.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
nakuru ‹› ola ‹› ciastek ‹› istnieje ‹› akatsuki ‹› ciekawe ‹› kaśka ‹› sakura i kiba ‹› dla dzieci ‹› Wanessa ‹› find ‹› wiersze o milosci ‹› opowiadanie ‹› agnieszka ‹› lily james i harry ‹› Data ‹› 2 Min ‹› adik ‹› kobieta ‹› rok ‹› Green ‹› rok po ‹› hentai ‹› dziwke ‹› Song ‹› avatary na nk ‹› http ‹› link ‹› WITAM ‹› Ewa ‹› moje cycki ‹› nevada ‹› dla przyjaci ‹› czerwony ‹› sama pisa ‹› pytania ‹› jessica ‹› blog ‹› test ‹› tom ‹› wulkan ‹› szablon ‹› Ichigo momomiya ‹› formu ‹› emma ‹› trzy ‹› mama ‹› polityka ‹› drewno ‹› obrazki ‹› klasa4 ‹› shea ‹› ostry sex ‹› Sakura x Hinata ‹› papu ‹› Jego ptaszek ‹› aleks ‹› historie na nk ‹› Jebanie ‹› rihanna ‹› Wojna ‹› konie ‹› dla dziewczyny ‹› odkrywamy ‹› puder ‹› Sperma ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› dziewczyna ‹› vanessa ‹› pomoc ‹› sukces ‹› naruto sk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rower ‹› blogasek ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wszystkiego ‹› loki ‹› Holiday 1 ‹› pisz ‹› edward ‹› sprawdzian ‹› zdrowie ‹› hello kitty ‹› dodatki ‹› pieski ‹› o Hinata ‹› mj chopak ‹› harry ‹› paulina ‹› fairy ‹› cinema ‹› pick ‹› kumpela ‹› nowa ‹› image ‹› cullen ‹› kiba ‹› cisza jest moja ‹› joe ‹› wilki ‹› ruda ‹› wolny ‹› Sakura i naruto ‹› jaka jestem ‹› jaka jestem ‹› kari ‹› edward elric ‹› dup ‹› zmierzch ‹› filmy ‹› Opowiadania erotyczne ‹› tipsy ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zycie ‹› cisza ‹› onew ‹› opowiadanieo ‹› utule ‹› code ‹› linki ‹› opowiadanie ‹› szatan ‹› aldi ‹› martyna ‹› przepraszam ‹› super ‹› Se7en ‹› kocham ‹› Pozna ‹› nicol ‹› RYSUNKI na nk ‹› STANA ‹› Adam ‹› MIOCI ‹› zielone ‹› oczy ‹› katsuki ‹› fashion ‹› malarstwo ‹› love ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› hotel 54 ‹› Sexy video ‹› byakuya x renji ‹› forever ‹› Lód ‹› joanna ka ‹› Nick ‹› girl ‹› sakura i sasuke ‹› dowcipy ‹› dzie ‹› strasznie ‹› Miley Cyrus ‹› Autocom ‹› poradnik ‹› pain ‹› doda ‹› sklep ‹› zaj ‹› wiersze na nk mnie ‹› myli ‹› nasza klasa ‹› szabat ‹› obrazki na NK ‹› hannah montanna ‹› Tokio hotel op ‹› karolek ‹› wierszyk ‹› sakura i gaara ‹› samotnosc ‹› kochaj mnie ‹› miley cyrus ‹› transport ‹› przepisy ‹› dylan ‹› madara ‹› przedszkole nr 22 ‹› harry ‹› johnnydepp ‹› sophie ‹› dr house ‹› cisza g ‹› opisy ‹› ontae ‹› ostry ‹› naruto ‹› zycie i smierc ‹› w-f wiersz ‹› koreanczyk ‹› jaka ‹› 3min ‹› photo ‹› rasta ‹› zdi ‹› no perfect ‹› nasza klasa pl

Wyszukaj na blogach

.............!...................!....................!................. PRZYTYŁAM!!!!! jestem z deczka zdołowana zniesmaczona i przerażona. MUSZĘ się wziąć za siebie. tylko chyba najpierw ktoś powinien się wziąć za mnie. rany co ja mam zrobić, przecież ja tak bardzo lubię JEŚĆ?:) no nic. robi się coraz cieplej,...

milejowe szaleństwa, potocznie nazywane zmianami lekki brak mojej osoby, mały odlot, podróż do nikąd.. jest inaczej, wzglednie tak samo, ale moim zdaniem inaczej bo wormsy sa za łatwe bo piję mniej kawy bo nie jem ciastek bo powtarzam bo gram więcej bo schudłam bo jest...

Kankuro i Dentysta Tak się wczoraj zająłem opowiadaniem o zaginięciu Saska, że zapomniałem napisać jak tam Kankuro i dentysta ^^ a raczej… dentystka. Pisałem już wcześniej, że nie odpuszczę Kankuro i będę stał pod drzwiami podsłuchując jak wrzeszczy z bólu....

"You're better than drugs your love is like wine (...)" Taa siema ludzie! ;] No mało komentujecie ale luz....smucić się nie będę... Fajnie że spodobał się wam ten obrazeczek....hhe...mi też się podoba i to jak [ekhm].... No tak.....to raczej nie żadne zboczenie....tak mi się zdaje...po prostu...

Ohayo ^^ I pierwsza notka :* Konihi wa! To jest mój pierwszy blogasek na blog4u.pl XD Ale co tam... Zaczynam pełną aktywność bloga :D Dziś kilka newsów z anime :* ~Clannad~ *Drugi odcinek specjalny*już 16 lipca. Więcej informacji o nim w newsach. Trailer...

05. Zgaś moje oczy: ja Cię widzieć mogę. Zamknij mi uszy, a ja Cię usłyszę. Nawet bez nóg znajdę do Ciebie drogę...! Franziska zapukała delikatnie w drewniane drzwi i nie czekając na pozwolenie weszła do środka. Zastany widok niespecjalnie ją zdziwił, bowiem przyzwyczaiła się do tego, że jej przyjaciółka częściej leży na podłodze, niż na łóżku. Coś jednak...

opuścilam jeden dzień bo nic nie napisalam ... ale to z braku czasu.. wkońcu była sobota:P ehh wstałam chyba o 10.00, zawsze sobie powtarzam jeszcze 5 min i wstaje no ale wiecie jak to jest :P mama mnie wkońcu zwlekła z łóżka. więc pierwsze co to śniadanko:) no i sprzątanie................. całe południe mi na tym zeszło, no ale...

List od Any...;* Pozwól mi się przedstawić. Nazywam się, albo tak mnie nazywają tak zwani "lekarze", Anoreksja. Anorexia Nervosa to moja pełna nazwa, ale możesz nazywać mnie Ana. Mam nadzieje, że zostaniemy dobrymi partnerami. W nadchodzącym czasie zainwestuje...

pierwszy tydzień szkoły Minął pierwszy tydzień szkoły^^. Mogę zdawać relację. A więc tak: Jakich mamy nauczycieli? Pain – jest dyrektorem i lubi dyscyplinę. Nie lubię go. Kakashi – uczy nas wychowania seksualnego :P jak to sam stwierdził „ ja...

Chcę dziecko. Żeby mu bajki czytać. O Juleczku, co miał zwyczaj ssać palec Ja wychodzę po ciasteczka-Rzekła Mama do Juleczka,Sprawiajże się tu przykładnie,Nie ssij palców, bo nieładnie,Bo kto palec w buzie tłoczy,Zaraz krawiec doń wyskoczyZ nożycami zły okrutnieI paluszki niemi...

Dobre na zasypianie Czytam bardzo "mądrą" książkę, mój kot zamordował jakąś biedną mysz, a weeckend ciągle trwa. Nie sądzę, żeby miał on zmienić cokolwiek w mojej egzystencji. Najchętniej wyszłabym z domu i poszła na spacer do ciemnego lasu. Mijając po raz setny te...

Porażka...totalna...całokowita Motylki...zawiodłam...zawiodłam na całej linii. Jest dopiero godzina 12, a ja już nawpiepszałam się jak odkurzacz. Kolejny litr lodów, trzy pączki, paczka ciastek...jestem żałosna. Oczywiście co poszłam zrobić potem? a jak myślicie...tak, macie...

Zimnokrwisty... Tytuł:24 Cylinders Wykonawca:Dir en Grey Tłumacz:Ciastek Dedyk dla: Gały i tych co chcą ^__^" Zabijam wyniosły lot. Zamierzam przeciąć Twoją ranę moją sprawiedliwością. Nie potrafię usłyszeć głosu społeczeństwa, nigdy więcej. Nie...

Życie to nie marynowana papryka! Wiecie, zacny rok zacnie trzeba było pożegnać. I tak też się stało! A wszystko dzięki mojemu Panu, dzięki temu Szatanowi, Pieli! No i oczywiście reszcie Kołków, którzy dzięki Pieli mogli się zebrać i genialnie bawić:) A że nie czuję się na siłach...

. Rozdział 9 Wstała rano i w pierwszym momencie nie wiedziała gdzie się znajduje. Gdy wyjrzał jednak przez okno i zobaczyła przepiękną panoramę miasta- wszystko wróciło. Postanowiła jeszcze przed szkołą pochodzić po okolicznych sklepach....

Oko za oko Pairing: Sariel x Sunday. Kolejna część: 28.02.2009r Oko za oko Sunday piekł ciasteczka i podśpiewywał tylko sobie znaną piosenkę. Carmen wyszła na zakupy z całą mało normalną grupką i powiedziała mu wcześniej, że wpadną tu, gdy skończą,...

Bo To Historia Godna Przypomnienia... [Moje zdj.] MONIKA- Ładna dziewczyna i inteligentna co rzadko chodzi z sobą w parze ma 16lat, bardzo dobre wyniki w nauce,pochodzi z dużego miasta i bogatej rodziny,lubi przystojnych chłopców,wypady na imprezy z koleżankami, świetnie nawiązuje...

5. Yyy jak Ty masz na imię? xD -Danny czy Ty zawsze musisz zachowywać się jak debil? -Hahha Tom?! A jak on ma się zachowywać skoro jest debilem? -Zaraz dostaniesz Juddster! -No to ho Jones xD Już leje ze strachu heheh ;) Tylko jak się bijesz tak samo jak podrywasz...

Przywieszki Nazwa: Ciastko z kremem i cukierkami Długość: 3,5 cm Dostępne: z różowym kremem Cena: 8 zł Nazwa: Ciastek ze Shreka Długość: 3 cm Dostępne: - Cena: 9 zł Nazwa: Uskrzydlona miłość Długość: 2 cm Cena: 7 zł Nazwa:...

Jedenasty października, sobota Żaba obudziła się o siódmej. Usiadła na łóżku i obrzuciła cały pokój krytycznym spojrzeniem. Jego wygląd dobrze oddawał wygląd życia Żaby – chaos, nieład, nieprzewidziane okoliczności... A pośród tego, na telewizorze, mała zielona...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów