.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dla przyjaci ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› czerwony ‹› dla dziewczyny ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› serduszka ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› wakacje ‹› kocham ci ‹› http ‹› przyja ‹› kocham ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› zaj ‹› sophie ‹› dla dzieci ‹› doda ‹› koty ‹› Polska ‹› blog ‹› filmy ‹› big ‹› kocham cie ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› ciesz ‹› hokage ‹› avatary ‹› sauna ‹› find ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› dzie ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› klasa ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› dlaczego kocham cie ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pain i ‹› bo kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› test ‹› sklep ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› rok ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› super ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› kobieta ‹› przyjaciele ‹› dla przyjaci ‹› rob ‹› key ‹› puder ‹› pytania ‹› USA ‹› zycie ‹› Orgazm ‹› wszystkiego ‹› vampire ‹› pies ‹› kotki s ‹› miłośc ‹› dziewczyn ‹› jego dziewczyna ‹› sex ‹› zima ‹› marcina ‹› paulina ‹› gay ‹› michael ‹› lala ‹› wiersze z ‹› rihanna ‹› winx ‹› WEEKEND ‹› gitara ‹› pisz ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Temari ‹› China Industry Internet Conference ‹› czytanie ‹› wierszyki miłosne ‹› Pozna ‹› Green day ‹› Sylwia ‹› cicho ‹› horror ‹› arka ‹› piret ‹› akatsuki ‹› g dragon ‹› luke ‹› hej ‹› Jebanie ‹› johnny ‹› usta ‹› trzy ‹› pizda ‹› tokio hotel ‹› Sexy video ‹› wiadomo ‹› MIOCI ‹› w-f wiersz ‹› konferencje ‹› sex ‹› gaara ‹› nasza klasa pl ‹› WITAM ‹› konie ‹› humor ‹› samotno ‹› obrazy na nk ‹› tapety ‹› rozdział 1 ‹› 4 klasa ‹› Jaja ‹› wiersze o mnie ‹› cody ‹› wstA ‹› Ashley ‹› ren ‹› moje wiersze ‹› konoha high sy ‹› bill ‹› nienawi ‹› final ‹› jaka jestem ‹› dodatki ‹› mjchopak ‹› obrazki na NK ‹› Journey ‹› tapety- ‹› britney spears ‹› Karola ‹› scrubs ‹› signup ‹› wampiry ‹› fashion ‹› smutne ‹› w-f wierszyk ‹› gothic ‹› host ‹› ron ‹› 3 klasa ‹› paucia ‹› Tokio hotel op ‹› pein ‹› skin ‹› teen ‹› klasa 4 ‹› nazwy na nk ‹› karen ‹› kalendarze ‹› zimno ‹› OBRAZKI wF

Wyszukaj na blogach

Typy urody Każdej z nas można przyporządkować jedną z 12-stu palet kolorystycznych, które najlepiej komponują się z naszymi barwami naturalnymi. Istnieją 4 podstawowe typy urody określone nazwami pór roku, którym odpowiadają inne zestawy...

supełek skąd się wziął ... supełek przy moim kursorku????? taki czerwony zawijas. ja kursorem w górę, a on za nim, ja kursorem gdzie indziej, a on za nim, jak się ta przepraszam cholera przyczepiła i robi nieporządek. od czasu niektórych lektur uważam,...

Lato,a może zima? Załamka!Kto widział kiedyś taka poczwarę?Nie wiesz w co się ubrać,jakie perfumy dobrać?A może nie wiesz po prostu jaką porą roku jesteś?To nie jest żart tylko nowy sposób na podniesienie sobie samooceny no i oczywiście na poprawienie wyglądu...A...

Hyde Imię i nazwisko: Hideto Takarai Pseudonim artystyczny: HYDE Ksywki: Hide, Hito, Hido, Doiha-chan, niektórzy mówią na niego "Akuma", czyli diabeł..., ktoś go kiedyś nazwał Prince, bo ma tyle samo wzrostu co legendarny muzyk. Data...

Siemka ^^ ------> Pierwsza nocia :) Hejka zrobilam bloga o Avril bo jesztem jej meeeeegaa fanką ^^ . A to kilka slow o mnie . ImIe --> Patrycja HoBby --> Gra na gitarze, muzyka, zwierzeta, ilka nozna. UluBiIoNy KolOr --> Czarny, czerwony i zielony. UluBIonA PiosEnKArka -->...

Nakrzyczeć, pobić i zamknąć w pokoju. O Boziu. Czy ja prosiłam się o szkołę? Nie! To, po kiego czorta ona jest? Przez nią nie mogę normalnych notek pisać…w ogóle nie mogę normalnie funkcjonować. „Chcesz… tylko jeszcze o tym nie wiesz.” – Ten tekst...

Kobiety kobiety Obudziłem się trochę po dziewiątej .Co jak na mnie było cholernie wcześnie Właściwie to pieprzony środek nocy No cóż ostatnimi czasy jakoś nie ciągnie mnie do wczesnego wstawania . Mam trudny okres. Ale przełamuje się...

słownik Elfów adu podwójny aelin jezioro, staw aglat chwała, blask aina święty aiwe ptaszek alata promienność alda drzewo (sindatińska forma - galad) alqua łabędĄ; od rdzenia alak - szybki, mknący amarth przeznaczenie, los (sindarińska forma to...

There can be only one... Diabeł przemykał w stronę Pałacu Kura, chowając się za płonącymi krzakami i drzewami, gdy Jasmina szła nieśpiesznym krokiem schowana całkowicie za potężną Tarczą Magnussa. To jeden z wielu talizmanów które Hades pozostawił na jej szyi i...

i juz piatek Nie ma to jak dlugi weekend , mozna nareszcie sie wyspac i poszalec na imprezach , bo w czasie szkoly niebardzo , tak naprawde nie moge doczekac sie wakacji , pelen luz. dobra nie bede przynudzac koncze i daje wiersz , naprawde ladny mi sie...

Okładki singla 'Ich bin da'. Fergie i Will.I.Am o wystepie TH na EMA! animacje z '1000 Meere'! cały czas podjara video '1000 Meere' xDD I duuużo newsów ^^ ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~ ~*> wypowiedzi Fergie i Will.I.Am'a Fergie: "Kurcze, dali czadu! Myślałam, że to hala przecieka i chciałam biec do...

Coś o mnie xD Hej dzisiaj mam coś takiego nietypowiego. W sumie to jest wpis z moich złotych myśli s raczej tylko pytania ;) 1. Imię: Kamila 2. Kolor włosów: blondynka 3. Kolor oczu: zielone 4. Wzrost: 168 5. Okulary/szkła: Nie 6. Znak zodiaku:...

Znacznik kwiatów AMARYLIS - jesteś wielką kokietką. ASTER: ( uszczęśliwiasz mnie codziennie) BIAŁY - jestem szczęśliwy widząc, że jesteś kochana. CZERWONY - kocham Cię bardziej niż ty mnie. BEGONIA - ofiaruję ci szczerą przyjaźń. BEZ: (ofiaruję...

Ten zwykły dzień? Wigilijny wieczór. Obiad zjedzony, prezenty rozdane, naczynia umyte. Koniec. Kolejne Święta Bożego Narodzenia, które nie zostawią wspomnień. Zleją się w ciasną papkę mniej lub bardziej interesujących urywków rozmowy, co komu się wczoraj...

Vanessa i Zac Imię i Nazwisko: Vanessa Anne Hudgens Data Urodzenia: 14 grudnia 1988r Miejsce Urodzenia: Salinas , California , USA Imię i Nazwisko Mamy: Gina Hudgens ( z panieńskiego Guanco ) Imię i Nazwisko taty: Greg Hudgens Młodsza Siostra: Stella...

czytać i komentarzyki pisać !! Ehh Monika jak można zapobiec nie ma takiej opcji. Ja jestem pamiętliwy zagadaj mam nowy nr GG więc nie mam twego nr. Oczywiście zagadaj jak chcesz mieć ze mną kontakt. A co tu mówić o moim samopoczuciu. Graniczę z anoreksją z moim zdrowiem nie...

9: Wizyta rodziny i dziwny napój Wróciliśmy do pokoju. Podjechałam wózkiem do łóżka i się w nim położyłam. Usłyszałam, że ktoś puka w szybę. Odwróciliśmy glowy. Oczy powiększyły mi się conajmniej dwukrtonie, bo za oknem, na parapecie stał Jiraya. - Gaara, otwórz proszę okno. -...

Jak zrobić torebkę zmieniającą kolor ;) ? Torebka zmieniająca kolor, to hokus-pokus dla dziewcząt. Czarodziejka pokazuje widzom ze wszystkich stron niedużą torebkę (wielkości dłoni), całą w kolorze czerwonym. Zdejmuje z szyi chustkę i nakrywa nią rękę z torebką. Po chwili ściąga...

Rozdział 8. Prawie jak Romeo i Julia.. Oczywiście było by to zbyt piękne, by było prawdziwe gdyby ktoś ich nie obserwował. Tym kimś okazał się Yusaku, który z ledwo dotrzegalnym uśmieszkiem malującym się na ustach zaczął iść w stronę chłopca. - Chej, Romeo! Chodź, idziemy do domu. -...

Amiculi (z łac. przyjaciele) No więc notka będzie o moich przyjaciołach. Pomysł podsunęła Kitty. No i jeszcze zapożyczyłam sobie od koleżanki sposób w jaki przedstawię moich przyjaciół. Dopowiem że charakter ja napisałam bo nikt z nich tego nie wypełnił po za Justyną, więc...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..104 105

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów