.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
teamin ‹› mp3 ‹› przyja ‹› hotel ‹› koty ‹› wierszyki ‹› 2 Min ‹› dla dzieci ‹› lublin ‹› my diary ‹› mieszne ‹› avatar ‹› porno ‹› Pozna ‹› szkoa ‹› sebastian ‹› hiszpania ‹› photo ‹› hinata ‹› dzie ‹› oczy ‹› wiki ‹› USA ‹› Polska ‹› relaks ‹› czy mnie kochasz ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› grupy ‹› http ‹› STRASZNE ‹› usta ‹› Tom Kaulitz ‹› teen ‹› Sylwia ‹› britney ‹› zycie ‹› pisz ‹› miley ‹› przepraszam ‹› bill kaulitz ‹› Temari ‹› avatary na nk ‹› jesie ‹› monika ‹› sami ‹› pytania ‹› blogi ‹› kupa ‹› hejka ‹› one piece ‹› Igor ‹› wilk ‹› milosc ‹› manga ‹› sama pisa ‹› dup ‹› joanna ka ‹› ola ‹› love ‹› nienawiść ‹› lesbijki ‹› avatary ‹› wszystkiego ‹› no perfect ‹› STANA ‹› zwyk ‹› jaka jestem ‹› code ‹› olka ‹› najlepsze ‹› na dobranoc ‹› autumn ‹› wampiry ‹› szablony ‹› Green ‹› WITAM ‹› my chemical romance ‹› Tobi ‹› wolny ‹› gallery ‹› ash ‹› emo ‹› in the blood ‹› dante ‹› opisy na ‹› dzien ‹› nowa ‹› moja muzyka ‹› us5 ‹› lee ‹› serduszka ‹› blog ‹› baga ‹› Chase ‹› pami ‹› Sakura ‹› gay ‹› jego dziewczyna ‹› pro ‹› FT Island ‹› moje fotki ‹› wakacje ‹› dziewczyn ‹› wiersze o mnie ‹› sex pl ‹› zdj ‹› naruto sk ‹› WEEKEND ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› akatsuki tapety ‹› sex ‹› masaomi kida ‹› zdrowie ‹› opowiadania ‹› szablon ‹› one direction ‹› pomoc drogowa ‹› kocham ‹› dla przyjaci ‹› jestem emo ‹› final ‹› prof ‹› MIOCI ‹› opowiadania o Th ‹› dlaczego kocham cie ‹› dzie dobry na nk ‹› rok po ‹› wodzie ‹› sakura ‹› vampire ‹› miley ‹› Adam ‹› hotel 54 ‹› key ‹› ciekawe ‹› magia ‹› tomek ‹› trzy ‹› zielone ‹› pies ‹› sport ‹› lily ‹› moje cycki ‹› cieszę się ‹› klaudia p ‹› ninjago ‹› Gaara i ja ‹› orlando ‹› bill ‹› Leo ‹› zaj ‹› czytanie ‹› Violetta ‹› dla kolegi ‹› zdrowia ‹› ramki ‹› ciuchy ‹› marcina ‹› britney spears ‹› nazwy ‹› xhtml ‹› ino ‹› kocham cie bo ‹› myli ‹› obrazy na nk ‹› kocham ci ‹› mama ‹› Ewa ‹› kocham cie ‹› istnieje ‹› image ‹› seks ‹› rob ‹› Sai ‹› ZDJECIA ‹› kalendarz ‹› nastolatka ‹› o życiu ‹› skup aut ‹› britney ‹› SLUBNE ‹› wiersz ‹› naruto ‹› teamin ‹› Uchiha ‹› Data ‹› Dawn ‹› gitara ‹› psy ‹› strasznie ‹› 3 klasa ‹› ewelina ‹› tom ‹› ren ‹› hp yaoi ‹› flowers ‹› hej ‹› amelia ‹› my ps vita

Wyszukaj na blogach

Wśród śmierciożerców Omg. To juz czwarta notka dzisiaj. Przykro mi ale juz postanowiłam o losie Harrego i nic tego nie zmieni. Macie notkę kolejną. Następna jutro. Mozecie do mnie pisac na gg: 770510 co myslicie o ostatnich...

Halina Poświatowska badz przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myslę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechswiata

XVIII -Mam dziwne uczucie. Czuję się nieswojo. -To normalne. - odpowiedziała Kristen. - Później będziesz zagubiona. -Może już jestem. - mruknęłam i odpaliłam papierosa. - Muszę je rzucić. - stwierdziłam. I wcale nie pomyślałam o...

jaka sliczna pogoda:) a ja siedze w ciemnym pokoju.... jaka sliczna pogoda:) a ja siedze w ciemnym pokoju przed komputerem z zaciagnietymi roletami a slonce mi sie tutaj wbija na chama:) Mama sie znowu czepia, ze zle pozmywalam naczynia i jak zwykle zostawilam syfiasta kuchenke. Jakos nabralam...

Jaka jestem..? Nie wiem. Każdy jest inny. Każdy ma wady i zalety. A ja? Jaka jestem? Sama bym się mogła określić jako dziewczynę otwartą, w miarę zaradną, po trosze nieodpowiedzialną, często zbyt szczerą, momentami zakręconą. Inni widzą we mnie głównie porywczość...

tylko troche zmienione Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka on duży i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata Halina...

*** **** bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata Halina Poświatowska

Badź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata

Jestem...jaka jestem? No jaka? Ano - genialna! D:D Zebym tak jeszcze nie byla chorobliwie leniwa, to po prostu - maly Einstein.... Zaliczylam rok, nic sie nie uczac. W koncu jakis dyplom, po 5 latach..Licence des Sciences de l'Education zdobyta. Teraz jeszcze...

Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata Halina Poświatowska

♥Wiersze♥ Wisława Szymborska " Zakochani " Jest nam tak cicho, że słyszymy piosenkę zaśpiewaną wczoraj: "Ty pójdziesz górą, ja doliną..." Chociaż słyszymy — nie wierzymy. Nasz uśmiech nie jest maską smutku, a dobroć nie...

ByŁ i NiE mA, jAkA tO jEsT żYcIa KrUcHość... [*] Dzisiejsza notka będzie poświęcona głównie pamięci mojego zmarłego kolegi... [*] Ś.P. [*] Emil Jaśkiewicz ur.24.01.1990r zm.11.07.2006r Hmmm... Dokładnie rok temu zmarł... Czy to musiało się wydarzyć?? Widocznie tak... Chociaż nie...

Dziś są moje urodziny, czyli jestem jaka jestem Jako rasowy rak doskonale wczuwam się w nastrój innych, umię się do niego dopasować. Bardzo ważne jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa, dlatego rzadko ryzykuję, bojąc się zmian. Jestem uzależniona emocjonalnie od bliskich mi osób. Uzależniam się...

Po powrocie... Mówią, że po powrocie wiele rzeczy się zmienia. Może to prawda? Nie wiem. Zobaczymy. Bo póki co nie widzę różnicy. Póki co, jedyne co widzę to to, że muszę walczyć o siebie z samą sobą. Bo to wszystko przybrało przerażające rozmiary. Zachowuję...

Bo mi trzeba Twoich dwóch ramion zamkniętych... Budzę się, za oknem mglisto Pod kołdrą ciepło tak, chociaż Ciebie wciąż nie ma tu Sama jestem znów Tak bardzo nic się dzisiaj nie chce I nie ma kto mnie ściągnąć z łóżka, chyba pójdę spać Bo co robić mam Teraz już nawet cieszyłyby...

Jaka książka zmieniła wasze życie??? Ukazują się nowe fakty chińskich tłumaczeń 7 części Harrego Pottera, o których pisaliśmy już wcześniej. Na stronie onet.pl pojawił sie kolejny artykuł na ten temat. Aby uniknąć zarzutu naruszenia praw autorskich, uczniowie umieścili następującą...

Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni wszechświata.

Bo jestem jaka jestem. Za co? Czyj kaprys? Wszyscy mówią mi, że jestem ponad swój wiek. Ja tego nie chcę. Wcale nie chciałam dorosnąć tak szybko. Chcę cieszyć z tego, co przynosi radość innym nastolatkom. Mam chęć porzucić swoje ambicje, swój styl życia, naprawdę. Ale nie potrafię....

... Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko Bądź przy mnie blisko bo tylko wtedy nie jest mi zimno chłód wieje z przestrzeni kiedy myślę jaka ona duża i jaka ja to mi trzeba twoich dwóch ramion zamkniętych dwóch promieni...

Odcinek 22 "Jaka rozmaitość!" Ahoj!! :D Wiedzie co stwierdziłam, że będe dawać 2 razy w tyg. Wogóle przez ten tydzień siedzę w domu bo mam zapalenie gardła.. :/ Ej ludzie to mam powiadamiać tylko te 6 osób?? Nie przedłużam.. Odc dla pani M która ma dużo nauki.. :*...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..852 853

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów