.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
zdrowia ‹› fajny ‹› opisy na ‹› sama pisa ‹› ania z ‹› http ‹› Sakura ‹› Sylwia i ja ‹› justin ‹› Hejcia ‹› kamila ‹› dzie ‹› hinata ‹› buuu ‹› oczy ‹› 2 Min ‹› po pierwsze ‹› bo kocham ‹› skorpion ‹› wierszyki ‹› peni ‹› miley cyrus ‹› blogasek ‹› girl ‹› harry potter ‹› blog ‹› lol ‹› Dobranoc ‹› snape ‹› Sylwia ‹› usta ‹› avatary na nk ‹› jaka jestem ‹› w-f wierszyk ‹› klaudia p ‹› skin ‹› czerwony ‹› jestem emo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› mma ‹› rok po ‹› gay ‹› jestem debilka ‹› Neji ‹› love ‹› wiki ‹› hong ‹› dlaczego kocham cie ‹› ginny ‹› anna i yoh ‹› image ‹› doda ‹› zielone ‹› tokio ‹› kinia ‹› linki ‹› wiosna ‹› pain ‹› miley ‹› pro ‹› avatar ‹› wiersze na nk ‹› sex ‹› najlepsze ‹› Polska ‹› dodatki ‹› black ‹› britney ‹› chuj ‹› cicho ‹› grupy ‹› piersi ‹› big ‹› pisz ‹› mokra ‹› misie ‹› ciekawe ‹› dziewczyny ‹› k pop ‹› Tokio hotel op ‹› kai ‹› blogi ‹› cisza ‹› site ‹› tapety- ‹› grabaz ‹› gwiazdy ‹› anime ‹› final ‹› FT Island ‹› zaj ‹› kisame x ‹› find ‹› ZDJECIA ‹› mamo ‹› fashion ‹› sexy ‹› mieszne ‹› nazwy ‹› dr house ‹› trzy ‹› jessica ‹› jaka ‹› ola 14 ‹› ola ‹› dzie dobry na nk ‹› sukces ‹› opisy na gg ‹› buziaki na NK ‹› len ‹› OBRAZKI w-F ‹› strasznie ‹› zajebisty ‹› anna ‹› hokage ‹› moje fotki ‹› aktywne ‹› nauka ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› kupa ‹› Sterling ‹› humor ‹› peach girl ‹› WITAM ‹› no perfect ‹› huj ‹› opowiadanie ‹› oliver ‹› sex pl ‹› Love is so bad ‹› big tits ‹› wiersze o mnie ‹› moje filozofie ‹› hejka ‹› pamietnik ‹› zdj ‹› sakura i sasuke ‹› Holiday ‹› agnieszka ‹› WEEKEND ‹› jego dziewczyna ‹› kocham cie bo ‹› pami ‹› przepraszam ‹› wszystkiego ‹› ichigo ‹› opisy ‹› japonia ‹› odchudzanie ‹› temari ‹› pokemon ‹› moje cycki ‹› 27 urodziny ‹› znaki ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› przeprowadzki ‹› zyczenia ‹› milosc ‹› romantyczne ‹› trampki ‹› ruda ‹› muzyka ‹› ania ‹› komiksy ‹› 4 klasa ‹› ino ‹› zielone oczy ‹› the gazette ‹› skate ‹› raven ‹› smutna ‹› przytul mocno ‹› pistolet na kulki ‹› pein ‹› opowiadanie o ‹› obrazki z ‹› obrazki no dyplomy ‹› obrazki ‹› nowa hinata ‹› naruto i sakura ‹› lily james i harry ‹› lily i james ‹› kuroshitsuji ‹› historyjki ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› dorota ‹› dla kolezanek ‹› cipeczka ‹› cascada ‹› britney spears ‹› black veil brides ‹› bill kaulitz ‹› beznadziejne ‹› bart ‹› avki ‹› animacje ‹› angry ‹› Shikamaru Temari

Wyszukaj na blogach

Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata

BąDźPrZy mNiE BlIsKo Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata

Jaka jest Twoja orientacja seksualna? Jaka jest Twoja orientacja seksualna?

Jestem po długiej przerwie Witajcie !!!!! Dziękuje Wam za komentarze i tak miłe słowa. Nic ostatnio nie pisałam, bo naprawde nie miałam czasu. Jak już miałam wolne to wolałam się spotkać z Misiaczkiem, bo strasznie mało się teraz widujemy niestety. o tam u Was słychać? U...

Odcinek 41 "Jaka ja jestem głupia.." No jestem.... Jezu Chryste.! Nie mogłam się zalogować.. By to szlak trafił.. Ok, ok koniec już ^^ xD Dzięki za komentarze!! :* Dobra teraz odcinek.. Aha, ostrzegam nie jest rewelacyjny xP -Tak, zostanę z nim..., tak myślałam he he.. wziął...

Bądź przy mnie blisko (wiersz) Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni...

Jaki? Jaka? Jakie? Jaka jestem? Za mądra dla głupich A dla mądrych zbyt głupia Zbyt ładna dla brzydkich A dla ładnych za brzydka Za gruba dla chudych A dla grubych za chuda Za łatwa dla trudnych A dla łatwych za trudna Ale...? "Czy Dobro...

Bo KOCHAM :* Przy Tobie mogę być naprawdę sobą, Mogę dać Ci do zrozumienia, że mam zły humor I często właśnie dzięki temu, bardzo szybko Udaje mi się go pozbyć. Mogę opowiadać Ci o swoich marzeniach, Pragnieniach, nadziejach, Mogę płakać i śmiać się...

3 dzien Hej wlasnie mija 3 dzien, siedze w pracy , za pol godziny ide do domu... pojde sie umyc, i zapewne spac.. i jest bosko:) nic nie jadlam od 3 dni.. jedynie troche pilam..ale tez to ograniczam, dzisiaj bylo 58 kg , mam nadzieje ze jutro na wadze...

Jedyna nadzieja jaka mam to, to że rano sie nie obudze... "Zatańcz ze mną jeszcze raz Otul twarzą moją twarz Co z nami będzie? - za oknem świt Tak nam dobrze mogło być Gdy ciebie zabraknie i ziemia rozstąpi się W nicości trwam Gdy kiedyś odejdziesz Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz...

m.b. Jest Ktoś, przy kim mogę być sobą. Mogę opowiadać o moich marzeniach, pragnieniach i nadziejach, a także o zwariowanych pomysłach Mogę płakać i śmiać się głośno. Mogę przetoczyć się przez pokój w szalonym tańcu. Mogę być szczęśliwa...

17 czerwca 2008: Rudy, rudy, rudy rydz - jaka piękna sztuka... Uhh... Boże! Jaki on jest BOSKI! Ostatnio cały czas o nim myślę :) To już zaczyna mnie wkurzać :P Kurczę tak bardzo chciałabym go poznać, to jedyne moje marzenie w tej chwili :D Wzięłam go z fotki.pl i jest z Lublińca :) Ma 17 latek, czyli tyle...

wierszyk Przy Tobie mogę być naprawdę sobą... Mogę dać Ci do zrozumienia,że mam zły humor i czest własnie dzieki temu,bardzo szybko udaje mi sie go pozbyć.... Mogę opowiadać Ci o swich marzeniach,pragnieniach,nadziejach... Mogę płakać i smiać sie...

`Swój świat pokażę Ci, a Ty zaczaruj mnie...` Chodź, wejdź do mnie, a ja pokażę Ci swój świat. Poświęć mi tylko chwilę. Zobacz, jakimi pięknymi kolorami jestem otoczona. Krok po kroku oprowadzę Cię po moim małym skrawku ziemi... Do moich drzwi nie trzeba pukać - one są zawsze otwarte....

...::: Piękne Chwile MoJegO zyCia :::.... Z dnia na dzień coraz piękniej Z moim kochaniem jest cudownie :* szczęśliwa na maksa:) W czwartek środę imprezka Poznałam kolegę mojego Miśka Hanibalka:)... Przyszła Weronika i pobalowaliśmy cała noc przesiedzona... było...

Hiszpańska turystka „Omamiła go długą namową, pochlebstwem swych warg go uwiodła: podążył tuż za nią niezwłocznie, jak wół co idzie na rzeż, jak jeleń związany powrozem, aż strzała przeszyje wątrobę; jak wróbel, co wpada w sidło, nieświadom, że idzie o...

JeślI ZaPoMnIsZ że jEsTeM PaMiętAj żE ByłaM. No tak długo nie pisałam?, a sorki nie było powitanka no wiec SIEMANKO . U mnie moze jak zwykle chociaż nie ... bo tęsknię strasznieeeeee :( za kimś kogo bardzo Kocham . Wiec postanowiłam kilka wierszyków przygotować o miłości ale to za chwile...

Kocham Cie ! Wiem, ze Przy Tobie mogę być naprawdę sobą, Mogę dać Ci do zrozumienia, że mam zły humor I często właśnie dzięki temu, bardzo szybko Udaje mi się go pozbyć. Mogę opowiadać Ci o swoich marzeniach i nadziejach, Mogę płakać i śmiać się...

Świątynia dumania Na świecie jest taka mała miejscowość Grabowo. Znajduję się blisko Sulęczyna. Sulęczyno zaś blisko Kościerzyny, a ta blisko Gdańska. Mam nadzieję, że Gdańsk to wszyscy znają. W Grabowie jest taki ośrodek. Nie pamiętam jak się nazywa.. no...

inna. czytałam moje stare noty. teraz widze roznice. to jaka kiedys bylam, a jaka jestem teraz. zmieniłam się, ale to chyba normalne, bo kazdy sie zmienia. ja, ty, my, oni.. ja dojrzalam, plynace lata robia swoje, ale dalej kocham zycie, chociaz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..849 850

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów