.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Sakura ‹› avatary na nk ‹› cieszę się ‹› opisy na ‹› jaka jestem ‹› ciekawe ‹› wierszyki ‹› przyjaciele ‹› oczy ‹› bill ‹› fashion ‹› test ‹› dzie ‹› wakacje ‹› h2o ‹› sweet ‹› wiki ‹› buziaki na NK ‹› rock ‹› Pozna ‹› zdj ‹› zaj ‹› http ‹› smok ‹› bo kocham ‹› gry ‹› Gaara i ‹› gify 50x50 ‹› lato ‹› dlaczego kocham cie ‹› dzie dobry na nk ‹› wiersze na nk o sobie ‹› hejka ‹› k pop ‹› ball ‹› recenzja anime ‹› kocham ci ‹› scat ‹› blog ‹› dziewczyna ‹› muzyka ‹› BARCELONA ‹› star ‹› smierci ‹› find ‹› czytanie ‹› koty ‹› kocham cie bo ‹› myli ‹› image ‹› Lady ‹› po pierwsze ‹› dzien ‹› code ‹› sama pisa ‹› mama ‹› tapety ‹› rozdzia ‹› rachel ‹› prace ‹› fajny ‹› darmowe ‹› Ciut ‹› nasza klasa 6b ‹› 2 Min ‹› wierszyki o ‹› tokio hotel ‹› aga ‹› one direction ‹› dziewczyn ‹› ubrania ‹› pain ‹› Majeczka ‹› strasznie ‹› moja muzyka ‹› Sylwia i ja ‹› orlando bloom ‹› tapety ‹› gitara ‹› jego dziewczyna ‹› WITAM ‹› przepraszam ‹› wychowanie fizyczne ‹› USA ‹› fotki ‹› trzy ‹› sport ‹› torres ‹› kocham cie ‹› cycki ‹› chlopaki ‹› teen ‹› zwyk ‹› OBRAZKI w-F ‹› usta ‹› love ‹› najlepsze ‹› dziewczyny ‹› urodziny ‹› cicho ‹› Hejcia ‹› Sai ‹› girl ‹› Orgazm ‹› sasusaku do ‹› sobota ‹› dla dziewczyny ‹› nazwy ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› ubezpieczenia ‹› dup ‹› zakopane ‹› tokio ‹› porzegnanie ‹› key kibum ‹› niepewna ‹› cip ‹› przedszkole ‹› najlepsza ‹› czy mnie kochasz ‹› dla przyjaci ‹› pawe ‹› Ewa ‹› ronaldo ‹› ania z ‹› gify ‹› in the blood ‹› tokio hotel ‹› opisy ‹› nastolatki ‹› na dobranoc ‹› wiersze o mnie ‹› peni ‹› dr house ‹› obrazki na NK ‹› zyczenia ‹› kocham ‹› wiktor ‹› opowiadania ‹› jaka ‹› istnieje ‹› black ‹› big ‹› rok ‹› skin ‹› OBRAZKI w-F ‹› dla dzieci ‹› filmy erotyczne ‹› doda ‹› w-f wiersz ‹› roman ‹› szablon ‹› pies ‹› ino ‹› konie ‹› dietA ‹› cisza g ‹› wierszyk o w-f ie ‹› teen ‹› Tokio hotel op ‹› naruto sk ‹› yaris ‹› link ‹› temari i shikamaru ‹› prace licencjackie ‹› nasza klasa pl ‹› ruda ‹› mieszne ‹› praktyki ‹› pick ‹› Tom Kaulitz ‹› pomoc ‹› avki 100x100 ‹› sami ‹› blogi ‹› wierszyki na nk ‹› mp3 ‹› lee ‹› dodatki ‹› STRASZNE ‹› pro ‹› test kl 6 ‹› TOLa ‹› final ‹› anna ‹› gwiazdy ‹› sexy ‹› mj chopak ‹› moje fotki ‹› justinie bieberze ‹› Green ‹› wszystkiego ‹› STANA ‹› g - dragon ‹› ryby ‹› zima ‹› nowa ‹› zmierzch ‹› psy ‹› sakura

Wyszukaj na blogach

Naruto Uzumaki Witam. Skoro jest to blog o Naruto przedstawię jego postać jako pierszą:                         Naruto Uzumaki (jap. Uzumaki...

Siemanko ;];] Jakk tam ?????Jakos mi sie nudzi wiec pisze :D:D fajnie nie ?? W czwartek był w szkole konkurs koled i zajelismy 3 miejsce i dostalismy 6 z religii ;p;p Fajnie nieee ? ? ? ? ? ? ? ? ...

sakura haruno na początek sakura haruno

Sakura Haruno Okej to tak przez to,że nie lubie długo czekać daje kolejną fotke bo mnie korci jak nie moge ich pokazać...Tom jest Sakura Haruno z anime Naruto bo głównie właśnie z tej anime rysuje...xD Komentujcię proszę i piszcie czy wam się podobają bo...

Sakura Haruno Siema Co tam u was?? Sorki że takie byki robie jagby co to komentujcie o bykach :) Acha pokaże wam jaką Sakure znalazłam na google a oto i ona :)Jak wam się niepodoba sakura to znajde inną ok!? papa do zobaczenia do jutra! KOmentujcie na...

Sakura Haruno I Sasuke Uchiha Hej co tam u was?? Przectawie wam nową postać :) Oto Sasuke Uchiha!   Jak myślicie Sasuke czuje miętke do Sakury ? Ja myśle , że tak!   Sakura na bank czuje miętke do sakury!    

Wystrzałowa wojowniczka To jest mój opek :Ogromne drzwi zostały popchnięte z siłą a przez nie wypadła dziewczyna . -Żebyś mi się tu więcej nie pokazywała na oczy ! -krzyknął głos z zamknął drzwi. -No świetnie znowu zwolnili mnie z pracy -powiedziała dziewczyna...

XXIII. Zapracowany dzień W jednej z nich od razu rozpoznała swojego męża. Upuszczając szklankę z rąk rzuciła mu się na szyję całując go namiętnie. - Naruto, tak się o Ciebie martwiłam!- powiedziała przez łzy. Usłyszała dochodzący z dołu huk stłuczonej szklanki....

0002. Ona się uśmiecha! Uśmiecha! Najpierw wyjaśnienia: - Bardzo was przepraszam za dość sporo nieścisłości w moim pierwszym rozdziale. Pisałam go w lekkim roztargnieniu, a potem (moja skleroza się ujawnia :D) zapomniałam poprawić. (ale najpierw wielkie ARIGATO tym -...

VII. Przyjacielskie pogaduchy Gdy Ino przyszła zmienić Sakurę na wartę, ta nawet nie miała siły się odgryźć Ino gdy tylko powiedziała do niej „wielkoczoła”. Powinna się cieszyć- jej ukochany w końcu ją pocałował. Mimo to nie miała uśmiechu na twarzy. Była dziwnie...

Przydział drużyn. Obudziły mnie kroki. Otworzyłam oczy. - Lisa! Wstawaj dzisiaj przydzielają nas do drużyn!! - krzyczała Sakura odkrywając mnie. - Dobra dobra wstaję! - powiedziałam rzucając w nią poduszką. - Szybko zostało pół godziny! - powiedziała Sakura....

XXII. „Ona jest taka sama, jak Makoto” - Sakura?- Makoto stała przed wejściem do sali w której leżał Sasuke. Czekała aż Sakura będzie zmierzała w tym kierunku - O co chodzi, Makoto?- Sakura nie wiedziała o co chodzi. - Gratuluję- powiedziała z uśmiechem ściskając nastolatkę- udało...

Rozdział II Ohayo! Dziś daję drugi rozdział, bo się nudzę ;) To lecimy x] ================================ ROZDZIAŁ II Sakura powoli podbliżała się do Yuni, która stała z głową zadartą do góry, po czym się odwróciła. Sakura chciała skorzystać z okazji...

Świąteczne szaleństwo (?) „…Chrystus się rodzi nas oswobodzi…” tak jakoś przyszło mi do głowy. Sama nie wiem dlaczego postanowiłam to napisać, tak z głupoty… Ok., przejdę do zamierzonych rzeczy, notka powinna pojawić się wczoraj (czyt. 24...

0001. Strach, Śmiech, Ból, Tragedia 0001. Strach, Śmiech, Ból, Tragedia ----------------------------------------- Sakura została wezwana do samej 5th Hokage. Gdy dotarła na miejsce w jej gabinecie był ktoś jeszcze. Sakura od razu poznała tą osobą. Był nią Gaara no Sabaku. Syn...

Rozdział III - Anoreksja.    Następnego ranka Sakura obudziła się z dużym bólem głowy. Żeby nie denerwować swych przyjaciół, postanowiła nim nic o tym nie mówić , chociaż domyślała się co się dzieje. Niestety już pierwsze odznaki jej zachowania wydawały się...

0005. Rozdział 0005. Sakura została w kuchni sam na sam z Temari. - Temari. Mam pytanie. – Odezwała się różowo włosa. - Słucham? – Temari wbiła swoje duże oczy w przyjaciółkę - Kto będzie drugim świadkiem? – Zapytała szybko...

Rozdział 3 "Cieszę się że jesteś tu ze mną" Wybaczcie że tak długo nie pisałam GOMEN,GOMEN .Myśle że mnie zrozumiecie miałam dużo wszystkiego na głowie w tym pogrzeb mamy od bliskiej koleżanki wiem to nie wymówka ale już nie zaniedbam mojego blogaska dobra nie przynudzam zapraszam do...

Rozdział I Op. II Porwanie Rozdział I --->opowiadanie II

Rozdział VI Op. II Nastał wieczór. Sasuke i Suigetsu zrobili postój. Sasuke położył na ziemi Sakurę, związał ją i położył pod drzewem. Przez całą drogę ani drgnęła. Ciągle spała. Suigetsu się na nią patrzył, czym mogła być speszona. Nie odrywał od niej wzroku....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..62 63

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów