.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
bo kocham ‹› vanessa ‹› sweet ‹› Gaara i ja ‹› blog ‹› big ‹› oczy ‹› kocham ‹› nazwy ‹› http ‹› kocham cie ‹› final fantasy ‹› nazwy na nk ‹› MIOCI ‹› ryby ‹› flowers ‹› dziewczyny ‹› duchy ‹› seks ‹› opowiadania ‹› ksi ‹› cisza jest moja ‹› tesknie ‹› hermiona ‹› bill ‹› tomek ‹› cisza g ‹› najlepsza przyjacika ‹› nauka ‹› jaka jestem ‹› myli ‹› girl ‹› find ‹› mama ‹› Pozna ‹› SLUBNE ‹› gay ‹› male ‹› g - dragon ‹› WITAM ‹› obejmij ‹› opowiadanie o ‹› dlaczego kocham cie ‹› trampki ‹› jaka ‹› wstA ‹› wiadomo ‹› 27 urodziny ‹› Hinata i Sasuke ‹› kobieta ‹› dziewczyna ‹› szablon ‹› test ‹› czy mnie kochasz ‹› naruto x hinata ‹› seul ‹› rok po ‹› istnieje ‹› Song ‹› kocham ci ‹› rok ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› porno ‹› wszystkiego ‹› rock ‹› grupy ‹› klasa ‹› pomoc ‹› Hilton ‹› azjata ‹› obrazy ‹› marcin ‹› cycki ‹› nasza klasa 6b ‹› lee ‹› klasa 4 ‹› harry ‹› kupa ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› cascada ‹› wodzie ‹› orlando ‹› hotel ‹› optymistyczne ‹› sama pisa ‹› telocapil ‹› kotki s ‹› ciastek ‹› anna ‹› pieski ‹› OBRAZKI w-F ‹› marta i natalka ‹› test dla klasy 4 ‹› ubrania ‹› sklep ‹› policja ‹› sukces ‹› kot ‹› zdjęcia na nk ‹› kredyty ‹› ball ‹› test kl 6 ‹› wierszyki o ‹› Żaneta ‹› kumpela ‹› maleńka ‹› opisy na nk ‹› hannah ‹› mamo ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dzień dobry na nk ‹› sex pl ‹› zabiore ciebie ‹› zimno mi ‹› magia ‹› przyjaciele ‹› gallery ‹› wiersz ‹› WEEKEND ‹› Shikamaru ‹› lol ‹› moje wiersze ‹› maine ‹› soki ‹› doda ‹› joanna ‹› humor ‹› bill kaulitz ‹› akatsuki ‹› zdrowia ‹› Uchiha ‹› test nowa era 4 ‹› 4klasa ‹› fotki ‹› joanna ka ‹› najlepsza przyjaci ‹› przyjaźń ‹› g-dragon ‹› tokio ‹› usta ‹› po pierwsze ‹› katalogi ‹› historie na nk ‹› jojo ‹› nasza klasa pl ‹› horacy ‹› demon ‹› piersi ‹› Campbell ‹› pocałunek ‹› jane ‹› photo ‹› z pytaniami ‹› wiersze na nk o mnie ‹› miley cyrus ‹› blam ‹› psy ‹› dougie ‹› jesie ‹› kasia ‹› przepraszam ‹› jego dziewczyna ‹› erotyczne ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› w-f wierszyk ‹› znaki ‹› wierszyki mi ‹› love ‹› wiki ‹› monika o mnie ‹› mokra ‹› ania z ‹› kamil ss ‹› hotel 54 ‹› sex ‹› milosne ‹› maluje ‹› 10lat ‹› najlepsza ‹› dziewczyn ‹› książki ‹› sakura i jej po ‹› aga ‹› dorota ‹› aston ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› ciekawe ‹› dr house ‹› wiersze o mnie ‹› Adam ‹› pawe ‹› 3 klasa ‹› image ‹› dla dziewczyny ‹› pain i ‹› mieszne ‹› czerwony ‹› dla przyjaci ‹› Data

Wyszukaj na blogach

* Jak zapewne wiecie, TH ostatnio znów było na VIVIE De. Tym razem prowadziła program ta laska (nie wiem jak ona się nazywa). Oto foty: JOHANNES B. KERNER SHOW- Z TOKIO HOTEL! Johaness B.Kerer: Dobry wieczór, witam panstwa... oni zgarniaja...

INFO Mam dla was sporo informacji,w tym też 2 wywiadziki,które dodam do notki!! Zaczne od tego iż teledysk do"MONSOON"został nakręcony w Afryce!! No to teraz obiecane 2 wywyadziki!! /Top of the Pops05/07/ ->Tom i Bill nigdzy nie piją z tej samaj...

Wywiadzik z super bliźniakami z Tokio Hotel :D:D - 2006 rok- Zapraszam do komentowania:D:D UWAŻACIE, ŻE TO SUPER, ŻE JESTEŚCIE BLIŹNIAKAMI?? TOM: Nie wyobrażam sobie zycia bez Billa.Jesteśmy nierozłączni, odkąd sikaliśmy w pieluchy. To piekne mieć kogoś tak bliskiego. MACIE TE SAME SNY?? BILL: Kiedy rano opowiadamy sobie nasze...

Czy wiecie że Bill nie całował się już od dwóch lat? Już od dwóch lat -bez pocałunku- bez miłości! Ma miliony fanów, sława bez końca- ale Bill megaGwiazda z Tokio Hotel, tez często jest samotny.. Tysiące miłosnych listów. Piskliwe fanki! Niezliczalna ilość dziewczyn krzycza do niego "Ich liebe...

VIII Chłopak był wściekły na Tom'a, ale wkońcu założył się z bratem, że zaliczy panienka. ,,Super tego mi właśnie brakowało, phi po co wogóle się zagadzałem?'' -myślał. -Ey, Bill co ty taki zamyślony? -Tom zapytał, a Bill się przestraszył bo...

Odcinek III Od Heilig: To takk daję wam 3 odcinek (wiem, że się cieszycie xD) No i pozdrawiam wszystkich czytających nasze opko (moje i Heidi - bo razem je tworzymy...) No Heidi nie przekazała mi co mam napisać ale pewnie chce pozdrowić Vivi :P No...

tatuaż fanki tłumaczenie Thomas Gottschalk: Serwus, cześć, cześć Bill.Bill: Dzień dobry.Tom: Cześć.Thomas: Cornrowsy... moi drodzy, tu, przywitacie się z innymi gośćmi?Bill & Tom: Tak, oczywiście.Thomas: Do zobaczenia!Bill & Tom: Cześć, dzień dobry...Thomas: Pani...

NeW noTkA! JEDNO PROSTE PYTANIE-KAWAŁEK TEKSTU Z NIEMIECKIEGO BRAVO! Co byś zrobił gdybyś miał do dyspozycji jeden dzień w krainie w której wszystko może się zdarzyć? BILL: Pojechał bym do Tokio i tam zagrał koncert ;) TOM: Racja, Bill. To jest moje...

Początek nowego życia… Notka z dedykacją dla Grety (zagubionej w marzeniach). Buziaki dla Ciebie skarbie bo bez ciebie nie było by takiego pomysłu na opowiadanie. Dzień nie należał do najpiękniejszych za oknem w domu który już właściwie nie należał do nikogo padał...

Po wszystkim! Cieszę się jak cholera! Po egzaminie! Łatwe było....Chciałabym dostać maksymalną ilość punktów, no ale kto nie chce? W teatrze było zajebiście. Oczywiście moja klasa nie zrozumiała sensu sztuki. Spektakl był uduchowiony,...

TH w Polsce 2 12 kwietnia wyjdzie francuski rock on a w nim aż 10 plakatów z TH. Cena:5,95€ Cała piosenka In die Nacht TH in Studio(95mb)rapidshare Podsumowania koncertu w Polsce przez BILD: Taki był ich mega-show >>Piosenki:14 + 3...

I rozdział Bill:cześć saraliza sara: Hej Bill.Co u ciebie słychać? Bill:A nic takiego.Dzisiaj urządamy imprezę, w berlińskim clubie Plaga.Przyjdziesz? Sara:Jasne.O zobacz idzie Heidi z Tomem Bill:no...szybko im poszło Sara:he, he; chodźmy do...

Bill:Polskie fanki sa agresywne...~ Tłumaczenie artykułu z Dream up . naturalnie francuski magazyn ^^ 1. Jak byś opisał swoje życie rockowej gwiazdy? Bill: Pierwsze wyobrażenie jakie przychodzi mi na myśl to coś jakhuragan mieszający zdenerwowanie, radość i stres. Występy na scenie,spotkania z Fanami, czy odwalanie showów, wszystko co...

Kupią 2 domy w LA i NY ?! // tłumaczenie czatu // Bill więcej o tatuażu! // Posted by lukith // 01.11.08 // 13:57 // Any question? // English // Stronka // Posprzątałem ... Posprzątałem sobie w grafice na komputerze i teraz mam normalnie pedantycznie , ale się to wytnie. Mam w związku z tym więcej...

Rozdział XIV „Impreza” Widzę, że blog zyskuje coraz więcej czytelników, co niezmiernie mnie cieszy Miło jest czytać takie przyjemne opinie. Oczywiście, spotykam się też z krytyką, ale przyjmuję ją otwarcie. Lubię wiedzieć, co ktoś sądzi. Dalej. Jeśli ktoś z was ma...

fotki Billa:)) Ale udajię sie za Billa niepodobne to nawet!!! Oi bym zapomniała dajie takie fajne fotki mini:P   2. Fotki z filmiku sprzed chyba trzech notek: Bill & Nena ...

XXI  -Ah... Bill właśnie dotarliśmy do szkoły... -powiedział Tom i zaczął chichotać.  -Bardzo śmieszne. Lepiej idź przede mną prosto do łazienki.  -Tak jest.  Szli przez korytarz szkolny. Wszyscy spoglądali na Bill'a.  -I...

Top of The Pops,08.04.2007, Bratysława Top of The Pops: "Bezpośredność Billa denerwuje", "Tom zbyt wiele się zastanawia". To i jeszcze więcej opowiedzieli o sobie bliźniacy w naszym wywiadzie... Tom o Billu Czy twój brat jest przesądny? Tom: Nie. Z jednym wyjątkiem: gdy...

Top of The Pops,08.04.2007, Bratysława Top of The Pops: "Bezpośredność Billa denerwuje", "Tom zbyt wiele się zastanawia". To i jeszcze więcej opowiedzieli o sobie bliźniacy w naszym wywiadzie... Tom o Billu Czy twój brat jest przesądny? Tom: Nie. Z jednym wyjątkiem: gdy...

Bill diabełek ,a Tom aniołkiem ? // Bill "skurwesyn*m , a fanka "ci*ą" // Posted by lukith // 13.11.08 // 16:40 // Any question? // English // Stronka // K*rwa nie wiem co jest z uk.pl ... Normalnie nie wiem co jest z ta domeną , coś się musiało zawiesić i nie mogę wejść przez ta domenę na bloga , a...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..251 252

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów