.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
3 klasa ‹› kocham ci ‹› Hinata ‹› trzy ‹› cisza ‹› blogasek ‹› dla przyjaci ‹› find ‹› 2 Min ‹› w-f wiersz ‹› podcinam ‹› dlaczego kocham cie ‹› tokio ‹› ciuchy ‹› kupa ‹› Sylwia ‹› orlando ‹› r16 ‹› super junior ‹› wiersze na nk mnie ‹› pisz ‹› Sakura ‹› black ‹› sex fotki ‹› dzie ‹› Lady ‹› rok po ‹› fajny ‹› naruto sk ‹› jaka ‹› bo kocham ‹› renji ‹› najlepsza ‹› zdrowia ‹› no perfect ‹› naruto ‹› mj chopak ‹› http ‹› mieszne ‹› kasia ‹› image ‹› wiersze na nk o mnie ‹› grupy ‹› zimno ‹› girl ‹› anime ‹› dzie dobry na nk ‹› code ‹› Tokio hotel op ‹› 4 klasa ‹› myli ‹› pomoc ‹› anio ‹› dziewczyny ‹› pytania ‹› Holiday 1 ‹› obrazki ‹› klasa 4 ‹› kamil ss ‹› zdrowie ‹› gry ‹› gitara ‹› po pierwsze ‹› kamila ‹› lol ‹› opisy ‹› ania z ‹› kocham ‹› klaudia guziejewska ‹› ola 14 ‹› Erotyka ‹› jego dziewczyna ‹› dodatki ‹› mama ‹› kochaj mnie ‹› kredyty ‹› jaka jestem ‹› na dobranoc ‹› my ps vita ‹› Martina stoessel ‹› blog ‹› opisy na gg ‹› pawe ‹› istnieje ‹› Polska ‹› Hilton paris ‹› ubezpieczenia ‹› kocham cie bo ‹› wstA ‹› wiersze o mnie ‹› kocham cie ‹› wiersze o mnie ‹› wiersze na nk ‹› wiersz o mi ‹› wiersz ‹› winx ‹› wakacje ‹› urodziny ‹› fotki ‹› avki na gg ‹› dla przyjaci ‹› sport ‹› pro ‹› prace ‹› moje fotki ‹› pick ‹› obrazy na nk ‹› czy mnie kochasz ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› linki ‹› emma ‹› wiki ‹› hermiona ‹› skin ‹› dziewczyna ‹› szkoa ‹› kinga ‹› opowiadanie o ‹› nauka ‹› michael ‹› samotno ‹› jaka jestem ‹› shakira ‹› love ‹› cicho ‹› dietA ‹› test kl 6 ‹› ruchome avatary ‹› dla dzieci ‹› gaara ‹› gerard way ‹› kakashi i anko ‹› len ‹› oczy ‹› blogi ‹› gwiazdy ‹› ciekawe ‹› usta ‹› dziewczyn ‹› przepraszam ‹› rok ‹› avatar ‹› hej ‹› rozdzia ‹› sweet ‹› cody ‹› kobieta ‹› wiersze na nk ‹› Justyna ‹› dzien ‹› link ‹› buziaki ‹› muzyka ‹› kreatywne ‹› przyja ‹› dla dziewczyny ‹› zycie ‹› historie ‹› cichutko ‹› nasza klasa ‹› sex ‹› nasza klasa 6b ‹› OBRAZKI w-F ‹› obrazki na NK ‹› OBRAZKI w-F ‹› britney ‹› sami ‹› zaj ‹› wiosna ‹› filmy ‹› OBRAZKI wF ‹› tom ‹› harry ‹› star ‹› joe ‹› w-f wiersz ‹› test dla klasy 4 ‹› tapety ‹› sex ‹› miley ‹› opowiadanie ‹› anty ‹› buziaki na NK ‹› hejka ‹› witch ‹› WITAM ‹› zaj ‹› autumn ‹› imiona ‹› jessica ‹› wszystkiego ‹› szablon ‹› OBRAZKI wF ‹› siostry ‹› USA ‹› h2o ‹› naruto ‹› britney spears ‹› tusk ‹› final

Wyszukaj na blogach

Rozdział 2 Mam nadzieję, że tym razem notka będzie dobrej długość. Pozdrowienia dla wszystkich, którzy to czytają... Rozdział 2 Naruto szedł uliczkami Konohy w stronę swojego domu. Po drodze ze względu na zawartość swojego żołądka...

Rozdział V ROZDZIAŁ V ------------------------------------------------------------------ - Idziemy już 5 godzin – powiedział Naruto – Jestem zmęczony - Za jakieś 2 km będzie polana. Zatrzymamy się tam i rozbijemy obóz – powiedział...

Rozdział 6: Wolny Dzień Wstałem o 10:00, po raz pierwszy porządnie się wyspałem. Ciągle musieliśmy chodzić na misję. Poszedłem do łazienki, umyłem się, ubrałem i zszedłem na dół. Wszystkie dziewczyny już tam były. Hinata od razu spytała: - Jak się spało?? - Dobrze, w...

Wrobiony? Urodziny Neji'ego. Dzisiaj napadało mnie na opowiadanie. Mam nadzieję, że wam się spodoba, będzie troszkę komiczne (mam nadzieję). Już nie przy nudzam. Więc zaczynam: Piątek. Wieczorem. Strych. Mama: - Hinata, Hanbi, dlaczego mnie aż tu zaciągnęłyście? Można...

XV. Dwie na dwie. Kto następny? - Co by tutaj jeszcze można robić?- zapytała głośno Sakura gdy wszystkie trzy zmęczone leżały, każda w innej części pokoju. - Może chodźmy do Ino?- zapytała Hinata - Tak, chodźmy do niej. Nie ma jej już z dobre 3 godziny- powiedziała...

XX. "...Skazaliście nas i siebie na klęskę..." Całą drużyną biegli przez las kierując się do wyjścia. Widzieli już światło dobiegające z końca lasu. Przez całą trasę w lesie myślał o swojej ukochanej. Nadal nie mógł się pogodzić z tym, że zachował się tak okrutnie, wtedy w tej łazience. Sam...

XXXIII. Powrót? Postanowiła, że jednak wyruszy do Yuki-Gakure. Mimo iż nie chciała opuszczać swojej wioski, jednak to zrobi. Odjedzie na miesiąc. A gdy wróci ma zamiar rozpocząć nowe życie, wolne od zmartwień, i zdrady. Wolne od Sasuke Uchiha. - Hinata!-...

27. Noc. Ech... Z koncertu wróciłam. I chciałabym jeszcze raz. Co prawda nogi mnie bolą i prawie ogłuchłam, ale kto normalny staje pod samą sceną? ^^ Bu. Ich muzyka jest magiczna. I naprawdę nie sądziłam, że będzie tak świetnie. No, ale oczywiście...

Rozdział XI - Cisza przed burzą. Następnego ranka wszystko wydawało się normalne , jednakże pogoda , dawała znaki , że coś się wydarzy. Niebo było zachmurzone , prawie „czarne”. Zbliżała się burza. Dziewczyny po szybkim wykonaniu porannych czynności udały się na...

Rozdział 7 Wybieraj Sasuke...Ja czy Ino? cz.2 Popatzryłam i naprawde to było dziwne... Lee ciągle mówił: -Sasuke jak ja cie dorwe!!-No nic w tym dziwnego gdyby nie zaczął kopać mojej siostry...Noi oczywiście reakcja Gaary była szybka.Dwa kopnięcia,a on już leżał na ziemi. -Jak myślisz...

Rozdział 25 Odejście Hinaty... Zaczyna się rywalizacja! Uwaga!!Zanim zaczniecie czytać tą notke przeczytajcie wszystkie opisy postaci!! Wtedy będziecie wiedzieli o co chodzi w tej notce!!!!A teraz ona: *************** Po wczorajszym odniu spędzonym z przyjaciółmi poczułam się lepiej... W...

7."Wierze Tobie i Cie kocham" Nastał ranek.Wszyscy lezeli jeszcze w łóżkach,lecz jedna osoba jedynie leżała i się zastanawiała."Czy ja go nadal kocham?Czy wybaczyć mu...ale"pomyślała.Nagle ktos zapukał do jej drzwi.Szybko wstała i poszła...

1.rozdział Hinata obudziła się w dziwnym pomieszczeniu to na pewno nie był jej pokój wszędzie było dość ciemno pokój był oświetlony jedną świeczką w koncie zobaczyła dwie przyjaciółki Sakurę i Temari miały liczne rany na ciele hinate to trochę...

XVII. "...Kocham Cię, Sakura..." - Sakura, ja się tym zajmę- powiedziała Hinata biorąc Naruto za rękę i ciągnąc do wyjścia z pokoju. Sakura i Sasuke stali przez chwilę w ciszy, żadne z nich nie miało odwagi przerwać tej ciszy. Po kilku nieustających minutach krzątania się bez...

op 9 Impreza-Poprostu z nią pogadaj! Hej długo nie pisałam ale nie miałam czasu totalnie wszystko w szkole mi sie pochszaniło i musiałam to odkręcić ale OK przejdźmy do opowiadania: Powoli powieki dziewczyny podniosły się, zielone niczym trawa oczy przejachały po białym jak...

XXV. "...Wymarzona pogoda na śmierć..." Rewolucje! Rewolucje w szablonie! Rewolucje w opowiadaniu, ale to przeczytacie ;) Dzisiaj ogłoszenie duszpasterskie będzie przed notką gdyż nie chcę Wam przeszkadzać, w przemyśleniach końcowych notki, swoim bezsensownym paplaniem ;) Jak już...

XXXII. "...Pobyt poza Konoha-Gakure dobrze ci zrobi." Nie wiedziała dokąd ma iść. Wstydziła się pójść do Hinaty i Naruto. Był środek nocy, tym bardziej nie chciała pokazywać się im na oczy. Postanowiła, że pójdzie do domu rodziców. W końcu to byli jej rodzice, zawsze mogła na nich liczyć. Nie oddała...

XXXIV. "...Naprawdę chcesz nas wszystkich zostawić?..." Chciałam Was serdecznie zaprosić na oceny-by-miyako-and-ayano nazwa mówi sama za siebie, no nie? ;) Mam nadzieję, że chociaż część z Was zajrzy, skomentuje coś i być może zdecyduje się na ocenę. Zapraszamy serdecznie: Miyako&Ayano...

Rozdział 5 Baaardzo przepraszam, że notka dopiero teraz ale przez weekend mnie nie było, a w poniedziałek miałam dosłowne "urwanie głowy". Teraz nie zanudzam tylko zapraszam do czyatania. Rozdział 5 Naruto uśmiechnął się sam do siebie. „To...

XXXVI. Początek końca cz. I - Dlaczego mi nie powiedziałaś, że byłaś w ciąży?- zapytał Sasuke gdy wchodzili do domu. - Chciałam, ale Aiko mnie ubiegła- odpowiedziała obojętnie dziewczyna- nie chciałam jeszcze bardziej ci mieszać w głowie- weszła do kuchni i nalała do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów