.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
rower ‹› sport ‹› stopy ‹› hermiona ‹› ciekawe blogi ‹› zakopane ‹› cinema 69 ‹› moje fotki ‹› seriale ‹› test kl 6 ‹› http ‹› cisza ‹› cichutko ‹› blog ‹› ubrania ‹› prace ‹› harry potter blog ‹› minho ‹› Kakashi ‹› miley ‹› nasza klasa pl ‹› hentai ‹› ciesz ‹› black ‹› opisy na ‹› zima ‹› prof ‹› dziewczyny ‹› kocham ci ‹› k pop ‹› wiersz o mi ‹› jaka ‹› code ‹› samotnosc ‹› dziewczyn ‹› hotel ‹› istnieje ‹› jr i ren ‹› big ‹› erotyczne ‹› strasznie ‹› hannah montana ‹› Orgazm ‹› site ‹› sakura ‹› dla dziewczyny ‹› dlaczego kocham cie ‹› link ‹› one shota ‹› edward ‹› wiersze na nk mnie ‹› Emiko ‹› Hinata ‹› magia ‹› trzy ‹› nauka ‹› najlepsza ‹› pro ‹› justin bieber ‹› Se7en ‹› piersi ‹› pensja ‹› 4 klasa ‹› pick ‹› historie na nk ‹› zdrowie ‹› rock ‹› Journey to Endless ‹› Wszoraj i dziś 7 ‹› Lady ‹› pansy parkinson ‹› bombki ‹› magda ‹› gitara ‹› key ‹› kocham cie bo ‹› wiersze na nk ‹› usta ‹› tom ‹› wierszyk ‹› bo kocham ‹› dla dzieci ‹› rozdział ‹› andy sixx ‹› michael ‹› przyjaciele ‹› Dobranoc ‹› roy x ed ‹› psy ‹› olka ‹› penis ‹› naruto ‹› hermiona i ginny ‹› pytania ‹› Ewa ‹› anio ‹› patka ‹› werka ‹› w-f wierszyk ‹› gry ‹› harry potter yaoi pl ‹› ScreW ‹› zwyk ‹› wiersze ‹› dzie ‹› lolo ‹› urodzinowe ‹› WITAM ‹› dzie dobry na nk ‹› nauka pisania ‹› sexy ‹› Miley Cyrus ‹› gallery ‹› jesie ‹› mój chłopak ‹› Adam ‹› sakura haruno ‹› japonia ‹› przyroda kl 4 ‹› sakura i jej po ‹› kolorowanki ‹› beznadziejne ‹› tesknie ‹› pein i ‹› opel ‹› manga ‹› kalendarz ‹› Sasuke ‹› demi lovato ‹› Hilton ‹› rachel ‹› ciuchy ‹› miley ‹› WEEKEND ‹› hejka ‹› jessica ‹› hej ‹› klasa ‹› Ashley ‹› hongki ‹› opisy ‹› nasza klasa 6b ‹› wiara ‹› historie na nk ‹› opisy gg ‹› rok po ‹› horror ‹› dupa ‹› poduszki ‹› miley cyrus ‹› Snape x harry ‹› katy perry ‹› oczy ‹› blogasek ‹› ash ‹› zlew ‹› wycieczka ‹› lili ‹› seks ‹› przytul ‹› doda ‹› rok ‹› techno ‹› wiersze na nk ‹› obrazy ‹› kochaj ‹› tokio hotel ‹› smierci ‹› kamil ss ‹› emo ‹› sex ‹› wiki ‹› baga ‹› samotno ‹› skup ‹› myli ‹› britney ‹› cicho ‹› jaka jestem ‹› naruto i tsunade ‹› my ps vita ‹› ronaldo ‹› ginny ‹› komiks SF ‹› Gaara i ‹› zajebisty ‹› sukces ‹› rozdzia ‹› Big Bang ‹› kot ‹› lala ‹› nienawi ‹› fineasz ‹› avki na nk ‹› zima ‹› o milosci ‹› tom kaulitz ‹› PZPN ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› moje cycki

Wyszukaj na blogach

łańcuszek Po raz kolejny Anowi wciągnęła mnie w łańcuszek. No to do roboty ;) jedzenie: wszystko co ugotuje moja mama, do niedawna również to co gotował Marcin. zespół: Rammstein, Bon Jovi, Happysad, SDM film: Mr Beans Holiday i Eurotrip napój:...

Ulotnie, Smutnie i Samotnie Wiedziałem że w tym musi tkwić jakiś ukryty kruczek, jak chochlik uchowany gdzieś w cieniu tylko czekał by naskoczyć mi na twarz i wydrapać przez oczodoły ledwo zrodzoną nadzieję z umysłu. Racjonalnie więc trochę podupadłem, aczkolwiek w sercu...

No to wreszcie stawiam ten blog na nogi! Nota bez emotów, bo się skasowało... Ooo... moja najdłuższa przerwa w karierze xDD, no, ale sami rozumienie: praca, dom, rodzina... xD Dobra, postaram się tym razem krótko, zwięźle i na temat ;) A oto co działo się podczas tych kilku...

5 maj Miało być dobrze...miało być optymistycznie...a tymczasem chcę stąd uciec. Pożegnałam wszystko, luzy, wolny czas a nawet wyjazd do niemiec ze szkoły, dosłownie wszystko. Czemu? Bo głupiej Ewce strzeliło do głowy błagać o pozwolenie na rower....

This Is a Story of The Truth Life.... ...Øna Piękna - Brunetka,śniada cera,kochała muzykę, Lubiła tańczyć... Czasu Nigdy Nie liczyła.Nie miała po co.Była Zawsze Uśmiechnięta,optymistka...Kochała Swoją rodzinę..Jak Nikogo Na świecie,Przyjaciół,Których Miała Wiele.. I Wszystko Co...

2 Maja :]] Witam wszystkich! kurde ale miałem dzisiaj dzień... Wstałem o 8:10 a na 11:00 byłem umówiony z kolegą. Szybki prysznic, ubrać się i na kompa. I oglądałem sobie Bleach. Obejrzałem coś z 4 odcinki i patrze na zegarek a tu już godzina 10:30...

Coś się święci... Oj czuję, że ta bomba niedługo wybuchnie. Po nieporozumieniach na imprezie dziewczyny rozmawiają ze sobą służbowo. Miałam nadzieję, że w końcu im przejdzie, teraz jestem między młotem a kowadłem. Kiedy spotykam się z jedną mam wyrzuty sumienia,...

'Tytuły są bez sensu' Wakacje już się na dobre zaczęły. W poniedziałek ściąłem te kudły, we wtorek jeździłem po Zawierciu z papierskami, w środę jeździłem na rowerze z Krzyśkiem, wczoraj byłem z dziewczynami na Przeczycach na piwku... Jechała taka dziewczyna na...

smucior Sorry ze nie pisałem ale pojechała moja Edytka i nic mi sie robic nie chciało ;(( ehh no ale jedna dobra rzecz jest kupiłem sobie wczoraj duala ( taki rower do skakania ). I tak dzis juz nie pojezdze bo pada ;( a teraz szukam sobie muzy do...

2. Shizu.XD Ohayo.=^^= Spiekłam się.Bolało i parzyło.T.T" A teraz skóra zeszła a ja jak to ja musiałam to rozdrapać. Ucieszyłam się i się zorientowałam , że to jest podobne do reklamówki. XD I mam takie du.powe piegi.>__

Co dziś będe robić? _._ 21.06 - 5.07 Kolonia, Stegna, Morze Bałtyckie =* Było bosko. Przez ostatni tydzień 2 wypady nad morze w ciągu dnia. Ciepła woda, gorący piasek i opalenizna :) Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. 2 tygodnie mineło tak...

Kilka Słow O Mnie Mam naimię Olga moje nazwisko Twardowska mam 21 lat urodziłam się w Polsce w miejscowości Poznań na Ratajach o godzinie 15:30 w szpitalu na ulicy Solnej mam 161 cm wzrostu czarne włosy z pasemkami jasny blond do ramion brązowe oczka. waga 70 kg...

Sunny Holidays ! Wakacje Swobodno ... lata 90' special for Marta :) Dwa swiaty Lata ... Miasto na co dzien i wyjazdy po za. Niestety, a moze stety ;) nastaly mnie czasy pracy. Brak 2-3 miesiecznych wakacj, totalnej laby i nic nie robienia. I znow wracam...

Tokyo. A co ja się będę siliła. Na tytuł najlepiej jest dać tytuł najbardziej sztampowej piosenki świata. Ha! Ee... ale przeciez ja też tego słucham...? Szczegóły. Są wakacje, samym metalem żyć nie można. No nie można! Nie mogę non stop słuchać...

01 Buty do biegania Dzień po dniu, dzień po dniu... I w ten oto sposób umiera drugi z dwóch najlepszych, cholernych miesięcy wroku, a wakacje chylą się ku końcowi. A ja wciąż nie wiem. Szlag. No bo... Śniadek, czy Sawicka? Biochem, czy polhist? A...

4.Miesiąc i kilka dni. Hej.^^" Przepraszam za moją jakże długą nieobecność i zaniedbanie bloga. >.

3 rozdział - Jak Isadora Jak Isadora No i tym sposobem znalazłyśmy się w domu Zuzi.Sama to zaproponowała, zaraz po apelu. - Mieszkam po drugiej stronie ulicy, minutę od szkoły - powiedziała. - Nie ma dziś lekcji, może posiedzimy przy...

#2 simple thing! w tle: patd - diconnect with dots Jaram się, jaram sięęęęęę. Będzie new rower. Bedzieeee. Juz wybrałam model. Jestem taka podekscytowana. Wrezcie koniec z tym gratem, wreszcie porządny. Koła 24, ale takie lubię. Dobrze się operuje nim. To jest...

... Brydżyt? Brydżyt? Hmmm... nie znam nikogo takiego. Może chodziło o Bożydara... bo był taki jeden przeciętnością swoją dorównujący szaremu mydłu czy papierowi, nie przymierzając do pupy. Wieczorami zwykle siadał przed kartką papieru podsumowując...

;P witam. ;] znowu opisy będą ^^ z wizażu no. ;> ----------------------- Bo jest paru ludzi których warto mieć by żyć.. "A gdyby wonsz zjadł pajonka, to pajonk by ugryzł wonsza od wnętrza?" Nie ma zdrowych uczuć, jeśli myśli chore...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów