.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
dzie ‹› sweet ‹› gry ‹› hokage ‹› 2 Min ‹› USA ‹› wszystkiego ‹› kocham ci ‹› pomoc ‹› cascada ‹› hotel ‹› ania z ‹› Uchiha ‹› dziewczyny ‹› urodzinowe ‹› snape ‹› Lady ‹› pami ‹› blogi ‹› dlaczego kocham cie ‹› FT Island ‹› http ‹› oczy ‹› malowanie ‹› test kl 6 ‹› Ciut ‹› kalendarz ‹› opowiadanie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pytania ‹› smutne ‹› opowiadanie ‹› sport ‹› image ‹› harry potter ‹› o wampirach ‹› britney spears ‹› po rozwodzie z ‹› justin bimber ‹› patka maja ‹› big ‹› joanna ‹› zima ‹› dragon ‹› wiersze na nk ‹› dla przyjaci ‹› Tokio hotel op ‹› code ‹› anty ‹› beznadziejne ‹› len ‹› przepisy ‹› serduszka ‹› nauka ‹› naruto ‹› pick ‹› tapety- ‹› kocham ‹› girl ‹› Tsunade ‹› mama ‹› tom kaulitz ‹› avki na nk ‹› przyja ‹› Gaara i ‹› dzwonki ‹› RYSUNKI na nk ‹› jaka ‹› ciekawe ‹› muzyka ‹› rok ‹› fashion ‹› h2o ‹› doda ‹› skin ‹› wilki ‹› kocham cie ‹› bill ‹› anna ‹› usta ‹› kochaj ‹› OBRAZKI wF ‹› w-f wiersz ‹› test ‹› naruto i minato ‹› wakacje ‹› sue one ‹› rok po ‹› rock ‹› blog ‹› naruto sk ‹› myli ‹› cycki ‹› dup ‹› forever ‹› Jaja ‹› nasza klasa ‹› britney ‹› o kumpeli ‹› sprawdzian ‹› dziewczyn ‹› black ‹› jestem debilka ‹› olka ‹› find ‹› o milosci ‹› moda ‹› sama pisa ‹› Data ‹› wiersze o mnie ‹› wampir ‹› avatary na nk ‹› praktyki ‹› lee ‹› ball ‹› sukces ‹› zimno ‹› yaoi ‹› wierszyki na nk ‹› ciesz ‹› opowie ‹› opisy na ‹› Polska ‹› po pierwsze ‹› winx ‹› register ‹› jesien ‹› harry ‹› ubrania ‹› zaj ‹› pies ‹› pisz ‹› fairy ‹› humor ‹› historie na nk ‹› bo kocham ‹› in the blood ‹› hinata ‹› Adam ‹› wierszyki ‹› Sylwia ‹› anime ‹› kochaj mnie ‹› Miley Cyrus ‹› star ‹› misie ‹› jaka jestem ‹› nauczycielka ‹› Madonna ‹› zdrowie ‹› nasza klasa 6b ‹› prof ‹› BARCELONA ‹› wilki ‹› czytanie ‹› marta ‹› zwyk ‹› Jeba ‹› rob ‹› hannah montana ‹› uroda ‹› lol ‹› piersi ‹› wolny ‹› grupy ‹› rozdzia ‹› tomek ‹› Jonas ‹› hotel 54 ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› Sakura ‹› ect ‹› Shikamaru ‹› avatar ‹› pizda ‹› smok ‹› ewa farna ‹› dla dziewczyny ‹› TRANSFORMERS ‹› zielone ‹› klasa 4 ‹› sklep ‹› selena ‹› na dobranoc ‹› istnieje ‹› WITAM ‹› Hilton ‹› sexy ‹› kotek ‹› sakura ‹› przedszkole nr 22 ‹› zdj ‹› 4 klasa ‹› key ‹› cieszę się ‹› us5 ‹› nowa ‹› link ‹› wiersze na nk o sobie

Wyszukaj na blogach

Kto powiedział, że nie może być supergwiazdą? My mówimy "Doda już nią jesteś!" Zdanie, na które czekaliśmy wszyscy w końcu padło! "Pracuję już nad 2 solową płytą (...)" z entuzjazmem informuje dziennikarzy Doda (25l.)! Czym tym razem nas zaskoczy? Nowy krążek ma być pierwszym krokiem D. w karierze międzynarodowej, językiem...

Doda Elektroda                                                        ...

Kilka słóweczek o gwiazdach* Dzis bedze nocia o gwazdach:D   Zaczynamy od xxxxxxxxxxxx Avril Lavinge xxxxxxxxxxxx Avril Lavigne-Whibley Imię i nazwisko Avril Ramona Lavigne-Whibley Data urodzenia 27 września...

Jak Doda się ubiera...         Dzisiaj zdjęcia najśmieszniejszych ubiorów Dody... Co to za zdjęcie, bez komentarza.... Hej, czy to nie te kolczyki ma Doda w teledysku Katharsis...?Tzn, że są dosyć stare Właśnie wróciłam...

Doda!!!!!!!!  Cześć jedno wam powiem -szkoła jest do bani, nie nawidzę szkoły!!! Już dzisiaj miałam kartkowkę... a jutro mity do przeczytania...Fuuu No dobra ale przejdźmy do rzeczy,dam dzisiaj dużo zdjątek, więc liczę, że będziecie komentować,...

Doda Hej, ostatnio coś tak czytałam że doda kupiła sobie nowy dom, tylko nie pamiętam gdzie, ale udało mi się zdobyć jego zdjęcie hahaha: Doda bez makijażu? Najpierw Dodzia Pieska całuje, a potem.... Majdana, FUUUUUUUUUUUUUU!...

Doda miala wypadek !! O Cascadzie :D Dla fanow Kasi C. Hej Wszystkim !!Tutaj Agnes :DNapisze notke o Dodzie a pozniej coscik o Cascadzie czyli o Natalie Horler :DDoda miała wypadek ... !!!Samochód, którym jechała Doda, odbił się od ściany tunelu. Niewiele brakowało, a pojazd zderzyłby się z...

doda Dorota Rabczewska (Doda, Doda Elektroda) urodziła się 15. lutego 1984 roku w Ciechanowie. Od zawsze chciała śpiewać. Swoją karierę zaczynała w teatrze Buffo,  śpiewając w spektaklu "Metro". Praca w teatrze jednak nie...

Focie:)      

{001} Ocena bloga - www.dorota-doda-dorota.blog.onet.pl Hejka! Księga już działa także już możecie się tam wpisywać. A teraz ocenię tego bloga. ::....:: PIERWSZE WRAŻENIE -  Blog całkiem fajny. Gdy go otworzyłam od razu przyszłą mi myśl "Znowu ona ...". Lecz ten blog jest trochę inny do...

Czy Doda dostała rozwód ??? Czy Doda jednak dostała rozwód? Według pewnego portalu internetowego Dorota Rabczewska i Radek Majdan dostali rozwód. Przypomnijmy, że Doda i Radek mieli sprawę rozwodowa w ubiegłym tygodniu. Po rozprawie para milczała na temat wyroku sądu....

Jak dodać stronę do wyszukiwarek? Często padają pytania: Jak dodać stronę do wyszukiwarek Google, Onet, WP, żeby rozpocząć pozycjonowanie stron internetowych? Dodawanie stron do wyszukiwarek – jak to się robi? Najlepszym sposobem na pozycjonowanie stron internetowych jest...

Doda straciła wiarygodność? Konfrontacja pomiędzy Mają Sablewską a Dodą kontynuuje się od momentu zakończeniu współpracy kobiet. Doda cały czas posądza Maję, że ta lansuje się na jej sławie. Póki co sama menedżerka sądzi, że Marina zachowuje się jak idiotka. poza tym, ...

Jezztem z siebie ogromnie dumna :D ( +cos o mojej .... klasie) dzisiejsza notka bedzie takim spontanem , bo bez kitu jezztem zajebiscie nastawiona do swiata, tryska ze mnie energia, oglonie jezzt fajnie a to za sprawa dzisiejszych zajec z tanca brzucha na ktorych WYMIATAŁAM(w doslownym tego slowa znaczeniu)...

Doda chce podbić Anglie!!! Dorota "Doda" Rabczewska, wokalistka Virgin, marzy o tym, żeby wyemigrować z Polski, najlepiej na Wyspy. "Nigdy nie planowałam, co będę robiła za 20 lat, czy będzie mi się fajnie żyło. W ogóle o tym nie myślę. Ale może wyjadę do innego kraju"...

Czy Doda szczeliła by gola? Mundial się kręci, a Doda w coraz lepszej formie.Po kontuzji kręgosłupa nie ma śladu.Może powinna zagrac w polskiej reprezentacji?Tym bardzie, że w kadrze Polski nie znalazło się miejsce dla Radzia...A Dorota wspaniale reprezentuje sie w...

''Dorota "Doda" Rabczewska po raz kolejny....'' Dorota "Doda" Rabczewska po raz kolejny zaatakowała dziennik "Fakt". Tym razem poszło o zamieszczoną przez gazetę informację dotyczącą niedawnego występu zespołu Virgin w Sopocie.Tradycyjne Doda wyraziła swoje zdanie w poście, który został...

Doda- Dorota Rabczewska Doda urodziła się 5 lutego 1984 w miejscowości Ciechanów. Jest to ekscentryczna blondynka, jej zawód to piosenkarka. Pracuje także jako aktorka i piosenkarka. Ma 168cm wzrostu i waży 50kg. Jej znakiem zodiaku jest Wodnik. Doda, wybrana z...

Paris Hilton, Britney Spears, Doda, Kasia Cichopek, Mandaryna vs Ania Świątczak NEWSY SZOK!! WEJDŹ KONIECZNIE!! Paris Hilton została zwolniona przez swoją własną sieć nocnych klubów. Sieć Club Paris, która została otwarta przez ich imienniczkę w 2005 i dotychczas była przez nią promowana, postanowiła, że nastał czas by ich drogi się rozeszły. Paris robi z...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..385 386

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów