.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
kochaj mnie ‹› Sylwia ‹› jaka jestem ‹› Sakura ‹› avatary na nk ‹› wierszyki ‹› sama pisa ‹› opisy na ‹› hinata ‹› 2 Min ‹› oczy ‹› wszystkiego ‹› WEEKEND ‹› gry ‹› po pierwsze ‹› http ‹› cicho ‹› szablony ‹› hannah montana ‹› ania z ‹› uroda ‹› snape ‹› lol ‹› one piece ‹› wodzie ‹› istnieje ‹› siatka ‹› tomasz ‹› mama ‹› pytania ‹› dziewczyna ‹› sasusaku do ‹› Ashley ‹› ściąganie ‹› dla przyjaci ‹› amanda ‹› obrazy na nk ‹› my diary ‹› black ‹› Lady ‹› jego dziewczyna ‹› riza ‹› klasa 4 ‹› grupy ‹› tokio ‹› no perfect ‹› one direction ‹› love ‹› rok ‹› mp3 ‹› test ‹› Ewa ‹› michael jackson ‹› kuroshitsuji ‹› camp ‹› dzie ‹› znudzonej nastolatki ‹› doda ‹› jaka ‹› buziaki ‹› czy mnie kochasz ‹› w-f wiersz ‹› zycie ‹› OBRAZKI wF ‹› kocham cie ‹› trzy ‹› kupa ‹› wiersze na nk o mnie ‹› strasznie ‹› zdrowie ‹› Data ‹› pisz ‹› tokio hotel ‹› wiki ‹› wakacje ‹› tapety- ‹› blam ‹› naruto 39 ‹› w-f wiersz ‹› wiersze na nk ‹› demon ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› horror ‹› hotel ‹› Polska ‹› ostry ‹› Fiut ‹› myli ‹› chlopak ‹› Green ‹› na dobranoc ‹› zaj ‹› zdrowia ‹› moje fotki ‹› moje wiersze ‹› kobieta ‹› kocham cie bo ‹› dziewczyn ‹› filmy erotyczne ‹› 10lat ‹› us5 ‹› obrazki na NK ‹› szablon ‹› usta ‹› 27 urodziny ‹› key ‹› blog ‹› STANA ‹› MIOCI ‹› naruto sk ‹› WITAM ‹› wikusia ‹› przepraszam ‹› Dobranoc ‹› wiersze na nk mnie ‹› dorota ‹› wycieczka ‹› hagrid ‹› Shizuo ‹› gaara ‹› zielone oczy ‹› dla dziewczyny ‹› itachi i ‹› monia ‹› sophie ‹› bo kocham ‹› dziewczyny ‹› kisame x ‹› lily ‹› wiara ‹› pro ‹› suczki ‹› kiba x hinata ‹› pick ‹› dla dzieci ‹› opowiadanie o ‹› teamin ‹› urodziny ‹› bill ‹› Jonas ‹› smutne ‹› wiersz ‹› dlaczego kocham cie ‹› forever ‹› hentai ‹› buziaki na NK ‹› klasa ‹› dupa ‹› cisza g ‹› OBRAZKI w-F ‹› rozdzia ‹› ubrania ‹› Justyna ‹› kocham ‹› bleach ‹› punk ‹› lato ‹› nasza klasa ‹› to tylko seks ‹› signup ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› gallery ‹› opisy ‹› samotni ‹› dzwonki ‹› sprawdzian ‹› dzie dobry na nk ‹› muzyka ‹› h2o ‹› dompress ‹› pieski ‹› minato ‹› kocham ci ‹› wiersze na nk o mnie ‹› ola 14 ‹› pamitnik ‹› opisy na nk ‹› peni ‹› sakura i jej po ‹› drab ‹› star ‹› odpoczynek ‹› przyjaciele ‹› humor ‹› magda ‹› teen ‹› Taylor ‹› ron ‹› rok po ‹› sport ‹› seriale ‹› konferencje ‹› dzien ‹› malowanie ‹› gay ‹› nastolatki ‹› najlepsza ‹› wiosna ‹› edward

Wyszukaj na blogach

Rozdział 4.  Na myśl o zbliżającym roku szkolnym ogarnia mnie przerażenie. Pewnie będzie bardzo ciężki w końcu to moja ostatnia klasa gimnazjum, egzaminy i te sprawy. Ciekawe jak przez to wszystko przebrnę...  Póki co zapraszam do czytania. Bardzo...

30. Do połowy upadłe mury. Słońce rozpoczynało swoją wędrówkę po niebie. Blond włosa dziewczyna powoli otworzyła oczy, leniwie rozglądając się dookoła. I nagle, nie miała pojęcia dlaczego, ale do jej nozdrzy dostał się znajomy zapach. Jego zapach… - Cześć. Szybko...

Rozdział VII - ostrzeżenie. Sakura wraz z siostrą udały się na podwórze.-do ogrodu , który wprost lśnił bogactwem. Prócz wszelkich rodzajów owoców , warzyw  rosły tam wspaniałe kwiaty. Znajdował się w nim basen a także kilka fontann. Między  drzewami...

27.04 27.04Już o 6.00 rano z wyrka wywaliła mnie, nie kto inny, jak Sakura. Powiedziała mi, że Tsunade wymyśliła w jaki sposób mnie sprawdzi. Planem Hokage było, aby mój team walczył z każdą drużyną z mojego rocznika. Ale, że u nas brakuje jednej osoby...

1.05 1.05Dzisiaj Sakura mnie zaczepiła i spytała czy ją unikam. Odpowiedziałem jej zgodnie z prawdą dlaczego to robiłem. Przyjęła to zgodnością, a na koniec się uśmiechnęła. Kobiety to jednak dziwne są. Spotkałem się z Kibą. Nadal jest strasznie...

35. Na chwilę przed. Księżyc wisiał już wysoko na niebie, a oni przez cały dzień rozmawiali. I choć żadne z nich nie wspomniało o tym… Obydwoje wiedzieli, że następny dzień będzie już tym ostatnim. Tylko jak sobie o tym przypomnieć na głos? Jak nakazać sercu...

8.05 8.05 Dzisiaj miałem pole do popisu! Eh, ciągle jeszcze się obieram z robali. Dlaczego? Już piszę. Kurenai zaproponowała, żeby urządzić mały sparing pomiędzy naszymi drużynami. Nie rozumiem, czemu nas wszyscy nie doceniają. Miała zamiar wyłączyć...

11.05 11.05 Dzisiejszy trening przerwała nam Ino. Zaczęła wieszać mi się na szyi jak to miała w zwyczaju na Sasuke. Nie chciałem, żeby zabierała czas z treningu dlatego odszedłem z nią na bok i zaproponowałem spotkanie na mostku o 15, a wtedy mi...

streszczenie 00-10 Sasuke postanowił opuścić Konoha. Na tę wyprawę noc była jedyną odpowiednią porą. Kiedy był już w drodze do granic wioski niespodziewanie spotkał Sakurę. Dziewczyna pod wpływem intuicji wiedziała kiedy i gdzie powinna tej nocy pójść. Gdy jej...

Gomenasai~! Przepraszam wszystkich za to, że parę lat temu blog został zawieszony. Stało się to głównie z powodu, iż ja, Hinata, straciłam dobry kontakt z Matsuri i stałyśmy się wrogami. Matsuri pisała opa, więc nie dam rady dokończyć tego, co ona zaczęła....

1   Rózowo włosa dziewczyna o imieniu Sakura sama wróciła do swojego rodzinnego miasta- Tokio ponieważ jej rodzice umarli , a ze starej szkoły utrzymała stypendium , niestety otrzymała je od połowy pierwszego roku , ale jej to pasowało nie...

1 Przeczucie . "Biegnę nie mogę się zatrzymać . Goni mnie pełno wilków i ninja z dźwięku . Nagle trafiam do jakiejś jaskini gdzie mnie dopadają . Szarpią . Krzyczę nic , próbuję się wyrwać . Ktoś mnie oblewa wodą ." -O kórwa - Przeklinam podnosząc sie jak...

2 Rózowo włosa dziewczyna budziła sie ze snu. Musiała wstać wcześnie by zdążyła dojść do jej nowej szkoły . Gdy wstała jeszcze rozleniwiona z łózka zegarek wybił 7;30.Rozszerzyła bardziej oczy. -spóźnię sie a mam byc za dziesięć w umówionym...

Nowy w szkole. . . Przyszło to takie… w tych swoich buciorach i nachlapało mi błotem w życiu . . . ale Nie! Mało mu było! Musiał jeszcze zachipnotyzować Hinatę tymi swoimi czarnymi paciorkami… tym uśmiechem z białymi perełkami… ale Nie! Mało tego,...

7. Odkryty sekret. Wioska Liścia przez bardzo wiele lat cieszyła się respektem i olbrzymią potęgą. Nie tylko ze względu na swoje wpływy w świecie shinobi, ale także na program kształcenia uczniów, dzięki czemu stawali się naprawdę silni. Ponadto w Akademii wpajano...

18. Otwarte drzwi. Szczęk zamykanego zamka upewnił ją, że nie może uciec. A, gdy schował klucz do kieszeni, powoli do niej podchodząc… Stukot jego kroków był nie do zniesienia. Jego spojrzenie sprawiało, że miała ochotę zapaść się pod ziemię. I z każdą...

strony:1 2 ..8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów