.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
find ‹› wiersze z ‹› wakacje ‹› dlaczego kocham cie ‹› pisz ‹› historie na nk ‹› klasa 4 ‹› Green ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› nowa ‹› super ‹› czerwony ‹› doda ‹› lubuskie ‹› final ‹› kocham ci ‹› kocham ‹› WITAM ‹› 3 klasa ‹› transformice ‹› cicho ‹› dziewczyna ‹› obrazki na NK ‹› Tokio hotel op ‹› avatary ‹› angel ‹› myli ‹› kobieta ‹› dla dzieci ‹› pytania ‹› mokra ‹› grupy ‹› ola ‹› avki ‹› opisy na ‹› girl ‹› pistolet na kulki ‹› po pierwsze ‹› wiersze na nk o mnie ‹› mp3 ‹› historie ‹› smutna ‹› Delphi ‹› samotni ‹› kocham cie ‹› site models ‹› sue one ‹› zwyk ‹› pain ‹› hannah montana ‹› dzie ‹› muzyka ‹› http ‹› fotki ‹› avatar ‹› gwiazdy ‹› blogasek ‹› peni ‹› dziewczyn ‹› trzy ‹› star ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› dupa ‹› jego dziewczyna ‹› naruto sk ‹› fajny ‹› zaj ‹› Polska ‹› Holiday 1 ‹› bo kocham ‹› pain i ‹› obrazki ‹› dla dziewczyny ‹› w-f wiersz ‹› demon ‹› sweet ‹› 2 Min ‹› lucy ‹› odchudzanie ‹› wodzie ‹› no perfect ‹› przyjaciele ‹› Ja i sylwia ‹› mj chopak ‹› cichutko ‹› serduszka ‹› wierszyk ‹› michael ‹› wilki ‹› cytaty ‹› dziewczyny ‹› rok ‹› zielona góra ‹› Sakura ‹› ciesz ‹› kwiatek ‹› wiersze na nk ‹› Majeczka ‹› Sasuhina ‹› utule cie ‹› dla kolegi ‹› sama pisa ‹› naruto opowiadanie ‹› pracuje ‹› kalendarz ‹› beznadziejne ‹› obrazki na NK trampki ‹› sklep ‹› brodka ‹› nusia ‹› lili ‹› love ‹› karen ‹› my chemical romance ‹› naruto ‹› lee ‹› sasuke x suigetsu ‹› ciuchy ‹› wiersze na nk mnie ‹› pami ‹› big ‹› klasa ‹› patka maja ‹› sophie ‹› sex ‹› Taylor ‹› Sasori ‹› nasza klasa pl ‹› strasznie ‹› przepraszam ‹› emo ‹› test ‹› justin bieber ‹› Jonas ‹› o kumpeli ‹› dzie dobry na nk ‹› paddy kelly ‹› jaka jestem ‹› Gaara i ‹› znaki ‹› hentai pl ‹› flowers ‹› przyja ‹› sakura ‹› monika ‹› kamila ‹› emanuel ‹› marta ‹› moda ‹› Ewa ‹› site ‹› koty ‹› blog ‹› filmy ‹› Shikamaru ‹› jaka ‹› Adam ‹› hokage ‹› sauna ‹› sAKURA I sAI ‹› teen ‹› Gaara i ja ‹› przyjazn ‹› code ‹› kocham cie bo ‹› angry ‹› w-f wierszyk ‹› Data ‹› hinata i naruto ‹› loki ‹› rok po ‹› oczy ‹› sloneczko ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› wierszyki na nk ‹› obrazki z ‹› dzien dobry na nk ‹› harry ‹› buziaki na NK ‹› k pop ‹› moje fotki ‹› linux ‹› opisy gg ‹› miley ‹› odpoczynek ‹› g-dragon ‹› wychowanie ‹› religia ‹› test szustoklasisty ‹› 27 urodziny ‹› OBRAZKI wF ‹› doda elektroda ‹› mamo ‹› OBRAZKI w-F ‹› hong ‹› nastolatki ‹› rock ‹› dla przyjaci ‹› rob

Wyszukaj na blogach

Babskie wakacje na Hawajach! Babskie wakacje na Hawajach! Lindsay Lohan, Kate Moss i Courtney Love postanowiły wybrać się wspólnie na wakacje na Hawaje, gdzie Love zamierza roztoczyć troskliwą opiekę nad młodszymi koleżankami. Każda z pań ma za sobą eksperymenty związane...

Wakacje Wakacje spędziłam w naszej rezydencji. Draco poderwał ze stówe dziewczyn (dla niego to za mało) i z połową z nich nadal chodzi. Ja przez całe wakacje tylko na trawie i się opalam teraz wyglądam jak jakaś murzynka(bez przesady cera: śniada). Ale...

Super wakacje!!!! Siemka tu magda. Tym czasowo narazie siedze sama w domciu przez 2 tygodnie rodzice są z siostra są w Pryzu a mój brat siedzi u kolegi na całe 2 tygodnie wiec szykuje sie niezła impreza. Mama juz zaplanowała mi wakacje:P -będe 2 tygodnie w...

ZA PARE DNII WAKACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOslownie za pare dni wakacje a jaj jestem chora ale to nic 2 miesiace chyba nie bede chorowac.Juz nie moge sie doczekac zeby oderwac sie od nudnych lekcjii i okropnej klasy ale nie mowie o calej o paru dziewczynach i wiekszosci chlopcow.No i co...

wakacje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wruciłam z godzinke temu z apelu w szkole mam wspaniałe piękne i fajne świadectwo ale mnie nie ćieszy świadectwo tylko to że nareszcie są wakacje nie mogłam sie ich doczekać asz nareszcie som nareszcie będe chodziła na basen uwielbiam się kąpać i...

***wakacje*** Wakacje się zaczynają i nam droge otwierają bo kto wie co sie wydarzy na tej upalnej soczystej plaży czy napotkamy swe natchnienie i pocieszenie czyli ,miłość..''.... może...tak może nie.. *************************** No...

Wakacje ... Siemka wszystkim :* :) no i w koncu sa wakacje... czas na ktory chyba kazdy czekał... w koncu mozemy oderwac sie od nauki.. i calymi dniami robic co chcemy... dla mnie jednak dobrze sie one nie zaczely.. niestety;( ... nie ma to jak na poczatek...

wakacje? moje wakacje rozpoczęły się dość chujowo, nie czuje nawet że się już rozpoczęły. W czwartek byłem tylko w Gwiezdnych Wrotach na pożegnaniu Marty M. (Czarnego Bobka). Wczoraj po tozdaniu świadectw zjedliśmy czekoladki kupione dla dyrektora bo ten...

Wakacje??????? Czy to juz wakacje jakos mi sie nie chce wierzyc tak szybko sie zakely i wogole wakacje zaczely sie nudno bo nadal jestem chora ale mam nadzieje ze reszta wakacji bedzie fajna a narazie mam plany na pare dni to tyle. ...

wakacje hej :) wakacje już są ładne kilka dni :) a ja bez żadnych planów wyjazdów itd... niektórzy (ja też) twierdzą że najlepszy jest spontan i to prawda, lecz jakiś plan życiowy trzeba mieć ulożony (qrde ale mnie wzięło:P) wiem że te wakacje spędze w...

WaKaCjE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super w końcu wakacje!!! Można się polenić! Ale później znowu do szkoły :( Jak wcześniej wspomniałyśmy nie będziemy w wakacje dodawać już tak dużo notek, bo wyjeżdżamy i wogóle. Ale postaramy się robić to jak najczęściej. A teraz pare filmików TH...

Wakacje Wakacje ..wakacje a Ja raz je odczuwam a raz nie ..po za tym to zastanawiam sie czy nie zawiesic dzialalnosci no ale dobra a wiec powracajac do wakacyjnego czasuu swiadectwo pozostwie bez komentarzaP koniec roku 3 klas byl straszny ryczalam jak...

Lato! Lato wszędzie..:) i wakacje!!!:) Nareszcie upragnione wakacje!!:) Słoneczko, beztroskie życie i odpoczynek na plaży!!:) o to mi właśnie chodziło i tego mi było trzeba!:) Co prawda pożegnałam się ze swoją klasą i nie wiem na jaką teraz trafie, ale i tak mam dobry kontakt ze...

WaKACje CzASem WaKACJE sA ZrOBANE bO kumpELe wyjEzdzaj gdzIES ALBO prZez WakACJE ZOSTawIAJ ciE dLA chlopaka lub cos taKiEGO DlATego Z jednej Strony iCH niE luBiE aLE Z DrugieJ sama mOGE koGOS wyrwaC xD

WaKaCje i PO WakaCjach ... Hejka !!! Niedlugo koniec wakacji ... Sorki ze dlugo nie pisala, ale nie mam zbyt duzo czasu na to :P A tak po za tym to stypa ... Wakacje wakacje i po wakacjach :))) Ale przyznam ze niektore dni byly na seriO zajefajne z Kala Grzybem Julkaaa ......

Wakacje Wakacje dla większości są już przeszłością, także ekipa blogowicza je miała co niestety przyczynia się teraz do nadrabiania, ale wakacje należą się każdemu :P Postaram się aby w najbliższym czasie była dostawa szablonów, bo dawno już się...

przedłużcie wakacje Prosze rozeslij te strone do wszystkich osob na liscie kontaktow.Mamy zamiar przedluzyc wakacje do 1 pazdziernika.Wejdz na http://www.przedluzwakacje.xt.pl/ . Nie zapomnij przewinac na dol.Jesli chcemy...

Wakacje!!!!! UUU..... Za pare miesięcy dlugo oczekiwane wakacje ja bardzo sie ciesze bo kocham wakacje chociaż nie wiem jeszcze gdzie pojade ale chcialabym pojechac na oboz konny bo bardzo kocham konie (to chyba najmadrzejsze zwierzęta na świecie)Ale...

Notka 3 – Rozklejam się przez mój głód. Wakacje pod wielkim znakiem zapytania!? Dzień 11 maja 2007 r. Mam podły Nasrój....Najpirew rano się nie wyspałam....później prawie biegłam na autobus i już byłam zła bo na śniadanie były tosty...;\ ....później za długi dzień w szkole. Jedyny miły fakt to całekim udana próba i wspólne...

WaKaCjE... :) No więc moje wakacje już nadeszły... Jutro jade sobie do Suchego Boru do sanatorium. Na 3 tygodnie. Nie wiem jak to wytrzymam, ale spróbuje... :( Ogólnie to nie za ciekawie, a nawet źle.. Wczoraj byłam na imprezie i trochę za bardzo...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..373 374

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów