.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wycieczka ‹› muzyka ‹› sweet ‹› dzie ‹› obrazy ‹› test ‹› ciesz ‹› http ‹› h2o ‹› istnieje ‹› blog ‹› moja muzyka ‹› magda ‹› hej ‹› chad ‹› stopy ‹› samotni ‹› szablon ‹› nasza klasa pl ‹› MIOCI ‹› k pop ‹› czerwony ‹› megi ‹› dzwonki ‹› dodatki ‹› przyjazn ‹› emma ‹› tapety ‹› ksi ‹› wiersz ‹› psy ‹› darmowe ‹› kot ‹› snape ‹› pawe ‹› o jesieni ‹› smutne ‹› marcin ‹› Green ‹› kotki ‹› cycki ‹› avatar ‹› tki ‹› pamietnik ‹› wakacje ‹› zaj ‹› zima ‹› trzy ‹› rok ‹› mama ‹› myli ‹› cip ‹› wilki ‹› 3 klasa ‹› Ciut ‹› przyja ‹› find ‹› kocham ci ‹› predator ‹› wszystkiego ‹› cicho ‹› kumpela ‹› chlopak ‹› Polska ‹› kotek ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› pomoc ‹› imiona ‹› Gaara i Naruto ‹› dlaczego kocham cie ‹› witch ‹› wiersze z ‹› joe ‹› gry ‹› Neji i ja ‹› fajny ‹› fashion ‹› w-f wiersz ‹› drewno ‹› ciekawe ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk mnie ‹› wierszyki mi ‹› anna kyoyama ‹› mieszne ‹› dr house ‹› WEEKEND ‹› kocham ‹› bill ‹› czterdziestki ‹› buziaki na NK ‹› hotel ‹› przepraszam ‹› johnny ‹› wiersze na dzie matki ‹› lafee ‹› sukces ‹› kochaj ‹› opisy gg ‹› Itachi ‹› siostry ‹› ola 14 ‹› sakura ‹› po pierwsze ‹› anime ‹› gallery ‹› Hinata ‹› Ashley ‹› sauna ‹› pozdrowienia ‹› jessica ‹› cisza jest moja ‹› koty ‹› cisza ‹› love ‹› dzien ‹› sprawdzian ‹› Taylor ‹› wiki ‹› pistolet na kulki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› OBRAZKI wF ‹› nienawi ‹› register ‹› dla dziewczyny ‹› dziewczyna ‹› jaka ‹› 2 Min ‹› pytania ‹› itachi i ‹› g- dragon ‹› tokio hotel ‹› gaara ‹› nowa ‹› zima ‹› ron ‹› usta ‹› Shikamaru ‹› moda ‹› sakura haruno ‹› lublin ‹› chuj ‹› nasza klasa 6b ‹› Gaara i ‹› wierszyk dla pani od wf ‹› sami ‹› kai ‹› super ‹› rysunki ‹› ciuchy ‹› Tokio hotel op ‹› klasa 4 ‹› sama pisa ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› kalendarz ‹› dla przyjaci ‹› najlepsze ‹› wierszyki o ‹› o marzeniach ‹› wierszyk o w-f ie ‹› Sasuke x sakura ‹› ble ‹› dorota ‹› w akatsuki ‹› optymistyczne ‹› nastolatki ‹› opowiadania o Th ‹› misie ‹› kanon ‹› dylan ‹› Yorki ‹› Biel ‹› avatary na nk ‹› linki ‹› monika ‹› hermiona ‹› skin ‹› us5 ‹› przyjaciele ‹› photo ‹› ania ‹› romantyczne ‹› Alexa ‹› rower ‹› nevada ‹› USA ‹› oczy ‹› Zosia ‹› opowie ‹› Tsunade ‹› Sasuke ‹› opowiadanie ‹› gwiazdy ‹› sklep ‹› wierszyki na nk ‹› wilk ‹› ubrania ‹› katy ‹› wiersze na nk o sobie

Wyszukaj na blogach

Bill przemowil do polskich fanow!!!xD xD I jakies tam bzdetki xP Hey Leute! :*:* Jak wam zycie mija Jakby co to ja czyli wasza boska Ania Dzisiaj mam wiecej czasu na notke co znaczy tez ze bedzie wiecej fot niz zwykle... Taa... a dwa razy dopiero byla nota No ale mniejsza z tym A no i musze was powiadomic ze...

Heyka! Jakoś tak mi słabo...Dzisiaj myślałam że padnę na bioli, aczkolwiek udało mi się wytrwać :) Nudy jak cholera w tej szkole. Jutro dwa polaki, nie wiem jak ja to przetrwam....Poprostu mnie zabijcie! Aż mi się coś robi....No a w kraju znowu żałoba....

Opowiadanie- część2 Na nastepny dzien, gdy tylko sie obudzilysmy planowalysmy nasz caly dzien. Laya mowila, ze pojdziemy na plaze sie poopalac troche. Ja chcialam isc do skate parku, bo prawdopodobnie maja tu najlepszy :) Oczywsice kto wygral?? Laya, bo jak by to...

Tom vs. Bill............ Rozdział XXVI -A oczywiście,że można!!!!-odparł Bill -A więc...-zaczęłam -A więc...:jesteś tak piękna,że wcale nie dziwię się Tomowi i Andreasowi,że chcieli mi cię odbić.-przedstawił swą wersję Bill -Bill!Nie żartuj!-rozkazałam -Ale ile...

Odcinek 9 "Nie Bill..." No to jestem z nastepna notką!! :P Na kajakach było SUUPER!! Jutro idę odebrać świadectwo z Anią buziaki :* [>>JEJ BLOGJEJ BLOG

Bill chce mieć koniecznie dziewczyne! // Tłum. 45 epizodu Posted by lukith // 28.09.08 // 12:21 // Any question? // English // Stronka // Oj … spotykamy się dopiero teraz no cóż , szkoła! Jak widzicie powstał nowy szablon , jest zupełnie inny od poprzedniego. Obecny szablon jest...

Rozdział XLVII „Powrót” I oto powracam ;). Gdyby nie mój ukochany, pewnie ta notka powstawałaby dwa razy dłużej xD Gdyby mnie nie męczył (`No napisz! Chcę wiedzieć, co będzie z prochami, noo! Proszę!`) to byłoby ciężko ;). Także jemu dziękować. Cudotwórca ;d. Szkoła....

C.D. /Dobrze że jesteś -VICTORIA!!!!!!!-mama Vic zaczeła ją wołać, a ze ona była zajęta czesaniem Billa w rózne kucyczki i inne warkoczyki to nie chciała zeby jej któś ciagle przeszkadzał.-CO!?-Vici zbiegła na duł-Jude do ciebie przyszła.-Jude??-powturzyła i podeszła...

Bill Kaulitz zostanie ojcem ?! Bill zostanie ojcem ! O.o  1. Bill Kaulitz zostanie ojcem !To jedna, jedyna wiadomość, która jest najgorsza dla fanów Tokio Hotel, szczególnie Bill'a. Siedemnastolatek właśnie zostanie ojcem. Wszystko wydażyło się na pewnym...

1 odcinek hej chłopaki - powiedział Billhej - odpowiedzielisłyszeliście że ma do naszej klasy  dojść nowy uczeń ? - powiedziałphi....kolejny chłopak.....dlaczego w naszej klasie nie ma dziewczyn ?? - powiedział Tomsłyszałem że ten ktoś nazywa się...

Bill, Tom, Gustav i Gregor Ten odcinek może być trochę nudny ale przeczytajcie. ~~~~~~~~~~~~~~ODCINEK IV~~~~~~~~~~~~~~~ -Cześć-powiedzieli chłopaki z Tokio Hotel -Hej-powiedziałam z Iną i Julią. Chłopaki rozejrzeli się po pokoju a ich wzrok zatrzymł się na mnie. -Ty...

Opko ......OPKO....... -(o 6:00 Bill Dzwoni do Pauliny i mówi ROBERT ZAPOMNIAŁ POLSKIEGO!!)- -Paulina: ale jak to ? stracil pamiec ? a mowilam zeby tyle nie pil ...- -Ja: Wstaje zmęczony i mówię (What is goes on what is up what oneself so you on...

Serce jest po to aby................... Ten rozdział dedykuję Billowi Kaulitz z Tokio Hotel-To wszystko dla ciebie Bill,dzięki Tobie!!!!!!!!! Rozdział XXVII -Ale przecież to moze komuś zrobić krzywdę....-zdziwiłam się -Tak????Jakoś ta osoba nie pomyślała,że nas też to moze...

..::Bill::.. Wokalista zespołu Tokio Hotel - Bill to naprawdę ktoś zupełnie wyjątkowy. Ale nie wszyscy wiedzą, jaki potrafi być z tego 17-latka dziwak… Bill to kreatywna głowa w Tokio Hotel. Ten 17-lretni lider zespołu, sam komponuje wiele piosenek...

Bill chce ślubu! // nagrody TMF Awards Posted by lukith // 16.10.08 // 16:05 // Any question? // English // Stronka // Sorry sorry .... Wiem , że już od 5 dni nie było notki , możecie mi zbić tyłek , ale nawet nie widziałem , że to już , aż 5 dni. Po drugie "uno"...

Rozdział XXXIII „Żegnaj, Bill?” Piątek, 13 ;D. Z winy tego dnia (wcale nie dlatego, że jestem leniwa!), zaspałam sobie dzisiaj do szkołyy :D. A ponieważ mam fajną mamę, to pozwoliła mi już nie biec do szkoły, tylko zostać w domku ^^. Cudowny piątek. Pamiętam jeden z tych...

podroz Billusia i nie tylko:))       I PAN ANDREAS :) Nawet ładny no nie ?? hehe A teraz wędrówka Billusia :)

Odcinek 2/ Tom,Bill to naprawde wy?? Dziękuje za komentarze.Jeśli widzicie mam nowy szablon mi sie okropnie podoba mam nadzieje ze wam też:D: Daje opo..- - --To naprawde wy??-Bill z Tomem uśmiechneli sie do siebie-naprawde.-niepoznałam was.-odpowiedziała tak jakby ich widywała...

wywiadzik UWAZAJA, ZE TO SUPER, ZE SA BLIZNIAKAMI! Tom:Nie wyobrazam sobie zycia bez BIlla.Jestesmy nierozlaczni. To piekne miec kogos tak bliskiego. MAJA TE SAME SNY Bill:Kiedy rano opowiadamy sobie nasze sny okazuje sie ze obu nam snilo sie...

i kolejny UWAZAJA, ZE TO SUPER, ZE SA BLIZNIAKAMI! Tom:Nie wyobrazam sobie zycia bez BIlla.Jestesmy nierozlaczni. To piekne miec kogos tak bliskiego. MAJA TE SAME SNY Bill:Kiedy rano opowiadamy sobie nasze sny okazuje sie ze obu nam snilo sie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..244 245

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów