.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
kocham ci ‹› wstA ‹› sport ‹› zimno mi ‹› obrazki z ‹› czcionki na nk ‹› 2 Min ‹› trzy ‹› black ‹› istnieje ‹› k pop ‹› cisza jest moja ‹› soki ‹› rower ‹› jaka ‹› wilki ‹› forever ‹› blogi ‹› avatar ‹› zdj ‹› blogasek ‹› wiara ‹› gwiazdy ‹› stopy ‹› obrazeczki ‹› OBRAZKI w-F ‹› OnKey ‹› kawaii ‹› tymczasowy brak nazwy ‹› bo kocham ‹› w-f wierszyk ‹› obrazy na nk ‹› kocham ‹› pami ‹› image ‹› MIOCI ‹› o milosci ‹› kobieta ‹› shinee ‹› kocham cie ‹› o jesieni ‹› love ‹› PZPN ‹› Nocni ‹› rihanna ‹› dzie ‹› mama ‹› doda ‹› oczy ‹› cycki ‹› http ‹› fotki ‹› ciekawe ‹› link ‹› przyrody ‹› zielone oczy ‹› moda ‹› w-f wierszyk ‹› mj chopak ‹› kalendarz ‹› harry ‹› moja muzyka ‹› dziewczyny ‹› cicho ‹› eminem ‹› mamo ‹› kot ‹› po pierwsze ‹› WITAM ‹› wierszyk o w-f ie ‹› opisy ‹› USA ‹› ola ‹› OBRAZKI wF ‹› jego dziewczyna ‹› sakura ‹› wyznanie ‹› magia ‹› komiks ‹› obrazki ‹› tapety ‹› maluje ‹› mp3 ‹› gitara ‹› host ‹› len ‹› wiersze na nk o mnie ‹› dla przyjaci ‹› hermiona ‹› usta ‹› humor ‹› pomoc ‹› opisy na gg ‹› hajdi ‹› ubezpieczenia ‹› hobby ‹› dlaczego kocham cie ‹› najlepsza ‹› blog ‹› zwyk ‹› miley cyrus ‹› Ewa ‹› Ciut ‹› romantyczne ‹› wierszyki ‹› elfy ‹› amanda ‹› hejka ‹› klasa ‹› dla dziewczyny ‹› szatan ‹› star ‹› fajny ‹› historie ‹› Justyna ‹› KINO ‹› dla przyjaci ‹› skin ‹› pro ana pl ‹› edward ‹› site ‹› avatary ‹› pick ‹› wiadomo ‹› dziewczyn ‹› tom ‹› urodziny ‹› hej ‹› wszystkiego ‹› dziewczyna ‹› rok ‹› moje fotki ‹› wierszyk o wf ‹› sex pl ‹› Polska ‹› ubrania ‹› zaj ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› naruto ‹› katy ‹› joe ‹› kotki s ‹› wiersze o mnie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› prace ‹› kamil ss ‹› myli ‹› wolny ‹› britney ‹› serduszka ‹› pracuje ‹› beznadziejne ‹› mieszne ‹› tomasz ‹› gerard way ‹› obrazy ‹› baga ‹› przepraszam ‹› key ‹› rachel ‹› Green ‹› OBRAZKI wF ‹› zajebisty ‹› szablon ‹› przyjaciele ‹› Lady ‹› tapety- ‹› pisz ‹› witch ‹› Hilton ‹› ania z ‹› buziaki na NK ‹› teen ‹› Ashley ‹› ron ‹› dragon ‹› shinee ‹› girl ‹› register ‹› duchy ‹› ciesz ‹› arka ‹› wodzie ‹› jarek ‹› wiki ‹› michael ‹› tokio ‹› strasznie ‹› WEEKEND ‹› sue ‹› Jaja ‹› muzyka ‹› ramki ‹› ZDJECIA ‹› psy ‹› pieski ‹› wampir ‹› historie na nk ‹› znaki ‹› utule cie

Wyszukaj na blogach

XIII część... Właściciele lasu Na dworze było ciemno i chłodno. Księżyc wysoko połyskiwał na niebie. Zosia wybrała się z psem na spacer jak każdego wieczoru. Ale dzisiaj było wyjątkowo cicho na dworze a nad asfaltem unosiła się cieniutka warstwa mgły. Zosia...

Rozdział II i streszczenie III Od dzisiaj zacznę pisać w 1 osobie,jako Ayashi. Przypominam że informuje o nowych notkach,teraz zasady są troszkę inne,mam nadzieje że będziecie się zgłaszać,pamiętajcie o podaniu E-maila. ----------------------- Obudziło mnie cichutkie i...

Tracąc zaufanie, tracisz przyjaciół. Napiszę tyle: Kochana Agniesiu! Ty wiesz, że my cię wszyscy kochamy. No ja proszę cię, bo się popłaczę! Notka zbetowana 26.08.07r przez Evelyn :D Dankuję. Edit: Mam żałobę. Nie wiem, kiedy pojawi się nowa notka. Być może pojawi się za...

Rozdział 14 Klaudia nie widziała Richiego od tygodnia ,pomału dochodziła już do siebie on taksamo.Chłopaki wprowadzili sie do dziewczyn, Richie tez miał taki zamiarale Chris mu odradził więc został sam w domu.Dziewczyny jak zwyklepracowały,nie miały chwili...

Odcinek 24... -A może w coś pogramy?...-Georg. -W butelkę!!!...-wystrzelił Bill... Wszyscy się zgodzili ale Czarna i Tom nadal siedzieli osobno na fotelach. -Dawajcie tu!!!...-zawołał Gustav. -Nie mam ochoty...-mruknął Tom. -Nie marudź tylko rusz te...

Rozdział 4 Nie wiem co mam z sobą zrobi…c. Co o tym myśleć ze tata nie ukrywa tej ,, słodkiej tajemnicy”. Dziś podszedł do mnie w szkole Davis. Jest to najładniejszy chłopak w szkole- ma blond włosy i niebieskie oczy. Ten jego cudowny...

czesc 1 -Invidia! Invidia!!! -oh Narcyzo jeszcze 5 min przecież są wakacje- mruknełam, poczym zakryła się szczeleni kołdra z nadzieja na kilka chwil błogiego objecia morfeusza... -Draco idź ja obudź, może ciebie posłucha- rozkazała Narcyza przechodząc...

Odcinek 2. Przepraszam , że nie było mnie tak długo , ale niestety popsu(o)ł mi sie komputer :( Praktycznie nikt nie czyta tego opowiadania.Ale co tam dopiero poczatek xD ***************************************************** ...

Odcinek 2. Przepraszam , że nie było mnie tak długo , ale niestety popsu(o)ł mi sie komputer :( Praktycznie nikt nie czyta tego opowiadania.Ale co tam dopiero poczatek xD ***************************************************** ...

Odcinek 2. Przepraszam , że nie było mnie tak długo , ale niestety popsu(o)ł mi sie komputer :( Praktycznie nikt nie czyta tego opowiadania.Ale co tam dopiero poczatek xD ***************************************************** ...

Nakrzyczeć, pobić i zamknąć w pokoju. O Boziu. Czy ja prosiłam się o szkołę? Nie! To, po kiego czorta ona jest? Przez nią nie mogę normalnych notek pisać…w ogóle nie mogę normalnie funkcjonować. „Chcesz… tylko jeszcze o tym nie wiesz.” – Ten tekst...

Odcinek 18 No czas na kolejną notkę! Miłego czytania życzę .!:* Aaaaaaaaa!!! I jeszcze jedno. Następna notka ukaże się dopiero gdy, pod tą będzie co najmniej 10...

Odcinek 3 "Ja ci nie przeszkadzam..." Kiedy skończyłam poszłam zobaczyć co robi mój "kchany" braciszek. Kiedy weszłam do pokoju zobaczyłam Piotrka siedzącego łóżku. Weszłam do środka i usiadłam na krześle naprzeciwko niego. - coś się stało, że przyszłaś? - zapytał patrząc się na...

Rozdział I Co do nazwy Sandomierza kwestie były. Jedna z wersji mówiła o rzekomym Sandomirze – legendarnym założycielu osady u zbiegu królowej polskich rzek – Wisły i jednego z jej dopływów – Sanu. Druga z nich była nieco bardziej...

Nowy chlopak, nowe przygody ... . Mira szła do domu. Przejmował ją głęboki smutek (aż chcialoby się go wyśpiewać ^^). Stanęła w pewnym momencie i przypomniała sobie jak Akira ją obronil. Byl taki dobry. W głębi duszy chciała by ją wziął w ramiona i nigdy nie puścił. Powolnym...

Część II. Część III. Hah, dzięki za wszystkie komcie ;D No i przepraszam za opóźnienie, ale to jeszcze kiedyś Wam wytłumaczę.. Nio to miłego cztania ;D * * * Do Domu dotarli niewiele ponad godzinę później. Trumnę przenieśli do Kaplicy, po czym wszyscy przeszli...

Odcinek 5 "Aleś ty inteligentny..." Na sam początek chciałam podziękować za te 6 komci no można powiedzieć, że 3 ale były naprawdę bardzo mniłe. Wiem, że miałam dodać odcinak w środę ale ten tydzień był koszmarny:/ Dobra ja już nie przeciągam oto odcinek 5:D _____ Kiedy...

Part 4 Za nimi krył się pięknie zdobione korytarze nie mniejsze czasem niż nie jedno muzeum. Marmurowe posadzki i postacie z obrazów odbijające się w nich gapiły się na marnie ubranego maga idącego ostrożnie i przygarbionego jak niepewny swojej...

Rozdział 1. Hey! No to macie: mój dotychczas NAJdłuższy rozdział, mozna powiedzieć wszechczasów. Mój styl pisania się zmienił, i dobrze, bo na lepsze :) --------- Czyżby wiele lat temu jakiś architekt, niedoświadczony i młody, zastępując miejsce...

Odcinek 35 Tej nocy Bill jednak nie zasnął..Ciągle myślał o najgorszym..o tym że mógłby stracić brata... Przewrócił się na druga stronę i spojrzał na śpiącą Vi...Chociaż ona mogła spać...Wstał z łóżka ze swojej torby wyciągnął zeszyt..usiadł wygodnie pod...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów