.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
wampiry ‹› http ‹› justin bieber ‹› klasa 4 ‹› najlepsze ‹› Hinata ‹› przyja ‹› kocham cie ‹› one direction ‹› istnieje ‹› opowiadania ‹› dzie dobry na nk ‹› magda ‹› demi ‹› podcinam ‹› super junior ‹› sex fotki ‹› Jaja ‹› ania z ‹› 3 klasa ‹› Data ‹› sex ‹› przepisy ‹› WITAM ‹› orihime ‹› pistolet na kulki ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› zdrowie ‹› dlaczego kocham cie ‹› Polska ‹› karen ‹› szablon ‹› kredyty ‹› blog ‹› ubezpieczenia ‹› stardoll ‹› sami ‹› la fee ‹› gwiazdy ‹› gry ‹› 4 klasa ‹› grupy ‹› test kl 6 ‹› Green ‹› USA ‹› wiersze na nk o mnie ‹› 2 Min ‹› lili ‹› Jego jaja ‹› jestem emo ‹› zycie ‹› edward ‹› sama pisa ‹› chuj ‹› lato ‹› dorota ‹› link ‹› monika o mnie ‹› transport ‹› myli ‹› my ps vita ‹› trzy ‹› coś o zakopanem ‹› opel ‹› Holiday ‹› us5 ‹› Ja i sylwia ‹› g-dragon ‹› hannah montana ‹› tokio ‹› anime ‹› sport ‹› w-f wiersz ‹› nauczycielka ‹› ron ‹› usta ‹› dzie ‹› wiktoria ‹› maine ‹› wodzie ‹› wiosna ‹› dziewczyna ‹› britney ‹› koto ‹› oczy ‹› mj chopak ‹› kocham ‹› forever ‹› nienawi ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› klaudia ‹› fajny ‹› wierszyki po angielsku ‹› super ‹› dupa ‹› w-f wierszyk ‹› 27 urodziny ‹› cody ‹› tapety ‹› FT Island ‹› RYSUNKI na nk ‹› pytania ‹› humor ‹› pokemon ‹› Sylwia ‹› bo kocham ‹› no perfect ‹› image ‹› h2o ‹› kobieta ‹› ale obciach ‹› formuła ‹› wrzuta ‹› sexy ‹› k pop ‹› hagrid ‹› w akatsuki ‹› wiersze na nk o mnie ‹› in the blood ‹› rok ‹› hp yaoi ‹› black ‹› Manchester ‹› hej ‹› albus ‹› dla dziewczyny ‹› OBRAZKI wF ‹› mp3 ‹› zwyk ‹› przyjazn ‹› jego dziewczyna ‹› historie ‹› KINO ‹› pomoc ‹› avatary ‹› linki ‹› buziaki na NK ‹› mama ‹› fashion ‹› przepraszam ‹› beznadziejne ‹› love ‹› dzien ‹› zaj ‹› pami ‹› wiersze na nk ‹› michael ‹› po pierwsze ‹› jaka jestem ‹› praktyki ‹› opowiadanie ‹› policja ‹› pro ‹› sex pl ‹› find ‹› Song ‹› pies ‹› kupa ‹› kochaj ‹› OBRAZKI w-F ‹› pieski ‹› jaka jestem ‹› zajebisty ‹› MIOCI ‹› prace ‹› winx ‹› Sakura ‹› Peja ‹› zuza ‹› joanna ka ‹› kochaj mnie ‹› przyjaciele ‹› hong ‹› ciekawe ‹› test ‹› amanda ‹› rysunki ‹› cisza g ‹› nastolatki ‹› hotel ‹› sex ‹› one piece ‹› buuu ‹› lee ‹› rok po ‹› albus ‹› bill ‹› starachowskim ‹› ciesz ‹› zimno mi ‹› nasza klasa pl ‹› pamitnik ‹› cloud ‹› czytanie ‹› urodziny ‹› loki ‹› ciuchy ‹› czerwony ‹› wiara

Wyszukaj na blogach

Rozdział III - Anoreksja.    Następnego ranka Sakura obudziła się z dużym bólem głowy. Żeby nie denerwować swych przyjaciół, postanowiła nim nic o tym nie mówić , chociaż domyślała się co się dzieje. Niestety już pierwsze odznaki jej zachowania wydawały się...

Rozdział VI ------------------------------------------------------------------ ROZDZIAŁ VI ------------------------------------------------------------------ Naruto siedział pod drzewem z zamkniętymi oczami. Hinata już chciał coś powiedieć, ale on ją...

5.Dlaczego! Nastał ranek.Promienie słońca świeciły na twarz młodej haruno.Promienie odbijały się od jej zielonych tęczówek.Przetarła lekko swoje oczy i spojrzała na Uchihe,który leżał przy niej.Usmiechneła sie do siebie.Cieszyła się tym co się wczoraj...

Walentynki Bez paniki, tylko bez paniki… Midori i tak już wystarczająco nienawidzi mojej rodzinki a wiadomość o tym, że walentynki spędzam z Hinatą nie poprawiła jej humoru. Nie, nie powiedziała mi tego wprost, że o wszystkim wie. Ja po prostu wiem,...

24. ... Sakura Ty Żyjesz!! Od mojego odejścia minęło pół roku. Sakura już się obudziła postanowiłam jej coś powiedzieć. Ostatnio się prawie nie odzywałam. MIałam dużo treningów. Moje włosy...Trochę przeszkadzały. Ścięłąm je do ramion. Teraz noszę długie ciemno granatowe...

Noc pełna wrażeń Ja mówiłem… mówiłem, że nie wyjdzie z tego nic dobrego ale ona się uparła bym go ze sobą zabrał. Temari. -weź go ze sobą i pilnuj, z nami będzie się nudził A o kogo chodziło? Oczywiście o Saska. Przecież my szliśmy na piwo… nie na...

Rozdział II Ohayo! Dziś daję drugi rozdział, bo się nudzę ;) To lecimy x] ================================ ROZDZIAŁ II Sakura powoli podbliżała się do Yuni, która stała z głową zadartą do góry, po czym się odwróciła. Sakura chciała skorzystać z okazji...

Genialny pomysł Kankuro cz.2 (Nasz kochany Gaara) Hinata patrzy na mnie wzrokiem pełnym przerażenia a Neji siedzi pod ścianą z podkulonymi nogami powtarzając -to się nie uda… on nas zabije! Zabije nas! I tak w kółko Macieja. Normalnie czułem się jakbym zaproponował...

Zaproszenie na randkę?? Hinata wstała dość wcześnie i gdy zeszła na dół spotkała ojca Jakiś chłopak przyniósł Ci kwiaty, leżą na stole - powiedział Kwiaty, dla mnie, ciekawe od kogo - pomyślała biało oka Są śliczne - powiedziała, gdy ujrzała bukiet białych...

Powiedzieć, czy nie? Po pięknym pocałunku Hinata wtuliła się się w Naruto.Nie chciała wracać. Chciała zostać razem ze swoim ukochanym. Nagle blondyn wstał biorąc na ręce ukochaną. Dzisiaj też cię zaniosę do domu - powiedział chłopak. Na te słowa Hinata wtuliła...

XXXVIII. Koniec OGŁOSZENIA DUSZPASTERSKIE: Jak już sam tytuł notki wskazuje, jest to koniec owego opowiadania. Ale żeby było śmiesznie, zdradzę Wam sekret, że nie potrafię rozstać się z tym blogiem (prowadzę go już trochę czasu i jestem przywiązana do niego...

16. Eliminacje. Właściwie notki miały się ukazywać co dwa tygodnie od lutego, ale tak jakoś wyszło... No, dobra! Nie patrzcie tak na mnie! Oglądałam Hanazakari no kimitachi e, no! Przyznaję się. xD Nakatsu jest boooski. *.* No, dzisiejszą notkę dedykuję...

;-)   Mam już obrazki-teraz zrobię wam opis postaci ;-)                       Zaczynamy! fuka koichi-ma 19 lat,ślicznee oczka i długie...

Rozdział 1 Nowy,piękny dzień.W wiosce Konoha,do życia budzi się  brązowowłosa kobieta.Jej oczy,szczelnie przykryte powiekami zaczęły drgać.Po chwili otworzyła oczy,które okazały się kolorem brązowym.Przymknęła powieki,słońce oświetlało  jej...

Rozdział 5: Pierwsze Spotkanie Akatsuki Wstałem o godzina 8:00 wszyscy spali (tak mi się bynajmniej zdawało). Wziąłem ręcznik i poszedłem do łazienki. Co dziwne, była zamknięta. Zapytałem się: - Ej, kto tam jest?? Usłyszałem głos Hinaty: - Ja jestem. Poczekaj. Zaraz wyjdę. Po paru...

Rozdział 7: Wszystko albo Nic Usłyszałem pukanie do moich drzwi. Spojrzałem na zegarek. Była dopiero 10:00. Nagle usłyszałem Hinate: - Yoshi, wstawaj! Za 45 minut mam się spotkać z Sensei Johhnym i Kakashim. Odparłem tylko: - Rany, nie dadzą pospać! Już wstaje. Otworzyłem...

6."Zakochałem się w Tobie,lecz ty tego nie widzisz" Haruno poleciały łzy z oczu.Cierpiała.Naruto jak i Juugo podbiegli do niej.Natomiast Karin się cieszyła.Sasuke nie wiedząc o co chodzi oderwał się od czterookiej i podbiegł do różowowłosej.Chciał ją złapać za ramie,lecz ona go...

7. Dom z niebieskimi oknami cz2 Hinata oprowadziła mnie po domu, pod koniec wprowadziła mnie do dużego pokoju z balkonem wychodzącym na las. Miał granatowe ściany a podłoga była z jasnego drewna. To pewnie pokój Hinaty, w końcu to jej dom - pomyślałam. - Podoba ci się? - Jest...

9.Talent Złapałam chłopaków za ręce i pociągnęłam w kierunku sceny rozstawionej przy budynku gdzie urzęduje Hokage.Odbywał się tam pokaz talentów.Właśnie śpiewał sasuke.Dziwiłam sie jak nie wiem.Od jego powrotu do wioski wszyscy uważają go za bryłę...

XII. "...to tylko puste słowa..." || + mała informacja - Cześć, Naruto- powiedziała zaczerwieniona Hinata siadając obok blondyna. Sakura szturchnęła przyjaciółkę ramieniem - Hinata, nie czerwień się tak. Masz być pewna siebie, nie wstydliwa!- skarciła ją - Hinata, zmieniłaś się... wyglądasz......

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów