.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Neji ‹› skate ‹› rok po ‹› amanda ‹› kamil ‹› zima ‹› winx ‹› bill ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› mp3 ‹› moda ‹› Karola ‹› pieski ‹› szkoa ‹› oczy ‹› fajny blog ‹› sebastian ‹› jestem emo ‹› linki ‹› zaj ‹› mj chopak ‹› gwiazdy ‹› przeprowadzki ‹› wiersze o mnie ‹› Neji i ja ‹› super ‹› http ‹› myli ‹› avatary ‹› moja muzyka ‹› pick ‹› Song ‹› nazwy ‹› Lady ‹› smutna ‹› dzie ‹› dla dzieci ‹› jaka jestem ‹› wstA ‹› orochimaru anko ‹› sama pisa ‹› itachi i ‹› MIOCI ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› opisy na nk ‹› cisza ‹› prace ‹› hej ‹› magia ‹› mieszne ‹› wiersze z ‹› hotel 54 ‹› Voldemord ‹› bart ‹› tokio ‹› przyjaciele ‹› najlepsza ‹› blog ‹› 27 urodziny ‹› tom kaulitz ‹› kocham ‹› pozycjonowanie ‹› opowiadanie ‹› ciekawe ‹› zimno mi ‹› dla przyjaci ‹› Holiday ‹› sex ‹› opowiadanie o ‹› gry ‹› pami ‹› istnieje ‹› zdrowie ‹› hotel ‹› namikaze ‹› lubuskie ‹› po pierwsze ‹› ania z ‹› amelia ‹› nasza klasa pl ‹› sami ‹› recenzja ‹› 2 Min ‹› dziewczyny ‹› trzy ‹› humor ‹› malowanie ‹› wiersze na nk o mnie ‹› jessica ‹› test kl 6 ‹› sexy ‹› szablon ‹› Shunsui ‹› dla kolegi ‹› ash ‹› pytania ‹› ciesz ‹› rozdzia ‹› michael ‹› wiersze na nk mnie ‹› rok ‹› britney ‹› wakacje ‹› Jaja ‹› final ‹› jego dziewczyna ‹› moje fotki ‹› egypt ‹› torres ‹› obrazy ‹› mama ‹› jaka ‹› usta ‹› przyroda kl 4 ‹› wszystkiego ‹› zima ‹› seks ‹› wolny ‹› ksiazki ‹› dziewczyna ‹› black ‹› zdj ‹› yuuki ‹› Adam ‹› snape ‹› olka ‹› pawe ‹› przyroda ‹› wiersze na nk o mnie ‹› site ‹› w-f wierszyk ‹› klasa ‹› britney ‹› moje wiersze ‹› lato ‹› Ashley Purdy ‹› dzien ‹› mamo ‹› find ‹› opisy na gg ‹› nasza klasa ‹› tajemnice ‹› zajebisty ‹› rihanna ‹› register ‹› WITAM ‹› samotno ‹› najlepsze ‹› kupa ‹› oliver ‹› o milosci ‹› joanna ‹› sprawdzian ‹› dup ‹› kari ‹› fotki ‹› pamitnik ‹› tokio hotel ‹› wierszyki na nk ‹› narnia ‹› demon ‹› OBRAZKI wF ‹› czcionki na nk ‹› Ewa ‹› Kakashi i sakura ‹› rock ‹› star ‹› emma ‹› sakura i sasuke ‹› Christina Klein ‹› duchy ‹› sex pl ‹› grabaz ‹› Polska ‹› link ‹› dodatki ‹› komplementy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› justin timberlake ‹› opowiadanie tokio hotel ‹› przepisy ‹› shemale ‹› drewno ‹› bo kocham ‹› anio ‹› pocałunek w brzuch ‹› pozdrowienia ‹› kochaj ‹› kocham cie ‹› pomoc ‹› cisza jest moja ‹› anna ‹› one piece ‹› OBRAZKI wF ‹› Alexa ‹› Ciut ‹› przedszkole nr 22 ‹› USA ‹› peni

Wyszukaj na blogach

56. Rzuciłam na łóżko srebrną, błyszczącą, krótką sukienkę. Obok niej wylądowały jeszcze trzy inne, każda krótka. Westchnęłam ciężko, odwracając się przodem do łóżka. Usłyszałam pukanie do drzwi. Zdziwiona spojrzałam na nie. - Proszę. - Powiedziałam...

16. Eliminacje. Właściwie notki miały się ukazywać co dwa tygodnie od lutego, ale tak jakoś wyszło... No, dobra! Nie patrzcie tak na mnie! Oglądałam Hanazakari no kimitachi e, no! Przyznaję się. xD Nakatsu jest boooski. *.* No, dzisiejszą notkę dedykuję...

Rozdział VII - Pierwsza lepsza drużyna Nadszedł dzień kiedy Sakura i Kakashi mieli wybrać członków swojej drużyny. Spotkali się na tarasie widokowym wioski gdzie mieli omówić kwestie dotyczące ich oddziału. Pomimo iż Kakashi był jego dowódcą zdanie Sakury liczyło się tak samo jak...

6. Upadek potęgi. Gomenasai, gomenasai, gomenasai! [bije twarzą o podłogę] Drugi rok w liceum... następna notka na święta. xD [taki tam żarcik xDD] ~~*~~ W całej sali panowała cisza. Wzrok wszystkich skierowany był na płaczącą Anzu, która najwyraźniej nie...

Rozdział VII - Pierwsza lepsza drużyna Nadszedł dzień kiedy Sakura i Kakashi mieli wybrać członków swojej drużyny. Spotkali się na tarasie widokowym wioski gdzie mieli omówić kwestie dotyczące ich oddziału. Pomimo iż Kakashi był jego dowódcą zdanie Sakury liczyło się tak samo jak...

Rozdział VI ------------------------------------------------------------------ ROZDZIAŁ VI ------------------------------------------------------------------ Naruto siedział pod drzewem z zamkniętymi oczami. Hinata już chciał coś powiedieć, ale on ją...

Rozdział VIII ROZDZIAŁ VIII Gdy Sheena się obudziła, wszyscy jeszcze spali. Po cichu się ubrała, umyła i zrobiła wszystkim śniadanie. Jakieś 35 min. potem obudził się Kakashi. Ubrał się i wyszedł z namiotu. - Konnichi wa Sheena – powiedział siadając...

Rozdział 9: Gdzie ja jestem?!?! Była Sobota, co dziwne wstałem dosyć wcześnie. Poszłem na Ramen był tam już Naruto. Dziwnie sie zachowywał. Powiedziałem do niego: - Cześć Naruto. On nic nie odpowiedział pomyślałem że sie zamyślił. Podeszłem do niego nagle on wstał i wyszedł....

Rozdział 10: Gaara Akatsuki i Wielkie Zamieszanie. Wstałem o 5:00 ponieważ usłyszałem pukanie do drzwi. Poszłem je otworzyć był to Sensei Johhny. Powiedziałem do niego za spanym głosem: - Sensei o co chodzi?? - Mamy misje. - Jaką misje?? - Mamy ochraniać Gaare. Daje wam 45 minut spotkamy sie...

Opko4 Odcinek4 Zegnaj akademio witamy kakashiego!!!!! -Mówię ci naruto on nie przyjdzie – powiedziałam – i tak powinniśmy już sobie iść -Nie ma mowy – odparł naruto – to niemożliwe przecież to niemożliwe -Przestańcie się...

Hinata Hyyuga Imię:Hinata Nazwisko:Hyyuga Wiek:13 lat Ranga:Genin Urodziny: 27 Grudnia Grupa krwi: A Wzrost: 148.3 cm Waga: 38.2 kg Specjalne techniki: Juken Ograniczenia więzów krwi: Byakugan Nieśmiała i skryta uczennica szkoły Ninja. Wraz z...

Dziwne rodzeństwo, stuknięci znajomi ;) Czy ja mogę być typem człowieka który się nudzi??? To pytanie zadałem pewnemu psychiatrze z Konohy. Doktor Neji łaskawie stwierdził iż nie, nie mogę. Nie z taką rodzinką i znajomymi. I jeszcze zapomniałem…. - to przeznaczenie –...

Rozdiał 3 Ja Ciebie..... Była zaskoczona tym co jej powiedział.Od dawna go kochała ale nigdy b nie pomyślała ze on też coś do niej czuje. -Neji ja też cię kocham-powiedzała czarnooko i przytuliła sie do chłopaka. -Zostaniesz moją...

Rozdział 4 A miało być tak pięknie Młoda dziewczyna stała z chłopakkiem na balkonie wtólając sie w niego. -chodz spać już późno- Powiedzała Neji -Tak masz racje-odpowiedziała Sishika i weszła z brązowowłosym do pokoju. Neji już chciał wyjśc...

1. Nowa ja... i nowa miłość :) Witam! Nazywam się Hinata Hyuuga. Mam 15 lat. Mam długie granatowe włosy oraz białe oczy. Nie są one do ozdoby, nie! Posiadam Byakugan. Neji to mówj kuzyn. W drużynie jestem z Sakurą i TenTen. Naszym sensei jest Kurenai. Taka babska drużyna :D....

Przeklęta Midori Ulala… ale miałem dzisiaj poranek. Ja nie sypiam w ogolę wiec co noc musze sobie wymyślać jakąś rozrywkę. Dzisiaj postanowiłem poczytać, zabrałem Kankuro jedną książkę i tak oto wylądowałem w świecie Harry’ego Pottera. Boże…...

15. Szok! Jak na kochaną przyjaciółkę przystało gdy tylko zobaczyłam o się święci wstała i gestem zawołałam do kuchni Nejiego. Wstał i podszedł do mnie. Złapałam go za koszulkę i wciągnęłam do środka. Co za idiota! I kto mówił, że chłopacy są...

25. A gdzie Katharsis? No gdzie?! Minął miesiąc od powrotu Hinaty. Cieszyłam się, ze Sasuke jest radosny. Cieszyłam się jego szczęściem. Jednak nowa Hinata trochę mnie przerażała. Nie była tak miła tak kochana. Była teraz inna. Nie tylko ja to zauważałam. Sasek również. O Nejim...

43. Znów skrzywdzona! - Neji! - Zawołałam wchodząc do domu. Nikt nie odpowiedział. Poszłam na górę do sypialni. Otworzyłam drzwi. Lekko się zdziwiłam widząc nie zaścielone puste łóżko. Usłyszałam plusk wody w łazience. Uchyliłam lekko drzwi i stanęłam jak wryta. W...

54. ... Wezwałam Akari chociaż prawie brakowało mi chakry. Technika poświęcenia zabiera 1/3 enegii jaką posiadam, a co dopiero jej 2 poziom. I do tego jeszcze Technika przywołania. Miałam chociaż nadzieję, że nie wyczerpała mi się moc aż na tyle abym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów