.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
myli ‹› http ‹› mp3 ‹› avatar ‹› fotki ‹› dzie ‹› blogasek ‹› Jaja ‹› przytul ‹› eminem ‹› moje fotki ‹› psy ‹› ciuchy ‹› klasa ‹› harry ‹› OBRAZKI wF ‹› nasza klasa 6b ‹› opisy na nk ‹› teen ‹› wierszyk o w-f ie ‹› to tylko seks ‹› klaudia ‹› dorota ‹› wierszyki o ‹› Green day ‹› sama pisa ‹› nasza klasa ‹› wierszyki mi ‹› kocham ‹› kocham ci ‹› linki ‹› gallery ‹› pisz ‹› dzien ‹› Ashley ‹› rok ‹› mokra ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zdrowia ‹› MIOCI ‹› wycieczka ‹› roy x ed ‹› sakura porno ‹› Kimi ‹› dziewczyn ‹› wychowanie ‹› pepsi ‹› katt ‹› kasia ‹› dla dziewczyny ‹› ania z ‹› OBRAZKI w-F ‹› jego dziewczyna ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze o mnie ‹› zimno mi ‹› sex pl ‹› malowanie ‹› obrazy ‹› britneyspears ‹› USA ‹› moje filozofie ‹› avatary 100x100 ‹› bestia ‹› Data ‹› obrazki z ‹› kobieta ‹› shakira ‹› my chemical romance ‹› rower ‹› wiersz ‹› po pierwsze ‹› koizora ‹› selena gomez ‹› obrazki na NK ‹› ron ‹› zima ‹› dla dzieci ‹› harry i jego rodzice ‹› tokyo ‹› naruto and sakura ‹› harry i yaoi ‹› krzysiu ‹› Ichigo x ‹› chlopak ‹› gay ‹› joanna ka ‹› suk ‹› registration ‹› chad ‹› hentai ‹› bart ‹› doda ‹› ect ‹› kumpela ‹› Naruto sakura ‹› wakacje ‹› bill ‹› opisy na ‹› star ‹› filmy ‹› dlaczego kocham cie ‹› h2o ‹› sami ‹› obrazki ‹› WITAM ‹› oczy ‹› teen ‹› orlando ‹› tru lof ‹› jaka jestem ‹› ubezpieczenia ‹› blog ‹› szkoa ‹› super ‹› wiki ‹› bo kocham ‹› hej ‹› 3klasa ‹› szablon ‹› Green ‹› przepraszam ‹› rok po ‹› kotek ‹› ola ‹› nowa ‹› tom ‹› grupy ‹› ciekawe ‹› lol ‹› Kakashi i sakura ‹› test ‹› ksi ‹› pamitnik ‹› k pop ‹› wrzuta ‹› lublin ‹› miley ‹› przytul mnie ‹› g- dragon ‹› opowiadania ‹› sex ‹› dziewczyny ‹› find ‹› seul ‹› gaara ‹› trzy ‹› moja muzyka ‹› OBRAZKI w-F ‹› dziewczyna ‹› sport ‹› odchudzanie ‹› test kl 6 ‹› w-f wiersz ‹› kocham cie ‹› Manchester ‹› autumn ‹› albus ‹› monika ‹› ZDJECIA ‹› Polska ‹› muzyka ‹› tokio hotel ‹› nasza klasa pl ‹› 3 klasa ‹› sukces ‹› wyznanie ‹› sprawdzian ‹› kocham cie bo ‹› michael ‹› ciesz ‹› ola 14 ‹› pozdrowienia ‹› poduszki ‹› dietA ‹› piersi ‹› pawe ‹› dr house ‹› duchy ‹› siostry ‹› big ‹› czytanie ‹› istnieje ‹› code ‹› naruto ‹› miley ‹› drewno ‹› o marzeniach ‹› Hejcia ‹› zmierzch ‹› jaka jestem ‹› opowiadanie o ‹› zdi ‹› Miley Cyrus ‹› harry potter ‹› pozycjonowanie ‹› tapety- ‹› nagisa-chan ‹› usta ‹› rihanna

Wyszukaj na blogach

Bambi:)http://www.blog4u.pl/images/edytor/panleikony_18.gif Bambi-bardzo lubię rysować bohaterów kreskówek W.Disneya... A to ... Elfica-sama ją wymyśliłam... KOMENTY mile widziane...

Ocena nr 3: http://triinu-16.blog4u.pl/ Tym razem oceniam : http://triinu-16.blog4u.pl/ Pierwsze wrażenie: no spoko spoko, tylko się obrazek długo załadowywał. Szablon systemowy, ale nie każdy zna na tyle HTML, aby tworzyć własne. Tytuł oryginalny, ale zakrywa szablonowy napis:...

bez tytułu NIE WIERZE!!!!!!!! Zdałam!!!! I jakby tego było mało dostałam 4...! Wszyscy mówili prawde-on tego w ogóle nie sprawdza, a liczy się tylko ilość! Ale co ja będę narzekać-cieszę się jak nie wiem co! I ide dziś na piwo! P.S. Kasia tez...

http://sasuke-u.mylog.pl Sasuke siedział na ziemi namiętnie żując gumę. Nadmuchał z niej pękaty, jasnoróżowy balon. Wpatrywał się przez niego w ludzi. Nie było w nich nic niezwykłego. Balon pękł, a Sasuke wciągnął do ust to co z niego zostało. Podniósł się i zaczął...

2. ginger16 No i kolej na pannę Ginger. Ojj. Jak tu mroczno. Strasznie pesymistycznie. Może i schludnie, ale... Nie podoba mi się, zbyt mroczno i zbyt pesymistycznie. Oby notki były mniej pesymistyczne, bo będę uciekać, gdzie pieprz rośnie. Gdybym...

Ocena bloga http://anjaaa-93.wjo.pl Oki następna ocena. Tym razem bloga http://anjaaa-93.wjo.pl który odrazu mi się spodobał:) zobaczmy. oceniam od 0 do 10 pierwsze wrażenia-10! grafika-10! ciekawość...

Oceniam : http://bezsens-zycia.blog4u.pl/ .http://bezsens-zycia.blog4u.pl/ Wiem,wiem,że do oceny zaprosiła Cię MrocznaOna..ale w swej wiadomości wyraźnie uwzględniła,że przed przystąpieniem do oceny musisz przeczytac regulamin...Ty tego nie zrobiłaś ( 7,8 punkt) Odstępujemy od...

Oceniam : http://paulinsien1994.blog4u.pl/ Nie wiem ile razy można powtarzac o czytaniu regulaminu! -->>8.Abys został/a oceniona musisz dodać nas do linków lub ulubionych. Dodałaś?? Nieee!!!! Ale dziś zrobię wyjątek i ocenię...na przyszłośc pamiętajcie!! Nie będę powtarzac milion...

http://sk8erpig.fotolog.pl Założyłam fotologa o mojej śwince morskiej: http://sk8erpig.fotolog.pl/ jeszcze nie ma zdjęć ale niedługo będą.

Ocena nr 53: http://qukulative.blog4u.pl Qukułka. Na ocenę czekasz już ponad miesiąc. A to wszystko przez błogie lenistwo, drobne problemy, większe problemy i coś odpychającego w Twym blogu. Tak, tak... ten blog ma w sobie coś odpychającego. Przynajmniej mnie. Ile razy weszłam na Twój...

Ocena nr. 54 http://jestem-jaka-jestem.wjo.pl/ Muszę się za Ciebie wziąć bo kolejka rośnie, a ty czekasz na ocenę już całe lata świetlne. Zginiesz niedługo w tej księdze jak Wojtuś w trampkach albo mucha w klozecie. Na twoją niekorzyść działa to, że mnie piekielnie bolą nogi po dwugodzinnym...

Ocena nr 57: http://psy-pieseczki.blog4u.pl/ „Chcę, żeby oceniła mnie Strega”. Ja natomiast chcę, by pewien Człowiek odpisał mi na jednego maila. Chociaż jedno zdanie. Słowo jedno chociaż! Głupie „odwal się” też bym jakoś strawiła. Bardzo zależy mi na tym, aby...

Ocena nr. 59 http://www.mmyysszzkkaaff.blog4u.pl Postanowiłam kogoś ocenić, więc będę konsekwentna. Ten jeden raz. Zmokłam dzisiaj, znudziłam się szarością dnia powszedniego, zirytowałam się poprzednim blogiem i zgłodniałam na dodatek. Na pocieszenie spotyka mnie ten zaszczyt ocenienia...

4. Ocena: http://im-not-dead.blog4u.pl No dobra, biorę dupę w troki i czas na pracę- jak mało ludzi czyta regulamin, aż żal za dupę ściska. A więc Nikuś, jesteś moja. Boże Święty…, jakie parszywe zdrobnienie. Aż rzygać się chce. Zakochana, szalenie zakochana, wnioskuję to z...

5: Ocena: http://granat-w-plecaku.wjo.pl/ Ciebie z całego serca przepraszam, jak można być tak roztropną i roztrzepaną, by nie zauważyć tego, co jest czarno na białym... Po prostu moja przeglądarka była na „przywrócenie w dół” i nie wszystko wyświetlało… No, ale mam...

Ocena nr 60: http://www.kochana-wariatka.mylog.pl/ Na współpracowniczki krzyczę, żeby dupska ruszały, a sama zastój w księdze stworzyłam. Cóż, bywa i tak. Uwaga, uwaga, Doktor Strega zakłada białe, gumowe rękawiczki na swe dwie lewe ręce i wygrzebuje z kolejki blogów swego pacjenta. Pacjentkę w...

ocena nr 61: http://moosial.blox.pl/html Postanowiłam dać dobry przykład i ocenić jakiegoś bloga. Dziewczyny, jak wyczyścimy księgę do zera, to wprowadzamy małe zmiany! Zmodyfikujemy linki i sposób...

Ocena nr. 63 http://naphire.blog4u.pl Wypoczęta, najedzona jak zawsze, prawie odstresowana zabieram się do roboty. Na pierwszy ogień idzie Naphire. Zgłoszenie adresowane do mnie, co się chwali, czuję się mile połechtana. Tylko wypadałoby dodać proszę, ale takie staropolskie,...

Ocena nr 65: http://www.tripleturbo.blog.pl/ Zawsze twierdziłam, że ciepłolubny, a nawet ‘gorącolubny’ ze mnie zwierz. Na pytanie czemu lubię słońce opowiadałam historię o witaminie D, prowitaminie tej witaminy i melatoninie. Dzisiaj zmieniłam nieco zdanie odnośnie mej...

Ocena nr. 66 http://hime.blog4u.pl Tak więc, słoneczko moje dziś skosztuję ciebie, bo mam ochotę postawić coś lepszego od zera, a ty jako takie zadatki masz. Pogoda zrujnowała totalnie moją wenę twórczą i dobry humor, ale może ty mi go poprawisz. Przed państwem: Hime Już...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..6407 6408

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów