.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
cicho ‹› kocham cie ‹› jane ‹› STRASZNE ‹› gerard ‹› sasori i ‹› register ‹› wierszyki na nk ‹› justin bieber ‹› hidan i ‹› przytul mnie ‹› mcfly ‹› obrazki na NK ‹› emo ‹› kobieta ‹› gry ‹› Green day ‹› po pierwsze ‹› rok po ‹› http ‹› islandia ‹› gay ‹› comweb ‹› Holiday ‹› dzie ‹› nowa ‹› chuj ‹› jego dziewczyna ‹› hej ‹› kotki s ‹› straszne historie na nk ‹› RYSUNKI na nk ‹› jaka jestem ‹› zaj ‹› ubrania ‹› oczy ‹› poradnik ‹› nasza klasa pl ‹› okulary ‹› girl ‹› opowiadanie ‹› k pop ‹› wulkan ‹› tokyo ‹› nazwy ‹› obrazki ‹› na dobranoc ‹› jaka ‹› psy ‹› kasia ‹› find ‹› poduszki ‹› sport ‹› bo kocham ‹› Data ‹› Deidara ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› naruto and sakura ‹› ruda ‹› mama ‹› praktyki ‹› harry ‹› joe ‹› naomi ‹› dziewczyny ‹› pomoc ‹› us5 ‹› Orgazm ‹› dla przyjaci ‹› yaris ‹› sama pisa ‹› kinia ‹› najlepsza ‹› jesie ‹› OnTae ‹› beast ‹› Tom Kaulitz ‹› blog ‹› dr house ‹› mj chopak ‹› dziewczyn ‹› siostry ‹› nasza klasa ‹› ryba ‹› kocham ‹› bella thorne ‹› manga ‹› site ‹› pizda ‹› ola 14 ‹› religia ‹› justin bieber ‹› OBRAZKI wF ‹› w-f wiersz ‹› wodzie ‹› rock ‹› dla przyjaci ‹› michael ‹› o jesieni ‹› szkoa ‹› star ‹› final ‹› 2 Min ‹› key ‹› szablony ‹› suk ‹› vanessa ‹› wierszyk ‹› tajemnice przyrody odkrywamy tajemnice ‹› hannah montana ‹› linki ‹› moja muzyka ‹› bleach ‹› wiersz o mi ‹› przepraszam ‹› starachowskim ‹› test ‹› urodziny ‹› hotel ‹› przyjazn ‹› po rozwodzie z ‹› anty ‹› fotki ‹› sauna ‹› obrazeczki ‹› taemin ‹› wilki ‹› avatar ‹› stopy ‹› jug ‹› love ‹› test kl 6 ‹› lubuskie ‹› edward x jacob ‹› joanna ka ‹› STRZELANKI ‹› marta ‹› grupy ‹› taemin minho ‹› doda ‹› sasuke i ino ‹› wczasy ‹› Hinata ‹› filmy ‹› USA ‹› code ‹› dlaczego kocham cie ‹› tapety- ‹› tajemnice ‹› kot ‹› opisy na nk ‹› Shikamaru i Temari ‹› dla dzieci ‹› avatary 50x50 hp ‹› 2005 ‹› zyczenia ‹› opowie ‹› opowiadania ‹› joanna krywczuk ‹› suczki ‹› to tylko seks ‹› dla dziewczyny ‹› kocham ci ‹› zdj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› Lady ‹› wiadomo ‹› koty ‹› harry potter ‹› horror ‹› wszystkiego ‹› Journey ‹› cinema 69 ‹› wiersze o mnie ‹› koto ‹› nasza klasa 6b ‹› moje fotki ‹› bieber ‹› istnieje ‹› wierszyki o ‹› Hilton ‹› wiersze na nk mnie ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› ciesz ‹› Lód ‹› big ‹› Jego jaja ‹› wiersze na nk o mnie ‹› smutna ‹› EdWin ‹› Neji i ja ‹› rok ‹› wiersz ‹› kochaj ‹› fajny ‹› opowiadania o tokio hotel ‹› drewno ‹› buziaki na NK ‹› sex pl ‹› kumpela

Wyszukaj na blogach

Kocham cie! KOCHAM CIE DROPSIK!JESTEś MOJą NAJLEPSZą KUZYNKą!NIGDZIE LEPSZEJ NIE ZNAJDE!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham...

KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham...

KOCHAM CIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham cie!Kocham...

Kocham Cie Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie MariuszkuKocham Cie Mariuszku Kocham Cie...

it's a kind of magic. (19.) słuchając Queen - Friends will be friends Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham...

WALENTYNKI !!!!!!!!!!!! Siemka Wszystkim :) Zwodu zbliżających siem Walentynek na mojego blogaska wstawiem 428 wierszyków na Walentynki (ta ilość tych wierszyków też mnie zaskoczyła ale mi sie ona podoba i naprawde taka jest )  OK, to ja zaczynam...

Kocham Cię... Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham Cię Kocham...

Część odzyskanych notek... Mój świat to tylko Ty:) :* > 23 sierpnia 2007 17:15 Siła mojej miłości do Ciebie Jest tak wielka, że nie tylko Zajmuje całe me serce, Ale i rozrywa je Ja jednak Kocham ten ból Jest on tak rozkosznie słodki, Że prawie...

Hilary Dostała Mercedesa :D:D Donosiliśmy niedawno, że Hilary Duff jest piratem drogowym. Wkrótce wokalistka obchodzi urodziny i z tej okazji Mike Comrie, chłopak gwiazdy zrobił jej niezły prezent. Kupił jej kodeks drogowy? Zapewne by się bardzo przydał, ale nie. Podarował...

One in a million i foty cariby Hejka ! Dzisiaj dam fotki Cariby serialowej Rikki i tekst piosenki angielki i polski Miley Cyrus One in a million TŁUMACZENIE: Jeden na milion Jak tu dotarłam? Obróciłam się wokół i ty tu byłeś Nie pomyślałam dwukrotnie czy...

wierszyki    @@ WIERSZYKI @@ Chcę o tobie zapomnieć lecz jakoś nie mogę wciąż uśmiechasz się do mnie ciągle wchodzisz mi w drogę choć nie myślę, nie płaczę widzę ciągle twe oczy chcę o tobie zapomnieć jednak coś nas...

bez tytułu   Z Tobą pójdę na koniec świata,Z Tobą pójdę w Himalaje, hen,Z Tobą pójdę w każdej chwili lata,Będę szeptać, że wciąż kocham Cię.Czy wiesz jak często myślę o TobieCzy wiesz co czuję gdy nie ma CięNie wiem co czuję w Twojej osobieLecz wiem...

KOCHAM Kocham Cię,bo jesteś najważniejszą osobą w moim życiu Kocham Cię,bo jesteś zawsze przy mnie Kocham Cię,bo jesteś taki delikatny, czuły i opiekuńczy Kocham Cię,bo tylko z Tobą moje życie wygląda pięknie Kocham Cię,bo znosisz moje...

WALENTYNKI                             SiEmCiA!!!W związsku z tym, że zbliżają się walentynki postanowiłam dać kilka...

WieRszYki :D Przecież nic nas nie łączyło nawet myśli były moje, nawet nocą się nie śniło imię twoje. Przecież nic nas nie zmusiło nawet słowa były wolą, nawet dźwięki coś darował już nie bolą Tyle czasu już minęło nie budź proszę mojej...

Chociaz niedawno cie poznałam to się w tobie zakochałam pojawiłeś się tak nagle jakby ostry wiatr niewiem nawet jak to sie stalo że sie w tobie zakochałam ty otworzyłeś mi oczy na świat to się stało tak szybko chciaz niewiem sama jak Róże są piękne, bo kwiaty mają lecz nie są wieczne, bo...

Wierszyki Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge wkleic obrazków. Ale wierszyki dam: Nikogo tak nie kochalam Choć mogłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1062 1063

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów