.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bo kocham ‹› Jonas ‹› naruto i sasuke ‹› hermiona riddle ‹› kochaj ‹› http ‹› naruto i sakura ‹› po pierwsze ‹› naomi ‹› obrazki z imionami ‹› Hermiona i Ron ‹› miley ‹› find ‹› martyna ‹› dietA ‹› ania ‹› dla dzieci ‹› buuu ‹› klucznik ‹› wiersze na nk o sobie ‹› tokio hotel ‹› orlando ‹› blog ‹› obrazy ‹› Sasuke and Sakura ‹› ania z ‹› aktywne ‹› kocham cie bo ‹› tom ‹› istnieje ‹› pozdrowienia ‹› one shota ‹› STRASZNE ‹› temari i shikamaru ‹› flowers ‹› my diary ‹› britney ‹› penis ‹› joe jonas ‹› Sasuke ‹› JongKey ‹› zakopane ‹› o milosci ‹› imvu ‹› humor ‹› fairy tail ‹› odpoczynek ‹› kamil ‹› moje cycki ‹› rukia ‹› cinema ‹› dla kolegi ‹› rok ‹› reggae ‹› historie na nk ‹› wolny ‹› Ashley ‹› Jego ptaszek ‹› hotel 54 ‹› no perfect ‹› emo ‹› pisz ‹› kochaj mnie ‹› jaka ‹› dlaczego kocham cie ‹› magda ‹› sauna ‹› dr house ‹› lol ‹› Majcia ‹› demi lovato ‹› techno ‹› harry ‹› dziwke ‹› warning ‹› key ‹› imvu ‹› marcin ‹› dzień wszystkich świetych ‹› Deidara ‹› wiersze z ‹› myli ‹› moje fotki ‹› opowie ‹› in the blood ‹› Temari i shikamaru ‹› poduszki ‹› my chemical romance ‹› one direction ‹› buziaki ‹› Jaja ‹› ostry ‹› g dragon ‹› opowiadanie o ‹› obrazki na NK ‹› rosalie ‹› Ja i sylwia ‹› nasza klasa pl ‹› gry ‹› serduszka ‹› MIOCI ‹› phoebe tonkin ‹› kobieta ‹› michael ‹› cisza g ‹› tokio hotel ‹› czcionki ‹› o kumpeli ‹› cristiano ronaldo ‹› granit ‹› najlepsze ‹› baga ‹› darmowe ‹› kocham cie ‹› olsenki ‹› dziewczyny ‹› girl ‹› winx ‹› grupy ‹› Dobranoc ‹› fotki ‹› cureczka ‹› wiersze na nk mnie ‹› w akatsuki ‹› duchy ‹› teen ‹› ash ‹› USA ‹› g-dragon ‹› kocham ci ‹› ciesz ‹› sex pl ‹› praktyki ‹› lafee ‹› z pytaniami ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› naruto 39 ‹› kamila ‹› OBRAZKI w-F ‹› wierszyki o ‹› opisy na gg ‹› justin bimber ‹› jezus ‹› link ‹› Holiday 1 ‹› fashion ‹› Hilton paris ‹› opisy na nk ‹› avatary ‹› szkoa ‹› monia ‹› Anulka ‹› kawaii ‹› super ‹› kosmo one ‹› site ‹› o człowieku ‹› Jądra ‹› 27 urodziny ‹› host ‹› 2005 ‹› Tokio hotel op ‹› hej ‹› nauka ‹› Karola ‹› photo ‹› pistolet ‹› oczy ‹› czerwony ‹› bleach ‹› smutna dziewczyna ‹› sunrise avenue ‹› Ichigo i Rukia ‹› sebastian ‹› sakura i jej po ‹› my diary ‹› niepewna ‹› naruto i sakura ‹› maine coon ‹› alucard ‹› wczasy ‹› blog anime ‹› bieber ‹› sakura w akatsuki ‹› konan ‹› konferencje ‹› FT Island ‹› Winry i Ed ‹› miska ‹› linki ‹› Ewa ‹› strasznie ‹› sklep internetowy ‹› Green ‹› Lady ‹› jaka jestem ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› imiona ‹› 2 Min ‹› dla dziewczyny

Wyszukaj na blogach

Rozdział VII ROZDZIAŁ VII Sheena obudziła się bardzo wcześnie rano (była 5:00). Wyszła z namiotu i doznała szoku... wszyscy byli już na nogach i po śniadaniu. - Kiedy wy wstaliście?? - Jakieś 30 minut temu – pow. Neji - To dlaczego mnie nie...

Rozdział 3 Porwanie cz.2 Kiedy sobie tak wisiałam na tym drzewie i patrzyłam jak Itachi coś tam plecie do Sasuke i Naruto. Kiedy usłyszałam jak Itachi powiedział: -Głupi, niemądry braciszku... Niewiem poco zadajesz sobie trud no ,ale skuro Sakura nie może być moja...

11. - Mamy misję. – Powiedziałam na wstępie, kiedy tylko, Sasuke mi otworzył. Uśmiechnęłam się lekko i wychyliłam się do przodu zęby do pocałować. – Do Taki… Uchiha jęknął głośno, wpuszczając mnie do środka. - Kiedy? - Spytał...

Naruto Uzumaki!! ;p To moja 2 notka o Naruto.To może hmm....bliżej przedstawie wam akatsuki.Są oni organizacją która wyciąga Bijuu z Jinchuriki.Ich teraźniejszym celem jest Kyuubi uwięźiony w Naruto.Organizacja ta składa się z:-Peina-Itachiego-Kisame-Blue...

Sakura Biografia Haruno Sakura Kraj: Ognia, Ukryta Wioska Liścia Wiek: 13 Urodziny: 28 Marca Grupa Krwi: 0 Sakurę możemy nazwać śliczną, intelektualną część 7 drużyny, która składa się z Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke, i jej samej. Sakura zna każdą...

Nowa misja,nowe problemy... -No, nie!-Krzykneła Sakura,która siedziała obok:Naruto,Sasuke i senseja.Mieli ruszyć na nową miesje!Sakurze ostatnio niechciało się walczyć i wykonywać zadań.Ta misja miała udostępnić przejście do świata takiego tam Szaman.Od dawna więzi ludzi z...

Rozdział 13 "Naruto-Man, Sasuke-Man i Sakura-Woman" Heyhaho! Może zaczne od przeprosin. Otuż bardzo serdecznie was przepraszam, że tak długo nie pisałem opowiadań. Miałem naprawdę wiele spraw na głowie. Założyłem także z moją bratnią duszą bloga SasuSaku. Jestem tam Sasuke oczywiście ;) Wklejajcie...

....:::Wyjawienie tajemnicy:::.... odc 2 Uwaga! Większość tego odcinka będzie bardzo opisowa, ale zachęcam choćby ze względu na zaznajomienie się z sytuacją. Kolejne rozdziały będą z akcją - te pierwsze są ostrożnym wprowadzeniem do konkretnej historii... Konkretnej burzliwej historii ....

005 . Grubo się mylisz .Nie doceniasz mnie . Hinata z Sakurą wyszly z wody i zaczely słuchać znów muzyki .Lecz tym razem nie Jonas Brothers .Tylko Ashley -2 serca . -A jak będzie tak samo ze mna i Sasuke jak w tej piosence . ?-zapytała Sakura przyjaciólkę -Napewno nie będzie...

Siemka No i opoko dalej leci ;-) Pisać mi się jakoś chce :) Szkoda że wam się tak komentować niechce....ludzie kochani 2 komentarze, toż to takie marnicho....a jak chce żeby było fajos, jak to mój malutki braciszek mówi Więc bierzcie się do roboty...

46.Walka cz. I MIałam dzisiaj durnowaty sen., Ot co. Śniła mi się jakaś napaść na naszą szkołę. No natutralnie nie zwyczajna napaść. Zabuza napadł na naszą szkołę wraz z jakimis tam, oddziałami. No i naturalnie w naszej szkole był Też Naruto i Sasuke. Aha i...

I.Spotkanie po latach.... 24:00.Sakura obudziła się o tej godzinie bo miała straszny koszmar. -To tylko sen...Nic złego się niestanie -tak sobie ciągle mówiła na uspokojenie,ale niewiele to dało. Położyła się znów spać.Obudziła się o 8:00.Wstała i zrobiła swoje rutynowe...

Rozdział III - "...Nie mój dom, nie moje wspomnienia..." Wymazała z pamięci zajście z poprzedniego wieczora. Wiedziała, że Sasuke i tak po nią nie przyjdzie, więc nawet nie żywiła nadziei że już kiedykolwiek go zobaczy. Co nie znaczy, że nie chciała by go zobaczyć. Tęskniła za nim, prawie tak bardzo...

Rozdział 1. Przybłęda! Najpierw: Słowa Wyjaśnień. Otóż. Jestem Moiko-chan i ogłaszam swój powrót! ^^. wielu z Was już mnie pewnie nie pamięta. Ani mnie, ani moich blogów. No cóż. tak to jest jak sobie człowiek uroplik zrobi xDD. Ale oto jestem i pragnę wam...

Sakura Haruno Urodziła się 28 marca. Sakura jest w tej samej grupie co Naruto i Sasuke i jednym z uczniów Kakashiego. Jest ona jednym z głównych bohaterów anime Naruto. Jest ona zakochana w Sasuke. Na początku wydaje się, że Sakura nie jest zbyt silnym...

Hinata 27.05.2007r. Obudziłam się w szpitalu. Przy mnie siedziała Tsunade i Naruto. - Hinata! – wrzasnął chłopak. - Nie drzyj się tak! – wydarła się Hokage. - Ohayo, Naruto-kun, Hokage-chan. - Hinata! – krzyknął ponownie Naruto i mnie...

Naruto Naruto – Odcinek 1 Początek W domu naruto godz. 7:50 -Naruto - kun?? – zapytałam – Żyjesz ?? -aaaa – zapytał naruto ziewając – która godzina??? -Naruto - kun jest już 7:55 -CO???!!! W drodze do...

Recenzja anime Naruto :** Cała fabuła kręci się wokół 12 letniego chłopca o imieniu Uzumaki Naruto. Nie jest on zwyczajnym chłopcem, gdyż w nim jest uwięziony lisi demon. Lisi demon był to stwór o dziewięciu ogonach, przez którego cierpiało i ginęło dużo ludzi. Ludzie...

14.Znów w rękach Akatsuki - Coż, jestem zmuszona... - Zaczęła. - Wydalić cię z wioski. Ja i moja wioska nie jesteśmy w stanie znieść dwóch demonów. - Do-dobrze. Jeszcze dzisiaj opuszczę wioskę. - Odparła Sakura ze smutkiem. Naruto natychmiast się wrącił. - Nie...

Informacje+roz.1 No 6ak,akcja rozgrywa się,gdy wszyscy maja po 17 lat.Sasuke nieodszedł do Orichamaru,jednak posiada wszystkie umiejętnosci,ktiore u niego nabył.Sakura wyjechała z Tsunade na 4 lata do Suny.Gdy wraca,Sasuke jest jakiś inny.Ale sami...

strony:1 2 3 4 5 6

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów