.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
WITAM ‹› O Rihannie ‹› naruto ‹› doda ‹› wszystkiego ‹› kocham ci ‹› Neji ‹› hentai ‹› ewelina ‹› obrazki z ‹› Jaja ‹› h2o ‹› religia ‹› kocham ‹› grupy ‹› Rukia ‹› test ‹› vampire ‹› USA ‹› fashion ‹› pein ‹› wiadomo ‹› jaka ‹› myli ‹› jego dziewczyna ‹› humor ‹› hej ‹› gry ‹› Sasuke ‹› zaj ‹› STRASZNE ‹› dzie ‹› wojownik ‹› imiona ‹› OBRAZKI wF ‹› michael ‹› love ‹› wolny ‹› wiosna ‹› us5 ‹› wiki ‹› wiersze z ‹› wiersze ‹› site ‹› sex pl ‹› mp3 ‹› istnieje ‹› hotel ‹› Green ‹› rok ‹› muzyka ‹› koty ‹› 2min ‹› key ‹› sama pisa ‹› MIOCI ‹› ball ‹› wierszyki na nk ‹› wierszyki ‹› tokiohotel ‹› stroj ‹› sport ‹› http ‹› wierszyki o ‹› OBRAZKI wF ‹› przyja ‹› najlepsze ‹› elena ‹› lili ‹› przyjaciele ‹› wierszyk o w-f ie ‹› magda ‹› shakira ‹› ork ‹› blog ‹› konie ‹› piersi ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nowa ‹› Tokio hotel op ‹› garfield ‹› obrazy ‹› Lady ‹› gwiazdy ‹› Ed x Roy ‹› kocham cie ‹› obrazy na nk ‹› strasznie ‹› sakura i jej po ‹› psy ‹› oczy ‹› harry ‹› nazwy na nk ‹› sprawdzian ‹› jaka jestem ‹› anna ‹› 2 Min ‹› find ‹› pisz ‹› jaka jestem ‹› teen ‹› wiersze na nk mnie ‹› zwyk ‹› zielone ‹› wiersze o mnie ‹› selena gomez ‹› miley ‹› britney ‹› rozdzia ‹› photo ‹› anio ‹› klasa ‹› OBRAZKI w-F ‹› tokio hotel ‹› miska ‹› bo kocham ‹› reggae ‹› nazwy ‹› mama ‹› zdj ‹› moje wiersze ‹› Hilton ‹› cisza jest moja ‹› gay ‹› zdrowie ‹› kalendarz ‹› wierszyk ‹› urodziny ‹› tomek romek ‹› poradnik ‹› najlepsza przyjaci ‹› misie ‹› marta ‹› manga ‹› szkoa ‹› maluje ‹› loki ‹› forever ‹› Journey ‹› Holiday ‹› zima ‹› g dragon ‹› dziewczyny ‹› Ewa ‹› ciekawe ‹› ciuchy ‹› pomoc ‹› smierci ‹› w-f wiersz ‹› mcfly ‹› historie ‹› Song ‹› justin ‹› FT Island ‹› one direction ‹› odchudzanie ‹› rock ‹› opisy na ‹› sexy ‹› WEEKEND ‹› obrazki na NK ‹› w-f wiersz ‹› pami ‹› peni ‹› kasia ‹› rower ‹› sklep ‹› rok po ‹› kalina malia ‹› wakacje ‹› czy mnie kochasz ‹› trzy ‹› przepraszam ‹› Campbell ‹› fairy ‹› kobieta ‹› darmowe ‹› prace ‹› nasza klasa ‹› link ‹› mieszne ‹› kocham cie bo ‹› naruto sk ‹› dlaczego kocham cie ‹› dziewczyna ‹› dompress ‹› celtic ‹› Polska ‹› znaki zodiaku ‹› black ‹› miley ‹› moda ‹› tapety ‹› big ‹› kubuś puchatek ‹› fotki ‹› dla dzieci ‹› kreatywno ‹› ubezpieczenia ‹› zimno mi

Wyszukaj na blogach

Rozdział VII ROZDZIAŁ VII Sheena obudziła się bardzo wcześnie rano (była 5:00). Wyszła z namiotu i doznała szoku... wszyscy byli już na nogach i po śniadaniu. - Kiedy wy wstaliście?? - Jakieś 30 minut temu – pow. Neji - To dlaczego mnie nie...

Opko5 Odcinek 5 Kakashi rzuca wyzwanie Próba przetrwania Dobrze – powiedział kakashi – oto dzwonki macie je zdobyć macie na to 1 godzinę jeżeli tego nie zrobicie zostaniecie przywiązani do tych drzew i będziecie patrzeć jak ja...

Rozdział 17 Walka z Nejim 4 żywioły atakują!! cz.1 No dzisiaj robię mały konkursik a przy okazji new notke czemu zmieniłam tytuł?? Bo jakoś takoś... ************ Minął miesiąc...4 żywioły opanowane...Naruto już walczył,a wygrał...NARUTO! Trochę dziwne no ,ale fajnie!Teraz ja będe...

Część II: Różne osobowości Nie powiem, że jestem zaskoczona... NAPISZĘ. Czemu Tsunade-sama wyznaczyła nam junina, który jest niewiele starszy od nas? Czyżby był aż TAK dobry? ...będę lepsza, dużo lepsza od niego. Nieważne, że pochodzi on z najbardziej szacownego klanu...

,, na herbatkę'' czyli osobista misja Gaary xD Nie, tak nie może dalej być! Myślałem, że pomiędzy moim bratem a Shino jest już wszystko ok. jednak się pomyliłem. Kanky chodzi, płacze, przeżywa jakby miał okres… niestety jedyną osobą która musi wysłuchiwać tych wszystkich jęków i...

Walentynki Bez paniki, tylko bez paniki… Midori i tak już wystarczająco nienawidzi mojej rodzinki a wiadomość o tym, że walentynki spędzam z Hinatą nie poprawiła jej humoru. Nie, nie powiedziała mi tego wprost, że o wszystkim wie. Ja po prostu wiem,...

17. Krwawa szarlotka Oh Hinatko to co robiliśmy nocą jest moją tajemnicą! Ale powiem ci, że na dole było was słychać. To mnie dość rozskupiało! -------------------------------- Moja pobudka nie należała do najlepszych. Wyobraźcie sobie, że śpicie po upojnej nocy z...

24. ... Sakura Ty Żyjesz!! Od mojego odejścia minęło pół roku. Sakura już się obudziła postanowiłam jej coś powiedzieć. Ostatnio się prawie nie odzywałam. MIałam dużo treningów. Moje włosy...Trochę przeszkadzały. Ścięłąm je do ramion. Teraz noszę długie ciemno granatowe...

44. ... Obudził mnie dżwięk trzaskanych drzwi i śmiech jakiejś osoby. Podniosłam się, szybko ubrałam i wyszłam z pokoju. Udałam się do syppialni Sakury. Weszłam bez pukania. Na podłodze siedziała TenTen, śmiejąc się przerażliwie, a Neji leżał na łóżku,...

67. Ciekawe... I to bardzo. Była 1 w nocy. Sakura chyba nie wiedziała co robi. Nieżle ją spiliśmy, ale jak się bawić to się bawić. Jak to wrzeszczał Neji: Jak się bawić to się bawić drzwi rozjebać nowe wstawić. Chciał już wprowadzić swoje słowa w życie, ale odwiodłam go od...

74. Czuwanie Szybko podałam Kakashiemu większą dawkę morfiny. Przed chwilą wystąpiły drgawki. Hekate natychmiast się uspokoił. Westchnęłam i usiadłam obok niego. Złapał go za rękę i teraz delikatnie ją głaskałam. Był po ciężkiej operacji a dodatkowo jego...

86. Wytłumaczenia - Hinata! Nareszcie! - Krzyknęłam i uściskałam z całej siły przyjaciółkę. Po chwili sobie przypomniałam co się stało z Kakashim i szybko się odsunęłam. - Przepraszam, chakra. - Nie ma sprawy. - Odpowiedziała uśmiechając się. Tsunade podeszła do...

Nieudana randka Ja nie wiem… może przed każdym spotkaniem z Hinatą powinienem stawiać tarota lub iść do wróżki? Zawsze mogę też prześwietlić umysły najbliższych z rodziny laserem by sprawdzić czy może w którejś z główek nie powstaje jakiś zajebiście głupi...

XVIII. ”...teraz to też nasza wojna...” - Oszalałaś?!- krzyknęła Hinata - Dlaczego? Chciałabym, żebyście mieli maleństwo… - Nie chcesz mieć dzieci?- zdziwił się Naruto - Nie… nie teraz- Hinata wyglądała najwyraźniej na strasznie zmieszaną- ale Naruto nie to mieliśmy im...

XXV. "...Wymarzona pogoda na śmierć..." Rewolucje! Rewolucje w szablonie! Rewolucje w opowiadaniu, ale to przeczytacie ;) Dzisiaj ogłoszenie duszpasterskie będzie przed notką gdyż nie chcę Wam przeszkadzać, w przemyśleniach końcowych notki, swoim bezsensownym paplaniem ;) Jak już...

08 coraz mniej czasu Było już południe. Zrobili parę krótkich przerw. Nie spodziewali się tego,ale jedzenie, które dostali od Hinaty, było im bardzo potrzebne. - Jeśli nie przyspieszymy możemy ich nie dogonić. - powiedział Shikamaru - Z taka ilością pułapek...

XXXIV. "...Naprawdę chcesz nas wszystkich zostawić?..." Chciałam Was serdecznie zaprosić na oceny-by-miyako-and-ayano nazwa mówi sama za siebie, no nie? ;) Mam nadzieję, że chociaż część z Was zajrzy, skomentuje coś i być może zdecyduje się na ocenę. Zapraszamy serdecznie: Miyako&Ayano...

14. Znudzona usiadłam na podłodze. Nawet nie zorientowałam się kiedy za mną usiadła Gin i z moich długich, bo niemal do pasa włosów zaczęła pleść warkocze. - Przestań. - Poprosiłam rozbawiona i potrząsnęłam głową. - Jak z Sasuke? - Spytała znikąd...

16. - Wstawaj, śniadanie. - Szepnęłam i szturchnęłam lekko Nejiego. Ten poderwał się do góry, przez co niechcący zsunał się z kanapy. Jęknał głośno. - I właśnie o tym mówłam wczoraj wieczorem. Ale oczywiście szanowny pan Hyuuga jest mądrejszy, bo...

32. - Następny... - Poprosiłam znudzona napełniając kolejną strzykawkę już chyba 30 szczepionką. Dzień walki z gruźlicą... Świetnie. Jakis pacjent wszedł do gabinetu. Nie zwracając na niego większej uwagi zrobiłam mu zastrzyk w ramię. Pustą...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów