.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pytania ‹› moda ‹› avatary na nk ‹› grupy ‹› moje fotki ‹› seul ‹› kocham ‹› zdrowia ‹› opowiadanie ‹› rock ‹› sama pisa ‹› zimno mi ‹› lucy ‹› pomoc ‹› czcionki ‹› trzy ‹› 2 Min ‹› skin ‹› zaj ‹› avki 100x100 ‹› 3 klasa ‹› Gaara i ja ‹› po pierwsze ‹› ren ‹› kofam ‹› hermiona i draco ‹› wiadomo ‹› pro ‹› moje wiersze ‹› smierci ‹› ichigo ‹› pati ‹› wakacje ‹› szablon ‹› oczy ‹› PZPN ‹› dzwonki ‹› Love is so bad ‹› zakład karny ‹› witaj w domu ‹› fotki ‹› ksi ‹› zielone ‹› kocham cie bo ‹› celtic ‹› image ‹› zdj ‹› ronaldo ‹› sweet ‹› one piece ‹› http ‹› winx ‹› amanda bynes ‹› Baka ‹› kometarze na nk ‹› jaka jestem ‹› sakura hentai ‹› ino ‹› historie ‹› przytul ‹› tokio hotel ‹› mj chopak ‹› sakura i sasuke ‹› tapety- ‹› hotel ‹› key ‹› site ‹› biedronka ‹› kocham ci ‹› granit ‹› roy x ed ‹› rysunki ‹› gry ‹› find ‹› poca ‹› Kimi ‹› naruto and sakura ‹› hobby ‹› wolny ‹› to tylko seks ‹› bo kocham ‹› wodzie ‹› WITAM ‹› hotel 54 ‹› moje filozofie ‹› test ‹› rok ‹› fashion ‹› czterdziestolatki ‹› OBRAZKI wF ‹› SEKSI ‹› oliver wood ‹› kotki sa piekne ‹› harry i jego rodzice ‹› big ‹› ciamajda ‹› hongki ‹› OBRAZKI w-F ‹› zycie i smierc ‹› g dragon ‹› ostry ‹› dlaczego kocham cie ‹› my ps vita ‹› dla dziewczyny ‹› wycieczka ‹› bolisie ‹› pies ‹› doda ‹› ciesz ‹› dupa ‹› kamil ss ‹› dzien ‹› avatary ‹› sex ‹› gify ‹› gay ‹› sami ‹› usta ‹› luke ‹› zajebisty ‹› dziewczyny ‹› sex nastolatki ‹› sebastian ‹› wiktoria ‹› wszystkiego ‹› dzie ‹› kot ‹› sasunaru ‹› cloud ‹› slash ‹› sukces ‹› blog ‹› nasza klasa ‹› Data ‹› obrazki z ‹› love ‹› wiersz ‹› k pop ‹› sprawdzian ‹› wampir ‹› Biel ‹› test kl 6 ‹› praktyki ‹› roman ‹› wilki ‹› wychowanie ‹› Hermi ‹› girl ‹› komiksy ‹› angel ‹› buziak ‹› robert ‹› lublin ‹› smutna ‹› komiks SF ‹› myli ‹› kocham cie ‹› jean michel jarre ‹› rukia i ichigo ‹› peni ‹› MIOCI ‹› Pozna ‹› Jego jaja ‹› książki ‹› nienawi ‹› nastolatka ‹› Miley Cyrus ‹› 27 urodziny ‹› Neji ‹› skup aut ‹› Polska ‹› mp3 ‹› monika o mnie ‹› Sakura ‹› Tokio hotel op ‹› kochaj ‹› przytul mnie ‹› moje życie ‹› ginny ‹› tom ‹› naruto ‹› wiersze na nk o sobie ‹› na dobranoc ‹› dziewczyna ‹› obrazki ‹› megaman ‹› humor ‹› ZABA ‹› malowanie ‹› Majeczka ‹› wrzuta ‹› harry potter ‹› Adam ‹› po rozwodzie z ‹› rok po ‹› johnny depp ‹› gwiazdy ‹› avatar ‹› zaj ‹› signup

Wyszukaj na blogach

hmmm... ...najgorszy był jednak początek kiedy jeszcze nie wpuszczali do środka tłum pchających się fanek wszystkie zgniecione połowa płakała a połowa została zabrana przez karetkę do szpitala jednak warto było się poświęcić bill mnie widział ponieważ...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 26-03-2010 } - Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham cię. Kocham... - Długo jeszcze będziesz to powtarzać!? - ... aż mnie pokochasz. Powiązani od lat, pajęczyną...

bez tytułu Jak Ci się podobają te opisy co tu umieszczam to po co piszesz takie pojebane komentarze.? i co Ci do tego co robię na swoim blogu.? jak zechcę to będę przeklinała i tyle. . to w końcu moja sprawa. . a adresu tego bloga już nie podasz.? hymm. ....

Historyjki miłosne ....naprawde polecam...:) Ta pierwsza historia jest podobna do mego ulubionego filmu ,,Szkoła uczyć"... 1. Ona - ciągle uśmiechnięta, roztrzepana, szalona. Miała pełno pomysłów na każdy dzień, na każdy wieczór. To zawsze ona rozruszała każdą imprezę, nawet tę...

LoVe MojA TY! Na potrzeby bloga ze strony www.serducho.pl wzięłam Wiersza! Jestem szczęśliwa mam swoją LoVe!!! Kocham cię ... to prawda, nie mogę tego dłużej ukrywać. Budzę się rano z myślą ... że to właśnie Ciebie Kocham ! Kocham, kiedy jesteś blisko...

Wiesz czasem bywa tak .! Miłosno mi gdy mandolina brzmi.. Zagraj mi znów nuty bez słów..` Nienawidzę jak mi mówisz "czasem bywa" .! Nienawidzę jak mi mówisz "peszek" .! Nienawidzę jak sie upierasz .! Nienawidzę jak się obrażasz .! Nienawidzę jak masz racje...

wiersze na walentynki :)) Kochać jedną tylko osobę ! Uważać za nieszczęście przebywanie z dala od niej ! Być gotowym wszystko przecierpieć, byleby tylko być blisko ukochanej. Starać się jej podobać ! Jeżeli nie można być przy niej w rzeczywistości, to być przy niej...

*^* Ty Mo!m Ks!eC!eM *^* Kocham Cię ... to prawda, nie mogę tego dłużej ukrywać... Budzę się rano z myślą ... że to właśnie Ciebie Kocham ! Kocham, kiedy jesteś blisko przy mnie, Kocham, kiedy Cię przy mnie nie ma. Nie mogę jeść, nie mogę spać, nie mogę nawet myśleć ......

Kocham Cie Łukaszku ;** Dzisiaj jest 24 Sierpień, za 3 dni minie mi z Moim Misiem 8 miesięcy

Ona i On! Korzystając z okazji,że kobiety mają pierwszeństwo,piszę jako pierwsza :P Szczerze mówiąc to nic się szczególnego nie wydarzyło. Przyszedł tylko ten młot i wariuje. Uparł się,że już piszemy notę,bo nikt potem jej nie przeczyta,bo już będziecie...

Walentynki Dziś Walentyki, jak zapewne wiecie.Ja chora, więc zostałam w domu.Macie tu Walentynkowe wierszyki.WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! Chcę żyć i żyć będę Chcę...

miłosne wierszyki Kochać jedną tylko osobę ! Uważać za nieszczęście przebywanie z dala od niej ! Być gotowym wszystko przecierpieć, byleby tylko być...

Kocham Cie Łukaszku.! ;* Dzisiaj jest 24 Sierpień, za 3 dni minie mi z Moim Misiem 8 miesięcy <3 Jestem szczęśliwa, że tak długo on wytrzymał ze mną a ja z nim ;D No oczywiście, nasz związek nie jest tam jakiś nadzwyczajny i kłócimy się strasznie czasem, bo oboje...

Część 4- Ashley,to nie tak... A tam wielki napis "Gratulacje!" Ash zaczęła bić brawo i wiwatować,a ja myślałam że oszalała. Tom podszedł do Billa i poklepał go po ramieniu. Gapiliśmy sią na nich jak na idiotów. Żadne z nas nie wiedziało o co chodzi. -Ashley? Odbiło Wam??...

bez tytułu 'trudno mi uwierzyć, ze tamte dni to przeszość.. jakaś część mnie..         'To, że w prawdziwym życiu wybrał kogoś innego, nie przeszkadzało wcale moim myślom, wspomnieniom'       'ci którzy samotnie...

Kocham Cię Chciałabym móc powiedzieć Kocham Cię Chciałabym móc tulić się mówiąc Kocham Cię Chciałabym ściskać kogoś dłoń i szeptać Kocham Cię Chciałabym dotykać kogoś i śpiewać mu Kocham Cię Chciałabym będąc daleko z tęsknotą mówić w myślach Kocham...

teraz dwa razy bardziej... Przyczyno moich łez i mojej radości! Kocham Cię! Kocham Cię! Kocham... Tak bardzo Cię kocham Patryk... Nie mogę już tego dusić i oszukiwać się, że zwalczę to... Kocham Cię! Jak szalona, jak wariatka... Nie znam takich słów, które mogłyby to...

z wielkiej księgi radości, o pokazie potrzeby życia... Dziś wszyscy idą do Koscioła, na marsz, czuwanie, spektakl, widowisko. Wszyscy idą. Ale znów atmosfera opadnie, tylko szybciej niż 3 lata temu i kazdy zapomni i potem znów beda sie tylko pytać poco maja robic Centrum Jan Pawła II czy wogóle...

Moja poezja W życiu jest wiele: Okrutnych chwil, tyle mil...Przykrych dni...Ale znajdzie się ktoś...Bliski sercu Twemu, pewnie i komuś innemu...Ktoś kochany...Więc...Gdy jesteś załamana, w żalu pogrzebana,Jest ktoś,Nie coś,Nie rzadna rzecz.To osoba...Która...

ehhh.....Moje głupotki;( Brak mi odwagi,Brak mi pewności siebie.Brak mi tego, co jest mało ważne, a jednak tak istotne...Zgubiłam gdzieś cząstkę siebie... O... jestem, jaka jestem...O robie zawsze to co ze chceChociaż wstaję bardzo wcześnieBardzo późno chodzę...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1062 1063

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów