.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
peni ‹› chuj ‹› Song ‹› test ‹› jego dziewczyna ‹› doda ‹› sweet ‹› test kl 6 ‹› gry ‹› zdj ‹› kluby ‹› forever ‹› w-f wierszyk ‹› punk ‹› elfy ‹› blog ‹› ryby ‹› dziewczyny ‹› scrubs ‹› marta ‹› sauna ‹› host ‹› renji ‹› przypadkowe spotkanie ‹› wierszyki na nk ‹› hinata i naruto ‹› okulary ‹› garfield ‹› Wacek ‹› Nick Jonas ‹› ble ‹› Ciut ‹› Polska ‹› pain ‹› kocham ci ‹› avki na nk ‹› kasia ‹› pozdrowienia ‹› find ‹› tom kaulitz ‹› Nick ‹› ash ‹› Tsunade ‹› kocham ‹› na dobranoc ‹› RYSUNKI na nk ‹› site ‹› michael ‹› teen ‹› wolny ‹› z pytaniami ‹› http ‹› uroda ‹› pami ‹› dziewczyn ‹› girl ‹› ino ‹› tapety- ‹› pick ‹› obrazki ‹› serduszka ‹› opowiadanie ‹› nauczycielka ‹› len ‹› one piece ‹› pytania ‹› dzwonki ‹› imiona ‹› liber ‹› beznadziejne ‹› Gaara i ‹› code ‹› dla przyjaci ‹› wiersze na nk ‹› dzien ‹› naruto ‹› dragon ‹› zima ‹› pamitnik ‹› patka maja ‹› skin ‹› sex ‹› po rozwodzie z ‹› justin bimber ‹› selena ‹› britney spears ‹› o wampirach ‹› muzyka ‹› naruto i sakura ‹› istnieje ‹› WITAM ‹› harry potter ‹› mokra ‹› o kumpeli ‹› hp yaoi ‹› wyznanie ‹› historie na nk ‹› czterdziestki ‹› eminem ‹› naruto sk ‹› OBRAZKI wF ‹› witch ‹› myli ‹› hentai ‹› verba ‹› wrzuta ‹› opowie ‹› grupy ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› przedszkole ‹› o jesieni ‹› jestem emo ‹› dla dziewczyny ‹› hania ‹› zaj ‹› oczy ‹› danusia ‹› kocham cie bo ‹› Green ‹› nasza klasa ‹› final ‹› seul ‹› Suka ‹› strasznie ‹› dziewczyna ‹› wiola ‹› ciekawe ‹› duchy ‹› sukces ‹› buziaki na NK ‹› o milosci ‹› wiersze na nk mnie ‹› tom ‹› nasza klasa pl ‹› mj chopak ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› lato ‹› demi ‹› kumpela ‹› image ‹› szablony ‹› big ‹› zmierzch ‹› kocham cie ‹› przyrody ‹› love ‹› taylor lautner av ‹› albus ‹› sakura i sasuke ‹› usta ‹› Madonna ‹› monika o mnie ‹› ksiazki ‹› nazwy ‹› sex pl ‹› bill ‹› klaudia p ‹› anty ‹› Dobranoc ‹› Data ‹› pisz ‹› rozdzia ‹› jessica alba ‹› ron ‹› naruto 39 ‹› star ‹› edward ‹› tokio ‹› opowiadania ‹› hejka ‹› avatary ‹› ronaldo ‹› prof ‹› lee ‹› moja muzyka ‹› dzie ‹› wiosna ‹› WEEKEND ‹› czerwony ‹› Hinata ‹› noclegi ‹› wszystkiego ‹› Holiday 1 ‹› kinga ‹› rysunki ‹› 27 urodziny ‹› Karola ‹› cycki ‹› Uchiha ‹› tokio hotel ‹› Naruto sakura ‹› Lady ‹› cisza ‹› smutne ‹› cudownego dnia ‹› kai ‹› BARCELONA ‹› klamstewka ‹› warning

Wyszukaj na blogach

Odcinek 62!!!!!!!!!!!!!!!! Tej nocy długo nie mogłam zasnąć... przez myśl przechodziło mi wieleprzemysleń: "Dobra może i jestem w ciązy... ale co będzie z zespołem... chyba sie nie rozpadnie!!?? nie chyba nie... swoja drogą to fajnie że spodziewam sie dziecka (może) ale......

Bill Kaulitz zostanie ojcem ?! Bill zostanie ojcem ! O.o  1. Bill Kaulitz zostanie ojcem !To jedna, jedyna wiadomość, która jest najgorsza dla fanów Tokio Hotel, szczególnie Bill'a. Siedemnastolatek właśnie zostanie ojcem. Wszystko wydażyło się na pewnym...

Odcinek 9: Urodziny Przypomnijmy: dzisiaj są urodziny bliźniaków. Gdy wstaliśmy chłopacy już się wymeldowali. Zostawili tylko krótką wiadomość w recepcji: "Do zobaczenia wieczorem". Szybko udaliśmy się do salonu piękności. Nie mieliśmy dużo czasu. Wyszliśmy z...

Śmieszny wywiadzik !!!!! Cześć chłopaki , jak dobrze, że nas zaprosiliście Georg: Chyba jak same sie wprosiłyście Ala : Jedźmy już , jedźmy Bill : Dwie małolaty , co może być gorsze ? Tola : Chcecie to wam zaśpiewamy ? TH :...

KILKA FOTEK CHŁOPCÓW:D:D i MEGA SZOK!!! O boshe... jak ja dawno nic nie pisałam...:D No to zeby to zmienić wlepię parę nowych fociek:P A tu Tom... ładnie wyszedł, co nie...??:D zobaczyłem Blog27 i sie wystraszyłem:)) ] Oooo...!! Ktoś sie na nas patrzy...:DD ładne te...

Tom vs. Bill............ Rozdział XXVI -A oczywiście,że można!!!!-odparł Bill -A więc...-zaczęłam -A więc...:jesteś tak piękna,że wcale nie dziwię się Tomowi i Andreasowi,że chcieli mi cię odbić.-przedstawił swą wersję Bill -Bill!Nie żartuj!-rozkazałam -Ale ile...

Odcinek 9 "Nie Bill..." No to jestem z nastepna notką!! :P Na kajakach było SUUPER!! Jutro idę odebrać świadectwo z Anią buziaki :* [>>JEJ BLOGJEJ BLOG

Bill chce mieć koniecznie dziewczyne! // Tłum. 45 epizodu Posted by lukith // 28.09.08 // 12:21 // Any question? // English // Stronka // Oj … spotykamy się dopiero teraz no cóż , szkoła! Jak widzicie powstał nowy szablon , jest zupełnie inny od poprzedniego. Obecny szablon jest...

Rozdział XLVII „Powrót” I oto powracam ;). Gdyby nie mój ukochany, pewnie ta notka powstawałaby dwa razy dłużej xD Gdyby mnie nie męczył (`No napisz! Chcę wiedzieć, co będzie z prochami, noo! Proszę!`) to byłoby ciężko ;). Także jemu dziękować. Cudotwórca ;d. Szkoła....

1 odcinek hej chłopaki - powiedział Billhej - odpowiedzielisłyszeliście że ma do naszej klasy  dojść nowy uczeń ? - powiedziałphi....kolejny chłopak.....dlaczego w naszej klasie nie ma dziewczyn ?? - powiedział Tomsłyszałem że ten ktoś nazywa się...

Bill, Tom, Gustav i Gregor Ten odcinek może być trochę nudny ale przeczytajcie. ~~~~~~~~~~~~~~ODCINEK IV~~~~~~~~~~~~~~~ -Cześć-powiedzieli chłopaki z Tokio Hotel -Hej-powiedziałam z Iną i Julią. Chłopaki rozejrzeli się po pokoju a ich wzrok zatrzymł się na mnie. -Ty...

Opko ......OPKO....... -(o 6:00 Bill Dzwoni do Pauliny i mówi ROBERT ZAPOMNIAŁ POLSKIEGO!!)- -Paulina: ale jak to ? stracil pamiec ? a mowilam zeby tyle nie pil ...- -Ja: Wstaje zmęczony i mówię (What is goes on what is up what oneself so you on...

Serce jest po to aby................... Ten rozdział dedykuję Billowi Kaulitz z Tokio Hotel-To wszystko dla ciebie Bill,dzięki Tobie!!!!!!!!! Rozdział XXVII -Ale przecież to moze komuś zrobić krzywdę....-zdziwiłam się -Tak????Jakoś ta osoba nie pomyślała,że nas też to moze...

..::Bill::.. Wokalista zespołu Tokio Hotel - Bill to naprawdę ktoś zupełnie wyjątkowy. Ale nie wszyscy wiedzą, jaki potrafi być z tego 17-latka dziwak… Bill to kreatywna głowa w Tokio Hotel. Ten 17-lretni lider zespołu, sam komponuje wiele piosenek...

Bill chce ślubu! // nagrody TMF Awards Posted by lukith // 16.10.08 // 16:05 // Any question? // English // Stronka // Sorry sorry .... Wiem , że już od 5 dni nie było notki , możecie mi zbić tyłek , ale nawet nie widziałem , że to już , aż 5 dni. Po drugie "uno"...

Rozdział XXXIII „Żegnaj, Bill?” Piątek, 13 ;D. Z winy tego dnia (wcale nie dlatego, że jestem leniwa!), zaspałam sobie dzisiaj do szkołyy :D. A ponieważ mam fajną mamę, to pozwoliła mi już nie biec do szkoły, tylko zostać w domku ^^. Cudowny piątek. Pamiętam jeden z tych...

podroz Billusia i nie tylko:))       I PAN ANDREAS :) Nawet ładny no nie ?? hehe A teraz wędrówka Billusia :)

Odcinek 2/ Tom,Bill to naprawde wy?? Dziękuje za komentarze.Jeśli widzicie mam nowy szablon mi sie okropnie podoba mam nadzieje ze wam też:D: Daje opo..- - --To naprawde wy??-Bill z Tomem uśmiechneli sie do siebie-naprawde.-niepoznałam was.-odpowiedziała tak jakby ich widywała...

wywiadzik UWAZAJA, ZE TO SUPER, ZE SA BLIZNIAKAMI! Tom:Nie wyobrazam sobie zycia bez BIlla.Jestesmy nierozlaczni. To piekne miec kogos tak bliskiego. MAJA TE SAME SNY Bill:Kiedy rano opowiadamy sobie nasze sny okazuje sie ze obu nam snilo sie...

i kolejny UWAZAJA, ZE TO SUPER, ZE SA BLIZNIAKAMI! Tom:Nie wyobrazam sobie zycia bez BIlla.Jestesmy nierozlaczni. To piekne miec kogos tak bliskiego. MAJA TE SAME SNY Bill:Kiedy rano opowiadamy sobie nasze sny okazuje sie ze obu nam snilo sie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..244 245

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów