.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
wierszyki ‹› avatary na nk ‹› istnieje ‹› oczy ‹› ania z ‹› siatka ‹› sama pisa ‹› tomasz ‹› mama ‹› po pierwsze ‹› pytania ‹› opisy na ‹› dziewczyna ‹› 2 Min ‹› Sakura ‹› jaka jestem ‹› Sylwia ‹› lol ‹› sasusaku do ‹› Ashley ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› gry ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› http ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› bo kocham ‹› cicho ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› WEEKEND ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› wodzie ‹› pamitnik ‹› wszystkiego ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward ‹› shikamaru i kiba ‹› pracuje ‹› marcina ‹› smutna ‹› anty ‹› neji i tenten ‹› wierszyki na nk

Wyszukaj na blogach

Brak słów żeby to... ...opisaćPoznałem kilka dni temu pewną dziewczynę. W zasadzie nie tyle co poznałem, co odnowiłem starą przechodnią znajomość. Dziwne, że poznawałem ją na ulicy. Osoby które troche mnie znają, wiedzą że mam straszną pamięć do twarzy i imion....

Koncert Rozdział 1 Dzisiaj wstałam dość wcześnie,bo wiedziałam że dzisiaj jest wielki dzień.Ma być koncert us5 na które z moimi kumpelami mamy bilety.Umówiłyśmy się ja,julka,kinia i Ewelina będą na nas czekały przed empikiem. ...

Pocałunek Rozdział 5 Nadszedł poranek wszyscy zeszli na śniadanie Hej wam jak noc?? zapytała się Sylwia super nareszcie sie wyspałem odpowiedział Richie o ja też powiedział Izzy -Sylwia mam do Ciebie konkretne pytanie -Jakie? zapytałam -wiesz od...

Odcinek 1 Pewnego pięknego poranka obudziłem sie pierwszy. Wstałem pierwszy i zobaczyłem że niema BMW Dominika. Pukam do jego drzwi od pokoju. Nikt nie odpowiada, więdz weszlem do jego pokoju, a tam pusto niema go. Łuszko pościelone nikt w nim niespał....

Imiona na wesoło.. Aleksandra-Żeby wzbudzić zainteresowanie rechocze jak żaba wśród znajomych. Jej największa zaleta to wąchanie kleju. Może myć czarne talerze. Ma nos jak kartofel, zazwyczaj brudne włosy i szerokie biodra. Nikt nie wie, że napada na supermarkety....

rozdział 25 Wkurzyła mnie. A Sylwia jeszcze bardziej. - dawaj swoje ćwiczenia z biologii- zażądałam - spie*dalaj - ok.- powiedziałam ze spokojem. Czekałam tylko, kiedy ona wejdzie do kibla. Kiedyś musiała iść poprawić makijaż. Dość długo czekałam, bo aż...

Rozdział number 2 :DD Przecież to debil, palant, idiota!- mówiła wściekle, ale w sercu coś innego czuła. Rano obudziła sie o 5, prawie całą noc nie spała. Poszła do łazienki zrobić poranne czynności. Później poszła sie ubrać. Po jakimś czasie przyszedł jej brat ją...

Czas nie leczy ran... Wiem, że zaniedbałam bloga. Po ostatnim spotkaniu z Adrianem zaczęłam mieć nadzieję, że wszystko się ułoży. Zdecydowałam się na wyjazd do Krakowa. Szybko zresztą zaczęłam tego żałować. Wróciłam jeszcze bardziej rozbita i przygnębiona. Nie...

Gimnazjum... Rozpoczyna się wrzesień i nadchodzi ten dzień, w którym idziemy wreszcie do nowej szkoły, cieszyłyśmy się, ale także bałyśmy. Wiadomo trzymałyśmy się cały czas razem. Gdy dyrektor wygłosił swoje przemówienie zaczęły się podziały do klas były 2...

`o,o Nie uwierzysz! Siedziałam dzisiaj w domu i patrzyłam się na wszystko wokół. Oprócz tego było nie wesoło, bo musiałam sobie majtki prać. xD Co jeszcze? Hm... Układam sobie spokojnie wkładki higieniczne kolorami, w moim ślicznym posrebrzanym pudełku na wkładki...

Siemka :) Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi znajomi: - Łukasz Skrzek, - Konrad Skrzek - brat rodzony Łukasza, - Bartek Martynowski -...

Siemka :) Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi znajomi: - Łukasz Skrzek, - Konrad Skrzek - brat rodzony Łukasza, - Bartek Martynowski -...

Pierwsza notka. Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi znajomi: - Łukasz Skrzek, - Konrad Skrzek - brat rodzony Łukasza, - Bartek Martynowski -...

i od początku Czemu jestem taka słaba, znowu wszystko to samo od początku! Czasem jest to takie meczące.a to wszystko przez moje uzależnienie od internetu a zwłaszcza od gg... niektórzy ludzie sa naprawde fajni... a tu pozdrawiam Sylwię my we dwie się...

notka numer 1 ;-) siemka wszystkim co czytają mojego blogasa. nazywam się Julia Trypuć i mam 12 lat. chodzę do klasy 6a szkoły podstawowej numer 3 w zgorzelcu. mam brata o imieniu mateusz. mam też chomika, kanarka i rybki. to jest narazie mój opis, a moje dzionki...

Zamieszanie Cześć! opowiem wam to całe zamieszanie które było naprawdę, dzisiaj.A więc: chłopcy żucali się papierkami i wszystko było na ziemi,potem Ania pozbierała je i poprosiła mnie żebym je wżuciła do plecaka Sylwi,ale ja tego nie zrobiłam tylko...

hejjjj ziooommkiii siemka wszystkim co czytają mojego blogasa. nazywam się Julia Trypuć i mam 12 lat. chodzę do klasy 6a szkoły podstawowej numer 3 w zgorzelcu. mam brata o imieniu mateusz. mam też chomika, kanarka i rybki. to jest narazie mój opis, a moje dzionki...

A jednak ktos to jeszcze czyta........ Dzis powiedziala mi o tym Sylwia. Zmobilizowało mnie to zeby napisac cos nowego.Nie mozna w koncu w kółko czytac tego samego...Dlatego opisze teraz to co mnie dzis spotkalo.I co mnie ogólnie miłego ostatnio spotyka. Lekcją jaką dziś...

Rozdział 1 Zakończenie roku szkolnego wypadło w piątek o 11 godzinie rano. Ja wstałam już o siódmej, a siostry cioteczne jeszcze spały. Ubrana, umyta i rozczesana zeszłam na dół do kuchni na śniadanie. Zastałam tam ciotkę, szykującą śniadanie, i wujka,...

hmm... może opowiem w skrócie co się działo przez ostatnie 3 dni....A więc w sobote razem z Sylwią i Agą wyruszyłyśmy na dalsze poszukiwania kota....Nudziło się nam i chciałyśmy wejść do takiego pewnego opuszczonego domu...jak się potem okazało on wcale...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..27 28

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów