.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
gry ‹› ostatnie porzegnanie ‹› Ewa ‹› nienawi ‹› Kakashi ‹› lublin ‹› moda ‹› pomoc ‹› sprawdzian ‹› Chase ‹› pami ‹› bill ‹› kamila ‹› dla dzieci ‹› trzy ‹› oczy ‹› basia ‹› szablon ‹› Journey ‹› przypadkowe ‹› bo kocham ‹› muzyka ‹› tom ‹› miley av SS ‹› kocham ci ‹› http ‹› obejmij ‹› zielone oczy ‹› kuroshitsuji ‹› hermiona i draco ‹› hotel ‹› Polska ‹› mp3 ‹› fashion ‹› super ‹› sex pl ‹› usta ‹› site ‹› legendy ‹› dla przyjaci ‹› naruto ‹› rasta ‹› zdrowie ‹› dziewczyny ‹› avatary ‹› justin bieber ‹› harry potter ‹› Szablony US5 ‹› urodziny ‹› nastolatki ‹› Miley Cyrus ‹› britney ‹› straszne historie na nk ‹› zbawienie ‹› gay ‹› michael ‹› najlepsze ‹› myli ‹› sobota ‹› opowie ‹› lily ‹› w-f wiersz ‹› sami ‹› historie na nk z hp ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› 4 klasa ‹› istnieje ‹› zielone ‹› wiersze na nk ‹› photo ‹› humor ‹› opowiadania o Th ‹› najlepsza ‹› rok po ‹› MIOCI ‹› black ‹› sakura ‹› nasza klasa pl ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Adam ‹› sakura porno ‹› przepraszam ‹› sex ‹› opowiadanie o ‹› zima ‹› sakura and sai ‹› dlaczego kocham cie ‹› dzien dobry ‹› wiersz o mi ‹› erotyczne ‹› amelia ‹› avki na nk ‹› techno ‹› Sterling Knight ‹› suczki ‹› Sterling ‹› miłośc ‹› Song ‹› akatsuki tapety ‹› pein i ‹› one piece ‹› żółwie ‹› kredyty ‹› Majcia ‹› nieznajoma ‹› narusaku pl ‹› kinia ‹› przepisy ‹› dr house ‹› jego dziewczyna ‹› skin ‹› ciesz ‹› Biel ‹› avatary na nk ‹› obrazy na nk ‹› 3 klasa ‹› ale obciach ‹› wiersze na nk o mnie ‹› kotki ‹› fajny blog ‹› ash ‹› pawe ‹› obrazy ‹› hentai ‹› love ‹› blog ‹› yaoi ‹› jane ‹› krzysiu ‹› wierszyk o w-f ie ‹› o jesieni ‹› o Hinata ‹› us5 ‹› magda ‹› hej ‹› code ‹› zaj ‹› wakacje ‹› klasa ‹› sport ‹› dziewczyn ‹› wiosna ‹› wiki ‹› wiersze z ‹› to tylko seks ‹› opisy na ‹› obrazki ‹› monika ‹› kotek ‹› jessica ‹› harry ‹› britney ‹› monika o mnie ‹› moje fotki ‹› grupy ‹› cisza g ‹› ciekawe ‹› blogasek ‹› konferencje ‹› strasznie ‹› sakura i jej po ‹› rok ‹› rihanna ‹› obrazki z ‹› mamo ‹› harry ‹› g-dragon ‹› zycie ‹› sukces ‹› psy ‹› pati ‹› final ‹› filmy ‹› kumpela ‹› kocham cie ‹› pies ‹› zaloz ‹› sweet ‹› wojownik ‹› anty ‹› angry birds ‹› Tobi ‹› temari ‹› TRANSFORMERS ‹› Suka ‹› ScreW ‹› OBRAZKI w-F ‹› tokio hotel ‹› image ‹› agnieszka ‹› dla przyjaci ‹› test ‹› zimno ‹› wolny ‹› nagie ‹› kreatywno ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› nasza klasa ‹› hentai

Wyszukaj na blogach

11 "Starajcie się zostawić ten świat troszkę lepszym niż go zastaliście" "Nawet przypadkowe spotkania są przeznaczone." Haruki Murakami "(...) Nie ma innego "czasu" niż teraźniejszość. nie ma innego "miejsca" niż tutaj. Tu i Teraz to wszystko...

...ich kann auch ohne dich...da draussen gibt's ja noch viel mehr... Siem... No więc...właściwie nie wiem po co pisze te notke... Nie wiem nawet o czym by tu napisać...hmm...może o...a może nie... Zaraz, nie napiłam sie dzisiaj jeszcze kawy, może dlatego nie umiem myśleć racjonalnie [; (20 minut później) To...

Grzybki vol 2 Ale nie dałam się wrobić w toksykologię... Oj nie. Naiwna może jestem. Dziwnie zbita chwilami nawet z tropu. A chwilami papierkami. I tylko pozostanie mi modlitwa o przejaśnienie. Najlepiej takie zaczynające się od głowy. Ludu wolny... Jak się ma...

Notka nr.8. Wyobraźcie sobie... W świecie, gdzie nic na ziemi i niebie nie jest naprawdę takie jakby się wydawało, gdzie po Potopie Bóg zostaje pozbawiony mocy i strącony na ziemię przez trzech rządnych władzy Archaniołów, rodzi się bunt. Ten który okrzyknięty na kartach...

przez niebieskie okulary, nie widać prawdy Czy myślicie czasem o tych, których spotkaliście na swojej drodze tylko przez chwilę. Towarzyszyli Wam w jakimś momencie (na koloniach, w szkole, na imprezie). Znajomi-nieznajomi. Byli, pamiętacie o nich, jak mieli na imię, jak wyglądali, co...

Pomorzanie - Fc Szwederko 5-6 (4-2) , a Adrianowi życzymy wszystkiego dobrego z okazji 18 !!! :) Pomorzanie - Fc Szwederko 5-6(4-2) bramki: R.Jaroch(3), K.Jaroch(1), Drzewiecki(1) Skład: Deręgowski - M.Guzowski, Ma. Łazarski, Drzewiecki - R.Jaroch, Spryszyński Oraz: L.Guzowski, K.Jaroch i Mc. Łazarski Dałem tytuł nie...

Przypadkowa miłość .. cz. I Spotkali się przypadkowo, odrodziła swą nową miłość na nowo.. Czuła że z Nim wkrótce będzie, chodzili razem wszędzie. To było przypadkowe spotkanie, i już czułymi upominkami obdarowywanie.. Zakochali się w sobie od pierwszego...

Sytuacja społeczno-zawodowa Tatarów Początki osadnictwa tatarskiego na Południowym Podlasiu sięgają II poł. XVII w. 12 marca 1679 r. Jan III Sobieski nadał Tatarom (tzw. Lipkom)pierwsze wsie w ekonomii brzeskiej, a mianowicie:Studziankę , Lebiedziew oraz...

Ślub billa i Fleur. Ron i Harry siedzieli w ogrodzie państwa Weasleyów. Ron gapił się na Gabrielle, która opalała się razem z Fleur w kostiumach kąpielowych. -Widziałeś jaki ona ma biust?- powiedział Ron do Harrego.(na pewno mu stanął) -Stary daj spokój....

..::PoStAcI::.. Mam nadzieję, że spodoba wam się moje opowiadanie niestety wymyślone. ############################################ OSOBY WYSTĘPUJĄCE W OPOWIADANIU: PATRYCJA (ja)- klasa opisuje mnie tak: doskonała koleżanka, lubię kiedy jest...

świnki morskie Gdy po dokonaniu zakupu wrócimy po domu, to przez myśl nam nie przejdzie, że to małe, wystraszone zwierzątko w kartonowym pudełku będzie witało nas w przyszłości radosnymi piskami kiedy usłyszy nasze kroki. Na razie trzeba jednak...

..przyjaciele.. ;** ( notka dedykowana Natalce ) ;** "..PRZYJACIELE SĄ JAK CIECHA ANIOŁY, KTÓRE PODNOSZĄ NAS, KIEDY NASZE SKRZYDŁA ZAPOMINAJĄ, JAK LATAĆ.." ;) (Antoine de Saint-Exupery) ..osoby, które są, bo jest im tak wygodniej bliscy czy zadając pytanie zawsze, otrzymam na nie...

Coś może o Jeden Osiem L Teledysk do numeru "Być kimś więcej", drugiego singla promującego najnowszy album zespołu Jeden Osiem L "Nowy Folder" będzie kręcony już w najbliższą niedzielę, 20 maja we Wrocławiu. Dlaczego to takie ciekawe? W klipie zagra Rafał Mroczek!...

Ile może się zmienić w jednej chwili Dzwoni telefon. Podchodzę.Odbieram. Ale najpierw chwila zastanowienia -czy odebrać,po co,przecież po drugiej stronie nie usłysze Twojego głosu. Wiec to pewnie nic ważnego. Ale jednak odbieram. Hallo? Cisza. Jeszcze raz pytam się...

InTeRnEtOwA MiŁoŚć Marcowy dzień 2000 roku był dla nas obojga szczególnym dniem, który na zawsze odmienił nasze życie. Wszystko zaczęło się właśnie tego dnia. Mój Tato, który nawiasem mówiąc ma fioła na punkcie komputerów, wpadł do domu i z nieopisaną pasją zaczął...

Auta Samochodowy świat bohaterów najnowszej animacji Disneya i Studia Pixar, tak naprawdę nie wiele różni się od tego naszego, ludzkiego. Trochę więcej tutaj warsztatowego żargonu i mechanicznych szczegółów, ale uosobione pojazdy, podobnie jak ludzie,...

pierwsza notka SIEMKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to bedzie Blog o mnie i o Avril Lavinge.Jestem jej fanką i lubie jej muzyke.Bede tu wstawiać teksty jej piosenek itp.AAAAAAAAAAAAAAA i nazywam sie Magda nie mam drugiego imienia Kamila jest...

Wywiad Oh cienko z komentarzami...A ja się tak napracowałam. Kolejna notka będzie, jak zobaczę conajmniej 15 komentarzy!! Ja nie żartuję. 1.Ania Wiśniewka, żona Michała na temat Tokio Hotel Na prośbę naszego Fan Clubu swoją opinię na temat Tokio...

Hebanowy ołtarz Nie, to nie jest rozdział trzeci. To tylko krótka miniaturka, zamieszczona w formie lektury uzupełniającej. Sama nie wiem - czy cokolwiek wyjaśnia, czy też jeszcze bardziej utrudnia zrozumienie Umarłych Ogrodów. * Avikahandi był niegdyś...

Berkowitz David List Kapitan Joseph Borrelli z głównego departamentu policji w Nowym Jorku był jednym z głównych członków Grupy Omega. Operacja ta została powołana przez inspektora Timothy'ego Dowda w celu znalezienia psychopatycznego mordercy, który...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów