.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
usta ‹› oczy ‹› klaudia p ‹› skin ‹› jaka jestem ‹› sama pisa ‹› Sylwia ‹› czerwony ‹› ania z ‹› jestem emo ‹› wierszyki ‹› wiersze na nk o mnie ‹› mma ‹› rok po ‹› gay ‹› jestem debilka ‹› Neji ‹› love ‹› wiki ‹› 2 Min ‹› avatary na nk ‹› hong ‹› dlaczego kocham cie ‹› ginny ‹› anna i yoh ‹› http ‹› image ‹› doda ‹› Sakura ‹› zielone ‹› po pierwsze ‹› tokio ‹› kinia ‹› linki ‹› wiosna ‹› pain ‹› miley ‹› pro ‹› avatar ‹› opisy na ‹› wiersze na nk ‹› sex ‹› najlepsze ‹› Polska ‹› dodatki ‹› black ‹› britney ‹› chuj ‹› cicho ‹› grupy ‹› piersi ‹› big ‹› pisz ‹› mokra ‹› misie ‹› ciekawe ‹› dziewczyny ‹› k pop ‹› Tokio hotel op ‹› kai ‹› blogi ‹› cisza ‹› site ‹› tapety- ‹› grabaz ‹› gwiazdy ‹› anime ‹› final ‹› FT Island ‹› zaj ‹› kisame x ‹› find ‹› ZDJECIA ‹› mamo ‹› fashion ‹› sexy ‹› mieszne ‹› nazwy ‹› dr house ‹› trzy ‹› jessica ‹› jaka ‹› ola 14 ‹› ola ‹› dzie dobry na nk ‹› sukces ‹› opisy na gg ‹› buziaki na NK ‹› len ‹› OBRAZKI w-F ‹› kamila ‹› strasznie ‹› zajebisty ‹› anna ‹› hokage ‹› moje fotki ‹› aktywne ‹› nauka ‹› star ‹› OBRAZKI wF ‹› kupa ‹› Sterling ‹› humor ‹› peach girl ‹› WITAM ‹› no perfect ‹› huj ‹› zdrowia ‹› Dobranoc ‹› opowiadanie ‹› oliver ‹› sex pl ‹› Love is so bad ‹› big tits ‹› wiersze o mnie ‹› Hejcia ‹› moje filozofie ‹› hejka ‹› pamietnik ‹› zdj ‹› sakura i sasuke ‹› Holiday ‹› agnieszka ‹› WEEKEND ‹› jego dziewczyna ‹› kocham cie bo ‹› pami ‹› przepraszam ‹› wszystkiego ‹› ichigo ‹› blog ‹› opisy ‹› japonia ‹› odchudzanie ‹› temari ‹› pokemon ‹› moje cycki ‹› 27 urodziny ‹› znaki ‹› kobieta ‹› rihanna ‹› przeprowadzki ‹› zyczenia ‹› milosc ‹› romantyczne ‹› trampki ‹› ruda ‹› muzyka ‹› ania ‹› komiksy ‹› 4 klasa ‹› ino ‹› zielone oczy ‹› the gazette ‹› skate ‹› raven ‹› smutna ‹› przytul mocno ‹› pistolet na kulki ‹› pein ‹› opowiadanie o ‹› obrazki z ‹› obrazki no dyplomy ‹› obrazki ‹› nowa hinata ‹› naruto i sakura ‹› lily james i harry ‹› lily i james ‹› kuroshitsuji ‹› historyjki ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› dorota ‹› dla kolezanek ‹› cipeczka ‹› cascada ‹› britney spears ‹› black veil brides ‹› bill kaulitz ‹› beznadziejne ‹› bart ‹› avki ‹› animacje ‹› angry ‹› Shikamaru Temari ‹› Shikamaru ‹› Kiba i Hinata ‹› Journey ‹› Hikaru x Kaoru ‹› Big Bang ‹› harry ‹› istnieje ‹› 4klasa ‹› la fee ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› joe ‹› cinema ‹› dla przyjaci ‹› darmowe ‹› sakura sasuke

Wyszukaj na blogach

WaLeNtYnKi... No...dzien taki normalny...bo zadnej walentynki! No kilka sms'ow. Ale dziekuje nawet za te sms'y i jakies wierszyki na gg! :* Jeszcze jedna dziewczynka podrodze mi zlozyla (nie znam jej) "SZCZESLIWYSZ WALENTYNEK" ja sie zaczelam smiac bo nie...

heh... postanowilam, ze ten blog bedzie tylko i wylacznie moim pamietnikiem. Bede tu umieszczac opisy dni z mojego zycia i wierszyki. Juz mi sie nie chce pisac. Kosiam Was... Pozdroffka

Very Happy Jestem bardzo szczesliwa bo...... dostałam 5 z Anglika ale nie to nie jest prawdziwy powód.... prawdziwy to tylko wtajemniczeni znają.......POZDRAWIAM, prosze napiszcie mi jakies romantyczne wierszyki, akurat mam taki nastrój:))) Z gÓrY DzIęKi....

Pierwsza Notka Hejka jestem Dominika Moj Wróg:Sandra nie lubie jej zabardzo sie zadzi na poczatek pozdrowka dla wszystkich a zwlaszcza dla krystiana od D. Na tym Blogu bedzie wszystko co bedziecie chcieli wiadomosci o czyms,wierszyki,zyczenia,sms,propozycje...

Pierwsza noteczka :) Hejka :) Dzisiaj naszła mnie ochotka na założenie blogaska :) Będzie on w formie pamiętniczka. Będę tu opisywać wszystko i nic. Czasami dodam swoje wierszyki. Będzie to blog raczej o miłości (zakochałam się:). Moje codzienne zycie też jest w...

Nowy blog :P Postanowiłam założyć bloga hehe to już wiecie :) A więc dzisiaj niedziela i troszke głupia bo nie lubie chodzic do kosciola :/ Nie wiem jak wy. Wczoraj ani dzisiaj nie bylam na koniach, no szkoda bo przeciez od tego jest weekeend zeby sie...

I znów tu wróciłam.. chyba lubie jak boli:( Wszystko sie zmieniło.. już nie jestem tą samą Balbinką co kiedyś.. Nie ma już Adama.. nie ma nikogo.. :( nie mam pytań.. pisze tutaj tylko dlatego że nie mam do kogo sie zwrócić.. :( mówie Małej o tym co mnie boli i dręczy ale ona ciągle mówi że...

WiErSzYkI dLa AdKa... =* Jak ogień się pali, Jak woda się leje, Tak moje serce, Za Twoim szaleje Gdybyś był łzą - natychmiast przestałabym płakać... by Cię nie stracić... Ciągle o Tobie marze, Jesteś wątkiem mych snów. Chcę być wiecznie z...

Wiosenne wierszyki Chmurki to przyjdą, To uciekną. Bawi się marzec w zimno-ciepło. Zamrugał słońcem. Chlapnął deszczem. O! Ciepło! Cieplej! Szukaj jeszcze. Deszcz pajęczynę cienką rozsnuł I kapie Jakby ze stu nosów. Patrz: Tutaj trawa już...

.....teraz moej wierszyki ktorych juz tak nie lubicie..... To był deszczowy poranek Gdy obudziłam się głośnym tykiem zegarka Jednak on cicho tykał Coś zbudziło mnie Jakby przeraźliwym krzykiem Lecz wyglądając za okno Rozglądając się po mieszkaniu Nic nie zmieniało swego miejsca Tak robiąc...

...:::Wierszyki na dobranoc:::... Co robisz koteczku? Już leżysz w łóżeczku?? ja myślę o Tobie i zasnąć nie mogę... W snach pięknej nocy mój głos Cię otoczy... I powie na uszko - dobranoc serduszko:) Zgaś światełko, Wejdź do łóżka, Niech przytuli Cię poduszka. Zamknij...

...:::Wierszyki na dzieńdobry:::... Czy moje kochanie się dziś wyspało, czy może ciężkie wstawanie miało, Słoneczko świeci pięknie na niebie, chmurki opala i czeka na ciebie, Lekki wiaterek powoli wieje, resztki snu z powiek zwieje, więc wstawaj kochanie, pobudki już...

Pomocy=( Cześć=( Założyłam nie dawno tego bloga to znaczy przed chwilką. Bo przed chwilką starciłam coś bardzo ważnego w moim życiu swoja miłość=( chłopak mnie pożucił zostałam sama jak palec=( Wszyscy mają mnie dosłownie gdzieś=( Nie wiem jak to sie...

zaMulaste, sMutNe wieRszYki:) .... anioły milczą.... Wąską ścieżyną idę -rozmyślam sobie... Dlaczego nie mogę być przy Tobie... To jest mój los, To moje przeznaczenie. I sama tego nie zmienię. Chciałam się uśmiechać, być zawsze sobą, wciąż tą samą...

Zawsze przebaczaj swoim wrogom, nic ich więcej nie może rozzłościć ... Oto moj slodki misiu!prawda, ze jest slodki i taki kochany!Ma na imie ******!!!!!Troche dziwne imie co nie, ale to jest dla wrednych osobek tak pisniete!!! Ach ja ta notke juz chcialam zaczac wczoraj, ale pi***ony net! I dzis to samo!!!! Ile...

Owoce Na blogu postaram się zamieścić krótkie,śmieszne wierszyki poświęcone owocom

::: miŁosne wierszyki::: Wisława Szymborska "Miłość szczęśliwa" Miłość szczęśliwa. Czy to jest normalne, czy to poważne, czy to pożyteczne - co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata? Wywyższeni ku sobie bez żadnej zasługi, ...

wierszyki o miłości Zabrano mi Ciebie Zabrano mi chwilę radości Jednego nie mogą mi zabrać Mojej do Ciebie MIŁOŚCI

HEHE Hymn Antyfanów Blog 27 Blog27 to fakt zawarły z tandetą lipny pakt. Szmaty, siksy, zdziry, szajs! chodzi przecież tylko o hajs! Zero gustu, zero mody bardzo lubią robić lody. Z dzikiej dżungli przybywają Wszyscy im w dupy zawalają! Kilometry...

Hey:) Przepraszam że tak długo ale byłam zawalona klasówkami... Hmm bardzo dziękuję za komenty... naprawdę!! Nie ma mnie tu kilka dni a wy już tyle komentujecie:) Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo , bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..26 27

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów