.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
smutna ‹› harry ‹› nauka ‹› blog ‹› pomoc ‹› pozycjonowanie ‹› wolny ‹› baga ‹› find ‹› rozdział 1 ‹› kochaj mnie ‹› jaka jestem ‹› szkoa ‹› hej ‹› o Hinata ‹› Journey ‹› USA ‹› witch ‹› przypadkowe ‹› czy mnie kochasz ‹› kredyty ‹› miley cyrus ‹› MIOCI ‹› dodatki ‹› pawe ‹› zyczenia ‹› o jesieni ‹› zycie ‹› najlepsza przyjacika ‹› moda ‹› prof ‹› verba ‹› joe ‹› gwiazdy ‹› 3 klasa ‹› hannah ‹› Alexa ‹› wstA ‹› obrazki ‹› ania z ‹› przyroda kl 4 ‹› 2 Min ‹› noclegi ‹› lublin ‹› selena ‹› optymistyczne ‹› demon ‹› czerwony ‹› wiersz ‹› przyjaciele ‹› usta ‹› fotki ‹› dla przyjaci ‹› fajny ‹› jego dziewczyna ‹› kochaj ‹› photo ‹› autumn ‹› na dobranoc ‹› Sasuke ‹› hotel 54 ‹› koto ‹› tomek ‹› smok ‹› hobby ‹› bo kocham ‹› justin ‹› host ‹› obrazy ‹› sami ‹› 4 klasa ‹› black ‹› ciuchy ‹› istnieje ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› zaj ‹› nevada ‹› wierszyk o w-f ie ‹› yaoi ‹› prace ‹› wampiry ‹› http ‹› Jaja ‹› final ‹› dla dziewczyny ‹› site ‹› ZDJECIA ‹› dziewczyna ‹› Shunsui ‹› mamo ‹› my ps vita ‹› kupa ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› lol ‹› pein i ‹› obrazki kim dla ciebie jestem ‹› rozdzia ‹› ble ‹› grupy ‹› WEEKEND ‹› STRASZNE ‹› kamil ss ‹› tapety ‹› Baka ‹› jane ‹› szablony ‹› hotel ‹› dzwonki ‹› LadyGaga ‹› star ‹› policja ‹› pies ‹› linki ‹› humor ‹› dla dzieci ‹› monika ‹› sweet ‹› wakfu ‹› tom ‹› ball ‹› lee ‹› Green day ‹› naruto 39 ‹› ren ‹› blogasek ‹› h2o ‹› jr i ren ‹› sakura i jej po ‹› dr house ‹› pisz ‹› doda ‹› Pozna ‹› wakacje ‹› poduszki ‹› blogi ‹› o milosci ‹› jessica ‹› test ‹› len ‹› riddle ‹› olka ‹› puder ‹› register ‹› Bts ‹› arka ‹› beznadziejne ‹› filmy ‹› koty ‹› moje fotki ‹› KINO ‹› dzien ‹› FT Island ‹› papużki ‹› my diary ‹› piersi ‹› pami ‹› parasol ‹› no perfect ‹› edward ‹› cicho ‹› WITAM ‹› britney ‹› romantyczne ‹› dlaczego kocham cie ‹› kasia ‹› flowers ‹› szablon ‹› avatary na nk ‹› przyroda ‹› sklep ‹› michael ‹› wiersze na nk mnie ‹› dupa ‹› porno ‹› rok po ‹› opowie ‹› oczy ‹› to tylko seks ‹› historie na nk ‹› zdrowie ‹› obrazeczki i gify ‹› kocham ‹› paulina ‹› cody ‹› opisy gg ‹› wychowanie ‹› Temari ‹› cascada natalie ‹› wierszyki na nk ‹› w-f wiersz ‹› super ‹› magda ‹› smutne ‹› ciekawe ‹› cascada ‹› girl ‹› relaks ‹› wycieczka ‹› strasznie ‹› zbawienie

Wyszukaj na blogach

Wróżbiarstwo kl 1 Miecz – spór z bliskim przyjacielem Młotek – zwycięstwo nad przeciwnościami losu, ciężka praca Moneta – zwrot długu Motyl – szczęście Mysz – niepewność finansowa Nietoperz – rozczarowanie Nożyczki...

Tylko nie krzycz, zeby nie zagłoszcyzc ciszy, tylko nie placz by nie zamazac radosci, tylko nie tesknij ja jestem... I juz jutro, stanie sie to na co czekało sie tydzien, piec dni, albo tysiace minut. BOze.. Szok.. i ciche łkanie , samotnosc, i nie wyobrazalnosc tego co bedzie potem, i pustka, cholerna pustka. Matko.. jak moze brakowac drugije osoby to jest...

... Miłość i jej rodzaje ... Miłość składa się z 3 elementów: - przywiązania – jest to bardzo silna potrzeba bycia z drugą osobą, ciągłego przebywania w jej towarzystwie, kontaktu fizycznego i uwagi; - troski – czyli chęci poświęcenia siebie całego dla dobra...

Zespół "FEEL" nie popełnił plagiatu Zamówiona przez biuro tegorocznego Sopot Festivalu ekspertyza wykazała, że zespół Feel nie popełnił plagiatu - informuje katowicki oddział "Gazety Wyborczej". Zwycięzcy 44. Międzynarodowego Sopot Festival zostali oskarżeni o plagiat. W...

SŁOWA SŁOWA Wypadają przypadkowo układając ciag zdań do końca nie znany nachodzą na siebie sylab litery depczą sobie po piętach Mokre od potu w komorze zawiści zimne od łez...

Pierwszy dzień Potrzebuję wypowiedzieć się, do dziś atakowałam przypadkowe kartki. Zazwyczaj działo się to, gdy sił mi brakowało żeby krzyczeć... Czy wytrwam w pisaniu tu...

Notka dla NIEGO ;D Tomciu, piszę notkę dla Ciebie, nie dlatego, że Cię lubię bardziej niż innych, nie! Piszę ją gdyż Edyta darzy Cię wielką sympatią i każde wasze przypadkowe spotkanie wywołuje u niej nadmierną ilość hormonów szczęścia (wiem że to trudne do...

Idą święta.... Trzeba coś napisać dla potomności.Cokolwiek to znaczy: I love this!! You ask me what?? Is only basketball...* I don't want to be...* To late to apologize* Geometria wykreślna...* Nasza-klasa...* One tree hill...* Cod2...* Słuchaj,...

3 Rozdział 03. Pożegnanie z Dursleyami Huk zatrzaskiwanych z impetem drzwi frontowych odbił się echem na piętrze, a zaraz potem rozległ się krzyk: - HEJ, TY! Harry słyszał te słowa kierowane pod swoim adresem przez szesnaście lat,...

10 Następnego ranka Harry wstał wcześnie, leżąc owinięty śpiworem na podłodze salonu. W szczelinie pomiędzy ciężkimi zasłonami widoczne było niebo, o kolorze czystego, niebieskiego atramentu, położonego gdzieś pomiędzy nocą a świtem. Panowała...

Odc.2 ''Nie zdawałam sobie sprawy...'' Następmego dnia Czarna czekała na niego w umówionej kafejce. Gustav spóźniał się ;(( Tekst pochylony''Może zapomniał''- pomyślała. Tak, nie zdziwiła by się gdby tak faktycznie było. Sława robiła swoje... Jeszcze raz spojrzała na zegarek,...

TWARDA WALKA PRZEZ 80 MINUT NA ROZPOCZĘCIE SEZONU! POMORZANIE - OKT POLSKA 5 - 2 (3 - 1) Pomorzanie - OKT Polska 5:2 (3:1) bramki: Błażejczyk(2), Tomaszewski(1), Miklaszewski(1), Zieliński (1) skład: Kruś - Zieliński, Chmielewski, Ma.Łazarski - Miklaszewski, Błażejczyk oraz A.Nowak, Tomaszewski, Nawrocki, M.Guzowski, Deręgowski...

High School Musical Dzisiaj bedzie duzo fotek i informacji o slynnym filmie High School Musical(HSM). HIGH SCHOOL MUSICAL Na poczatku napisze kto wystepuje w glownych rolach. 1.Gabriella Montez (Vanessa Anne Hudgens) 2.Troy Bolton (Zac...

Wiele wiele..... Wiele do napisania mam nie mam pojęcia od czego zacząc, moze od urojonej choroby nogi śmierdzącej mojego brata. Cóż jak facet kazdy tak i on trałme przeżył niesamowitą gdy po wywrotce żabkowej (kto był ten wie) nogę swą rozcharatał, ale to nic to...

Odnowa... Witam! W poprzedniej notce zamieściłam bardzo ważne informacje dotyczące bloga... Mam nadzieje ,że każdy je przeczytał. Odnowiłam bloga, zmieniłam lay i dodaję tą baaardzo długą notke! Przechodze teraz do...

Magiczna gumka. Ktoś z moich znajomych często swego czasu mawiał, że chciałby mieć magiczną gumkę do wymazywania pewnych rzeczy z pamięci. Dzisiaj bardzo by mi się takowa przydała. Często w głowie mamy jakiś wyidealizowany obraz czegoś lub kogoś i źle się...

Pierwsza notka informacyjna Chciałabym na początek powiedzieć coś na temat tego bloga... zamieszczę tu historię która jest wymyślona, wszelkie podobieństwa do ludzi, miejsc czy zdarzeń są przypadkowe. Treści zamieszczone tu nie są moim życiem ani nikogo z moich...

Rozdział 2 - Błędny Rycerz Lily spoglądała, jak tuż przed nią parkuje wielki, czerwony autobus. Był to pojazd zdecydowanie magiczny, chociaż wyglądem przypominał zwykły, mugolski autobus. Tak jak na Anglię przystało był piętrowy i raził swoim czerwonym kolorem. Dziewczyna...

I po co żeś tu polaz? Autor strony dołożył wszelkich starań, jednak nie gwarantuje że zamieszczone treści są pozbawione błędów i uchybień. W szczególności autor nie ponosi odpowiedzialności za poniesione szkody; zamieszczane materiały mogą zawierać elementy i...

Sakura and Sasuke przypadkowe spotkanie Sakura obudziła się wcześnie rano,wstała zakładając szlafrok i swoje kapcie.Weszła do kuchni ospałym krokiem włączając czajnik i robiąc sobie herbatę. Po chwili gdy czajnik zaczął gwizdać poszła do kuchni zalewając szklankę i spoglądając na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów