.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
itachi i ‹› Martina stoessel ‹› pawe ‹› kochaj mnie ‹› zaloz ‹› straszne historie na nk z hp ‹› http ‹› fajny ‹› Shizuo i Izaya ‹› wiktoria ‹› blog ‹› zyczenia ‹› Wojna ‹› obrazki ‹› image ‹› 3 klasa ‹› cisza jest moja ‹› pytania ‹› samotni ‹› samotno ‹› la fee ‹› kredyty ‹› ania z ‹› Deidara ‹› koty ‹› BARCELONA ‹› jesie ‹› zmierzchu ‹› w-f wierszyk ‹› tomasz ‹› no perfect ‹› britney ‹› buziaki na NK ‹› sweet ‹› kupa ‹› tom ‹› dupa ‹› strasznie ‹› puchatek ‹› skin ‹› siostry ‹› filmy erotyczne ‹› gitara ‹› mp3 ‹› USA ‹› girl ‹› aga ‹› ksiazki ‹› konie ‹› blogi ‹› dla przyjaci ‹› taylor lautner av ‹› moja muzyka ‹› doda ‹› dzien ‹› MIOCI ‹› istnieje ‹› Nick ‹› nevada ‹› anime ‹› dla dziewczyny ‹› Ashley ‹› szablony ‹› gay ‹› dup ‹› andy ‹› imiona ‹› moje fotki ‹› dzie ‹› cisza ‹› teen ‹› pisz ‹› final ‹› kobieta ‹› linki ‹› religia ‹› buuu ‹› chuj ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› link ‹› pain ‹› pracuje ‹› piersi ‹› Chase ‹› opisy gg ‹› sama pisa ‹› sobota ‹› super ‹› przyja ‹› nieznajoma ‹› wrzuta ‹› nowa ‹› przepisy ‹› kasia ‹› trzy ‹› rozdzia ‹› to tylko seks ‹› mieszne ‹› love ‹› opisy ‹› jaka jestem ‹› star ‹› zimno ‹› gwiazdy ‹› pro ‹› marta ‹› jaka ‹› wojownik ‹› zdrowia ‹› rok po ‹› lily ‹› nastolatka ‹› szablon ‹› humor ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› magia ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› justin ‹› przyjaciele ‹› ksi ‹› korea ‹› przedszkole 22 ‹› michael jackson ‹› wstA ‹› vanessa ‹› w-f wierszyk ‹› rukia renji ‹› szkoa ‹› flowers ‹› najlepsze ‹› Hejcia ‹› Journey ‹› Song ‹› jego dziewczyna ‹› angry birds ‹› find ‹› zwyk ‹› dziewczyna ‹› grupy ‹› w-f wiersz ‹› ron ‹› zbawienie ‹› samotnosc ‹› mama ‹› Green day ‹› ciekawe ‹› supernatural ‹› sport ‹› nauczycielka ‹› amelia ‹› olka ‹› naćpany ‹› avatary na nk ‹› cichutko ‹› dziewczyny ‹› mamo ‹› dla dzieci ‹› smutna ‹› WEEKEND ‹› hobby ‹› pokemony ‹› wiara ‹› kalendarze ‹› Lady Gaga ‹› shinee yaoi ‹› one direction ‹› ciuchy ‹› bill kaulitz ‹› wilk ‹› gry komputerowe ‹› urodziny ‹› Hilton ‹› male ‹› blogasek ‹› historie na nk ‹› johnny ‹› sex ‹› mj chopak ‹› bleach ‹› wampir ‹› gerard way ‹› SLUBNE ‹› o marzeniach ‹› Tokio hotel op ‹› dlaczego kocham cie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› najlepsza ‹› rock ‹› polityka ‹› Polska ‹› sex pl ‹› Pozna ‹› camp ‹› maluje ‹› ZDJECIA ‹› roy x ed ‹› Justyna ‹› lato ‹› Biel

Wyszukaj na blogach

22 lutego: wczoraj miał być ostatni list, ale ja chyba nie przestanę ich pisać, przynajmniej nie teraz... za bardzo mi Ciebie brakuje. Powiedz mi, po co ten list w ksiażce od fr? po co sms? po co ta wiadomość na gadu? już Ci przecież mówiłam, że dla mnie...

Wierszyki Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge wkleic obrazków. Ale wierszyki dam: Nikogo tak nie kochalam Choć mogłam...

A teraz Cytaty Wierszyki... Cytaty... Fragmenty piosenek które lubię :) Jak macie ochotę możecie przejrzeć :) Pod drzewami - milosc posrod ludzi - milosc posrod deszczu i w sloncu! Teraz jest tylko jedna pora roku wiosna... Kocham cie jak powietrze....

Cytaty, wierszyki :) Wierszyki... Cytaty... Fragmenty piosenek które lubię :) Jak macie ochotę możecie przejrzeć :) Pod drzewami - milosc posrod ludzi - milosc posrod deszczu i w sloncu! Teraz jest tylko jedna pora roku wiosna...Kocham cie jak powietrze. Jak...

*****Kołysanka dla nieznajomej***** Gdy nie bawi cię już Świat zabawek mechanicznych Kiedy dręczy cię ból nie fizyczny Zamiast słuchać bzdur głupich Telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz Spytaj siebie czego pragniesz Dlaczego kłamiesz, że miałaś wszystko Gdy udając...

Kołysanka dla nieznajomej Tekst najlepszej piosenki oczywiście znalazła się ona na blogu (nr 2) Gdy nie bawi cię już Świat zabawek mechanicznych Kiedy dręczy cię ból nie fizyczny Zamiast słuchać bzdur głupich Telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz Spytaj siebie...

raz,dwa,trzy... --> kliknij tutaj Gdy nie bawi cię już Świat zabawek mechanicznych Kiedy dręczy cię ból nie fizyczny Zamiast słuchać bzdur głupich Telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz Spytaj siebie czego pragniesz Dlaczego kłamiesz, że miałaś...

kołysanka Gdy nie bawi cię już Świat zabawek mechanicznych Kiedy dręczy cię ból nie fizyczny Zamiast słuchać bzdur głupich Telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz Spytaj siebie czego pragniesz Dlaczego kłamiesz że miałaś wszystko Gdy udając że...

- Po prostu nie rozumiem, jak można ranić. Kłamać. Zabijać miłość. Chociaż nie, przecież dobrze wiem, dobrze rozumiem. Przecież sama zastrzeliłam na miejscu to żyjątko, doprawiłam wymiętą ułudą, wyjęłam nóż. I dźgnęłam. Up on...

VeRbA :) Verba - Miłość Ref: Miłość chce poznać Ciebie i Mnie, pokażemy co potrafi ten, co na 200% zakochany jest Piszesz mi, że nie chcesz sama już być, nie wiem na co jeszcze tyle czekasz Jak długo to uczucie może nam uciekać?? Kiedy...

PROBLEMY MIŁOŚCI..KS.TWARDOWSKI Większa od nasO miłości mówią wszystko na tak i wszystko na nie. Mówią, że jest przelotna, nietrwała jak dmuchawiec na wietrze, i mówią, że jest dłużej niż na zawsze. Potrafi być okropna i urocza. Czasem niespodziewanie od pierwszego wejrzenia,...

Dance Dance - teks i tlumaczenie dzisiaj z braku pomyslow na notke dodam tekst i tlumaczenie piosenki Dance, dance - Fall out boy :) Dance, Dance She says she's no good with words but I'm worse Barely stuttered out "A joke of a romantic" or stuck to my tongue Weighed...

WALENTYNKI !!!!!!!!!!!! Siemka Wszystkim :) Zwodu zbliżających siem Walentynek na mojego blogaska wstawiem 428 wierszyków na Walentynki (ta ilość tych wierszyków też mnie zaskoczyła ale mi sie ona podoba i naprawde taka jest )  OK, to ja zaczynam...

Katarzyna Bujakiewicz ;* Katarzyna Bujakiewicz (ur. 28 września 1972 w Poznaniu) - polska aktorka. Maturę zdała w I LO w Poznaniu. Jest absolwentką Wydziału Aktorskiego PWST we Wrocławiu (1995). Spektakle dyplomowe zagrała w Teatrze Nowym w Poznaniu oraz Teatrze...

:()...FOUR YOU....;) "KOCHAJ" Kochaj mnie mocno, tak jak wieje wicher. Kochaj mocno, jakrwący potok,szlifujący głazy. KOCHAJ... KOCHAJ... KOCHAJ... i nigdy nie przestawaj! Bo czy może przestać wiać wiatr, świecić słońce?? Niech Nasza miłość będzie...

1 "Zakochane serce mężczyzny umie podsycać swoje uczucie nawet tym, co wypada na niekorzyść kobiety kochanej." - Henryk Sienkiewicz "Łatwiej zakochać się, nie kochając, niż odkochać, kiedy się kocha." - Francois de la Rochefoucauld "Nie...

Wywiad:Popularność mnie nie męczy Rozmowa z Maciejem Zakościelnym, który gra podkomisarza Brodeckiego w serialu „Kryminalni” oraz architekta Michała w komedii romantycznej „Tylko mnie kochaj”. Jak pan się czuje w roli policjanta? Podkomisarz...

Artykuł Ostatnio natrafiłam na nonsensopedii na dość 'interesujący' artykuł o chrześcijaństwie. Pozwolę sobie o przytoczyć, gdyż treść w niej zawarta wielce mnie rozbawiła. Pośmiejmy się razem: " Początki * Po pierwsze: musisz się urodzić w...

2 GALERIA me ciało niczym drewnonie znające rzeźbiarza rąki jego dłuta jak ziemiajest niczyja nie odkryty lądtakie czyste ta czystość niech ją trafi szlagkaleką czyni mniegarb na mych plecachza jedną kroplę ciebieoddam prawą dłoń słuch powonieniespojż...

Dlaczego nie! data premiery: 2007-01-19 (Polska) , 2007-01-19 (Świat) Kiedy w zeszłym roku na ekrany kin wchodziło "Tylko mnie kochaj" byłem jednym z niewielu dziennikarzy w Polsce, którzy napisali, że w swojej kategorii...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..144 145

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów