.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
misio ‹› pomoc drogowa ‹› witch ‹› yaoi ‹› jonghyun ‹› ble ‹› Uchiha ‹› avatary 50x50 ‹› la fee ‹› kotek ‹› beyblade ‹› kla ‹› rasta ‹› fajny ‹› k pop ‹› ciesz ‹› joanna ka ‹› mieszne ‹› http ‹› szablon ‹› w-f wierszyk ‹› hinata ‹› nauczycielka ‹› register ‹› przyja ‹› kocham ci ‹› buziaki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› psy ‹› kot ‹› dziewczyn ‹› tom ‹› dorota ‹› pro ‹› g- dragon ‹› blog ‹› wczasy ‹› oczy ‹› moje fotki ‹› dziewczyny ‹› 27 urodziny ‹› code ‹› one piece ‹› polityka ‹› kobieta ‹› przepraszam ‹› najlepsze ‹› prof ‹› w-f wiersz ‹› katt ‹› muzyka ‹› pisz ‹› wszystkiego ‹› dlaczego kocham cie ‹› FT Island ‹› rozdzia ‹› klasa ‹› boruc ‹› dietA ‹› harry ‹› przyrody ‹› warning ‹› Panfu ‹› religia ‹› ewelina ‹› cicho ‹› dla dziewczyny ‹› sex ‹› chuj ‹› ciekawe ‹› myli ‹› mama ‹› gry ‹› dzie ‹› kochaj ‹› pytania ‹› drewno ‹› opisy na gg ‹› USA ‹› kotki ‹› sami ‹› pracuje ‹› sakura i jej po ‹› rok ‹› find ‹› torres ‹› wyznanie ‹› dupa ‹› big ‹› gitara ‹› dziewczyna ‹› Taylor ‹› prace ‹› Data ‹› wycieczka ‹› opisy ‹› filmy ‹› w-f wierszyk ‹› h2o ‹› wiersze o mnie ‹› tapety- ‹› hejka ‹› site ‹› kocham ‹› obrazki z ‹› skin ‹› edward ‹› tokio hotel ‹› strasznie ‹› wakacje ‹› ruda ‹› siostry ‹› hannah montana ‹› dla przyjaci ‹› hannah ‹› ramki ‹› wiersze na nk mnie ‹› teen ‹› nauka ‹› Yorki ‹› o kumpeli ‹› WITAM ‹› Jaja ‹› bo kocham ‹› jego dziewczyna ‹› Shikamaru ‹› zamknij oczka ‹› harry ‹› jaka jestem ‹› PZPN ‹› opisy na ‹› kocham cie ‹› sama pisa ‹› oliver ‹› Dawn ‹› zimno ‹› pick ‹› kakairu ‹› kocham cie bo ‹› o Hinata ‹› ubrania ‹› o marzeniach ‹› Sylwia i ja ‹› Suka ‹› tokiohotel ‹› manga ‹› rok po ‹› 2 Min ‹› wolny ‹› taemin onew ‹› pomoc ‹› pami ‹› one direction ‹› key ‹› jaka jestem ‹› in the blood ‹› hidan i ‹› gwiazdy ‹› gerard way ‹› dante ‹› miley ‹› Sperma ‹› humor ‹› konie ‹› zaj ‹› ania z ‹› zycie ‹› Ja i sylwia ‹› hej ‹› pamietnik ‹› seks ‹› sport ‹› test kl 6 ‹› znaki ‹› love ‹› opowiadania o Th ‹› trzy ‹› wierszyki ‹› nagie ‹› historie na nk ‹› sex pl ‹› Dobranoc ‹› wilk ‹› kwiatek ‹› michael ‹› WEEKEND ‹› przyroda kl 4 ‹› tokio hotel ‹› grupy ‹› len ‹› przyjaciele ‹› Biel ‹› test przyroda 4 ‹› urodzinowe ‹› ciuchy ‹› hotel ‹› historie na nk ‹› MIOCI ‹› Ashley ‹› marta

Wyszukaj na blogach

#001 - Dzień dobry i inne takie (dlaczego blog) Blog (od ang. weblog — sieciowy dziennik, pamiętnik) — rodzaj strony internetowej, na której autor umieszcza datowane wpisy, wyświetlane kolejno, zaczynając od najnowszego. W Polsce istnieje prawie 2,5 miliona blogów, z czego ponad...

Tydzień po feriach. Elo. Nie mam pomysłu na tą notke wiec sie nie zdziwcie ze beznadziejna xD W sumie w tym tygodniu nic sie nie wydarzylo, tylko sprawdzian z angola, poprawa z matmy, kartkówka z fizy i plakacik z religii. A na niemieckim, zamiast, jak kulutralne...

Nienawidze Czwartków !! Dobra,przyznam!Dzień zaczął się cudownie i cudownie się zapowiadał! Pojechałam do manufaktury,było na piątkę.Chodziłyśmy po sklepach,lecz teraz ubrania,które sprzedają są głównie dla lalek barbie oraz tzw.Kenów. Nic ciekawego nie ma.No i...

Wielkanoc Okumu:Dzisiejsza notka taka świąteczna Nie za bardzo wiem, co napisać, dlatego oto rozkoszujcie się tym małym artem: Ps: Przez pewien czas Fonne nie będzie mogła się wypowiadać na blogu. A dlaczego? Bo nie działa jej przeglądarka T_T....

Komiks Jak wie większość klasy 1f,rysuje komiksy. Najnowszy komiks nazywać się ma "Alien vs Terminator" a tytułowy główny bohater Alien posługiwać się będzie wieloma broniami w tym (moja i jego ulubiona broń) Minigun Alien w mym komiksie będzie...

^^ Okumu: Wow! Nie spodziewałam się, że moja komiksowa postać Okumu się spodoba komuś. Starałam się wzorować ją na sobie^^ i na swoich własnych odczuciach^^. I dlatego pozdrawiam Gromce. Ach i bardzo chciałabym w imieniu swoim i Fonne podziękować...

Czysta Energia No trafi mnie! Raz to żal na nią patrzeć a raz trzeba uciekać, by ine zginąć od promieniowania pozytywnej energii.Ona jest uzależniona od Słońca.... Humory jej nakładają sie z pojawianiem się słonca na niebie :P. A tak bardziej serio, to ona nie...

...czym moze sie skonczyc noszenie ksiazek do szkoly?... Temat raczej dlugi acz rozwiniecie bedzie dluzsze i prawdopodobnie bardziej interesujace Narod nasz nadwislanski ma w programie nauczania , na samym poczatku podstawowki lub nawet w przedszkolu opanowac umiejetnosc czytania i pisania. o ile o...

Obrazki (komiksy) c.d. Teraz tylko cztery... To nie znaczy, że mi się kończą. wasp-osa

Konkurs #1 Witajcie! Mam dla WAS Konkurs #1! --------------------------------------------------- Konkurs #1 Nazwa:Logo Zadanie:Stworzyć najlepsze logo dla strony kd-gigant.blog4u.pl! Logo wysłać na e-m@il v_big@wp.pl!...

Witam po przerwie wakacyjnej Okumu: No i już po wakacjach U.U. Może ma ktoś czaso-uwsteczniacz? Chętnie pożyczę^^". No, ale pisze notkę żeby zawiadomić, iż na blogu pojawił się nowy komiks mojego autorstwa^^" : The First Date. Długi nie jest. Fakt, ale może komuś...

akcja polskiego fanclubu Pierwsza akcja polskiego fanclubu AFH Ze wzgledu na to, ze nie dlugo ukaze sie nowa plyta Aloha From Hell i napewno bedzie zwiazana z nia nowa trasa koncertowa, chcialabym zorganizowac cos specialnego dla zespolu. Cos, co pokazaloby im, ze...

181. Grunt to bunt. Psychodelirium ciąg dalszy, ale mi to całkiem w smak. Takie oderwanie od świata, tak ciepło mi i bezpiecznie. Josh Groban na cały regulator, a na pysiątku bezmyślny uśmiech, ilekroć spojrzę w dal. Tylko octem jabłkowym cuchnie od ładnych paru dni...

po. To znowu ja. Tym razem przynoszę ogólne wieści z ostatnich arcy-nudnych dni mojego życiorysu. Tak więc krótko i zwięźle: Od przyszłego poniedziałku w ramach "działań oazowych" będzie tzw. Godzina Śpiewu. Cieszę się, bo będziemy...

Poznajcie hitorię papieru. Wśród licznych wynalazków, które ludzkość zawdzięcza starożytnym Chinom wynalazek papieru wyróżnia się się tym, że znane są zarówno osoba wynalazcy, jak i data dokonania wynalazku: Caj Lun (czytaj: Tsaj Lun) w 105 r. po n. Chr. Cesarz Ho Ti...

Wracamy! Kurcze no! Okumu: No to wracamy, ale bez rewelacji, zrobiłam tylko szablon. Komiksy, które narysowałam są nadal nie pokolorowane, gdy będę mieć chwilkę to pomaluje lub dam je Fonne. O właśnie Senpai, choć no tu!!!! Fonne : Co chcesz, ale szybko bo gram....

Ocena nr 154 - Mhroczna An-Nah ocenia "180 Stopni" 180 Stopni Pierwsze wrażenie: „X-Men”? A z wielką przyjemnością, bo mutantów lubię, i to bardzo. Musze się jednak przyznać, że będzie to mój pierwszy fic o tej tematyce. Mam więc nadzieję, że będzie warto. Tytuł opowiadania...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów