.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
naruto sk ‹› myli ‹› cycki ‹› dup ‹› serduszka ‹› forever ‹› Jaja ‹› hotel ‹› nasza klasa ‹› britney ‹› o kumpeli ‹› sprawdzian ‹› doda ‹› http ‹› gry ‹› dziewczyn ‹› muzyka ‹› bill ‹› black ‹› jestem debilka ‹› kocham ‹› olka ‹› find ‹› o milosci ‹› moda ‹› sama pisa ‹› Data ‹› ania z ‹› wiersze o mnie ‹› wampir ‹› avatary na nk ‹› wszystkiego ‹› praktyki ‹› lee ‹› ball ‹› harry potter ‹› sukces ‹› zimno ‹› yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› ciesz ‹› opowie ‹› opisy na ‹› Polska ‹› po pierwsze ‹› winx ‹› register ‹› jesien ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› harry ‹› ubrania ‹› zaj ‹› pies ‹› tapety- ‹› pisz ‹› fairy ‹› humor ‹› historie na nk ‹› bo kocham ‹› in the blood ‹› hinata ‹› Adam ‹› pomoc ‹› wierszyki ‹› Sylwia ‹› anime ‹› kochaj mnie ‹› Miley Cyrus ‹› star ‹› misie ‹› jaka jestem ‹› nauczycielka ‹› Madonna ‹› zdrowie ‹› nasza klasa 6b ‹› prof ‹› BARCELONA ‹› wilki ‹› czytanie ‹› marta ‹› zwyk ‹› Jeba ‹› rob ‹› hannah montana ‹› uroda ‹› lol ‹› usta ‹› piersi ‹› wolny ‹› grupy ‹› rozdzia ‹› tomek ‹› Jonas ‹› fashion ‹› hotel 54 ‹› nauka ‹› kocham ci ‹› USA ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› mama ‹› Sakura ‹› ect ‹› Shikamaru ‹› dla przyjaci ‹› avatar ‹› pizda ‹› smok ‹› blogi ‹› ewa farna ‹› dla dziewczyny ‹› TRANSFORMERS ‹› zielone ‹› klasa 4 ‹› blog ‹› sklep ‹› selena ‹› na dobranoc ‹› istnieje ‹› Gaara i ‹› WITAM ‹› Hilton ‹› sexy ‹› kotek ‹› test ‹› sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› dlaczego kocham cie ‹› zdj ‹› rock ‹› 4 klasa ‹› key ‹› cieszę się ‹› us5 ‹› image ‹› pick ‹› nowa ‹› link ‹› wiersze na nk o sobie ‹› nienawi ‹› obrazki ‹› historie na nk z hp ‹› demi ‹› blogasek ‹› 3 klasa ‹› hej ‹› smierci ‹› dla kolegi ‹› prace ‹› pokemon ‹› sakura i jej po ‹› obrazki na NK ‹› opel ‹› jego dziewczyna ‹› test kl 6 ‹› dla dzieci ‹› teamin ‹› pistolet ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham cie bo ‹› kocham cie ‹› avatary ‹› urodziny ‹› rok ‹› smoki ‹› cisza ‹› OBRAZKI wF ‹› marcin ‹› tapety ‹› najlepsza ‹› sami ‹› kochaj ‹› moje fotki ‹› wiki ‹› miley av SS ‹› kluby ‹› lili ‹› robert ‹› dziewczyny ‹› moje sekrety ‹› garfield ‹› tom kaulitz ‹› teen ‹› ubezpieczenia ‹› EdWin ‹› pracuje ‹› cytaty ‹› dzien ‹› STRASZNE ‹› judo ‹› OBRAZKI w-F ‹› najlepsze ‹› strasznie ‹› zimno mi ‹› gwiazdy ‹› jaka jestem ‹› arbiter ‹› tokio hotel ‹› code

Wyszukaj na blogach

to jest połączenie częsci 3-4 ;) to jest połączenie częsci 3-4 ;) Uruchomiłam specjalny numer gg gdzie będę powiadamiać każdego o nowościach. Piszcie na numer : 7340214 III ,,kochałem, kocham i będę kochać" o boże już 17 a my jeszcze jesteśmy w centrum. Do domu już...

Rozdział XXXI „Bill” Rozdział XXXI „Bill”Nazajutrz rano obudziło mnie głośne i natarczywe stukanie do drzwi. Zniesmaczona zwlekłam się z łóżka myśląc o rodzicach lub obsłudze, przecierając oczy i starając się przyzwyczaić je do jasności. Miałam na sobie...

Kolejna porażka TH w Angli..? tłumaczenia, newsy etc.;-) Kolejna porażka TH w Angli..? tłumaczenia, newsy etc.;-)          Hej kochani.! :** by:http://bill-tom-angels.blog.onet.pl Oh bardzo się ciesze że podobała Wam...

9 część Niestety... Nie ma 5 komci:( Są 4... Chyba nikt nie jest ciekawy co się wydaży w opku... A z tą księgą to chyba też źle wymyśliłam... Bo nikt mnie nie informuje o newie...:( Trudno sama będę musiała patrzeć czy jest new czy nie No...

1) Pomyłka Bill'a   Witamy na naszym wspólnym blogu Dzisiaj dodajemy pierwszy odcineczek. Mamy nadzieję, że będzie wam się podobać. Miłego czytania...

(13)Dalszy wydarzenia ;D Bill wrucił od lekarza ,był juz przy pokoju nacisnoł dłonią klamke i wszedł do pokoju w którym ja niecieepliwie czekałam na wiadomosci które przekazał lekarz i powiedział -Będziesz musiała tu zosatc jescze jakies 2 dni bo noga niejest az tak...

12.Zmiany w zespole Tą nocie dedykuje 3 osobom: Kali, Gobi oraz Izusi. Jesteście koffane :* ***************************************************** -No wreszcie odebrałeś. Musisz zaraz przyjść do Ciebie do domu. Mam bardzo ważną sprawę do was! -Akurat...

Czwartek, 24.01., cz. XVI - "Diese Tag der letzte ist gegen meinen willen" Rankiem 24 stycznia w małym, przytulnym domku w Lavierne rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Otworzyła je wysoka, ciemnowłosa kobieta. Spojrzała na Billa życzliwie i uśmiechnęła się. - Dzień dobry. – powiedział Kaulitz - Dzień...

Oj, ale wam.... ...mozolnie idzie! Zwykle 20 komów było w 1 dzień! A tu niespodzianka :) Ale teraz postanowiłam że komy będą zależne od długości notki. No więc teraz notka, a na końcu, jak zwykle, ilość komci. Rozdział XXXIX Następnego dnia miałyśmy pierwszy...

Ile miłości potrzebuje Bill ? Bill zakochany! On ma w tajemnicy dziewczynę! Co by się stało gdyby pewnego dnia taka plotka pojawiła się w gazecie? Do tego zdjęcie, na którym Bill trzyma w ramionach słodką blondynkę i namiętnie ją całuje. Dla tysiąca dziewczyn świat by się...

Co by było gdyby Bill miał dziewczyne ? < tlumaczenie z jakiejs gazetki> Bill zakochany! On ma w tajemnicy dziewczynę! Co by się stało gdyby pewnego dnia taka plotka pojawiła się w gazecie? Do tego zdjęcie, na którym Bill trzyma w ramionach słodką blondynkę i namiętnie ją całuje. Dla tysiąca dziewczyn świat by się...

Rozdział XXVIII &#8222;Przyjęcie&#8221; Obiecałam, że dodam, to jest. Znowu nie chodzę do szkoły. Zebranie - dziś. Ale wieczorem ;d. Boże, co za beznadziejna perspektywa. Rozdział XXVIII &#8222;Przyjęcie&#8221;Bill borykał się teraz z nowym cierpieniem &#8211; konkurencją. Co to...

Jak Bill Wkręcił Toma !!! Kamerzysta: Tom powiedz kilka słów do Kamery, bo zaczynamy audycje Live ! Tom: Hej moje kochane gorące laski !! Wiem że za mną szale... Kamerzysta:Hmm. .. ??? Bill: hihihi ... Tom: (patrzy z pod byka na Bill'a) Ekhm ... Wiem, że...

Bill to BILLA (artykuł z popcornu) Oto kolejny artykuł, tóy wskazuje na to że bill to tak naprawdę...dziwczyna lub..obojniak !!! Czy Bill tak naprawdę jest dziewczyną? Raczej nie, choć w nowym fryzie wygląda... ekhem, wzbudza mieszane odczucia. Faktycznie ma teraz...

Bill ma laske?! TOKIO HOTEL ZDOBYWAJĄ LONDYN! To była ściśle skryta tajemnica-Tylko BRAVO o niej wiedziało! Bravo było z TH w Londynie.W tej Brytyjskiej metripolii Tokio Hotel nagrało angielskie werscje trzech piosenek:DDM,RETTE MICH I...

15. Bill wierzy. Notki będę pisać nie wcześniej niż co trzy dni. Dedykuje tą notkę Kali ,która przyczytała wszystkie moje notki. THX:* +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ -No hej dobrze ,że jesteście. O i dobrze ,że zabrałeś Kari. Ona tez...

13- Kim oni są Bill?! No nareścię nowa nota. Powróciłam po krótkiej przerwie i dodaję nową notę. Odwiedzajcie drugiego mojego bloga www.rette-mich-amelia.blog4u.pl _____________________________________________ Dwa dni później... Mady weszła do sali gdzie...

Bill Ojcem :( To niestety prawda ;( Bill Kaulitz Zostanie Ojcem już Niedługo!!!! To jedna, jedyna wiadomość, która jest najgorsza dla fanów Tokio Hotel,szczególnie Bill'a. Osiemnastolatek właśnie zostanie ojcem. Wszystko wydażyło się na pewnym party. Matka dziecka...

Rozdział 41 HEJ I JEST NOWA NOCIA!!!!KURDE WIEM ZE OSTATNIO PRZEGINAM Z TYMI NOTKAMI ALE PO PIERWSZE NIE KOMENTUJECIE WOGOLE NOTEK PO DRUGIE NIE MAM ZA DUZO CZASU PO TRZECIE NIKT TEGO NIE CZYTA I WYCHODZI NA TO Z EZAWIESZE DZIALALNOSC BLOGA:(TAK WIEC LICZE...

Odcinek 6 Tom i Heilig pogodzili się. Dred wciąż polował na Heidi, a Bill na jej bliźniaczkę. Heilig i Tom wybrali się na mały spacerek.-Myślisz, że mi się uda? -zapytał Tom.-Ze mną wszystko jest możliwe kochanie. -uśmiechnęła się do niego.-Jak teraz to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..250 251

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów