.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wakacje ‹› nasza klasa ‹› urodzinowe ‹› Sakura ‹› Adam ‹› OBRAZKI w-F ‹› justin ‹› sex ‹› przyja ‹› kinia ‹› urodziny ‹› nasza klasa pl ‹› wodzie ‹› zmierzchu ‹› http ‹› jessica ‹› muzyka ‹› tenten ‹› dzie ‹› kotki są piękne ‹› miley ‹› żal ‹› wychowanie ‹› tom opowiadanie ‹› mamo ‹› historie na nk z hp ‹› Majeczka ‹› ania ‹› Akatsuki ‹› lily ‹› ryba ‹› sue ‹› czy mnie kochasz ‹› Pozna ‹› usta ‹› nagasaki ‹› Manchester ‹› zimno mi ‹› test kl 6 ‹› gay ‹› hej ‹› sex z siostr ‹› tom ‹› skin ‹› jane ‹› shinee ‹› forever ‹› hinata ‹› wstA ‹› my chemical romance ‹› flowers ‹› o Hinata ‹› opowiadania yaoi ‹› szatan ‹› bill ‹› rtt ‹› blog ‹› OBRAZKI w-F ‹› znaki ‹› skup aut ‹› snape ‹› klasa ‹› wiersze na nk mnie ‹› myli ‹› zwyk ‹› szablon ‹› zdrowie ‹› dla dziewczyny ‹› dup ‹› cicho ‹› oczy ‹› wiersze na nk o mnie ‹› michael ‹› kocham cie bo ‹› dr house ‹› zaj ‹› gry ‹› wszystkiego ‹› hotel ‹› USA ‹› grupy ‹› ciekawe ‹› big ‹› przyjaciele ‹› kobieta ‹› ubrania ‹› wierszyki mi ‹› kai ‹› wiersze po angielsku ‹› shaman king ‹› Lady ‹› strasznie ‹› miley av SS ‹› britney ‹› dla dzieci ‹› Wojna ‹› kocham ‹› vanessa ‹› Green ‹› Polska ‹› amelia ‹› sport ‹› zyczenia urodzinowe ‹› tokio hotel ‹› ostry sex ‹› szablony na bloga ‹› blogi ‹› pein ‹› wikusia ‹› jarek ‹› 3 klasa ‹› pro ‹› egypt ‹› WITAM ‹› obrazy ‹› link ‹› pawe ‹› mieszne ‹› Data ‹› gothic ‹› sami ‹› emo ‹› STANA ‹› mokra ‹› Bokserki ‹› ronaldo ‹› naruto ‹› Hejcia ‹› kinga ‹› mp3 ‹› lubuskie ‹› temari ‹› fotki ‹› zyczenia ‹› dziewczyn ‹› joanna ‹› po rozwodzie ‹› Hilton ‹› monika o mnie ‹› k pop ‹› przyjazn ‹› zajebisty ‹› rok ‹› rozdzia ‹› avatar ‹› wiersz ‹› przepraszam ‹› moja muzyka ‹› tru lof ‹› find ‹› kocham ci ‹› emma ‹› nasza klasa 6b ‹› anio ‹› star ‹› pomoc ‹› code ‹› opel astra ‹› rachel ‹› pisz ‹› sweet ‹› slash ‹› po pierwsze ‹› jego dziewczyna ‹› Jebanie ‹› kocham cie ‹› jaka ‹› dziewczyna ‹› zycie ‹› dlaczego kocham cie ‹› sklep ‹› wiersze na nk o mnie ‹› teen ‹› biblia ‹› doda ‹› site ‹› hotel 54 ‹› rok po ‹› skate ‹› Tusia ‹› pomoc drogowa ‹› trzy ‹› Neji ‹› mama ‹› wiersze o mnie ‹› magda ‹› th yaoi ‹› stopy ‹› nauka ‹› marta ‹› transport ‹› przypadkowe ‹› love ‹› dzien ‹› black veil brides ‹› wrzuta ‹› pies ‹› ksiazki ‹› pokemon ‹› wiersze na nk o sobie

Wyszukaj na blogach

WAKACJE TUŻ TUŻ!!! lubie wakacje tak jak,chyba kazdy. gdzie jedziecie na wakacje?Ja w duzo miejsc,ale nie chce mi się pisac.Sorki ze nie pisze za duzo notek,ale niemam czasu ich pisac. Zycze milych wakacji,bo niewiem czy przed wakacjami zdąze cos napisac :)

Wakacje... Hyyy tak w sumie to moge powiedziec,ze mam juz wakacje..Oceny wszystkie juz dzisiaj zostaly wystawione ... Srednia 3,85 nawet przyzwoita hehe moje oceny koncowe j. polski: 4 j. angielski:3 j. niemiecki: 5 historia: 2 matematyka:...

Koniec..... WAKACJE !! Cześć! Nareszcie upragnione wakacje !!! Myślałam, że nie dożyje tych długo oczekiwanych dni ! No, ale jescze 1 dzień. He he i tak jutro nie idę do szkoły, bo mi się nie chce. Mam plan umówic się z Kamcią. Wiecie co za długo by opisywać co sie...

Wakacje;) Huraaaaa...nareszcie wakacje. No prawie wakacje, ale już można się czuc jak by były.Będę teraz miała więcęj czasu to będzie więcej nowosci na blogu

Wakacje Oj, długo mnie nie było, ale to przez natłok obowiązków i zobowiązań i mnóstwa innych rzeczy na które nie miałam wpływu. Mnóstwo rzeczy zdarzyło się w moim życiu i dobrych i trochę mniej dobrych, ale najważniejsze, że jakoś leci. *** Mój...

Wakacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ohhhh nareszcie wakacje!!!!!!!! znaczy nie do końca bo dopiero jutro zakonczenie roku ale już prawie... Wolne od szkoły, Nowicy, kartkówek i wszystkiego co najgorsze!!! Alez sie ciesze! (prosze nie zwracać uwagi na błędy!) jutro po zakończeniu...

Wakacje!!! Siemka! Nareszcie wakacje!!! Wczoraj kiedy zegnalam sie z klasa prawie sie poplakalam. Tak mi zal tych lat... Wszystkie wspomnienia zachowam w sercu do konca zycia... Zarowno te dobra, jak i te zle. Ale wiecej jest tych pierwszych. Tylko za dwoma...

WAKACJE No więc ogłaszam wszem i wobec ŻE ZACZĘŁY SIĘ WAKACJE!!! Najlepsza część roku w życiu ucznia... ten rok szkolny jakoś szybko mi przeminął. Powiem jedno : cieszę się z nowej klasy. No nie powiem. Jest fajna.. no poza paroma wyjątkami. Ale ogólnie...

WAKACJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Otrzymałem już świadectwo i...nareszcie-WAKACJE . Po tym wszystkim, co musiałem przyżyć przez ten rok szkolny nastąpiły nareszcie WAKACJE !!! Normalnie jestem cały happy (chyba wszyscy są). Już za niedługo wyjeżdżam nad morze do Trójmiasta i...

Wakacje Wkońcu wakacje. Nareszczie po trudach, które musiałem przejść wkońcu dotałem ukochane świadectwo z paskiem. I dodtałem książkę ,, Bohaterowie świta''. Idę do gi,nazjum ii żegnam się z podstawówką. Trochę może mi będzie brakować klasy. Ale to nie...

WAKACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! W końcu wakacjeDDD Dzisiaj w szkole mieliśmy rozdanie świadectw(jak każdy), pożegnanie 6klas i przywitanie nowej prewodniczącej szkoły. Ja mam średnią 5.8 i jest to 2 z najlepszych średnich (?) w szkole:D...

Wakacje!!! Dzisiaj czuje się o wiele lepiej niż wczoraj. Sama świadomość, że dzisiaj jest zakończenie roku szkolnego polepszyła mi nastrój. Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy- jest to ostatni dzień w gimnazjum. Najpierw wszyscy poszli do kościoła, a potem do...

wakacje No i w końcu wakacje..Będę mogła sobię odpocząć,bo w tym roku dużo się wydarzyło.Jadę na na wakacje do kuzynek na wieś..będę tam siedziała do końca lipca.Wołałabym przyjechać do mojego chłopaka Dominika,ale niestety to niemożliwe.Trochę mi smutno...

WAKACJE:) Jest mi bardzo przykro ze tak zaniedbałam ta stronke... na moją obronę mogę powiedzieć tyle że nie mam w domu (z powodów technicznych i zlosciwosci losu...) internetu, ani zbyt wiele czasu by biegać po kawiarenkach! Tak wiec jak wszyscy wiemy...

Wakacje W koncu nadeszly przez wszystkich dlugo oczekwiane wakacje.Ja sie z tego nie ciesze bo wakacje to juz mam od 27 kwietnia i sie nudze jak cholera.Teraz szukam pracy ale jak na razie nic z tego nie wychodzi ale co tam,życie. Kocham Cię Andrzejku

WAKACJE ! NARESZCIE SĄ WAKACJE! UPRAGNIONBE PRZEZ NAS WSZYSTKICH .NARESZCIE TROCHE LUZU , CO NIE ? JAKIE MACIE PLANY ? BO JA JADE NA DWIE KOLONIE, A POTEM SIĘ ZOBACZY .RAZEM Z NARUTO I SASUKE PLANUJEMY TAKZE SPEDZIĆ CZAS RAZEM .A NO WLASNIE TERAZ W...

PRZEDŁUŻ WAKACJE!! PRZEDŁUŻ WAKACJE!!!* MISTER REVERIE's OBIECAŁ ŻE JEŚLI SPRĘŻYMY SIĘ I WSPÓLNIE ROZEŚLEMY STRONKĘ DO 1,5 MILIONA OSÓB DO KOŃCA SIERPNIA TO MAMY SZANSĘ NA WAKACJE KTÓRE BĘDĄ PRZEDŁUŻONE AŻ DO 1 PAŹDZIERNIKA! (LICZY SIĘ WSKAZANIE...

WaKaCjE ;];];] WAKACJE!!! Nareszcie są wakacje Nie wytrzymałabym ani tygodnia dłużej w tej szkoleChociaż teraz tęsknie za szalonymi przerwami Ale nie chce mundurków a będą od następnego roku szkolnegoi do tego te inne różne przepisy Będziemy wyglądac jak jacyś...

Niech żyją wakacje! No i wakacje, sesja skończona. I co? od razu w piątek na spotkanie z Rycerzem i kumplami, a od soboty do dziś Rycerz był u mnie i było super. Szkoda, że teraz nie możemy być razem... Bo Rycerz od dziś zaczyna pracować - żeby uzbierać na wakacje w...

WAKACJE...;* Witam wszystkich...Juz WAKACJE... Zajebiscie...Juz pierwszys tydzien minoł.Kurcze jak to szybko zlecialo...:D Tzn ten pierwszy tydzien wakacji...:D Nie no ale jeszcze 2 miesiace szalenia...:D Pogoda teoszke nie dopisuje...No ale badzmy dobrej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..374 375

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów