.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Tokio hotel op ‹› jego dziewczyna ‹› hej ‹› blog ‹› dziewczyna ‹› kalendarz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› przepisy ‹› zdj ‹› jaka jestem ‹› odkrywamy tajemnice zycia w wodzie ‹› Sterling ‹› skin ‹› usta ‹› sasuke hentai ‹› star ‹› przyjaciele ‹› oris mori ‹› ubezpieczenia ‹› xhtml ‹› 27 urodziny ‹› hotel ‹› naruto i kurenai ‹› ryby ‹› dla przyjaci ‹› emma watson ‹› tokio hotel ‹› smutna ‹› manga ‹› marcina ‹› samotno ‹› opisy na gg ‹› avki na gg ‹› pain i ‹› dla dziewczyny ‹› portal ‹› 3 klasa ‹› Shizaya ‹› wszystkiego ‹› szablon ‹› ect ‹› sprawdzian ‹› psy ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› justin bieber pl ‹› anna ‹› w-f wierszyk ‹› oczy ‹› ruchome avatary ‹› przytul mocno ‹› dla kolezanek ‹› beznadziejne ‹› avki ‹› opowiadanie ‹› lily ‹› cicho ‹› rok ‹› darmowe ‹› przyja ‹› imiona ‹› kluby ‹› wojownik ‹› tajemnice ‹› pepsi ‹› britney ‹› selena gomez ‹› lili ‹› winx ‹› Gaara i ja ‹› stopy ‹› buziaki ‹› r15 ‹› koty ‹› nasza klasa 6b ‹› trzy ‹› przyrody ‹› kocham cie ‹› wycieczka ‹› justin bieber ‹› bo kocham ‹› w akatsuki ‹› dora ‹› black ‹› cloud ‹› kamil ss ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› site ‹› magia ‹› strasznie ‹› ciekawe ‹› wiersze na nk mnie ‹› ZDJECIA ‹› katy perry ‹› samotni ‹› monia ‹› rukia ‹› duchy ‹› pamietnik ‹› mieszne ‹› mj chopak ‹› Green ‹› Song ‹› kocham cie bo ‹› lublin ‹› dla dzieci ‹› mp3 ‹› OBRAZKI w-F ‹› http ‹› nienawi ‹› opowiadania o Th ‹› tapety ‹› dzien dobry na nk ‹› Sakura ‹› michael ‹› loki ‹› gallery ‹› Alexa ‹› jesie ‹› dla kolegi ‹› wiadomo ‹› konan ‹› baga ‹› wstA ‹› Dawn ‹› zaj ‹› vanessa ‹› WITAM ‹› sue one ‹› nazwy na nk ‹› big ‹› joanna ‹› przytul ‹› dorota ‹› wiersze z ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› britney ‹› istnieje ‹› obrazki ‹› kocham ‹› historie na nk ‹› o kumpeli ‹› zimno mi ‹› chad ‹› ania z ‹› tęsknie ‹› fotki ‹› sama pisa ‹› lato ‹› Jebanie ‹› komiks SF ‹› final ‹› najlepsza ‹› grupy ‹› albus ‹› hannah ‹› gaara i hinata ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Karola ‹› minato ‹› dzie ‹› sport ‹› dietA ‹› kobieta ‹› obrazki na bloga ‹› Holiday 1 ‹› muzyka ‹› Data ‹› cisza g ‹› myli ‹› Tsunade ‹› Polska ‹› rock ‹› kocham ci ‹› zaj ‹› pisz ‹› peni ‹› turystyki ‹› moje fotki ‹› zdi ‹› accace ‹› nowa ‹› dziewczyny ‹› tomek ‹› historie na nk z hp ‹› luke ‹› wiersze na nk ‹› cisza ‹› Sylwia i ja ‹› konie ‹› Ashley ‹› piersi ‹› love ‹› ash ‹› klasa ‹› rozdzia ‹› witch ‹› ksiazki

Wyszukaj na blogach

Hej Hej to mój pierwszy blog na tej stronce i musicie mi pomuc niewiem jak dac gry ok to koniec notki koncze papa.

Hej!!!! Hej!! Mam dla was konkurs. Jaki? Już pisze, więc konkurs polega na tym, aby głosować na sondzie kto da najwięcej głosów wchodze na jego bloga i daje 100 komentarzy. Wpisujcie mi adres swojego bloga w księdze gości!!!! Miłej zabawy!!!!!!!!!! PA!! PA!!

hej hej co tam u was .Postanowiłam że będze dodawac notki wtedy kiedy będe miała 10 notek .Na zachęte dodam kilka zdiontekdobra myśle że starczy ZA10 komci nowe opowiadanie.Tekst pochylony

Hej! Hej! Dzisiaj to będzie taka nijaka notka ponieważ muszę się obczaić z html'em;) Proszę podajcie mi jakieś stronki z poradnikami albo coś innego. Lub proszę w komentach pisać albo na maila albo inaczej jakoś;) Dobra narka, następnym razem napiszę...

Hej tu Gosia:) Hej!Właśnie wruciłam od Klaudii!/Tato Klaudii odwiózł mnie samochodemZA to mu serdecznie dziękuje:)Heh:)No ale podziękować nie zaszkodzi:)Też chciałam podziękować fance którą spotkaliśmy!I poprosiła o autograf!!To było super!!Zrobiłyśmy z nią...

No hej No hej! Tu nie beda tylko miski taddy teddy troszke naklamalam. Ale beda. No wiec koncze papa

hej tu klaudia:) hej!sorry,że tak długo nie pisałam..ale byłam bardzo zajęta!jutro jadę do Japoni......Pozdro dla Ewy z gg!Sorry,że taka krótka ta nocia ale muszę się szykować do kościoła i nad jeziorko:)Pa,pa!

Hej Hej :) Dziś Poniedziałek mnieliśmy skurcone lekcje i było FAJNIE ... nie byłam na J.Polskim i W-F nie chciało mi się ... JUŻ w piątek WAKACJE . Fajnie co ... ale niestety jeszcze kilka notek i juz nie bede do Was pisała przez Dwa miesiące ... o...

hej tu klaudia:) hej!właśnie z gosią wróciłyśmy z dyskoteki!było super!mam dla was wiadomość,którą wszyscy powinni wysłuchać: bardzo jest nam przykro,że:wyzywacie nas,kłamiecie,mówicie,że nie umiemy śpiewać i,że jesteśmy do kitu!to nas strasznie denerwuje i jest...

Hej Hej koffani!!!! Dzisiaj jest wspaniały dzień ale to dla tego że założyłam bloga!!!!!! C:\Documents and Settings\Rodzina\Pulpit\Kasia\Blog 27\tapeta12[1].jpg

Hej Hej jestem tu nowa i jeszcze nie lapie o co chodzi, ale pewnie sie przystosuje. Bo na onecie i mylogu tez bylo ciezko. Przyzwycaje sie. Nie chce mi sie pisac o sobie, bo nie ma sensu. Papappa buzka Komentujcie

Hej wierni fani Gosi ;) Hej!!Jak zauważyliście ten blog jest pierwszy o naszej kochanej Gosi na portalu Blog4u :p Mam nadzieję że nie będziecie żałować dla mnie czasu^^i będziecie licznie komentowaćxDxD Z racji że dzisiaj pierwsza notka to nie będę dalej smęcić tylko...

HeJ;D heJ LuDzIsKa Co TaM U wAz nA bLOGu mOJEj PSiAPSIuly WyrAznIE jest naPiSaNe O ImpRezIE HIp-HopOwEj BaTtlE JaM:* To imPRezKA zWiAzANa Z b'Boy i Mc B'Boy To CzLowiEk kTORy TanCZY BREAK DANCE A Mc To CZLowiEK kTORy SPioewA RymUje ItP:P DlATeGO...

Hej :D Hej Mam na Imie Anka ;)) Mam 13 lat Kocham : Koty , Trampki , Rocka , Punka , Hard Rocka , Morczne Obrazki , Ashley Olsen , Gorillaz , arbuzy :D, Mange Interesuje Mnie : Kultura Japońska , Manga , Rysunek :: Grafitti ,Historia Polski ,...

hej hej jest to muj blog niewiem jeszcze co na niego dodac i oczym pisac

Hej Hej , nie było tu nic pisane ponieważ , właścicielka bloga domyśliła się . Założyła go na onecie .Tylko że nie jest anty_stars . haha a ja nie lubię blog 27 i paru innych gwiazdeczek .Dlatego ja przejmuje tą siedzibę anty fanów . Jeśli jesteś...

HeJ :) Tro$zEczKe o DoDzie :) aLe nIe o MnIe ;) Hej!!Jak za pewne widać...to blog o Dodzie Robaczewskiej :)Tak więc dzisiaj troche fotek bo biografię napewko każdy zna (o_0)...Nowy teledysk Dodzi jest super extra wypas co nie xD xD xD dlatego mam taki szablonik :P Co ja tam tyle nawijam dam...

Hej Imię Hej , nie wiem kiedy będzie kolejna część opka . Ponieważ Sara musiała wyjechać. Nie będzie jej 2 tygodnie .Chyba ze wymyśle sama kolejną cześć , napisze i bez zgody Sary dam wam ją do przeczytania . Zobaczę jeszcze :>

hej ziomy Hej ziomki tu adi co tam u was dawajcie mi komcie to bedzie ok .A teraz cos o mnie - jestem piekny i uroczy popaczcie w moje oczy ok papa tki ja spadam do dziewczyn ktore sie dobijaja na moim gg i widzicie jak mi sie powodzi jest ich az 5

Hej:* Hej;* Mam na imie Julia i bede prowadzic tego bloga. Będzie to tylko i wyłącznie moj pamiętnik. Piszcie komentarze, bedzie to też blog o siostrach Olsen i roznych zeczach. Mam nadzieje ze bedziecie komentowac! Pa;*

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..528 529

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów