.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
pytania ‹› gry ‹› rok ‹› moje cycki ‹› muzyka ‹› bill ‹› doda ‹› wakacje ‹› japonia ‹› ichigo ‹› jego dziewczyna ‹› fashion ‹› agnieszka ‹› sweet ‹› kocham ‹› jaka ‹› sakura i sasuke ‹› wiersze o mnie ‹› marta ‹› po pierwsze ‹› dziewczyna ‹› zdrowia ‹› humor ‹› http ‹› mieszne ‹› h2o ‹› kisame x ‹› final ‹› test ‹› blogi ‹› strasznie ‹› kai ‹› dzie ‹› mokra ‹› rok po ‹› chuj ‹› kocham cie bo ‹› naruto ‹› miley ‹› image ‹› Neji ‹› jestem emo ‹› usta ‹› peni ‹› skorpion ‹› Hejcia ‹› fajny ‹› raven ‹› tom ‹› ostry ‹› piersi ‹› forever ‹› dla dzieci ‹› prace ‹› myli ‹› mama ‹› avatary na nk ‹› love ‹› hokage ‹› przepraszam ‹› Dawn ‹› klaudia ‹› site ‹› sami ‹› dziewczyny ‹› moda ‹› photo ‹› naruto 39 ‹› jessica ‹› pisz ‹› dodatki ‹› Polska ‹› dr house ‹› zimno ‹› harry ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› Tsunade ‹› dziewczyn ‹› wszystkiego ‹› wstA ‹› milosc ‹› basia ‹› poduszki ‹› link ‹› kocham cie ‹› ble ‹› sex ‹› Sasuke uchiha ‹› tom kaulitz ‹› linki ‹› vanessa ‹› blog ‹› chad ‹› wrzuta ‹› stanoł mi ‹› no perfect ‹› justin ‹› oczy ‹› aga ‹› WEEKEND ‹› opowiadania o Th ‹› OnKey ‹› ubrania ‹› rinnegan ‹› 2 Min ‹› jestem debilka ‹› ania ‹› Song ‹› pracuje ‹› seks ‹› marcin ‹› harry ‹› avki na gg ‹› vampire ‹› lol ‹› hermiona ‹› o jesieni ‹› obrazki z ‹› nasza klasa ‹› sakura sasuke ‹› opisy na nk ‹› wolny ‹› mamo ‹› rob ‹› rihanna ‹› one direction ‹› Holiday 1 ‹› wiersze na nk o mnie ‹› one-shoty ‹› sue one ‹› sakura ‹› anna ‹› wiki ‹› bleach ‹› OBRAZKI wF ‹› najlepsze ‹› mj chopak ‹› USA ‹› romantyczne ‹› 4 klasa ‹› przyjaciele ‹› dzien ‹› meggi ‹› key ‹› zielone ‹› urodziny ‹› dlaczego kocham cie ‹› opisy na gg ‹› cichutko ‹› opisy na ‹› kasia ‹› rock ‹› Dobranoc ‹› horror ‹› girl ‹› kamil ss ‹› zycie ‹› czy mnie kochasz ‹› tokio hotel ‹› przeprowadzki ‹› cisza jest moja ‹› ania z ‹› hermiona i ginny ‹› ciekawe ‹› grupy ‹› dla dziewczyny ‹› cicho ‹› kiba ‹› pomoc ‹› dla przyjaci ‹› kamila ‹› szablony ‹› ola ‹› obrazki ‹› itachi i ‹› Ciut ‹› Suka ‹› hello kitty ‹› trzy ‹› Shikamaru ‹› dowcipy ‹› naruto sk ‹› find ‹› Ashley ‹› gaara ‹› gay ‹› nasza klasa pl ‹› pro ‹› gwiazdy ‹› super ‹› miley ‹› hannah montana ‹› Temari i shikamaru ‹› aston ‹› madzia ‹› przyja ‹› wiersze z ‹› cisza ‹› Prezerwatywy ‹› gut

Wyszukaj na blogach

2 wiersze i obrazki,.. sami ocencie :)     NO,to powiem tylko to ja mam juz 2 tydzien feri  a wy ,.. ? Jak tam Dzien Babci i Dziadka ?            ...

Kocham go a ........ Gdy pojawil sie w sercu mym Karol, świata poza nim nie widze :( Bardzo go Kocham, a on nawet o tym nie wie :( Chce o nim zapomnieć. Powiem wam o nim troche chociaż wiem że i tak tego nie czytasz :( Ma piekna klate ma 22 lata (ja 13 :() jest...

odrzucenie martynki!!!!!!!!          Droga Martynko.Chciał bym byś ty mnie na seryjnie kochała. Ale wiem że tak nie będzie. Martynko kocham cie kocham kocham kocham....BARDZOOOOOOO i chciał bym bys ty ze mną chodziła. mogę jutro...

Dla Radka. Teksty » V » Virgin » Dla R. Weź mnie za rękę Choć weź mnie za rękę No przytul mocno tak Nie kłóćmy sie więcej Nie krzyczmy już więcej Bo wali sie mój świat Ja tak kocham Cie Kocham Cie A gdy jest mi źle To...

Wciąż kocham... W moim pokoju lampa się pali Dokoła słychać szepty gwiazd Siadam do stołu zalana łzami Pisząc do CIEBIE ostatni raz Wszystko najdrożyszy przebaczam CI TY także kiedyś będziesz żałował Kocham TWE włosy i oczy TWE imię w mym sercu...

Inny świat Nawet nie wiesz ile Ci zawdzięczam Tak wiele bladych łez aż po świt Samotne spacery wśród gwiazd I jeden wciąż ten sam sen   Moze to jest dziwne, za bardzo Ale tak się stało bezpowrotnie Że serce na oślep gna ku...

właśnie rozmawiamy przez telefon czas płynie o wiele za szybko....czuję jakbyś był na mnie zły...zły o to że nie robię czegoś by go dla nas wydłużyć...nie chcę żebyś wyjeżdżał...nie chce tu zostawać...chciałabym przenieśc się gdzieś  w szczęśliwy świat naszego...

bużki dla czytelników tego bloga Bajka na dziś oddająca mój stan: Tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienićŻebym mógł dać ci to co chcę ci dawać i dostać to od ciebieTak bardzo chciałem dzisiaj ci powiedzieć, żeMówię ci co chcesz usłyszeć i mówię to dla ciebieTak...

bużki dla czytelników tego bloga Bajka na dziś oddająca mój stan: Tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienićŻebym mógł dać ci to co chcę ci dawać i dostać to od ciebieTak bardzo chciałem dzisiaj ci powiedzieć, żeMówię ci co chcesz usłyszeć i mówię to dla ciebieTak...

bużki dla czytelników tego bloga Bajka na dziś oddająca mój stan: Tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienićŻebym mógł dać ci to co chcę ci dawać i dostać to od ciebieTak bardzo chciałem dzisiaj ci powiedzieć, żeMówię ci co chcesz usłyszeć i mówię to dla ciebieTak...

A więc witajcie..  To ja...- Karmin niech was nie zdziwi mój login. To taki piękny kolor. Kocham marzyć. Kocham czerwony, kocham sztukę... i  o tym właśnie będzie mój blog. Zamierzam pisać- tyle ile się da, zamieszczę też tu moje prace literackie(wiersze...

Kochanie, przepraszam Cię za nietakt, dziękuję za zaufanie, daję miłość.     Nadzieja jest matką głupich. Nie mam nadziei. Mam wiarę, ogromną wiarę, że będzie dobrze. Jeszcze nigdy tak się nie bałam.         Kocham...

Ale jądra xD Kocham, poprostu kocham! Sosna spała u mnie! Zajebiście było! Najpierw poszłyliśmy z Pałą na Górki :D Na piwko xD Później do 23 siedzieliśmy u Jasia, gdzie był rozłożony nasz namiot ;) Ale ze znanych mi powodów nie nocowaliśmy xD Za to moi...

Ty daj mi rękę, chodźmy na spacer. . Ohh, jest zajebiście! Albo było. Ale jednak przyzwyczaiłam się do mówienia 'kurwa' i 'zajebiste' z takim zajebistym akcentem. Generalnie trochę gadam jak ta ruda paskuda. Hiszpania, Costa Brava, Lloret de Mar! A ile walki o to...

Kocham Cię Kocham Cię. Nie obchodzi mnie w tej chwili nic. Czuję, że te dwa słowa mogłyby w tej chwili zrobić wszystko, mają siłę. Łzy miłości... Łzy nieszczęścia... Kocham Cię. Pozwól mi żyć! :(( Kurwa. Jesteś dla mnie wszystkim. Chociaż Cię nie...

bez tytułu Ta wcześniejsza notka przepełniona optymizmem, mimo ze kilku wyrazowa jest świetna:) Dzisiaj myślałam i koledzy u mnie byli jeden słuchał piosenki w której leciało coś takiego: 'Nikt nie boi się miłości, jak ja.' I pomyślałam o sobie... i...

słowo KOCHAM -wreszcie padło z ust Tusi =) Dzisiaj pierwszy raz usłyszałam od córeczki to jedno, najpiękniejsze słowo - KOCHAM =) Radość, która zalała moje serce jest nie do opisania =) Dodaję filmik, jak moja malutka rozrabiaka pięknie wymawia ten magiczny wyraz =) Dzisiaj całe...

opisy na gadu-gadu. ;-) { 18.04.11 } zostań przy mnie. na dobre i na złe, zwłaszcza na złe.chodź. pokaże Ci jak bardzo jestem niegrzeczna.when you can’t find a way out and the Word pushes you down to your kenes, do not forget- you’re In the perfect position to prayKiedy...

Spadam.... I tak czułam,że na komentarzach się nie skończy.Oczywiście napisał eska,że chce się spotkać,bo dawno mnie nie widział.Zawsze tak robi, jak zobaczy moje nowe zdjęcia.Wtedy chyba zaczyna tęsknić i do mnie pisze.Dlaczego On taki jest? Potrzebuje...

23.06.2011 Oto cytat z Wikipedii: "Miłość - (...) Słowo "miłość" może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej więzi międzyludzkiej, jednakże nie jest ona sama w sobie...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów