.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
pisz ‹› rihanna ‹› jaka ‹› moje fotki ‹› rok po ‹› blogasek ‹› lol ‹› strasznie ‹› gaara ‹› demon ‹› trzy ‹› o Hinata ‹› uroda ‹› rozdzia ‹› odkrywamy tajemnice ‹› najlepsza ‹› ania z ‹› ola 14 ‹› MIOCI ‹› dziewczyna ‹› hotel 54 ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› nauka ‹› zdrowie ‹› skin ‹› pamitnik ‹› blog ‹› moje wiersze ‹› jaka jestem ‹› klaudia ‹› dzie ‹› http ‹› marcina ‹› jaka jestem ‹› sklep ‹› dlaczego kocham cie ‹› Tokio hotel op ‹› pozycjonowanie ‹› sami ‹› pensja ‹› nasza klasa 6b ‹› Nick traina ‹› robert lewandowski ‹› w akatsuki ‹› gry ‹› Polska ‹› odpoczynek ‹› harry ‹› hannah montana 4 ‹› fotki ‹› urodziny ‹› erotyczne ‹› Neji i ja ‹› avatary 100x100 ‹› black ‹› bill kaulitz ‹› high school miusical ‹› historie na nk ‹› kocham ‹› kiba ‹› opowiadania o Th ‹› OBRAZKI wF ‹› myli ‹› 3 klasa ‹› harry potter ‹› hejka ‹› czternastolatki ‹› hotel ‹› Data ‹› wiersze na nk ‹› fajny ‹› mui ‹› Nick Jonas ‹› STRASZNE ‹› pick ‹› Ewa ‹› kocham ci ‹› kulinaria ‹› chlopak ‹› przyja ‹› dzien ‹› find ‹› gitara ‹› zaloz ‹› Kakashi ‹› filmy ‹› rok ‹› muzyka ‹› mp3 ‹› site ‹› mj chopak ‹› super ‹› sex ‹› WEEKEND ‹› po pierwsze ‹› mamo ‹› czcionki na nk ‹› paramore ‹› hannah ‹› brązowe oczy ‹› milosne ‹› wiersze na nk o mnie ‹› test ‹› Hinata ‹› teen ‹› naruto i sakura ‹› wierszyk o w-f ie ‹› o marzeniach ‹› emma ‹› ork ‹› opisy na nk ‹› zaj ‹› Nefilim ‹› nowa ‹› kocham cie bo ‹› okulary ‹› naruto 39 ‹› Grimmjow x Ichigo ‹› o jesieni ‹› pain ‹› dentysta ‹› karen ‹› tapety- ‹› ostry ‹› kochaj mnie ‹› wszystkiego ‹› Rymowanka dla pani od wf ‹› rock ‹› kredyty ‹› obrazki ‹› jesie ‹› mama ‹› przepraszam ‹› opowiadanie ‹› marcin ‹› kobieta ‹› cisza jest moja ‹› Jonas ‹› damon salvatore ‹› Green ‹› arka gdynia ‹› jojo ‹› ginevra molly weasley ‹› zdrowia ‹› trójkąty ‹› taemin i minho ‹› kochaj ‹› Jaja ‹› g- dragon ‹› minkey ‹› love ‹› britney ‹› opowiadania ‹› prace ‹› gaasaku ‹› pomoc ‹› Sasuhina ‹› cisza g ‹› szablon ‹› wiara ‹› sama pisa ‹› opowie ‹› tokio ‹› key ‹› ciekawe ‹› joanna ka ‹› KINO ‹› host ‹› Jeba ‹› nasza klasa pl ‹› jessica ‹› ciuchy ‹› us5 ‹› zdj ‹› bill ‹› kasia ‹› star ‹› wstA ‹› zimno ‹› moda ‹› michael ‹› blogi ‹› życzenia ‹› Zosia ‹› hong ‹› sex pl ‹› wiki ‹› hej ‹› dodatki ‹› Orgazm ‹› tokio hotel ‹› final fantasy ‹› buziaki na NK ‹› Temari ‹› angry ‹› image ‹› peni ‹› pracuje ‹› duchy ‹› dziewczyn

Wyszukaj na blogach

Aktualizacja bloga Kim. Nicole odstrasza mężczyzn ? Nicole Scherzinger uwaza, ze jej popularnosc odstrasza potencjalnych adoratorów. - Faceci zazwyczaj boja się mnie, więc nie mam z nimi zbyt wiele do czynienia. (...) Jezeli jestes zbyt pewna siebie jako kobieta, nie...

instrukcja jak zrobić nałuwek w photopsie 1. Otwieramy Adobe Photoshop, a następnie otwieramy nową kartkę, ja mam o wymiarach 750x430 pikseli. 2. Teraz musimy przykryć kartkę różnymi brushami w jednym kolorze, ale o różnych odcieniach i kryciu. Wybieramy jakiś brush, ja...

Ocena nr 11.http://foty-i-obrazki.blog4u.pl Pierwsze wrażenie:Jak weszłam to 1 co zobaczyłam to te zdjęcie,nie jest złe,a nawet przeciwne jest dobre. Ocena:9/10 Szablon:Nie jest taki brzydki,ale że masz blog ze zdjeciami daj kolorowy,żeby wrzucał sie w...

Początek..........(fc Barcelona) Cześć To blog z dodatkami na bloga! Potrzebujesz avatara,fotki jakiejś znanej osoby,lub gifa to wszystko znajdziesz tu! Mogę dać to co chcecie.Fotka Zaca Efrona,Wnetwortha Millera,Killerpilze.Avek z Harrego pottera.Niema sprawy wszystko moge...

Otwarcie. Cześć! Jak widzicie powstał pierwszy blog o The Veronicas na blog4u. Znajdziecie tu duzo newsów, zdjęć i plotek ze świata The Veronicas,a teraz krutki wywiadzik z Jess, ktory przeprowadzili SAMI FANI na oficjalnym forum, tutaj jest link od...

Urodziny Chrisa| ITD> Miała być notka 5 sierpnia,ale nie było mnie tego dnia w domu.Także zakończenie konkursu piszę dzisiaj.DZiś są urodziny Chrisa Watrina jak zapewne wszyscy wiecie.Z tej okazji życzę ci Chris wszystkiego co najlepsze,zdrowia,szczęścia,dużo sukcesów...

1.Pierwsza notka..:) HEy!!Dopiero zaczynam tego bloga,ktory będzie o super serialu DEgrassi.Będą tutaj fotk,opisy odcinków i bohaterów.Więc zaczynam.Na zig zapie od września będzie 5 seria.Dopiero w Ameryce już 7.Szkoda..Dzisiaj opisze parę postaci i dam ich...

002 ciekawe i nieciekawe czesc choc jeszcze dzisiaj sie nie zglosil zeby mi pomoc to nic nede pisac nocie ale nie bede nic wstawiac bo nie umiem ale dzisiaj dam: 1-fotki mojego psienia 2-gify 3-ochrzanie was taK JAKBY 1 Fotki mojego pieska|: Instrukcja:Nie...

Dołącz do 5.210.344 idiotów Notka powstala z polaczenia mysli moich i mojego towarzysza broni Some 1 ANGELO: Tyle ludzi w dniu wczorajszym było zarejestrowanych w pewnym serwisie. Od razu pomine wszystkich niedojebanych metro, którzy się tam znajduja pokazując swoje...

5 odinków|1 odc 7 sezonu :) Heyka!!Szkoda że nikt nie komentował,ale mam nadzieje że ktoś od czasu do czasu wpadnie na mojego bloga żeby zobaczyć co będzie w najbliższych odcinkach Degrassi.Dzisiaj opiszę 5 odcinków żeby was zachęcić do komentowania.Aha i jeszcze traliery 1...

Witam Siemanko! Witam no mim nowiutkim blogu o TH. Pisać będę w wolnych chwilach lub raz w tygodniu. Będą to może opowiadania lub może fotki albo newsy o nich. Pisać też będę wywiady z nimi oraz krótkie informacje na ich temat. Obiecuje że pojawi sie...

1.About Richard... Heyka!To mój pierwszy blog o Richiem,bo zawsze najbardziej z US5 lubiłam Mikela.No ale on teraz odszedł i jego miejsce zajął Vincent Thomas..Szkoda:(Więc zaczęłam lubić Richie'go,która bardzo Sexy wygląda z tą obciętą grzywką... Mam też...

Kalendarz na 2008| Fotky Hey!Dzięks za komcie chociaż notka była tylko 1 dzień wcześniej.68 komentarzy dzięks.. Wyszedł już Kalendarz 2008 NICI z US5.Super. Tutaj można go...

Kolejna nocka :P Kolejna bezsenna noc :/ A może to jakaś choroba? A może bezczynność … jest tyle rzeczy którymi chciał bym się zająć … niestety nie mam wtyków lub nie bardzo wiem jak za to się zabrać. Człowiek ma za mało czasu by dojść do tego czego...

Elo Więc .. Ten .. no .. Co by tu .. Ten blog jest juss chyba czwartym o Rafale Kamiński - na tamtych sie nie da zalogować =/ .. Eheh .. Więc .. Na moim blogasku będzie coś xD o Rafale .. Jakieś fotki , filmiki etc. .. Ale tess będą tu .. chyba...

Będziemy... hej! Wiem ze moja nocia powinna być pierwszego ale nie miałam za bardzo czasu i nie miałam o czym pisać. Teraz znowu zaczeła śie szkoła... W sumie wziełam sie teraz troche za nauke, bo doszłam ze skoro mam tyle wolnego czasu po skzole go pół...

6.News... Hej!Dzięki za komcie:*.Nienawidzę budy...tam jest strasznie>>przechodzę do notki: akcja-vince@o2.pl Wysyłajcie tam swoje fotki w wiadomości podając nick lub imię.Na szczęscie Vince nie odchodzi z US5,ale dobrze żeby wiedział że tu ma dużo...

Sorry! Sorry, że tak długo nie pisałam, ale musze się strasznie dużo uczyć. No a teraz krótka notatka z sylwestra. 0 godzinie 15:15 byłam u Marty. Zanim do niej przyjechałam okazało się, że Maciek i Dawid chcą, żebyśmy poszły z nimi na lodowisko. Ale...

11.02.08 rok Czas minął mi ostatnio świetnie. Jakaś dobra passa. Żeby się utrzymała. Mam dużo energii. Mogę przenosić góry. Jestem jakaś milsza dla ludzi. Często się śmieję. Nie zamartwiam się tak dużo. Patrzę optymistycznie nawet na zapchany w pizdu...

Sasuke x Naruto + bonus: Część 1 Fotki zamówione przez: www.chigai.blog4u.pl, ale zanim je dam to najpierw bonus! Bonus: Fotki: Jak znajdę fajniejsze to napewno umieszczę:)

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów