.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
zmierzchu ‹› miley cyrus ‹› lucy ‹› zdrowia ‹› sama pisa ‹› kocham ‹› ciesz ‹› http ‹› Tokio hotel op ‹› hentai ‹› kotki s ‹› hotel ‹› szablon ‹› doda ‹› sakura sasuke ‹› ren ‹› kofam ‹› czerwony ‹› edward ‹› nasza klasa ‹› Tokio hotel opo ‹› jaka ‹› przyroda ‹› ostry seks ‹› myli ‹› Love is so bad ‹› zakład karny ‹› celtic ‹› dzien ‹› kochaj ‹› najlepsze ‹› w-f wiersz ‹› kot ‹› avatar ‹› Baka ‹› bombki ‹› amanda bynes ‹› Bts ‹› moja muzyka ‹› naruto sasuke ‹› obrazki na NK ‹› kobieta ‹› sex ‹› obrazki ‹› vanessa ‹› kocham cie bo ‹› dzien dobry na nk ‹› tapety ‹› wszystkiego ‹› blogasek ‹› mama ‹› zdj ‹› hejka ‹› ubrania ‹› prof ‹› zaj ‹› wiersze na nk o sobie ‹› historie na nk ‹› kocham cie ‹› 3 klasa ‹› rozdzia ‹› fotki ‹› blog ‹› moda ‹› bill ‹› sweet ‹› dziewczyn ‹› sexy ‹› dodatki ‹› Data ‹› dzie ‹› wstA ‹› WITAM ‹› grupy ‹› agnieszka ‹› wiersze na nk ‹› wiersze ‹› usta ‹› moje wiersze ‹› g- dragon ‹› nauczycielka ‹› wiersz o mi ‹› gay ‹› Uchiha ‹› mp3 ‹› Jaja ‹› przytul ‹› eminem ‹› moje fotki ‹› psy ‹› ciuchy ‹› klasa ‹› harry ‹› OBRAZKI wF ‹› nasza klasa 6b ‹› opisy na nk ‹› teen ‹› wierszyk o w-f ie ‹› to tylko seks ‹› klaudia ‹› dorota ‹› wierszyki o ‹› Green day ‹› wierszyki mi ‹› kocham ci ‹› linki ‹› gallery ‹› pisz ‹› Ashley ‹› rok ‹› mokra ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› MIOCI ‹› wycieczka ‹› roy x ed ‹› sakura porno ‹› Kimi ‹› wychowanie ‹› pepsi ‹› katt ‹› kasia ‹› dla dziewczyny ‹› ania z ‹› OBRAZKI w-F ‹› jego dziewczyna ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze o mnie ‹› zimno mi ‹› sex pl ‹› malowanie ‹› obrazy ‹› britneyspears ‹› USA ‹› moje filozofie ‹› avatary 100x100 ‹› bestia ‹› obrazki z ‹› shakira ‹› my chemical romance ‹› rower ‹› wiersz ‹› po pierwsze ‹› koizora ‹› selena gomez ‹› ron ‹› zima ‹› dla dzieci ‹› harry i jego rodzice ‹› tokyo ‹› naruto and sakura ‹› harry i yaoi ‹› krzysiu ‹› Ichigo x ‹› chlopak ‹› joanna ka ‹› suk ‹› registration ‹› chad ‹› bart ‹› ect ‹› kumpela ‹› Naruto sakura ‹› wakacje ‹› opisy na ‹› star ‹› filmy ‹› dlaczego kocham cie ‹› h2o ‹› sami ‹› oczy ‹› teen ‹› orlando ‹› tru lof ‹› jaka jestem ‹› ubezpieczenia ‹› szkoa ‹› super ‹› wiki ‹› bo kocham ‹› hej ‹› 3klasa ‹› Green ‹› przepraszam ‹› rok po ‹› kotek ‹› ola ‹› nowa ‹› tom ‹› ciekawe ‹› lol ‹› Kakashi i sakura ‹› test ‹› ksi ‹› pamitnik ‹› k pop ‹› wrzuta ‹› lublin ‹› miley ‹› przytul mnie ‹› opowiadania

Wyszukaj na blogach

"KOCHAM CIE" nie tylko po polsku ;) Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime Alzacki - Ich hoan dich gear Angielski - I love you, I adore you Apacze - Sheth shen zhon Arabski (formalny) - Ohiboke...

..::: "Kocham Cię" w 100u językach Świata:* :::.. * Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief * Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime * Alzacki - Ich hoan dich gear * Angielski - I love you, I adore you * Apacze - Sheth shen zhon * Arabski (formalny) - Ohiboke...

Kocham cię w 100 językach Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime Alzacki - Ich hoan dich gear Angielski - I love you, I adore you Apacze - Sheth shen zhon Arabski (formalny) - Ohiboke...

Kocham Cie w 1Oo językach :)) Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime Alzacki - Ich hoan dich gear Angielski - I love you, I adore you Apacze - Sheth shen zhon Arabski (formalny) - Ohiboke...

229. Kocham was Zaczełam śpiewać. Do baru wszedła reszta. Zdążyli na moją ulubioną zwrotkę. A także tą którą było mi najciężej śpiewać: I wszystko inne Już teraz jest Twój każdy dotyk Twój każdy gest Gdy noc zapada wymykam się Ty nie pozwalasz, popychasz...

Kinga kocham No pewnie, że go kocham, ja kocham wszystkich fajnych ludzi. Taką Olką na przykład. Albo Karmelka. I inne tego typu osoby. I chyba się na kogoś pogniewam. No ale cóż, to już nie mój problem, że ktoś mnie traktuje tak jak traktuje. Odnoszę...

KOCHAM CIE Te slowa powinny trafić do Ciebie: Kocham Cie. Kocham Cie moja Księżniczko, i nigdy nie przestane, nigdy bo ty jesteś moim swiatem i poełniam bledy racja ale przeciesz potrafie to naprawić tylko daj szanse :* szanuje twoją decyzje, i teraz tym...

`. kocham, kocham, zapomnieć nie umię..` Nie noo.. nie myślcie sobie, że jestem jakaś inna (jeśli chodzi o opis) nie.. nie kocham osoby, której prawie nie znam..to przenośnia ;D po prostu strasznie się dzisiaj ucieszyłam :) nie noo.. zostawiam to w tajemniczości ;x przepraszam że jakoś...

Kocham Cie w 100 językach # Afrykanerski - Ek is lief vir jou, Ek het jou lief # Albański - Te dua, Te dashuroj, Ti je zemra ime # Alzacki - Ich hoan dich gear # Angielski - I love you, I adore you # Apacze - Sheth shen zhon # Arabski (formalny) - Ohiboke (mężczyzna...

Kocham kocham nie przestane...!~! Witam gorąco! U mnie wszystko jest tak jakoś. Wszystko kręci się obok szkoły... Czasami obok mnie i to mnie cieszy. To tak jakby świat był tylko dla mnie. W szkole jakos bywa. Oceny nie są najgorsze chociaż... Mogłoby być lepiej. Ostatnio nawet...

Michał... Kocham Cię :* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham Cię =* Michał Kocham...

Kocham Cie Maliusku,bo... Kocham Cię bo"... *Kocham Cię->>bo jesteś cudowny. *Kocham Cię->>bo jesteś przystojny. *Kocham Cię->>bo jesteś moim przyjacielem. *Kocham Cię->>bo jesteś moim szczęściem. *Kocham Cię->>bo mogę zawsze na Ciebie liczyć. *Kocham Cię->>bo...

............................................ KOCHAM CIĘ ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM CIĘ! KOCHAM...

Kocham Cie Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie Mariuszku Kocham Cie MariuszkuKocham Cie Mariuszku Kocham Cie...

KOCHAM CIĘ Nie ten szczęśliwy, Co wszystkie kwiaty zrywa, Lecz ten, co zerwie jeden I szczęściem go nazywa. Kocham Cię bo jesteś Kocham Cię bo jesteś cudowny Kocham Cię bo jesteś moim szczęściem Kocham Cię bo mogę zawsze na Ciebie liczyć Kocham...

it's a kind of magic. (19.) słuchając Queen - Friends will be friends Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham ich. Kocham...

. wmawiałam sobie, że nie podnieca mnie to, ze robię to dla ciebie ale uzależniło mnie to, mam ochotę na więcej. jak mi sie podoba kamil czekam na sobote bo sie umówiliśmy. kocham sonie. wreszcie się pojawił ktoś kto odciągnoł moją uwagę od...

WALENTYNKI !!!!!!!!!!!! Siemka Wszystkim :) Zwodu zbliżających siem Walentynek na mojego blogaska wstawiem 428 wierszyków na Walentynki (ta ilość tych wierszyków też mnie zaskoczyła ale mi sie ona podoba i naprawde taka jest )  OK, to ja zaczynam...

Tak bardzo Kocham... Kocham Cię, bo Ty mnie kochasz :* Kocham Cię za to, że jesteś :* Kocham Cię, bo jesteś moim Szczęściem :* Kocham Cię, a nie kogoś innego :* Kocham Cię, bo jesteś przyjacielem :* Kocham Cię, gdy jesteś przy mnie :* Kocham Cię, gdy Cię...

kocham Cie... Kocham Cię.. bo jesteś cudowny..Kocham Cię.. bo jesteś moim szczesciem..Kocham Cię.. bo moge na Ciebie zawsze liczyć..Kocham Cię.. bo jesteś najlepszy..Kocham Cię.. bo dajesz mi tyle dobra co nikt inny..Kocham Cie.. bo wspaniale całujsz:*Kocham...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1062 1063

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów