.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
obrazki ‹› Green ‹› arka gdynia ‹› wierszyk o w-f ie ‹› jaka jestem ‹› pozycjonowanie ‹› Hinata ‹› sami ‹› jojo ‹› fajny ‹› moje fotki ‹› zdrowie ‹› rok po ‹› ginevra molly weasley ‹› po pierwsze ‹› kochaj mnie ‹› demon ‹› kocham ‹› zdrowia ‹› mj chopak ‹› trójkąty ‹› kredyty ‹› muzyka ‹› gitara ‹› taemin i minho ‹› kochaj ‹› Jaja ‹› g- dragon ‹› http ‹› minkey ‹› rok ‹› love ‹› britney ‹› opowiadania ‹› prace ‹› gaasaku ‹› pomoc ‹› pick ‹› Sasuhina ‹› cisza g ‹› szablon ‹› wiara ‹› sama pisa ‹› opowie ‹› tokio ‹› key ‹› ciekawe ‹› dlaczego kocham cie ‹› kocham cie bo ‹› joanna ka ‹› KINO ‹› host ‹› Jeba ‹› nasza klasa pl ‹› jessica ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj ‹› bill ‹› sex ‹› kasia ‹› dzie ‹› star ‹› wstA ‹› zimno ‹› mp3 ‹› moda ‹› michael ‹› blogi ‹› życzenia ‹› Zosia ‹› hong ‹› sex pl ‹› w akatsuki ‹› wiki ‹› hej ‹› dodatki ‹› Orgazm ‹› blog ‹› tokio hotel ‹› final fantasy ‹› buziaki na NK ‹› wszystkiego ‹› emma ‹› Temari ‹› przepraszam ‹› angry ‹› image ‹› peni ‹› fotki ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› pracuje ‹› duchy ‹› dziewczyn ‹› harry potter ‹› kobieta ‹› dla dzieci ‹› onew ‹› klaudia ‹› fuka koichi ‹› kinga ‹› klasa 4 ‹› wolny ‹› harry potter blog ‹› hermiona ‹› cisza ‹› bo kocham ‹› ubrania ‹› kocham ci ‹› final ‹› samotnosc ‹› Holiday ‹› nowa hinata ‹› opowiadania o Th ‹› ZDJECIA ‹› pamietnik ‹› kocham cie ‹› my diary ‹› itachi i naruto ‹› dup ‹› ciesz ‹› ksiazki ‹› Miley Cyrus ‹› test odkrywamy tajemnice ‹› moderator ‹› ble ‹› Sakura x Hinata ‹› hong ki ‹› Bokserki ‹› Pozna ‹› rock ‹› naruto ‹› trampki ‹› johnny ‹› istnieje ‹› hello kitty ‹› sasuke i naruto ‹› ontae ‹› blogasek ‹› opisy na nk ‹› nauka ‹› obrazki na NK ‹› Manchester United ‹› pati ‹› jaka ‹› hannah ‹› pain i ‹› samotno ‹› oczy ‹› dietA ‹› shaman ‹› trzy ‹› pro ‹› wakacje ‹› michaeljackson ‹› Gaara i ‹› hokage ‹› nastolatka ‹› pomidory ‹› wiadomo ‹› przytul ‹› avatar ‹› aga ‹› avatary ‹› moja muzyka ‹› Dobranoc ‹› super ‹› Sperma ‹› nienawi ‹› zima ‹› uroda ‹› monika ‹› teen ‹› pytania ‹› werka ‹› kolbuszowa ‹› mui ‹› dziewczyny ‹› zaj ‹› g-dragon ‹› dla dziewczyny ‹› kawaii ‹› Grg ‹› ania ‹› lato ‹› joe ‹› gay ‹› rozdzia ‹› w-f wiersz ‹› pamitnik ‹› angel ‹› obrazki z ‹› cisza jest moja ‹› w-f wierszyk ‹› misie ‹› tajemnice ‹› o marzeniach ‹› opowiadanie o ‹› skup ‹› test

Wyszukaj na blogach

Wierszyk...Wierszyk...Wierszyk Słowo Kocham co to znaczy? W tym słowie mieści się tak wiele. Dla mnie to oznacza wszystko Miłość, radość, szczęście, Potrzeba czułości i bliskości Drugiej osoby, coś pięknego, Chęć bycia z tą drugą jedyną osoba, Spędzania wspólnie...

ARCHIWUM - 21 lutego 2007 TROCHE WALENTYNKOWO :) BARDZO TROCHE :) I cóż, kolejny tydzień… tydzień osobno, daleko od siebie :( Ja w Zielonej na studiach a Mój Skarb w domku do maturki się przygotowuje, korzysta z uroków ferii :P a Kotik walczy o kolejny...

Nowy pomysł !!! Tak jak pisałam wczoraj mam nowy pomysł. Wymyśliłam, że będę co kilka dni na blogu pisała wierszyki. Nie moje, ale chyba fajne. Może spodobają się Wam i kiedyś przydadzą na coś. Zobaczymy. Proszę Was piszcie w komentach czy to dobry pomysł. A...

Witajcie **** Gdy jestem daleko... myślę o Tobie Gdy jestem sama... jest mi Ciebie brak Gdy płaczę... czekam, aż mnie pocieszysz Boję się, że pewnego dnia obudzę się, a Ty nie będziesz już chciał ...

xxx Dziś mikołajki. Niby fajny dzień, ale i tak do dupy. W końcu każdy dzień bez względu na to czy jest świętem, czy normalnym dniem jest do dupy. Leżałam dziś sobie w nocy, no dobra był już taki wczesny ranek. Powiedzmy gdzieś tak dużo po piątej....

A jak wszystko sie spełni? Kiedy w myślach wiruję, plączę się i chowam przypomina mi się wierszyk. Wierszyk dający dużo do myślenia. Mówi o marzeniach, o ich spełnieniech. Ostatnio dużo myślałam co bym zobiła gdyby wszystkie moje marzenia spełniły się nagle od tak. Co ja...

Kochaj i bądź kochaną,w jego sercu niezapomnianą...:)                                       Chcę wiedziec co czujesz, Chcę wiedziec jak to jest,...

???????????? Hej to  znowó ja dawno  nie pisałam!!!!Ale dodam kilka stronek   gifów i wpisów!!!Ale ja nie nawidze szkoły zadydykoje wierszyk dla szkołySłonko wstaje ptaszek śpiewa a mnie w szkole krew zalewa!!!albo  inny ...

HEJKA hejka. GIFY I WIERSZYKI NA WWW.GIFEK.EBLOG.PL ja kocham gify i jak jakiś wam potrzeba a go nie ma podajcie e-maila a wyśle wam go na 100000000000% ,tak dajcie to jako komentarz. podajcie temat, ile (od 1 do 10) swojego bloga i e maila...

zwariowany kurczak 2 pieczony w kosciele!!! :D dzis rozkrecamy faze!!hehe!po kosciele mam szajbusa!!a oto wierszyk nie moj ale smieszny : Adam z basia sie huśtaja, o milosci rozmawiaja. Wtę huśtawka sie zerwala i basia w krzaki poleciala kiedy tam juz w krzakach walka wrze pękł...

18.o5.o6r :) - czwartek Zapomniałam wam dać jeshcze taki jeden fajny wierszyk, który wczoraj dostałam od naszej koleżanki z klasy- Marty. Zachęcam do przeczytania tego wierszyka i .. to jest link na stroną, na której ten wierszyk jest super pokazany :) pozdrafiam...

WALCIE SIĘ OSTATNI DOSTAŁAM PARĘ KOMENTARZY TY DZIWNA JESTEŚWIESZ TY JESTEĄ DEBILKA A NIE BILL NO I CO ŻE BILL JEST CHORY NA CUKRZYCĘ A TY NA MUZGOWNICE WIESZ TY IM POPROSTU ZAZDROŚCISZ SŁAWY BO O TOBIE NIKT NIE WIE A Z RESZTA KTO BY CHCIAŁ WIEDZIEĆ O...

Dzisisiaj zrozumiałam cos... Jak sam tytuł mówi,dzisiaj zrozumialam że przyjazn to najbardziej potrzebna w całym życiu taka wiez miedzy ludzmi,ktorzy wyznaja sobie wszystkie sekrety.Bo dzisiaj nastal dla mnie jeden z najwazniejszych dni w moim zyciu-zaprzyjaznilam sie z...

"Tylko błękitnego nieba..." Wracając dzisiaj z rodzicamy od naszych znajomych poruszyliśmy sfery już dawno przez nas nie omawiane. Otóż nasza rozmowa zgrabnie zmieniała tematy,na różne aczkolwiek wszystkie włożyłabym do jednej szufladki. "Życie". Pieniądze...

Wiersz A tak mnie coś naszło, i postanowiłam wam dać wierszyk... oczywiście o konisiach. Bardzo mi się ten wierszyk podoba. Jest śliczny. A oto i on: Julian Tuwim Koń Koniu płomienny, koniu mój gniewny Z Apollinowej stajni! Kto zawołaniem...

Sonda Women and men Hanysy i Gorole Bracia i Siostry Drodzy czytelnicy Faktu oraz czytelnicy tego bloga Chciałbym zakomunikować iż ankieta się zkączyła się wraz z dniem 26.01.2007 godziną 16,40 czasu środkowo europejskiego. Chciałby...

Hey=** Heycia=**Juz nie mogłam sie doczekać kiedy napiszę notkę=),ale wreżcie ja pisze=)Postanowiłam,że zawsze na końcu miesiąca będę pisać pod obrazkiem wierszyk...Nie wiem czy wasm to odpowiada,ale mi Yes. Wczoraj znów poszłam spać o 2.00(noc)spać,a...

... Mam tak dobry humor ze poprostu ... Postanowilam sobie ze nie bede sie przejmowala co ludzie o mnie powiedza np.: powiedza cos o moim wygladzie czy o figurze. Jestem soba i niech inni to zaakceptuja. No nie moglabym nie napisac o tym ze Linkin...

Klub i konkurs nie można przegapic Wchodz na mojego bloga hi hi!!! I zgłos się do konkursu!!! Konkurs brzmi ,,idol z blogiem``. Hi hi!!! Żeby się zgłosic do konkursu trzeba Napisac cos smiesznego co się rymuje np. kura-rura. Wysłac e-mail i strone www. Nagrogy są takie: 1...

Konkursikkkk xDD UWAGA!!! KONKURS!!! Konkurs polega na tym aby ułożyć anty wierszyk o Tokio Hotel :D 1 nagroda-10 komci 2 nagroda-5 komci 3 nagroda-3 komcie wyróznienie-1 koment (takie słabiuchne nagrody bo to mój...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów