.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
sama pisa ‹› tokyo ‹› rok ‹› wakacje ‹› monika ‹› roman ‹› jego dziewczyna ‹› kocham ci ‹› czerwony ‹› avatary ‹› gut ‹› bill ‹› Sylwia ‹› rozdzia ‹› dla dzieci ‹› Jonas ‹› gry na panfu ‹› moja muzyka ‹› raven ‹› chuj ‹› ewelina ‹› ork ‹› rok po ‹› ino ‹› ciesz ‹› Adam ‹› site models ‹› selena ‹› ron ‹› przypadkowe ‹› rachel ‹› mieszne ‹› maluje ‹› la fee ‹› polo ‹› hannah ‹› hallowen ‹› gwa ‹› gify ‹› erotyczne ‹› cytaty ‹› cycki ‹› beast ‹› girl ‹› bart ‹› marcina ‹› amelia ‹› Big Bang ‹› Rukia x ‹› wiadomo ‹› Izaya ‹› Jaja ‹› ruchome avatary ‹› hentai ‹› obrazki z imionami ‹› avki ‹› dlaczego kocham cie ‹› magia ‹› nauczycielka ‹› kocham cie ‹› blogi ‹› mokra ‹› doda ‹› chad ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› pisz do mnie wierszem ‹› dzien dobry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› zaj ‹› MIOCI ‹› harry potter ‹› 2 Min ‹› zaj ‹› Holiday 1 ‹› jaka jestem ‹› miley ‹› http ‹› niepewna ‹› krzysiek ‹› dupa ‹› wierszyki ‹› myli ‹› cichutko ‹› code ‹› linki ‹› jaka ‹› Hilton ‹› Sakura ‹› szkoa ‹› darmowe ‹› ichihime ‹› h2o ‹› buziaki ‹› nowa ‹› find ‹› koty ‹› wiki ‹› usta ‹› love ‹› big ‹› USA ‹› Data ‹› mama ‹› link ‹› soi fon ‹› my diary ‹› filmy ‹› jaka jestem ‹› konie ‹› Majcia ‹› historie na nk z hp ‹› ruda ‹› to tylko seks ‹› pami ‹› Sakura i Gaara ‹› ryby ‹› istnieje ‹› WEEKEND ‹› pytania ‹› przyroda ‹› rock ‹› fotki ‹› psy ‹› obrazki na NK ‹› pick ‹› zdrowia ‹› tipsy ‹› Nick ‹› Nocni ‹› us5 ‹› O Rihannie ‹› historie na nk ‹› egypt ‹› Fiut ‹› Gaara i ‹› kinga ‹› 27 urodziny ‹› marcin ‹› hej ‹› dla przyjaci ‹› g dragon ‹› dzie ‹› oczy ‹› cody ‹› TOLa ‹› wojownik ‹› wilki ‹› zakopane ‹› o Hinata ‹› paramore ‹› male ‹› Ichigo x ‹› super ‹› zdj ‹› harry ‹› kochaj ‹› celtic ‹› gry ‹› 2005 ‹› emma ‹› sweet ‹› drewno ‹› ash ‹› obrazy na nk ‹› hong ki ‹› Anulka ‹› kot ‹› RYSUNKI na nk ‹› nasza klasa 6b ‹› gerard way ‹› michael ‹› gallery ‹› pain ‹› sakura i sasori ‹› obrazeczki i gify ‹› naruto ‹› ksiega rodzaju ‹› Wojna ‹› życie ‹› skorpion ‹› lublin ‹› harry potter ‹› wiersze po angielsku ‹› fajny ‹› najlepsze zdjcia ‹› kosmo one ‹› teen ‹› hong ‹› Yamamoto ‹› opowiadania o Th ‹› przyjaciele ‹› pizda ‹› tokio ‹› zimno ‹› sport ‹› wstA ‹› dzien ‹› przyja ‹› muzyka ‹› zycie

Wyszukaj na blogach

Naładowany telefon zawsze pod ręką Zdarza się, że ludzie podróżują całymi rodzinami samochodem - wyjeżdżają np. na wakacje. Inni często używają tego środka transportu do częstych wyjazdów służbowych. Trudno jednak być wiele godzin w trasie i mieć cały czas naładowany telefon,...

Bez maja I tak się stało, że w moim blogu nie ma maja. Pisała mi Ka., żebym się poprawiła, to się poprawiam. Po spóźnionej wiośnie wszystko dokoła, cała flora wybuchła. I teraz powietrze jest ciężkie od zapachu kwitnących lip, jaśminów i róż. Jest też...

zagwarantowal ze do zony nie wroci cz2 Bo tak dosc dobrze sie dogadywali przez tel,teraz na instagramie jest wszystko ok,odblokowana ja i lubimy swe zdjecia.Przeciez ona to widzi,jemu juz to nie przeszkadza i to robi.Lubi moje zdjecia.Fajnie.A ze ona to widzi i moze zagladala na moj...

Byl tak samo zdziwiony jak ja995 Jest 5czerwca a Rysio sie dalej nie odzywa.Gadajac z Piotrkiem powiedzialam mu o tym co byl w szoku.Mowil ze to bardzo dziwne bo jeden sms go nie zbawi.Widac jednak zbawi.Juz z 4 dni bedzie jak sie nie odzywa.Weekend byl to i moge zrozumiec ze...

jestem ciekawa czy tak bedzie67 http://img.kawusia.pl/images/3/0/306ccf57bfb472331988c7d24810db8d.jpgPoki co chlopak Rysia ma 15 lat.Chce miec rodzicow obok,razem.Jakos przekonal Rysia i on z nimi zostal.Ale i tez jest druga wersja ze poprostu na czas kiedy zona pracowala to...

milosc przez sms?116 cos mi sie wydaje ze Jarek woli pisac niz sie spotykac.Ok,ma szczescie ze nie mam czasu szukac innego.Teraz poki zarabiam to kasa wazna a nie tam milostki jak w przedszkolu.Typu kocham cie smsowo na mnie nie dziala.Widac jemu odpowiada.Poprostu...

NIEBIESKO/CZARNI - Piątek 18 - 00/ BDG TEAM - mecz przełozony / Pólnocne Sródmieście - mecz odwołany 29.06.2018r. Piątek godz. 18 - 00 LONDYNEK - Kościuszki   Niebiesko/Czarni - Oponeo.pl   Ostatni mecz w 3.Alsp przed wakacjami, Niebiesko/Czarni walczą o miejsce w szóstce i co za tym idzie możliwość walki o awans po wakacjach....

... paliwo za 5,11 PLN ... dobra zmiana ... na wakacje podwyższyli podatki za paliwo ... co kurwa? ... na 500+ zabrakło? ...

BLOG POMORZAN WRACA DO ŻYCIA PO 6 TYGODNIACH!!! W poprzednie wakacje blog Pomorzan zamilkł na 3 tygodnie, w tym roku strona joe.pl nie funkcjonowała aż 6 wakacyjnych tygodni. No cóż blog Pomorzan ma już 12 lat i od początku funkcjonuje na platformie joe.pl Byty internetowe pojawiają się i...

jesli nie teraz to potem bede innego http://lovsy.pl/demot/0_0_0_1792741384_middle.jpgJarek musi o mnie zadbac.Nie obchodzi mnie jak ale ma to zrobic.Facet powinien dbac o kobiete bo ona pojdzie do innego.Ja nie szybko sie poddaje ale kiedys strace cierpliwosc.Ja kiedys chce ze...

"Ja nie chcę biec do gwiazd, niech gwiazdy biegną do mnie..." Od czterech dni spokój. Skupienie na robieniu losowych rzeczy, jakiś rodzaj odcięcia i odpoczynku. Trochę jak wakacje, tylko nieco dziwne i nie tam, gdzie bym chciała. Jestem z siebie dumna, że już nie mam tej potrzeby. Chcę być potem tak...

jestem dla niego jak…kumpel1200 Jarek widac tak mnie traktuje.Tylko jak kumpla.No…opisuje mi o swoich symulatorach bla bla bla i takie tam.Dowiedzialam sie ze ma wolne do sylwestra wiec napisalam ze mozemy sie spotkac.Musimy sie czesciej widywac a jesli tego nie zrozumie...

Klapki damskie – must have każdej wiosny i lata Najcieplejsze miesiące roku to czas, gdy trudno jest obejść się bez elementu garderoby, jakim są klapki damskie, np. z http://pantofelek24.pl/pol_m_obuwie-damskie_klapki-damskie-219.html. Nosi się je do spodni, zwiewnych sukienek i szortów....

Wrzesień 2018 ZA NAMI! Mimo problemów kadrowych (zaskakująco wiele osób wyjechało na wakacje we wrześniu) okazuje się, że we wrześniu osiągnęliśmy zupełnie przyzwoite wyniki, a na dzień 30.09.2018r, nasze zespoły zajmują bardzo dobre lokaty w swoich ligach....

SEZON 2018 DOBIEGŁ KOŃCA!!! BARDZO DOBRE MIEJCA (2,5,6) I STATYSTYKI NASZYCH DRUŻYN!!! Sezon 2018 zakończony. To był bardzo dobry, ale trochę zadziwiający sezon. Najpierw fantastyczny start (drugi w historii) zwiastował sukcesy. Potem nigdy wcześniej nie spotykany kryzys na taką skale w maju, kiedy to przegrywaliśmy jak leci...

SEZON 2018 - INDYWIDUALNIE! GAGAJEK MIKOŁAJ 31 meczy1 asysta 1 żółta kartkaJesienią Mikołaj był w bardzo dobrej formie, czego wyrazem był awans w klasyfikacji bramkarzy Siernieczka z dalekich miejsc  aż na druga lokatę! W przekroju całego sezonu  to był...

Jak ubierać sukienkę? Sukienki są niezwykle wszechstronnymi przedmiotami, ponieważ można je łatwo ubrać i nosić swobodnie. Aby uczynić każdą sukienkę w szafie bardziej swobodną, możesz użyć techniki nakładania warstw, lub możesz wybrać parę butów, które są mniej...

barcelona wakacje Barcelona to aglomeracja położona w północno-wschodniej Hiszpanii, nad Morzem Śródziemnym. To drugia co do wielkości aglomeracja Hiszpanii.Barcelona została założona jako Rzymskie metropolia w starożytności. W średniowieczu stała się stolicą...

Co warto znać przed wyjazdem do Barcelony? Jeżeli wyjeżdżasz do Barcelony jedynie na kilka dni, to starczy Wam dowoód bądź paszport. Jeśli jednak wybieracie się na więcej niż 3 miesiące, musicie zapamiętywać, że wymagane jest tam zarejestrowanie się w urzędzie właściwym dla miejsca...

... w USA zawieszono działalność rządu federalnego, 800 000 pracowników poszło na przymusowe wakacje (włączając NASA, muzea, itd) ... w Polsce jest samych urzędasów 800 000, choć Polska jest 50 razy mniejsza od USA ... do tego w Polsce trzeba...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów