.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham cie ‹› in the blood ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› czy mnie kochasz ‹› karen ‹› rok ‹› siostry ‹› magda ‹› cicho ‹› kocham cie bo ‹› riddle ‹› horacy ‹› kushina ‹› wiersze na nk o sobie ‹› paulina ‹› po pierwsze ‹› smutna dziewczyna ‹› kocham ‹› sakura i jej po ‹› hobby ‹› przyja ‹› test ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› wiara ‹› klaudia p ‹› http ‹› autumn ‹› love ‹› hotel 54 ‹› pistolet ‹› martyna ‹› opisy ‹› Suka ‹› dziewczyny ‹› zimno mi ‹› dorota ‹› werka ‹› 27 urodziny ‹› wiersze na nk o mnie ‹› RYSUNKI na nk ‹› Pozna ‹› pain i ‹› naruto i sasuke ‹› nowa ‹› gry na panfu ‹› justin bieber ‹› pisz ‹› rihanna ‹› avatar ‹› one piece ‹› jego dziewczyna ‹› wiersze ‹› michael jackson ‹› mamo ‹› cisza g ‹› Journey ‹› fajny blog ‹› sport ‹› klasa ‹› test kl 6 ‹› Sasuke ‹› myli ‹› wilki ‹› dlaczego kocham cie ‹› gry ‹› pawe ‹› mma ‹› black ‹› opisy na ‹› dzie ‹› miłego wieczoru ‹› lol ‹› moje fotki ‹› nasza klasa pl ‹› oczy ‹› albus ‹› bo kocham ‹› rukia ‹› oris ‹› dla przyjaci ‹› lucy ‹› wszystkiego ‹› grupy ‹› moda ‹› jaka jestem ‹› trzy ‹› Taylor ‹› hotel ‹› obrazki na NK hannah montana ‹› jesie ‹› dla przyjaci ‹› wiadomo ‹› opowiadanie o ‹› dragonball ‹› huj ‹› nevada ‹› tom ‹› miley ‹› angry birds ‹› find ‹› darmowe ‹› 3 klasa ‹› michael ‹› obrazki z ‹› my chemical romance ‹› cisza ‹› ciekawe ‹› blogasek ‹› ania z ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› SLUBNE ‹› OBRAZKI w-F ‹› Lady ‹› nauka ‹› Green ‹› Ashley ‹› naruto ‹› w-f wierszyk ‹› harry ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› imiona ‹› blog ‹› shikatema ‹› wiosna ‹› wiersz o mi ‹› Sakura i Gaara ‹› w-f wiersz ‹› us5 ‹› ubrania ‹› szablon ‹› sukces ‹› sex pl ‹› pracuje ‹› pami ‹› pain ‹› opowiadanie ‹› opowiadania o Th ‹› opisy na nk ‹› opisy na gg ‹› opisy gg ‹› ola 14 ‹› ola ‹› obrazki ‹› nasza klasa ‹› naruto sk ‹› naruto ‹› najlepsza ‹› mp3 ‹› mj chopak ‹› mama ‹› linki ‹› lee ‹› lato ‹› no perfect ‹› kot ‹› kocham ci ‹› kochaj mnie ‹› kasia ‹› k pop ‹› istnieje ‹› girl ‹› final ‹› filmy ‹› fajny ‹› dziewczyna ‹› dzien ‹› dzie dobry na nk ‹› dr house ‹› dodatki ‹› czerwony ‹› code ‹› ciuchy ‹› doda elektroda ‹› blogi ‹› big ‹› avatary na nk ‹› avatary ‹› WEEKEND ‹› Tokio hotel op ‹› STRASZNE ‹› OBRAZKI wF ‹› OBRAZKI wF ‹› FT Island ‹› Data ‹› Adam ‹› zaj ‹› sex ‹› opowiadanie ‹› nieporozumienie ‹› tapety- ‹› robert ‹› zima ‹› pro ‹› ball ‹› hong ki ‹› siatka ‹› shakira ‹› seul ‹› serduszka

Wyszukaj na blogach

rozdzial I : zawodY,propozycja,zdziwienie,ciche szczęście Tekst pogrubionya wiec zeby bylo jasne nazywam się Ashlee mam 15 lat moją najlepszą przyjaciolka jest nAt (15l) lubimY:sluchac muzyki(tj.Linkin Park,Green dAys,Tokio Hotel Gwen Stefani,The Pussycat Dolls,Sugababes,Rihanna itp)a wiec pop,rock,ale...

Na PoCzĄtEk CoŚ O MnIe ;] 1. IMIĘ : ......AnEcZkA ;] 2. NAZWISKO : ....... ZnAjOmI WiEdZą ReSzTa NiE MuSi ;p 3. WIEK : LaTkÓóÓóÓóW MaM JuŻ SkOńCzOnE 19 ;] JeStEm StArA DuPa ;p 4. HOBBY : SłUcHaNiE MuZyKi ;] SiEdZeNiE PrZeD KoMpEm ;] RoZmAwIaNiE Z CiEkAwYmI...

PORADNIK NAUKI MIXOWANIA PODSTAWY MIXOWANIA Publikacja ta jest bardzo obszernym zbiorem wskazówek, porad i pomocy przy pierwszym kontakcie z miksowaniem vinyli czy CD. Ukazuje ona w szczegółowy sposób jak zacząć sukcesywnie miksować tak, aby być z tego zadowolonym....

1.04.2006 jest dzis prima aprylis i jest spoxik dzien minał mi fajnie a tak pozatym przesiedzialem caly dzien pod kompem i gralem i sluchalem mzuy hip hop i techno bo ta muzyke czyli hip hop polski i amerykanski xe nie za najlepsza muzykeTekst do...

BIOGRAFIA - ANGELO MIKE Angelo Mike to DJ o nieskazitelnej formie...jego mixy są niezykle energetyczne i przypominają pracę robota, który przez parę godzin precyzyjnie wkonuje działanie - teoretycznie niewykonalne dla człowieka . Atutem jego grania są: precyzja i...

Argh! Jestem tak zła,że nawet sobie tego nie wyobrażacie...Pierwszy raz od dłuższego czasu mam napad złości...Grrrrr...Lekarstwo??Techno i dance w głośnikach...Poprzeplatane hip-hopem,za którym zbytnio nie przepadam...Już myślałam,że cała złość ze mnie...

O mnie :) Mam na imie Gabriela i tej wiosny skoncze 15 lat. Sport to cale moje zycie i nie moglabym istniec bez niego! Najbardziej na swiecie kocham pilke nozna! Moja wielka przygoda z footballem zaczela sie podczas EURO 2004 - z calego serca...

Odcinek 1 -Mary mozesz sie pospieszyc za chwile musimy byc na probie a Ty nadal siedzisz w tej lazience-krzyczala Anija -Juz ide boshe czy czlowiek nie moze posiedziec w łazience!?-odpowiedzila Mary -Kate dlaczego to zawsze ja musze was pospieszac...

Cześć ZIOMKI :P Cześć to moja nowa stronka:p Mam na imię Marcin,lubioę gry komputerowe,dobrą muzykę(metal różnego rodzaju,techno) i wogóle niewiem co pisać :)

Hemp Gru uderza jak z nieba grom... Siemka.Opisze dwa ostatnie dni bo spać mi sie chce:(Wstałem niepamiętam o ktorej cos zjadłem i pojechałemm z bratem i starszym do Sandomierza popatrzeć za nowym samochodem bo w tym co teraz mamy coś śie piprzy.Popatrzyliśmy ,Starszy spisał numer...

Członkowie RIPOSTY Nazywam sie kuba i jestem zastępowym zastępu Riposta Nasz zastęp jest nie wielki składa sie z czterech osób łącznie ze mną. Krótko przedstawie członków Riposty. Kuba dobrzański- chodzę do gimnazjumi mam 14 lat. Lubie grać w kosza i...

Mój ukochany zespół VERBA!!!!!-Kilka ciekawostek!!! :-) :-) Zespół VERBA powstał w 1997 roku w Pile w Wielkopolsce. W skład wchodzą BARTAS I IGNAC. Produkcją muzyczną zajmuje się właśnie BARTAS. Starzy kumple z jednej klasy szkoły podstawowej szybko odkryli, że mają wspólne zainteresowania i postanowili...

PiErWsZa NoCiA :D Hello! :) Mam na imię Ewa. Moje pseuda to Enjoi, Ewq, Herbi, lub poprostu Ewa :) Urodziłam się 24.04 czyli dokładnie 14 lat temu ^.^ Mieszkam w Stalowej Woli. Moja najwiekszą pasją jest sport - jeżdżenie wyczynowo na desce i granie w kosza ^.^...

Dostrzeż potęgę muzyki. Ulży Ci, zobaczysz:( Przesuwakami są łapy Garfielda obok---> ****** Tytuł jest chyba trudny do zrozumienia. W każdym razie zależy jak dla kogo. Dzisiaj mi tak jakoś smutno. A wszystko przez muzykę. Hmm... to co chcę napisać, jest bardzo trudne do wytłumaczenia, no...

Akcja Stop Tokio Hotel Tak! Masz rację! My też mamy ich dosyć ! Tokio Hotel to jebani, pierdoleni, spedaleni, gejowaci, autopedofilscy, pokurwieni, ciotowaci, dendrofile bez jaj, a na dodatek transeksualisci, pozerzy i jebani transwestyci, są bardziej komercyjni niż...

pif paf pif paf i po bulu. kula utkwila w mozgu, prawie nie czulam bolu. bolu w sensie fizycznym, bo psychiczny czuje bardzo intensywnie. co z tego, ze on wie, ze istnieje, skoro i tak traktuje mnie jak kumpla, nie jak potencjalna dziewczyne? a jw...

Udany dzień..mozna tak powiedziec.. Noi juz po Grilu..Patryka i Bibka niebylo..bo chcieli sie jeszcze na mecz przygotowac..ale mimo to dzien sie udal..siedzialysmy z Paula w przyczepie campingowej czy jakos tak...hehe...i smialysmy..smialysmy z jednej piosenki...bo ostatnio jak...

Jestem tu nowa, więc moze coś o sobie:) Więc jestem Ania. Chodze do 1 kl. gimnazjum.. i nawet jestem zadowolona ze szkoły:P To jest już mój któryś z kolei blog.. w którym zresztą nie bardzo umiem się połapać o co chodzi:P Mam nadzieję, że z czasem sie przyzwyczję. Lubię chodzić na...

Muzyka Mam kilka propozycji dla was jesli chodzi o muzyke,wiem że kazdy lubi inny rodzaj więc tak na dobry początek podam wam kilka tytułów, które wg mnie są godne uwagi :) Rock: Mylovitz (prawie wszystkie ich piosenki są godne uwagi ale poda kilka...

o MnIe hmmmmmmmmmmmm..................Założyłam ten blog z nudów, mam wolne i siedzespę w domu wiec przecież nie będę się uczyła bez przesady. Nie wiem co tu pisać bo nie jestem wylewna, ale postaram się, nie wiem jak długo on będzie istniał bo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów