.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sami ‹› wodzie ‹› pokemony ‹› sprawdzian ‹› ksiazki ‹› przeprowadzki ‹› celtic ‹› kochaj mnie ‹› itachi i ‹› Martina stoessel ‹› pawe ‹› zaloz ‹› straszne historie na nk z hp ‹› http ‹› fajny ‹› Shizuo i Izaya ‹› wiktoria ‹› blog ‹› zyczenia ‹› Wojna ‹› obrazki ‹› image ‹› 3 klasa ‹› cisza jest moja ‹› pytania ‹› samotni ‹› samotno ‹› la fee ‹› kredyty ‹› ania z ‹› Deidara ‹› koty ‹› BARCELONA ‹› jesie ‹› zmierzchu ‹› w-f wierszyk ‹› tomasz ‹› no perfect ‹› britney ‹› buziaki na NK ‹› sweet ‹› kupa ‹› tom ‹› dupa ‹› strasznie ‹› puchatek ‹› skin ‹› siostry ‹› filmy erotyczne ‹› gitara ‹› mp3 ‹› USA ‹› girl ‹› aga ‹› konie ‹› blogi ‹› dla przyjaci ‹› taylor lautner av ‹› moja muzyka ‹› doda ‹› dzien ‹› MIOCI ‹› istnieje ‹› Nick ‹› nevada ‹› anime ‹› dla dziewczyny ‹› Ashley ‹› szablony ‹› gay ‹› dup ‹› andy ‹› imiona ‹› moje fotki ‹› dzie ‹› cisza ‹› teen ‹› pisz ‹› final ‹› kobieta ‹› linki ‹› religia ‹› buuu ‹› chuj ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› link ‹› pain ‹› pracuje ‹› piersi ‹› Chase ‹› opisy gg ‹› sama pisa ‹› sobota ‹› super ‹› przyja ‹› nieznajoma ‹› wrzuta ‹› nowa ‹› przepisy ‹› kasia ‹› trzy ‹› rozdzia ‹› to tylko seks ‹› mieszne ‹› love ‹› opisy ‹› jaka jestem ‹› star ‹› zimno ‹› gwiazdy ‹› pro ‹› marta ‹› jaka ‹› wojownik ‹› zdrowia ‹› rok po ‹› lily ‹› nastolatka ‹› szablon ‹› humor ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› magia ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› justin ‹› przyjaciele ‹› ksi ‹› korea ‹› przedszkole 22 ‹› michael jackson ‹› wstA ‹› vanessa ‹› w-f wierszyk ‹› rukia renji ‹› szkoa ‹› flowers ‹› najlepsze ‹› Hejcia ‹› Journey ‹› Song ‹› jego dziewczyna ‹› angry birds ‹› find ‹› zwyk ‹› dziewczyna ‹› grupy ‹› w-f wiersz ‹› ron ‹› zbawienie ‹› samotnosc ‹› mama ‹› Green day ‹› ciekawe ‹› supernatural ‹› sport ‹› nauczycielka ‹› amelia ‹› olka ‹› naćpany ‹› avatary na nk ‹› cichutko ‹› dziewczyny ‹› mamo ‹› dla dzieci ‹› smutna ‹› WEEKEND ‹› hobby ‹› wiara ‹› kalendarze ‹› Lady Gaga ‹› shinee yaoi ‹› one direction ‹› ciuchy ‹› bill kaulitz ‹› wilk ‹› gry komputerowe ‹› urodziny ‹› Hilton ‹› male ‹› blogasek ‹› historie na nk ‹› johnny ‹› sex ‹› mj chopak ‹› bleach ‹› wampir ‹› gerard way ‹› SLUBNE ‹› o marzeniach ‹› Tokio hotel op ‹› dlaczego kocham cie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› najlepsza ‹› rock ‹› polityka ‹› Polska ‹› sex pl ‹› Pozna ‹› camp ‹› maluje

Wyszukaj na blogach

.temporary back to the past. Zabawne, ale od pewnego czasuchodzą za mną słowa pewnej piosenki.Przytoczę je, tak na dzień dobry. : D "Nie mów nic - Twoje ciało z bóluniech wije się. Nie mów nic -tylko krzycz! krzycz! krzycz!Tak, kochaj mnie, kochaj mnie,kochaj mnie - chcę,...

 Krokodyl istnieje 10 klapsow straszniejszy z bohaterki, jednakoz w zderzeniu egzystuje kolosalnie mierni - totez potezny pokrzywdzony, rezygnuje obcowan komunikatywny. Istnieja terazniejsze psiska kompletnych towarzystw naziemnych, znowuz dostos -odlegly , a toz wyjatkowy, albowiem w imieniu, w zalacznika ukazywany asonansem: „Osiagal zakielkowac do krolestwa Krokodylow/ Na filizanke waty sposrod Nilu” (Tuwim). Stworzenia nie pojawiaja sie w caloksztalcie w religiach...

hmmmm Tylko mnie kochaj a otworzą się bramy raju w pięknym miłości gaju, Tylko mnie kochaj a szczęście samo znajdzie Cię i dobry los uśmiechnie się, Tylko mnie kochaj a zaiskrzy namiętność w nas i trwać będzie po wieczny czas, Tylko mnie...

Zapis czata z Maciejem Zakościelnym! radomiak191037: Co byłbyś w stanie zrobić dla miłości? Maciej_Zakoscielny: Przepraszam bardzo za spóźnienie, ale jadę prosto z sesji dla "Gali", którą będziecie mogli zobaczyć już za 2 tygodnie. Maciej_Zakoscielny: Lepiej gdy to pytanie...

..."Złych kobiet się nie kocha? Co za bzdura, kocha się tylko takie." ...Więc kochaj mnie nawet gdy bywam złą kobietą. Kochaj kiedy ranię. Gdy w serce Ci wbijam ostry sztylet bólu. Kochaj mnie nawet gdy przeze mnie krwawisz i umierasz. Bo na powrót potrafię dać Ci przecież życie. Kochaj mnie kiedy jestem smutna...

Kaleczą się i dręczą milczeniem i słowami jakby mieli przed sobą jeszcze jedno życie. Bezwzględni dla siebie może ich zabić słowo, uśmiech lub nawet spojrzenie" wiec ostatnio przyszedł mi czas na interpretacje moich spraw poprzez teksty piosenek jak widać. na dziś ten: 3 doors down- When I`m gone. Jest we mnie świat, którego nigdy możesz nie ujrzeć W tym życiu mam sekrety, których nie mogę ukryć A...

Wierszyki Bądź takim,co serce ma, Bądź takim,co miłość zna, Bądź takim,co łzy rozumie, Bądź takim,co kochać umie! ************** Całowanie to nie grzech, Całowanie - nie rozpusta, Nakazał całować Bóg, Po to właśnie dał nam...

WIERSZYKI ZŁAMANE SERCE Czasem - tylko czasem Przychodzi ta chwila że chcę być obok Ciebie Gdy noc srebrzysta mija Chce ujrzeć Twoje oczy Gdy słońce budzi się Naprawdę, tylko czasem Tak kochać mi się chce. Przeszkody między nami rosną Z dnia na dzień I...

Demon „Śpij nędzny głupcze, bezwstydny, ciekawy! Za coś lepszego wziąłem cię; co robić? Widzisz, że szkodzi gorliwości zbytek.- Rąk nie załamuj, uspokój się, usiądź, Bo chcę ci złamać serce, a potrafię, Jeśli jak inne z gliny ulepione,...

horoskopp horoskop miłosny                       baran             21 III - 19 IV Barany kochają mocno i namiętnie. Mają skłonność...

ehhh.....Moje głupotki;( Brak mi odwagi,Brak mi pewności siebie.Brak mi tego, co jest mało ważne, a jednak tak istotne...Zgubiłam gdzieś cząstkę siebie... O... jestem, jaka jestem...O robie zawsze to co ze chceChociaż wstaję bardzo wcześnieBardzo późno chodzę...

STRYCH Do domu opuszczonego jak sie zdaje od paru dobrych lat wprowadziła się rodzina. Istniały pewne historie, że na strychu tego właśnie domu straszy, lecz nie wierzyli w te pogłoski, stwierdzili, że to bajeczka wymyślona przez sąsiadów z powodu...

O PROBLEMACH MIŁOŚCI..KS.J. TWARDOWSKI TRUDNA MIŁOŚĆUczniowie Jezusa sprzeczali się kiedyś ze sobą o pierwszeństwo: który z nich jest najważniejszy i komu przysługuje pierwsze miejsce. Można się tak również sprzeczać, która z miłości jest najważniejsza, której przysługuje pierwsze...

. . . . . Pierwsza myśl znów trzeba iść do pracy,nie było by w tym nic strasznego gdyby nie ostatnie zajscia,mianowicie "koledzy" po fachu robia przekrety naciagaja ludzi na kase za robote ktorej nie wykonali.Ja jak zawsze musze sie w cos...

zaśpiewaj mi to.... Ciągle serce o drogę mnie pyta, chodź wiem raz nam dobrze źle. Miłość o ciebie stale nie mnie pyta, czy chcesz być ze mną czy nie. Ale wiem ze każda chwila z tobą, jest dotykiem nieba. Ale wiem ze każda chwila tak jak sen, i więcej...

Goya"Jeśli będę Taka" Jeśli będę taka Jakiej nie rozumiesz O jedno Cię proszę Kochaj mnie jak umiesz Jeśli kiedyś zrobię coś Nieoczekiwanego to O jedno proszę Cię Nie krytykuj tego Gdy wymyślę coś Niepodobne do niczego to O jedno proszę Cię Nie...

__zagubieni w Miłości__ Pierwszy raz zobaczyłem ich w tramwaju. Wsiedli do środka i tak jak wiele innych par, zajęli wspólne miejsce. Ona usiadła na jego kolanach, on objął ją ręką. Rozmawiali ze sobą, śmiali się i całowali. A może raczej, składali delikatne pocałunki...

MIłOSC Codziennie w życiu każdego dojrzałego człowieka pojawia się słowo "miłość". Dotyka ono często nas samych, kiedy jednak nas ono jeszcze nie dotyka spotykamy się z tym słowem w trakcie rozmów ze znajomymi czy też przyjaciółmi, słyszymy je w...

ha ha !!! Jak sama wiesz spotkaliśmy sie przypadkiem to był zwyczajny, słoneczny, ciepły dzień Chcieliśmy potem, chcieliśmy potem razem być Snuliśmy plany: na wieki już razem my Gorące usta twe obsypane w pocałunki jak mroczne niebo gdy zapada...

Serce na dłoni Jak mało jest dni, w których kochamy. Czasu jest mało, mamy zbyt 'napięty grafik', nie ma czasu na miłość. Boże Narodzenie jest właśnie jednym z takich dni... dni, w których możemy kochać więcej. Przeczytałam gdzieś taką myśl: "na święta milkną...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..144 145

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów