.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
warning ‹› prof ‹› przyroda kl 4 ‹› http ‹› ZABA ‹› skup ‹› kometarze na nk ‹› STRASZNE HISTORIE o wampirach ‹› pro ‹› danusia ‹› marcina ‹› kocham ‹› nienawi ‹› zdrowia ‹› rzarty moje ‹› find ‹› konie ‹› animacje ‹› OBRAZKI wF ‹› muzyka ‹› trzy ‹› forever ‹› link ‹› shaman ‹› kinga ‹› doda elektroda ‹› kot ‹› o milosci ‹› pomoc ‹› gaara i sakura ‹› opisy na ‹› autumn ‹› doda ‹› blogi ‹› wychowanie ‹› WEEKEND ‹› Taylor ‹› Sylwia ‹› cisza jest moja ‹› RYSUNKI na nk ‹› optymistyczne ‹› nevada ‹› co o mnie sondzisz ‹› girl ‹› Żaneta ‹› Ewa ‹› nazwy ‹› wstA ‹› paulina ‹› oris ‹› fuka koichi ‹› opowiadania o zmierzchu ‹› anna ‹› nieznajoma ‹› big ‹› kiba ‹› przedszkole ‹› KakaAnko ‹› nasza klasa pl ‹› hej ‹› onew ‹› zdj ‹› pieski ‹› ryby ‹› dla dziewczyny ‹› WITAM ‹› orlando ‹› dietA ‹› szkoa ‹› przedszkole nr 22 ‹› wampiry ‹› aldi ‹› naruto sk ‹› puder ‹› opisy ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› tusk ‹› sweet ‹› obrazki ‹› kanon ‹› mama ‹› marta ‹› opowiadania o Th ‹› wilki ‹› 3 klasa ‹› g-dragon ‹› pamitnik ‹› szablon ‹› PZPN ‹› Ssac ‹› Alexa ‹› patka maja ‹› rachel steele ‹› bill ‹› ania ‹› o marzeniach ‹› star ‹› Okumu ‹› hotel 54 ‹› pamietnik ‹› opowieści z narnii ‹› dr house ‹› dzie ‹› Polska ‹› jaka ‹› usta ‹› sobota ‹› emma watson ‹› vampire ‹› opisy na gg ‹› avatary na 100x100 ‹› peni ‹› wszystkiego ‹› sport ‹› cascada ‹› korea ‹› jaka jestem ‹› avatary na nk ‹› wakacje ‹› nasza klasa 6b ‹› tokio hotel ‹› johnny depp ‹› test ‹› taylor lautner ‹› gay ‹› kazekage ‹› Sakura ‹› ola 14 ‹› xxxxxxx ‹› gothic ‹› Manchester United ‹› wiki ‹› pami ‹› big tits ‹› sakura i kakashi ‹› zaj ‹› Zarry ‹› śmieszne ‹› amanda ‹› h2o ‹› brazowe oczy ‹› cieszę się ‹› oczy ‹› chad ‹› polo ‹› rozdzia ‹› hinata ‹› eminem ‹› jean michel jarre ‹› wróżki ‹› Ichigo x ‹› chuj ‹› wampir ‹› key ‹› ino yamanaka ‹› dzwonki ‹› Sasuke uchiha ‹› uroda ‹› stopy ‹› sasunaru ‹› matteo ‹› odkrywamy tajemnice życia ‹› minato namikaze ‹› moja muzyka ‹› wiersz ‹› Carprog ‹› avki 100x100 ‹› wiersz o mioci ‹› jesien ‹› dzien dobry na nk ‹› snape ‹› Campbell ‹› suigetsu ‹› dzie dobry na nk ‹› ewafarna ‹› Rymowanka ‹› sex pl ‹› pies ‹› historie na nk ‹› pracuje ‹› Anulka ‹› ciesz ‹› Dobranoc ‹› O Rihannie ‹› zycie ‹› obrazki z ‹› szablony ‹› avatar ‹› siostry ‹› wiersze na nk o sobie ‹› predator ‹› suk ‹› STRASZNE ‹› pisz ‹› nowa ‹› ninjago ‹› in the blood ‹› wiersze o miłosci na nk ‹› pepsi ‹› linki

Wyszukaj na blogach

Szukalam sobie po necie info o milosci xP.. Tak sobie dla zabawy.. I odnalazlam fajne znaczenie SŁOWA KOCHAM CIE :)) KOCHAM CIE! : Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime Alzacki - Ich hoan dich gear Angielski - I love you, I adore you Apacze - Sheth shen zhon Arabski (formalny) -...

Powiedz "Kocham Tokio Hotel" w 70 językach :] 1.Albański - Te dua Tokio Hotel 2.Apacze - Sheth shen zhon Tokio Hotel 3.Angielski - I love Tokio Hotel 4.Arabski - Ana ahebik Tokio Hotel 5.Armeński - Yes kez si'rumem Tokio Hotel 6.Baskijski - Maite zaitut Tokio Hotel 7.Bengalski - Aami...

..::Powiedz: "KOCHAM TOKIO HOTEL" w 70 różnych językach!::.. Wiecie co? Lubiecie językowe experymenty? Tak? A co powiecie na to?? Powiedzcie Kocham Tokio Hotel w 70 językach świata!!! Sprubujecie? Albański - Te dua Tokio Hotel !!! Apacze - Sheth shen zhon Tokio Hotel !!! Angielski - I love Tokio...

Kocham Cie w 50 językach:) 1. Angielski I love you 2. Arabski Ana ahebik 3. Baskijski Maite zaitut 4. Brazylijski Eu te amo 5. Bułgarski Obicham te 6. Celtycki Ta gra agam ort 7. Chiński Ai oi ngee 8. Chorwacki Ja te volim 9. Czeski Miluji te 10. Duński...

2. Akio-Morderczyni. Szłam sobie powolutku przez ulice Dobie Village. Czułam że wszyscy przyglądają się mi rozbawieni. Co ich tak bawiło? Zacisnęłam pięści. - Nie mogłam pozwolić na śmierć... nie nawet nie chciałam o tym myśleć. Wiedziałam już kto będzie kolejnym...

"Kocham Cie" w 201językach ") * Afrykanerski o Ek is lief vir jou o Ek het jou lief * Albański o Te dua o Te dashuroj o Ti je zemra ime * Alzacki o Ich hoan dich gear * Amharic (Etiopia) ...

Kocham 'Tokio Hotel' w 70 językach......... 1.Albański - Te dua Tokio Hotel 2.Apacze - Sheth shen zhon Tokio Hotel 3.Angielski - I love you Tokio Hotel 4.Arabski - Ana ahebik Tokio Hotel 5.Armeński - Yes kez si'rumem Tokio Hotel 6.Baskijski - Maite zaitut Tokio...

Znaczenie słowa KOCHAM CIE w 72 językach 1. Albański - Te dua 2. Apacze - Sheth shen zhon 3. Angielski - I love you 4. Arabski - Ana ahebik 5. Armeński - Yes kez si'rumem 6. Baskijski - Maite zaitut 7. Bengalski - Aami tomaake bhaalo baashi 8. Brazylijski - Eu te amo 9....

~**~~**~~**~~ANIME~**~~**~~**~~ Hejka!! Co tam u Was słychać??U mnie wszystko po staremu. Jutro znowu do głupiej szkołyBaba pyta z fizy a facet z histy, bo powtórzenie:\Trzeba kućZostawcie czasem jakiegośKOMENCIKAA teraz dodam pare tapetek anime fotek itp.Myślę, że Wam sie...

"KOCHAM TOKIO HOTEL" W 70 JĘZYKACH =] 1.Albański - Te dua Tokio Hotel 2.Apacze - Sheth shen zhon Tokio Hotel 3.Angielski - I love you Tokio Hotel 4.Arabski - Ana ahebik Tokio Hotel 5.Armeński - Yes kez si'rumem Tokio Hotel 6.Baskijski - Maite zaitut Tokio...

Cheer Song Tekst i kompozycja: Masato Yamada Haru wa te o furi hohoende Natsu wa jounetsu o furimaite Kisetsu wa utsuri kawatte Aki wa fuyu ga tomodachi Kaiketsu dekinai kototte Shinrai yuujou aijou kanjou? Donna toki demo...

Sign of Wish Seria: Beyblade G RevolutionSong:ending 6Obejrzyj/ przesłuchajyoutube tsukame ta yume wa itsumo katachi wo kaete shimau kara kidzuka nai uchi ni subete nakushiteru kotomo aru deshou dakedo kitto sugita kinou wo furikaeru tabi...

Wypowiedź Nick'a Nick Heidfeld wypowiedział się na oficjalnej stronie mistrzostw świata F1 na temat podziału ról w zespole BMW Sauber, stosunków z Robertem Kubicą i własnych ambicji. - Nawiązując do zdecydowanej progresji teamu w drugiej połowie sezonu 2006,...

(^^,) slowo "KOCHAM CIĘ" w 200 językach (^^,) 1. Afrykanerski a. Ek is lief vir jou b. Ek het jou lief 2. Albański a. Te dua b. Te dashuroj c. Ti je zemra ime 3. Alzacki a. Ich hoan dich gear 4. Amharic (Etiopia) a. Ewedishalehu (do kobiety) b. Ewedihalehu (do...

10. Prawda Obudziłam się dość wcześnie. Reszta spała. Oprócz Gaara rzecz jasna. - Kiedy wstałeś? - Nie spałem. - Aha. Nierozmowny jakiś... Sasuke bezczelnie chrapał za moimi plecami, ściskając w ręku rąbek spónicy mojego mundurka. Uniosłam brwi, ale nic...

Słowo Kocham Cię w 200 Językach!! 1. Afrykanerski a. Ek is lief vir jou b. Ek het jou lief -------------------------------------------------------------------------------- 2. Albański a. Te dua b. Te dashuroj c. Ti je zemra...

Dziewczyny F-1 Pierwsze w tym roku zawody zaliczane do klasyfikacji generalnej MŚ Formuły 1 - GP Australii - wygrał Fin Kimi Raikkonen. Na torze w Melbourne nie zabrakło pięknych kobiet (fot. AFP/AP/PAP).

Odcinek 2 --> Suzan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No niby blog zawieszony, ale ja nie wytrzymuje nie pisząc go:(( Więc piszę - powracam:D Wszyscy już zostali zaproszeni, a ja zekałam na nadejście jutra... I ono nadeszło... Wstałam i spojżałam na zegarek:D -OMG!!! - była 11... Wyskoczyłam z...

83. Pogrzeb T.T Obudziłam się w swoim własnym łóżku. Oprócz tego że Deidara chrapał jak debil, to wszystko było normalnie. Po takich wypadkach spodziewałam się szpitala, albo jakiegoś oddziału intensywnej terapii. Spojżałam na swoją dłoń. Miałąm palce. Widać...

2. Impra Oparłem się zły o ściane i patrzyłem jak do naszego domu powoli zbiegaja się "Najlepsi przyjaciele" Kimiko i Tsuki. Osoby typu Tenshi czy Naruto zostają bez krytyki. Mizu od razu rzuciła się w ramiona mojej siostrze, paplajac jak to dawno...

strony:1 2 3 4 5 6 7

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów