.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
OPOWIADANIE 2 ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› anna ‹› cicho ‹› Polska ‹› cisza jest moja ‹› Hermi ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› jego dziewczyna ‹› http ‹› wiersze na nk ‹› gallery ‹› zima ‹› Tobi ‹› OBRAZKI w-F ‹› star ‹› monika ‹› tajemnice ‹› dr house ‹› zdj ‹› code ‹› 27 urodziny ‹› jaka jestem ‹› pati ‹› dla dziewczyny ‹› hej ‹› nasza klasa 6b ‹› strasznie ‹› forever ‹› wiersz ‹› obrazki na NK ‹› ubezpieczenia ‹› sex ‹› fajny ‹› test kl 6 ‹› oris ‹› find ‹› skin ‹› kocham ci ‹› obrazki ‹› hermiona ‹› len ‹› komiks ‹› oczy ‹› fotki ‹› gwiazdy ‹› dziewczyn ‹› wszystkiego ‹› kocham ‹› grupy ‹› Song ‹› harry ‹› nauka ‹› 3 klasa ‹› zaj ‹› wierszyk o w-f ie ‹› blog ‹› blogasek ‹› pieski ‹› link ‹› OBRAZKI wF ‹› mp3 ‹› Sasuke i sakura ‹› vanessa ‹› fashion ‹› wilki ‹› pami ‹› black ‹› aga ‹› pozdrowienia ‹› ciesz ‹› pamietnik ‹› patka ‹› svg ‹› dup ‹› Akatsuki i hinata ‹› ksi ‹› opisy ‹› wstA ‹› katy perry ‹› bo kocham ‹› EdWin ‹› hongki ‹› myli ‹› patka maja ‹› nowa ‹› host ‹› myśli ‹› po pierwsze ‹› nazwy ‹› no perfect ‹› Wojna ‹› moja muzyka ‹› hotel ‹› Przezroczysta ‹› Data ‹› Anulka ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› sasuke hentai ‹› Kyouya ‹› oris mori ‹› xhtml ‹› rinnegan ‹› pick ‹› tokio ‹› love ‹› dzie ‹› naruto i kurenai ‹› opisy na nk ‹› monika o mnie ‹› przepraszam ‹› siostry ‹› site ‹› Adam ‹› Jego jaja ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› jonghyun ‹› Dawn ‹› naruto i sakura ‹› Miley Cyrus ‹› nasza klasa pl ‹› imiona ‹› dziewczyny ‹› dzien ‹› kotki sa piekne ‹› miska ‹› maine ‹› trzy ‹› istnieje ‹› filmy porno ‹› RYSUNKI na nk ‹› lee ‹› zycie ‹› Green ‹› opisy na gg ‹› milosc ‹› sami ‹› WITAM ‹› sex ‹› cisza ‹› opowiadania ‹› andy ‹› nasza klasa ‹› arka gdynia ‹› aston ‹› eminem ‹› Prezerwatywy ‹› duchy ‹› super ‹› jug ‹› gry ‹› linki ‹› najlepsze ‹› wodzie ‹› kamila ‹› key ‹› naruto ‹› policja ‹› zima ‹› mama ‹› stopy ‹› alien ‹› alucard ‹› britney ‹› Jaja ‹› dowcipy ‹› register ‹› seks ‹› lafee ‹› suk ‹› enio one ‹› zdrowie ‹› wiersz o mi ‹› gothic ‹› tokio hotel ‹› Sasuke ‹› naruto story ‹› przedszkole 22 ‹› michael ‹› pytania ‹› wakacje ‹› MIOCI ‹› dla dzieci ‹› jessica ‹› przyjaciele ‹› opowiadanie ‹› usta ‹› hejka ‹› madzia ‹› humor ‹› wiki ‹› photo ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› Neji ‹› kocham cie ‹› final ‹› historie na nk z hp ‹› tokyo

Wyszukaj na blogach

XV Chodźmy na randkę! Felipe kończył śniadanie w wielkiej sali. Był przygnębiony i nie zwracał uwagi na niedbale zawiązany krawat. Lał leniwie kawę do kubka, w chwili gdy podszedł do niego Torres trzymając w dłoni plan najbliższych finałów. - Hola – zaczął Nico...

V Bal Krople deszczu uderzały o szybę w dużej historycznej klasie, z dwudziestoma ofiarami w środku. Sosnowy zegar cykał miarowo przypominając uczniom, że niestety nie umarli i nadal trwają zajęcia z Historii Magii profesora Jose Quixote. Mężczyzna jak...

Bo tak musiało być Wyjrzała przez okno, niewiadomo było gdzie zaglądała to był jej jeden z gorszych dni. Smukła postura w cieniu zaczesała włosy za ucho odbijający tym samym sie złoty kolczyk przypominał bursztyn lub diament lecz jej oczy były jeszcze bardziej...

Witam was serdecznie Na tym blogu bedzie umieszczone pewne opowiadanie.. o dziewczynie która pogubiła sie w swoim świecie.:) Mam nadzieje że wam sie spodoba i bedziecie zostawiac mi szczere komentarze co dodawałoby mi motywacji na dalsze pisanie pozdrawiam was...

Nowy początek Tak więc (wiem zdania sie od tego nie zaczyna no ale...) załorzyłam nowego bloga, nie dlatego że miałam na to ochote, tylko zostałam do tego zmuszona:/ Zapomniałam jakiego e-maila dałam na tamten blog a gdy Joe przyłączyło sie do działalności z...

III Dramat romantyczny Señor Mermaid, ubrany w czarny garnitur z białą koszulą, nerwowo krążył po pokoju, od czasu do czasu spoglądając na swoją córkę siedzącą samotnie na kanapie dyrektorki. Nigdy wcześniej nie miał problemów wychowawczych, tak więc teraz nie...

. Rozdział 5 Do urodzin pozostały dwa dni. Rodzice pozwolili jej już chodzić do szkoły, ale mówiła, ze woli się wyleczyć. Powiedzmy… nie chciało jej się chodzić do budy, i tyle.! Chłopacy przychodzili do niej codziennie i opowiadali co się...

Rozdział 3 - "Szkoła" Eliza czuła się coraz pewniej w towarzystwie Kamila. Mogła zachowywać się przy nim swobodnie, nikogo nie udawać. Być po prostu sobą. Chłopak poznawał stopniowo jej słabe strony i starał się unikać drażliwych tematów. Nie wspominał już o jej matce...

Kartka piąta - Symfonia przygody Tak więc witam panie i panowie po mojej... Ekhem... Dłuższej nieobecności. A złożyło się na nią kilka czynników, szkoła, leń, wyjazd. Bywa. A ja jestem wybitnie utalentowanym leniem tak więc, gdy w końcu uporałam się ze szkołą, moim jedynym...

I Za dużo problemów C Czarny mercedes Stefano Mermaid, przebijał się wśród ulicznego zgiełku w Madrycie. Nastał pierwszy dzień września, a więc każdy spieszył się a to do pracy lub szkoły. - Chwała Bogu, że wyjechaliśmy wcześniej – zagadnął ochoczo ojciec...

III Urodziny i fatalne skutki eliksiru Carmen cz. 1 Nastał październik, zamieszanie, które towarzyszyło wymianie ze szkołą Lotecharl było nie do opanowania. Pierwsze dni były najgorsze dla delegacji zarówno Włoch jak i Hiszpanii. Nowe otoczenie, język, tradycje, aczkolwiek sjesta, która trwała od...

44. HP i Wielki Brat Dumbledore 1/3 Oto kolejny serial z HP w roli głównej. Na scenę po raz kolejny wkracza Wielki Brat Dumbledore... Analizowała: Miss Derisive Zacznijmy od wynurzeń aŁtorki: ZAWIODŁAM SIĘ NA WAS! MYŚLAŁAM, ŻE PODOBA WAM SIĘ MÓJ BLOG A WY TYM CZASEM NIE...

Wystrzałowa wojowniczka To jest mój opek :Ogromne drzwi zostały popchnięte z siłą a przez nie wypadła dziewczyna . -Żebyś mi się tu więcej nie pokazywała na oczy ! -krzyknął głos z zamknął drzwi. -No świetnie znowu zwolnili mnie z pracy -powiedziała dziewczyna...

bez tytułu       Chłopak:   Kochanie musimy porozmawiac... Dziewczyna: Kamil co masz na myśli???   Chłopak: Stało sie coś bardzo ważnego... Dziewczyna: Co sie stało??? Czy to coś przykrego??? Chłopak: Nie chcę Cię...

Informacjie o 6 w pracy Informacjie 6 w pracy Imię: RonNazwisko: nieznaneWiek: 40-50Praca: Strażnik centrumWygląd: Wysoki facet z brązowymi, lekko osiwiałymi włosamiOpis: Ron jako ochroniarz ma oko na wszystko co się dzieje w centrum, pilnując przestrzegania porządku i...

Dalszy Ciąg Teraz Dodam Opisy Odcinków Zbuntowanych: Odcinek 4 Miguel zauważa kartkę i domaga się wyjaśnień. Mia mówi, że to nie jest, ale na prośbę Celiny zmienia zdanie i stwierdza, że to żart i do serca dorysowuje rogi. Miguel wychodzi a...

Gdy dwie wąpierzo-poszkolanki spotykają się i zakładają blogaska. Najlepsze jest to, gdy dwie dziewczynki, które zdemoralizowały i zrewolucjonizowały słynny portal poszkole.pl, [o których ja nigdy nie słyszałem, więc ciężko można powiedziec, że "zrewolucjonizowały"], zakładają blogaska. Wtedy wszystko, co...

prawdziwa miłość chłopak:kochanie musimy porozmawiacdziewczyna:co masz na myślichłopak:stało się coś bardzo ważnego...dziewczyna co się stało?Czy to coś przykrego?chłopak:niechce cię ranic kochaniedziewczyna:*myśli o tym żeby z nia nie zerwał bo tak go...

Rozdział 6 Do opowiadania piosenka Hilary Duff - Someone's watching over me *** „Someone’s watching over me” Dzień rozpoczynał się malutkimi krokami. Był to bardzo ważny dzień dla Hogwartu, Durmstrangu i Beauxbatons. Dzień, w...

VI - Misaki. – dziewczyna odwróciła głowę. Drzwi pokoju otworzyły się i do środka wszedł Lee. Minę miał dość ponurą, był przygaszony i smutny. Misaki w milczeniu przyglądała mu się, po czym z powrotem wsadziła nos w książki. - Wciąż się...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..565 566

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów