.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
optymistyczne ‹› michael ‹› zbawienie ‹› kot ‹› roy ‹› http ‹› link ‹› Sylwia i ja ‹› cisza ‹› dziewczyny ‹› klasa 4 ‹› penis ‹› przyja ‹› uroda ‹› kamila ‹› rozdzia ‹› wolny ‹› ola ‹› Song ‹› opisy ‹› image ‹› Alexa ‹› zamknij oczka ‹› Uchiha ‹› wojownik ‹› g-dragon ‹› stroj ‹› skin ‹› usta ‹› aneta ‹› OBRAZKI wF ‹› olka ‹› big ‹› gry ‹› techno ‹› hej ‹› test ‹› kocham ‹› solo-noi ‹› czcionki ‹› zdj ‹› dzie ‹› Dobranoc ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› wiersze po angielsku ‹› smutne ‹› pocałunek ‹› marcina ‹› rock ‹› moje cycki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› oczy ‹› polityka ‹› myli ‹› dziewczyna ‹› OBRAZKI w-F ‹› kocham ci ‹› Hinata i Sasuke ‹› wyznanie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› duchy ‹› tokio hotel ‹› OBRAZKI wF ‹› prace ‹› dla dzieci ‹› najlepsze ‹› opowiadania ‹› sami ‹› ciekawe ‹› rok po ‹› andy sixx ‹› kredyty ‹› kamil ss ‹› BARCELONA ‹› trzy ‹› poradnik ‹› 27 urodziny ‹› fotki ‹› Sylwia ‹› Green ‹› dla dziewczyny ‹› jezus ‹› lee ‹› blogasek ‹› WEEKEND ‹› Journey ‹› doda ‹› punk ‹› love ‹› opowiadanie ‹› jaka jestem ‹› site ‹› pozdrowienia ‹› rok ‹› obrazki ‹› warning ‹› lato ‹› test przyroda ‹› find ‹› hotel ‹› Data ‹› 3 klasa ‹› no perfect ‹› milosc ‹› sama pisa ‹› my ps vita ‹› gwiazdy ‹› bill ‹› zimno ‹› ola 14 ‹› drewno ‹› pati ‹› rower ‹› mieszne ‹› strasznie ‹› Ashley ‹› blogi ‹› nasza klasa 6b ‹› hejka ‹› dlaczego kocham cie ‹› mateo ‹› smutna ‹› britney ‹› o Hinata ‹› obrazki z ‹› blog ‹› tokio hotel ‹› wycieczka ‹› jaka jestem ‹› jaka ‹› kocham cie ‹› wakacje ‹› pawe ‹› pytania ‹› fajny ‹› 2 Min ‹› Tokio hotel op ‹› jego dziewczyna ‹› pami ‹› zdrowia ‹› Biel ‹› phoebe tonkin ‹› baga ‹› nasza klasa pl ‹› nienawi ‹› magia ‹› dragon ‹› gitara ‹› angry ‹› moje sekrety ‹› malowanie ‹› humor ‹› kochaj ‹› fashion ‹› sklep ‹› istnieje ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› dziewczyn ‹› black ‹› hinata ‹› pamitnik ‹› szablon ‹› kanon ‹› bo kocham ‹› wszystkiego ‹› gallery ‹› one direction ‹› wirtualny ‹› hong ‹› tokio ‹› one piece ‹› harry potter ‹› super ‹› misie ‹› ciuchy ‹› cisza jest moja ‹› po pierwsze ‹› MIOCI ‹› Polska ‹› opowie ‹› wierszyki ‹› final ‹› wierszyki mi ‹› dla przyjaci ‹› wczasy ‹› gut ‹› komplementy ‹› phoebe ‹› przyjaciele ‹› wiadomo ‹› najlepsza ‹› dla przyjaci ‹› STRASZNE ‹› Nick ‹› nasza klasa ‹› grupy ‹› przyrody ‹› seks ‹› monika

Wyszukaj na blogach

Rozdział 1 Witam. ;) Oto pierwszy rozdzial moich opowiadan. Beda one troche ilustrowane na podstawie ksiazki Stephenie Meyer "Zmierzch". Mam nadzieje,że Wam się spodoba, a więc do dzieła ;) Zapraszam ;* Rozdział 1 Z wielkiego miasta...

Ocennik; 18. Po wielu dociekliwych obserwacjach i wyciąganiu wniosków, okazuje się, że świat jest zuy, a życie do dupy. Idę odreagować u KiniX. Liczę na jakieś optymistyczne wsparcie. A to chyba niedobrze, zważywszy na krzyczący adres. Aaa. Zaraz wpadnę w...

Rozdział pierwszy Przeniosłam bloga xD więc wstawiam pierwszy rozdział także tutaj;) Tak, więc szablon jest tymczasowy xD A teraz popełniam wystawienie do opinii publicznej prologu i rozdziału pierwszego... Można krytykować, o ile krytyka nie będzie...

Strach.. to uczucie dobija... Zostały dwa dni, do rozpoczęcia roku szkolnego. Nowej notki przed rozpoczęciem roku już raczej nie będzie, bo nie ma czasu… U mnie nic ciekawego.. nic się nie dzieje.. niestety… ale zacznie się dziać, od września!...

Spoko jest.. ^^ xD ha! xD SmoQ odżywa.. xD powraca do starej dobrej SmoQ.. xD wzięła i zaczęła się uczyć.. ;] i doszła do wniosku, że lepiej nie może mieć... ma przyjaciółki ;*;* ma chłopaka. ;* ma dobre oceny.. ^^ [ już. xD ] i ma wszystko co potrzebuje...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 11.11.09 } amputowali mi serce już dawno temu. lepiej udawać szczęśliwą , niż tłumaczyć każdemu co mi jest. Co zrobi człowiek i do jakiego stopnia upadnie dla jedynej osoby w sercu? Do jakiego poziomu się zniży? Dla innych i siebie samego? - On...

The game changed 3 to dobra cyfra. Magiczna cyfra. Tworzy dobre liczby. Magiczne. Nijak się ma do dobroci mego serca, rozlewającej się na wszystkich naokoło. Ta dobroć właśnie pozwala mi wykorzystywać każdą sytuację. Pozwala wykorzystać ludzi. Ot, forma...

Nieruchomości w górę... Kurz i mgła oraz maligna pochodząca z kryzysu wyraźnie opada. Banki wykorzystły swoje parę chwil na zrobienie porządku w swoich szeregach, zerwyfikowanie dotychczasowych planów i praktycznie znów ruszają kredyty, może nie najkorzystniejsze...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 20.12.09 } -Wiesz... W chwilach takich jak ta, kiedy ostatni raz widziałam Cię miesiąc temu, a drugie tyle wciąż przed nami... I kiedy mija ta data, nasza data, a ja nie mogę Cię przytulić... Siadam na dachu dziesięciopiętrowego wieżowca, patrze na niebo i...

4. Because I crying in the rain Płaczę. Nie powiem dlaczego. Wszystko przez tą pieprzoną sprawiedliwość. Odegrałam swoją rolę w przedstawieniu o tytule "Miłe rozmowy świąteczne". Dowiedziałam się, że ciocię znów łamię w krzyżu, a wujek podejrzewa że niedługo dopadnie go...

Avril Avril Lavigne! Avril Lavigne to dziewczyna, która wie, czego chce. Gdy pisała swój trzeci, gorąco oczekiwany przez fanów album — The Best Damn Thing — myślała tylko o jednym: Ma być pełen zabawy. Kanadyjska piosenkarka punk-pop...

Wstęp... Zbliża się północ i mnie wzięło na pisanie sam nie wiem o czym bo cały dzień przesiedziałem w domu żeby doleczyć nogę. Dobrze że jutro mogę pospać i pewnie jak zwykle się wyśpię. Napisze może mniej więcej o czym już wiem że chcę napisać w moim...

..Nie ma piękniejszej rzeczy od uśmiechających się oczu patrzącego na Ciebie psa.. Czasami wydaje mi się, że nic mi nie potrzeba oprócz miłości mojego psa, który tak wiernie i bezgranicznie mnie kocha. To jednak czasami trzeba się odezwać do drugiego człowieka by pogadać, nawet o zwykłych bzdurach. Słysząc ostatnio co do...

Śmiech to takie ludzkie domino. Uśmiecha się jeden, a po chwili śmieją się wszyscy. Mam dość depresyjno-melancholijnych notek, tudzież wpisów. Postanowiłam zmienić swe nastawienie do życia na znacznie bardziej optymistyczne. Stąd ta nagła zmiana szablonu. Cieszmy się i radujmy. Wiosna wróciła. Przywitała co prawda Ślązaków...

10.04.2010. Przykro mi to mówić, ale zauważyłam taką smutną mentalność blogomaniaków. Kiedy zakładany jest nowy blog, nie może obejść się bez paru, może w niektórych przypadkach nawet parudziesięciu, komentarzyków. Z czasem jest (moim zdaniem) coraz gorzej i...

Jak śnieg spadnie, musi stopnieć Nie ważne, że padał dwa dni praktycznie bez przerwy. Nie ważne, że dzieciaki lepiły bałwany. Nie ważne, że chłopacy wolą rzucać "mokrym śniegiem". Nie ważne, że przez ten kochany śnieg wysiadłyśmy z Baśką przystanek dalej, żeby uniknąć tejże...

rózności Umca, umca... xD Heyka. Na samym początku, publicznie (xD) chciałam poruszyć temat "Fanów" którzy odwracają się od TH po koncercie Killerpilze..."Mówili do nas po polsku, śpiewali specjalnie dla nas piosenkę, bo jak powiedzieli "Polki są...

Coś o diddlu   Myszka Diddl urodziła się w Niemczech 24 sierpnia 1990 roku w pracowni Thomas`a Goletz. Jego kolekcja trzynastu rysunków, wysłanych do różnych wydawców spodobała się tak bardzo, że wkrótce...

Szósta. Po raz trzeci zabieram się do napisania notki. No tak, wkońcu "do trzech razy sztuka". Miałam dziś, w odróżnieniu od poprzednich notek, napisać o miłości, jednak po tych dwóch nieudanych próbach stwierdziłam, zresztą nie pierwszy raz, że...

"Like A Man Possessed" -get up kids Nie możesz się wypalić, iskra nie może być zastąpiona przez kolejną iskrę.Beznadziejny nie zmienia się całkowicie, jeszcze nie teraz, i nie wie wszystkim.Nie pozwól zginąć duchowi walki w twej duszy, w samotnym przygnębieniu życia, na jakie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów