.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
ubezpieczenia ‹› stopy ‹› one direction ‹› sport ‹› kasia ‹› historie na nk ‹› klasa ‹› ostry ‹› gajewska ‹› MIOCI ‹› kocham cie bo ‹› la fee ‹› samotność ‹› sakura hentai ‹› blog ‹› zima ‹› lato ‹› misie ‹› blogasek ‹› bo kocham ‹› final ‹› biedronka ‹› przyja ‹› śmieszne filmy ‹› karen ‹› black ‹› jaka jestem ‹› Campbell ‹› hermiona ‹› hobby ‹› paulina ‹› kluby ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› wiersze na nk o sobie ‹› http ‹› sasuke hentai ‹› michael ‹› rok ‹› dla przyjaci ‹› wierszyki ‹› ork ‹› cicho ‹› kocham cie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› RYSUNKI na nk ‹› pain i ‹› nasza klasa 6b ‹› dziewczyn ‹› find ‹› wstA ‹› mamo ‹› chuj ‹› dzień ‹› pomoc ‹› mokra ‹› wiersze na nk o sobie ‹› us5 ‹› pisz ‹› dr house ‹› hej ‹› prosiaczek ‹› ubrania ‹› lee ‹› o Hinata ‹› sex pl ‹› dziewczyny ‹› Song ‹› jug ‹› WEEKEND ‹› smutna ‹› rasta ‹› FT Island ‹› 4 klasa ‹› Sylwia i ja ‹› forever ‹› nasza klasa pl ‹› malfoy granger ‹› phoebe tonkin ‹› bill ‹› w-f wierszyk ‹› dzie ‹› code ‹› hokage ‹› no perfect ‹› Ichigo x ‹› sophie ‹› ikariam ‹› zdrowia ‹› sama pisa ‹› g-dragon ‹› star ‹› oczy ‹› wojownik ‹› image ‹› demon ‹› STANA ‹› Data ‹› Neji i ja ‹› opowiadanie ‹› fajny ‹› jonghyun ‹› uroda ‹› tokio hotel ‹› doda ‹› sobota ‹› gry ‹› hotel ‹› dziewczyna ‹› kometarze na nk ‹› miley ‹› strasznie ‹› ren ‹› Polska ‹› moja muzyka ‹› OBRAZKI wF ‹› wiadomo ‹› pytania ‹› cisza ‹› gwiazdy ‹› Holiday ‹› mama ‹› STRASZNE ‹› urodziny ‹› pies ‹› WITAM ‹› kobieta ‹› humor ‹› ron ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› samotno ‹› 2 Min ‹› obrazki na NK ‹› wiersze na nk mnie ‹› jesien ‹› naruto ‹› Tsunade ‹› jaka jestem ‹› pieski ‹› rozdzia ‹› obrazki ‹› OBRAZKI w-F ‹› opel ‹› naruto sk ‹› ZDJECIA ‹› Kimi ‹› pro ‹› czerwony ‹› psy ‹› BARCELONA ‹› kochaj ‹› tom ‹› emma ‹› dlaczego kocham cie ‹› zyczenia ‹› policja ‹› opisy gg ‹› peni ‹› pomoc drogowa ‹› amanda ‹› bart ‹› odpoczynek ‹› dzien ‹› kamila ‹› muzyka ‹› moje cycki ‹› Nick ‹› jego dziewczyna ‹› sami ‹› justin ‹› siostry ‹› darmowe ‹› to tylko seks ‹› high school miusical ‹› myli ‹› wiki ‹› wilki ‹› dla dzieci ‹› zycie ‹› przyjazn ‹› snape ‹› dla dziewczyny ‹› wierszyk ‹› wszystkiego ‹› my chemical romance ‹› jean michel jarre ‹› rzarty moje ‹› wiersz o mi ‹› ciekawe ‹› Dawn ‹› malarstwo ‹› hermiona i ginny ‹› blogi ‹› pick ‹› Pozna ‹› Jaja ‹› istnieje ‹› avki na nk ‹› chlopak ‹› demilovato

Wyszukaj na blogach

bez tytułu cierpię na przypływ inspiracji dziś. dajesz Kaśka niezłego kopa mojej wyobraźni. może jednak ja też mam jakąś część artystyczną w mojej duszy.   często nie pisze o emocjach ponieważ się ich boję. boję się żyć nie tylko zdarzeniem, ale...

:*************** W Walentego dzień Chcę powiedzieć jak kocham Cię: A więc kocham szalenie, W każdej minucie, niestrudzenie. W wolne i robocze dni, Na zabój, do krwi. Gdy słońce wschodzi I kiedy noc nadchodzi. Kocham daleko i blisko Kocham w pokoju, na...

Bo nic nie jest silniejsze od serca,ono ma władze największą. Kocham Cię wschodem słońca, uśmiechem. Kocham miłością i całym sercem. Kocham Cię śpiewem ptaków, szumem drzew. Kocham bo to mego życia śpiew. Kocham Cię chwilą i całą duszą swą. Kocham nadzieją i każdą wylaną łzą. Kocham Cię dniem, nocą...

. Jak sam tytuł wskazuje wiersz był pisany, aby ukazać uczucie miłości, za którym tęskniłam i sobie je wyobrażałam. Jest on kierowany do tego jedynego ;-) ZMYŚLONA MIŁOŚĆ Kocham ciepło Twoich ust Kocham zapach Twego ciała Kocham dotyk...

bez tytułu Kotku...:* Kocham Cię. Kocham Cię za to jaka jesteś, za to kim jesteś. Kocham kiedy się śmiejesz. Kocham Cię kiedy masz gorsze dni, kiedy jesteś w dołku. Kocham sposób w jaki się z niego podnosisz. Uwielbiam Twoje oczy, są najpiękniejsze,...

Kocham Cię...... Witam was kochani :*:* dawno nie pisałam nic nowego,ale nie ma czasu... Są ferie,wiec korzystamy z nich jak tylko możemy =]A na dodatek walentynki...masa pomysłów i ciągłe bieganie po sklepach ...ale mam już coś wyjątkowego...i wiem,że...

*:*:*:**Kocham Cię:***:*:*:* Zamknij oczy, słuchaj sercem Tak bardzo chce oddać co doświadczasz Powiedzieć doniośle kocham Ukazać cala sile swojej miłości Co w sercu mym gorącym promieniem Od dawna cudownie gości Kocham twój glos Kocham twe myśli Kocham twoje...

**Kocham**Kocham*Kocham**Kocham**Kocham**Kocham**Kocham** Kocham Cię mój Aniołeczku zawsze i wszędzie... Już nikt inny mego serduszka nie zdobędzie... I kiedy gwiazdki migoczą na niebie, Ja marzę, by leżeć koło Ciebie... I wierzę naprawdę, że przyjdzie dzień, W którym swe troski odsunę w...

Pamiętaj ... Kocham Cię !! ;* Kocham Cię to prawda, nie mogę tego dłużej ukrywać. Budzę się rano z myślą... że to właśnie Ciebie kocham! Kocham, kiedy jesteś blisko przy mnie, Kocham, kiedy nie ma Cię przy mnie. Nie moge jeść, nie mogę spać, nie mogę nawet myśleć... Kocham...

KOCHAM kocham orchidee mężczyźni - ich też kocham wiele rzeczy wiele istnien kocham nie kocham tylko siebie-chyba mam wszystko kocham jestem kochany kocham też kobiety ale fizycznie jest to dla mnie nie do przejścia kocham jeszcze dobre...

po dluzszej przerwie :-) WITAJCIE PO DLUZSZEJ PRZERWIE :-) OD OSTATNIEGO WPISU SPORO SIE ZMIENILO : MOJE DZIECKO SKONCZYLO ROCZEK, POSTANOWILISMY WROCIC DO POLSKI NA STALE (JUZ ZA MIESIAC)!!!!, SPOTKALAM SWOJA SUPER PSIAPSIULE ZE SZKOLNYCH LAT KTORA MIESZKA W LONDYNIE...

Po prostu się boję :'( Sumptuastic - ''Zanim zaśniesz''   Mam dość, musze zatrzymać się, już nie chce dalej iśc zmęczyłem się. Tak boje się obejrzeć w tył, czy jesteś tam czy poznam Cie? W pogoni za prywatnym snem, zgubiłem, zapomniałem, że tak bardzo, tak...

Love forever. Dziś mija nam 35 miesięcy ! za miesiąc będzie równe 3 lata ;) Łaa ale ten czas szybko leci. Kochanie.. Dziękuje Ci za te wspólnie spędzone piękne miesiące, za cierpliwość do mnie za miłość, za wierność za szczerość za oddanie, za wszystko...

. Dawno nie pisałam wiem.. ale brak dostępu do neta :/ na szczęście jakoś przetrwałam te 2 tygodnie. Dziś niedziela M. w pracy druga zmiana, ja w domu sama, zimno i smutno.. dół mnie łapie, M wczoraj pracował i dziś i wcale weekendu prawie razem...

????? Jak mnie tu długo nie było, cięzko wraca się do bolesnych wspomnień. Poznałam cudownego faceta...i wszystko spieprzyłam. Przez swoją głupotę, kompleksy, i to te których nabawiłam się jako dziecko. Ja nie zasługuje na miłość, na...

Kocham... Kocham ból bo tylko on przychodzi gdy mi źle Kocham cisze bo tylko ona na mnie nie krzyczy Kocham deszcz bo tylko on na mnie leci Kocham śmierć bo tylko ona na mnie czeka kocham cierpienie bo zawsze mi towarzyszy kocham strach bo on...

}]i[{ }]i[{*: kocham Cie Sloneczko:* }]i[{ }]i[{ witajcie...ta noteczka jest dla mojego Sloneczka, ktore kocham ponad zycie:* na poczatku dziekuje Ci Kochanie za kazdy dzien spedzony razem,za kazdy Twoj cieply usmiech i czule slowa, ktore slysze codziennie:* nawet sobie nie wyobrazasz ile to...

Są chwile... Są czasem takie chwile, ze po prostu w siebie nie wierzę! Z nieziemska łatwością mi to przychodzi, za to uwierzyc w cokolwiek na nowo, to trudność nie do pokonania chwilami! Człowiek moze sobie marzyć, śnić, planować - wszystko jest wtedy piękne,...

"Nie mów -KOCHAM- jeśli tego nie czujesz" Nie zdajesz sobie sprawy że mnie ranisz.. Byłam blisko ,bardzo blisko kresu mego życia już miałam wyfrunąć-Tam do nieba lub piekła już czułam jak moje ciało rozbija się o zimię gdy mnie powstrzymałeś mówiąc że odkąd zaczęłam do ciebie pisać ona...

To opisy na gg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )= Schowałam *SeRCE W StareJ SzaFie, Bo niKomu NIE jEsT PotrzEbne =( "Kocham Cię więcej niż wczoraj, a mniej niż jutro" Jedysnaste to zechcieć uwierzyć, że ktoś umiera z kochania braku... Miłosc to słowo proste, miłosc to uczucie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1062 1063

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów