‹› szablony ‹› Sterling ‹› taylor lautner av ‹› wiki ‹› bo kocham ‹› vanessa ‹› sweet ‹› big ‹› oczy ‹› kocham ‹› nazwy ‹› final fantasy ‹› nazwy na nk ‹› MIOCI ‹› ryby ‹› flowers ‹› dziewczyny ‹› seks ‹› opowiadania ‹› ksi ‹› cisza jest moja ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› tomek ‹› cisza g ‹› najlepsza przyjacika ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› myli ‹› girl ‹› find ‹› mama ‹› Pozna ‹› SLUBNE ‹› gay ‹› male ‹› g - dragon ‹› obejmij ‹› opowiadanie o ‹› trampki ‹› jaka ‹› wstA ‹› Hinata i Sasuke ‹› kobieta ‹› dziewczyna ‹› szablon ‹› test ‹› czy mnie kochasz ‹› naruto x hinata ‹› seul ‹› rok po ‹› kocham ci ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› porno ‹› wszystkiego ‹› rock ‹› grupy ‹› klasa ‹› Hilton ‹› azjata ‹› obrazy ‹› marcin ‹› cycki ‹› nasza klasa 6b ‹› lee ‹› klasa 4 ‹› kupa ‹› cascada ‹› wodzie ‹› orlando ‹› hotel ‹› optymistyczne ‹› sama pisa ‹› telocapil ‹› kotki s ‹› ciastek ‹› anna ‹› pieski ‹› marta i natalka ‹› test dla klasy 4 ‹› ubrania ‹› sklep ‹› policja ‹› sukces ‹› zdjęcia na nk ‹› kredyty ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Żaneta ‹› kumpela

Wyszukaj na blogach

Sakura Biografia Haruno Sakura Kraj: Ognia, Ukryta Wioska Liścia Wiek: 13 Urodziny: 28 Marca Grupa Krwi: 0 Sakurę możemy nazwać śliczną, intelektualną część 7 drużyny, która składa się z Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke, i jej samej. Sakura zna każdą...

Itachi...Zabił...czy jednak nie? Dzisiaj na forum o tematyce mangi i anime (narutoseries.fora.pl) przeczytalam,iz niektore osoby uwazaja,ze to nie Itachi wymordowal caly klan Uchiha!!!No coz...Ja zbytnio w to nie wierze,zeby zrobil to ktos inny,ale nie bede sie klucic!Byc...

Rozdział I Hej dziś pierwsza nota na tym blogu.Będzie on opowiadał o życiu dziewczyny zrodzonej z Demona Żywiołów, nie wiedzieć dlaczego ten demon jest do niej bardzo podobny. Jednak ona o tym nie wiedziała poniewarz straciła pamięć. Odzyskała ją dopiero...

Naruto Szipóden 5- `Idol` Uwaga!Uwaga! W wiosce ukrytej ukrytej w liściach czyli Konocha odbędzie się IDOL!! Wszystkich Z TALENTEM, ZAPRASZAMY! Jutro o 16:00 w domu Hokage. Dzień później: Naruto Uzumaki,Sasuke Uchiha,Ino,Lee,Ten-Ten są na castingu. -Jako pierwszy...

Początek... Piękny jesienny poranek , nad Oto-garuke wstał nowy dzień. Mimo iż nie była to najlepsza okolica , i wioska nie należała do najbezpieczniejszych życie tu płynęło swoim torem , wyrytym w codzienności. Każdy miał swoje sprawy , mieszkańcy byli tacy...

10: A więc to on jest moim prawdziwym bratem.... - Przeszkadzam? - Sasuke i Kakashi odwrócili się. Oparłam się o drzewo. - A skąd. Właśnie mieliśmy zrobić przerwę - powiedział Kakashi. Popatrzyłam na Sasuke. Kakashi musiał dać mu niezły wycisk, bo ledwo trzymał się na nogach. - No ja myślę. -...

Itachi Itachi w młodym wieku został okrzyknięty geniuszem. W wieku 7 lat skończył Akademię Ninja, później w wieku 8 lat aktywował sharingana. Chuuninem został w wieku 10 lat, a jako nastolatek był już członkiem ANBU. Przewyższał siłą wszystkich...

Rozdział 2 .... Tak czy Nie ? Notkę dedykuję : Zoe :* Katsumi :* Sakurcia-Life :* Dzięki za komcie dziewczyny :) Haruno powoli otwierała ślepka ^^ Chciała podrapać się w głowę, ale poczuła ucisk i zauważyła, że jej ręce są związane. - Co jest ? - mruknęła do...

"Zamknij sie ! ... Nie chce tego słuchać ! .. " ~#~ UWAGA ! Hentai ! Tekst dozwolony osobom powyzej 15 roku zycia ! Czytasz na wlasna odpowiedzialnosc ! (ale pierdola wiem i ze tak macie to w dupie :D ale trzeba cos napisac :D -dop.autorki) Nie mogla uwiezyc .. on byl tutaj .. Stal przed...

"Jeszcze sie nie nauczylas ? .." ~#~ Uwaga :D .. mam natchnienia na Hentai :D .. nie no ze jestem jakas niewyzyta seksualnie ;DD tylko oni nie widzieli sie tyle lat to musza sie tego tamtego :D ... UWAGA ! Hentai ! Czytassz na wlasna odpowiedzialnosc ! .. bla bla bla .....

" Jest tam pewna kunoichi którą chce miec .. " ~#~ - Sakura-san Sasuke-san .. orochimaru-sama wzywa was do siebie - pow.cztero oki - Hai hai .. idziemy - wycedzil uchiha i zszedl z haruno . Ta myslac o tym zr to byla niezla zabawa to uciekanie przyblizyla sie do swojego ukochanego i...

"Sama nie wiem .. Jakby coś siedziało we mnie .. " ~#~ Siedziała sama spogladajac w czarne niebo z malymi niezliczonymi jasnymi punkcikami . Jej oczy nie wyrażaly w tym momiencie nic . Były puste . Siedziała bez znaku życia . Wstała poszła w kierunku pokoju z którego przed chwila po cichu wyszla...

Opisy Technik (obiecalem wiec napisze) » Aka Higi - Hyakki no Souen-Sasori przywołuje ze zwoju sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Jest to jego prywatna kolekcja, dzięki której byłby w stanie w pojedynkę zniszczyć jeden kraj. Sasori kontroluje swoje marionetki za...

"Nani ?! znajdzcie ja weszyscy ! jesli akatsuki ja znajdzie pierwsze zniszczy nas wszystkich ! wyruszacie natychmiast wez przyjaciol ... Iku ze ! " ~#~ :D .. ~#~ Samotnosc . Lecz nie tylko . Spokojnie jakby nigdy nic wsszedl do jej pokoju . Patrzac na jej przygasniete zielone oczy . Byl zwyklym pieskiem Orochimaru . Usmiechnal sie i zostawil kartke poczym wyszedl . Podeszla...

"Sakura .. posluchaj .. wiesz ze cie kocham prawda ?.." ~#~ Gomen za tak pozno .. ale wiece.. mam lekcje :D .. ~#~ Skakali po drzewach . Zmiezajac do miejsca ktorego mozna chyba bylo nazwac "domem" .Lecz nie dla niej . Jej dom kojazyl sie z miloscia , szacunkiem , zaufaniem , przyjaciolmi...

2 - "Dobra. Co? Dobra. Bądź gotowa o 8.00" Zapowiadał się cudowny ranek. Ulice miasta od dawna były zapełnione ludźmi, którzy chcieli kupić coś na weekend. Dzieciaki z szkół radowały się z powodu wolnego dnia. Szczęśliwy był ten dzień... Gdyby nie kłótnia dwóch chłopaków, którym...

18: Akatsuki No więc tak.. Nie urywam... że mi k*** wstyd się wam w ogóle pokazywać. Dałam ciała jak nigdy, napisałam najkrótszą, najbardziej beznadziejna i denną notke w życiu. Takiego gówna w zyciu nie czytałam. Rozumiem, że zbiera wam sie na wymioty, kiedy...

Odcinek 1 – Sasuke... Naruto... ZABIJĘ WAS ZA TO! Odcinek 1 – Sasuke... Naruto... ZABIJĘ WAS ZA TO! Był słoneczny poranek, ja zwykle przesiadywałam pół dnia z Sakurą w gorących źródłach. - Ochh.. – Żalił się Sasuke – Czemu nie mogę być dziewczyną?? - Po raz pierwszy...

opowiadanie czśęść druga ***Noc*** -Młody Uchiha wstał.Strasznie bolała go głowa.Wyszedł zaczerpnąć powietrza. -Ehh... -Westchnął krótko.Jego włosy powiewał ciepły i przyjazny wietrzyk.Księżyc oświetlał zmartwione oczy,a gwiazdy migotały radośnie na niebie,jakby...

"Gdy Sakura ma czarne oczy .. Kyu przejmuje nad nią kontrole ... wtedy może nawet zabić.." ** - Sakura przesadzasz - Nie wcale że nie - Nie bądź taka dla niego .. - Musze .. - Niby dlaczego ? - Jeśli nie będe wiesz co sie stanie - No wiem .. ale to nie powód - Chce być taka jak ty .. - Czyli ? - Przepraszam że powiem...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów