.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
istnieje ‹› akatsuki ‹› ciekawe ‹› kaśka ‹› ciastek ‹› sakura i kiba ‹› dla dzieci ‹› Wanessa ‹› find ‹› wiersze o milosci ‹› opowiadanie ‹› agnieszka ‹› lily james i harry ‹› Data ‹› 2 Min ‹› adik ‹› kobieta ‹› rok ‹› Green ‹› rok po ‹› hentai ‹› dziwke ‹› Song ‹› avatary na nk ‹› http ‹› link ‹› WITAM ‹› Ewa ‹› moje cycki ‹› nevada ‹› dla przyjaci ‹› czerwony ‹› sama pisa ‹› pytania ‹› jessica ‹› blog ‹› test ‹› tom ‹› wulkan ‹› szablon ‹› Ichigo momomiya ‹› formu ‹› emma ‹› trzy ‹› mama ‹› polityka ‹› drewno ‹› obrazki ‹› klasa4 ‹› shea ‹› ostry sex ‹› Sakura x Hinata ‹› papu ‹› Jego ptaszek ‹› aleks ‹› historie na nk ‹› Jebanie ‹› rihanna ‹› Wojna ‹› konie ‹› dla dziewczyny ‹› odkrywamy ‹› puder ‹› Sperma ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› dziewczyna ‹› vanessa ‹› pomoc ‹› sukces ‹› naruto sk ‹› wiersze na nk o mnie ‹› rower ‹› blogasek ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› wszystkiego ‹› loki ‹› Holiday 1 ‹› pisz ‹› edward ‹› sprawdzian ‹› zdrowie ‹› hello kitty ‹› dodatki ‹› pieski ‹› o Hinata ‹› mj chopak ‹› harry ‹› paulina ‹› fairy ‹› cinema ‹› pick ‹› kumpela ‹› nowa ‹› image ‹› cullen ‹› kiba ‹› cisza jest moja ‹› joe ‹› wilki ‹› ruda ‹› wolny ‹› Sakura i naruto ‹› jaka jestem ‹› jaka jestem ‹› kari ‹› edward elric ‹› dup ‹› zmierzch ‹› filmy ‹› Opowiadania erotyczne ‹› tipsy ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zycie ‹› cisza ‹› onew ‹› opowiadanieo ‹› utule ‹› code ‹› linki ‹› opowiadanie ‹› szatan ‹› aldi ‹› martyna ‹› przepraszam ‹› super ‹› Se7en ‹› kocham ‹› Pozna ‹› nicol ‹› RYSUNKI na nk ‹› STANA ‹› Adam ‹› MIOCI ‹› zielone ‹› oczy ‹› katsuki ‹› fashion ‹› malarstwo ‹› love ‹› kpop gd ‹› Hejcia ‹› hotel 54 ‹› Sexy video ‹› byakuya x renji ‹› forever ‹› Lód ‹› joanna ka ‹› Nick ‹› girl ‹› sakura i sasuke ‹› dowcipy ‹› dzie ‹› strasznie ‹› Miley Cyrus ‹› Autocom ‹› poradnik ‹› pain ‹› doda ‹› sklep ‹› zaj ‹› wiersze na nk mnie ‹› myli ‹› nasza klasa ‹› szabat ‹› obrazki na NK ‹› hannah montanna ‹› Tokio hotel op ‹› karolek ‹› wierszyk ‹› sakura i gaara ‹› samotnosc ‹› kochaj mnie ‹› miley cyrus ‹› transport ‹› przepisy ‹› dylan ‹› madara ‹› przedszkole nr 22 ‹› harry ‹› johnnydepp ‹› sophie ‹› dr house ‹› cisza g ‹› opisy ‹› ontae ‹› ostry ‹› naruto ‹› zycie i smierc ‹› w-f wiersz ‹› koreanczyk ‹› jaka ‹› 3min ‹› photo ‹› rasta ‹› zdi ‹› no perfect ‹› nasza klasa pl ‹› key ‹› odkrywamy tajemnice zycia

Wyszukaj na blogach

Rozdział II Yoł!!!Dziękuje za miłe komentarze.Mam nadzieje, że szablon bloga oraz nowe nota wam się spodoba.Dobra już nie przynudzam tylko daje news Rozdział II -Więc kto jest chętny?-zapytał się ich Kakashi.Ci spojrzeli po sobie...

My little pony Mój mały kucyk (ang. My Little Pony, 1986-1987) - amerykański serial animowany. Zrealizowany przy współpracy z Sunbow Productions i Marvel Productions. Opowiada o przygodach małych kucyków które przeżywają fantastyczne przygody. Towarzyszą im...

'muzyka przeciwko rasizmowi'... taki wlasnie napis na moim szanownym tyleczku teraz mam musialam sobie kupic jakas naszywke bo mam taka okropna plame na moich ukochanych jeansach!!! tragedia!! i sie jeszcze nie chce sprac dziadowina!! wrrr :/ ale nie pojechalam do...

Syskiego naj naj lepsego:*:*:* Z okazji Waszego Święta - my, dziewczyny, życzymy każdemu chłopcu: - Dziewczyny - tylko tej najfajniejszej, - Ciastek - tylko tych najsłodszych - Samochodów - tylko tych najszybszych - Zabaw - tylko najweselszych - Przygód - tylko...

Załamana No tak, dzisiaj był tragiczny dzień. Na początek, na polskim, pan dął nam szmaty. Znaczy się, ręczniki. Eyyy...munurki :P Takie tam szmaty w kształcie kamizelki z zółtym znaczkiem o 2 numery za duże... A potem był na polskim sprawdzian...potem...

12 październik Kolejny dziwny sen: Byłam u mojej babci. Stałam z nią na podwórku, ale było jakoś inaczej, tak jakby to była wielka góra i widać było wszysko wokół. Ona coś mi czytała, ale ja nie słuchałam. Było lato. Za jej plecami widziałam ogromny wodospad....

Halloween.. zUo.. Część VIII. Część IX.. zUo się szerzy, wiecie? :) Ja to w ogóle jedno wielkie zUo jestem.. Pozdro dla innych zUych ludzi.. 31 jest Halloween.. wiem, zaszokowałam niektórych moją znajomością kalendarza ^^ A co jeszcze oprócz Halloween?? Urodziny Frani! :D Happy...

A BU! xD No witam, witam. ^^' MWAHAHA! To znowu ja. Taak, też się cieszę, że Was widzę. xD Cóż, znów moja toksyczna osobowość zakaziła kolejny serwis. Znaczy nie kolejny, a ten sam, tylko ponownie... xD MWAHAHA! Opanuję Interneeeeet! *dziki...

"Magnolia Park" Niedawno byłam z Agą i Alą w nowym centrum handlowym "Magnolia Park". Było po prostu cudownie! Na początku zrobiłyśmy sobie "rajd" po sklepach, a później zaczęłyśmy szukać jakiś "ciastek" tzn. ślicznych chłopców w wieku 13-16 latek. Kiedy szłyśmy...

Tomasz Bednarek Absolwentł PWSTwe Wrocławiu w 1992 r. Po skończeniu studiów został zaangażowany do Teatru Miejskiego, na którego scenie występował w latach 1992-1995. W sezonie 1995/1995 współpracował z Teatrem Współczesnym w Szczecinie. Po otrzymaniu roli Jacka...

Deth Note the Movie & The Last Name [SPOILERY!] eating: czekolada truskawkowa drinking: sok truskawkowo-bananowo-jabłkowy watching: Star Trek & Death Note Dawno nie pisałam i stęskniłam się za tym. I głównie dlatego chciałam coś napisać. Być może powinnam to robić częściej, byłoby mi...

Crystalicum: Drużyna Przymierza Rozdział II "W drodze do Pavany. Pojedynek z pustynią." Spać, spać i jeszcze raz spać. Tylko o tym marzy Ka-Dis o poranku... ale temu nie było to sądzone. Wszyscy jeszcze spali, kiedy dwie osoby już stały na nogach i szykowały się do podróży. Z Kistassy do Pavany był kawał drogi. A więc zapowiada...

Świąteczna notka ;) Przygotowania do świat ruszyły pełną parą. Temari podzieliła pomiędzy nas wszystkich obowiązki, nie pamiętam co mają inni ale mi dostała się choinka. Najpierw musiałem zrobić dochodzenie gdzie są wszystkie bombki i te inne świecidełka. -...

Ciamciamciam... Tak, wiem że debilny tytuł notki ^^ No więc skończyły sie święta, i zaczęły się dni wolne. Święta były bardzo fajne, spędziłam je u Misi i Bartka ^^ Na x-mas dostałam skanerek, od misi troszkę mangowy kubek i masę innych rzeczy od rodziny. Teraz...

"CIASTUŚ" No właśnie ;) Ciastek ;) Tak się wabi moja new rybcia ;) Ślicznie prawda? ;) Hehe ;) Dla niepowiadomionych mam jeszcze Fionę i Osioła:p I tu mi proszę się z Osioła nie śmiać! On jest przepiękny! Może kiedyś zdjęcie mu zrobię i na NK...

Urodziny, Tort i... Jiraya ;) Jestem o rok starszy a mądrzejszy ani trochę. Trzeba było najpierw zapytać skąd jest ten tort a dopiero potem go jeść! Już wyjaśniam o co mi chodzi. Na moich urodzinach pojawił się taki piękny, duży, czekoladowy tort. Az mi się oczka zaświeciły...

MIAŁABYM WIELE DO POWIEDZENIA Co się działo przez ostatnich kilka dni? Sama nie wiem. Z ostatnich nowin to... piątek był kulminacją wszystkiego. Trochę późno się obudziłam, ale tak jak zamierzałam poszłam do dziadków z w-zetkami /jedne z najlepszych ciastek jakie znam,...

11 dni. Przepraszam... Przepraszam za to, że nigdy nie umiem dotrwać do celu. Wyznaczyłam sobie pięc tygodni. Pięc długich tygodni. W tej chwili zostały zaledwie niecałe dwa. Miałam plany. Piękne plany. Na początku szłam jak burza. Ale musiałam, musiałam wszystko...

Bal Gimnazjalisty ^o^ W tą sobotę już Bal Gimnazjalisty! Alee super. Będzie tam mnóstwo jedzenia, ciastek i w ogóle ! Ale musimy się ubrać w garnitury. JEZUS, czy Wy wiecie, jak ja wtedy wyglądam? Nie?! To dobrze. W każdym razie, wolę normalne ciuchy ^^ Jee, w...

Misja! On jest homo niewiadomo Jeszcze jedna trzecia drogi przed nami. Dzisiaj to ja rozkładałm namiot! I co?! Udało mi się! Ha! A Kiba myślał że to on jest taki mądry a rano go nie umiał złożyć! Jestem boska! Dzisiaj znów miałam pierwszą warte. Moje pierwsze przemyślenia to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów