.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Data ‹› ubezpieczenia ‹› jessica alba ‹› pisz ‹› Uchiha ‹› opel ‹› blog ‹› black ‹› Lady ‹› tomek ‹› urodziny ‹› hej ‹› dla dziewczyny ‹› find ‹› buziaki ‹› to tylko seks ‹› USA ‹› site ‹› mamo ‹› siostry ‹› sexy ‹› http ‹› lee ‹› dzie ‹› neji i tenten ‹› kocham cie ‹› dzwonki ‹› tapety ‹› one direction ‹› marcina ‹› moje wiersze ‹› poduszki ‹› doda ‹› cisza ‹› jego dziewczyna ‹› hotel 54 ‹› myli ‹› Green ‹› dziewczyny ‹› gitara ‹› Martina stoessel ‹› peniska ‹› policja ‹› big ‹› skin ‹› ewelinka ‹› grupy ‹› kocham ci ‹› my ps vita ‹› miłosne ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› STANA ‹› star ‹› Sakura w akatsuki ‹› kuroshitsuji według mnie ‹› nowa ‹› oczy ‹› znaki zodiaku ‹› praktyki ‹› jaka ‹› zdj ‹› miłość ‹› Madonna ‹› link ‹› Manchester ‹› mokra ‹› justin timberlake ‹› na dzien dobry ‹› Wojna ‹› czerwony ‹› g- dragon ‹› rok ‹› dlaczego kocham cie ‹› rozdzia ‹› sloneczko ‹› eunhae ‹› sex ‹› wiersze na nk ‹› Sylwia i ja ‹› klaudia p ‹› maluje ‹› jaka jestem ‹› wiktor ‹› porzegnanie ‹› Ciut ‹› szkoa ‹› naruto 39 ‹› image ‹› key ‹› rock ‹› gallery ‹› bill kaulitz ‹› Gaara i Matsuri ‹› harrypotter ‹› h2o ‹› opisy na gg ‹› Polska ‹› jongtae ‹› Neji i ja ‹› kamil ss ‹› dzie dobry na nk ‹› wierszyk o w-f ie ‹› minkey ‹› kari ‹› opowiadanie o tokio hotel ‹› zielone ‹› zima ‹› obrazki na NK ‹› Dobranoc ‹› szablon ‹› ola 14 ‹› ubrania ‹› koty ‹› Nick ‹› kocham ‹› magda ‹› sami ‹› 3 klasa ‹› RYSUNKI na nk ‹› rob ‹› witch ‹› chlopak ‹› blogi ‹› britney ‹› dziewczyna ‹› usta ‹› wierszyki ‹› moje fotki ‹› kumpela ‹› ciekawe ‹› cicho ‹› bill ‹› mama ‹› obrazki ‹› klaudia ‹› dodatki ‹› WITAM ‹› hejka ‹› linki ‹› nasza klasa ‹› rysunki ‹› nasza klasa pl ‹› OBRAZKI w-F ‹› jessica ‹› kochaj ‹› hotel ‹› seks ‹› skorpion ‹› konie ‹› klasa ‹› us5 ‹› kluby ‹› moje sekrety ‹› książki ‹› przyroda ‹› po pierwsze ‹› Violetta ‹› null ‹› Sasuke i sakura ‹› ridlle ‹› animacje ‹› sakura i jej po ‹› male ‹› wiersz ‹› istnieje ‹› strasznie ‹› 2 Min ‹› demon ‹› ciesz ‹› bo kocham ‹› love ‹› fajny ‹› cisza g ‹› wiersze na nk o sobie ‹› wieczór ‹› forever ‹› jaka jestem ‹› naruto ‹› anna ‹› cisza jest moja ‹› Hermi ‹› klasa IV odkrywamy tajemnice ‹› Tobi ‹› monika ‹› tajemnice ‹› dr house ‹› code ‹› 27 urodziny ‹› pati ‹› nasza klasa 6b ‹› test kl 6 ‹› oris ‹› hermiona ‹› len ‹› komiks ‹› fotki ‹› gwiazdy ‹› dziewczyn ‹› wszystkiego ‹› Song

Wyszukaj na blogach

Hej Kochani :** Hej kochani :*** Mam na imię Klaudia i mam 13 wiosenek... Będe prowadziła tego bloga...Narazie nic z niego nie kapuje...ale w najbiliższym czasie mysle ze cos sie tu znajdzie...Hihi.... Narazie przytulanki for all... Papa  

Hej Wam! Hej Wam! Bardzo dawno nie pisałam, przepraszam:( Ale jest bardzo malutko komci z prośbami! A nawet wogóle nie ma komci z prośbami:( I co teraz mam wam pisać? Jak nikt nie pyta się mnie o najwspanialszy serialNo i co dalej? Mam andzieję że, tearz...

hej kochani pierwsza noteczka hej kochani właśnie tu postanowiłm założyć bloczka co prawda mam już jednego...moze spodoba wam sie moj bloog bedzie o muzyce i bedzie można tam też znaleśc obrazki na blogaska pozdffionka dla wszystkich papa

Hej..... Hej... Dzisiejszy dzień jak narazie jest okrooooopnie nudny.... Nawet ( jak narazie ) nie ma o czym pisać  Jak myśle, ze już za niecałe dwa dni do budy to rzygac m się chce! Ale ja chyba nie będę jeszce szła  Powód?? Ostatnio cos mnie w...

hej moja pierwsza notka hej ziomale to mój bloczek ma nadzieje ze wam sie spodoba pozdrowima wszystkich odwiedzajacych mojego blogaska      

Hej Hej! Dziekuje za komentarze. Niektiorych niepotrafie dodac do fam niewiem czemu??!!! :( ale dam was do linkow jakos zeby o was pamietac:) Nowa notka niedlugo i jak wam sie podoba blog? Jak jest wasza teza na temat mojego dalszego pisania i co...

Hej:) Hej:) Mam na imię Ewa i mam 14 lat. Chodzę do I klasy gimnazjum:P Interesuję się zwierzakami, muzyką, filmami, no i lubię blogi, lecz chora jestem jak nie ma komci pod jakąś notką:( Mam 2 blogi które prowadzę samodizelnie a jeszcze 2 które...

Hej!! Hej!! Nudzi mi sie ponieważ siedze sama w domu bo wszyscy poszli na imprezkę!! A ja zaraz do nich dołączę!!Nie mam o czym pisać więc napisze tylko POZDROWIONKA:Leydi (odblokuj mnie)Micio (Zostań z nami)Ala (pozdro)Ola (całuski)Karolina i Łukasz...

Hej! ;* Hej! Witam wszystkich na moim świeżo założonym blogu;) Praktycznie to po raz pierwszy założyłam bloga na serwerze 'blogas' Zazwyczaj zakładałam na onecie;) Dlatego mam do was prośbę... Jeśli moglibyście to piszcie w komciach   -Jak...

Hej  Hej  Mamy na imie Klaudia i Kinga. Chodzimy do tyjsamej klasy i mamy po 13 lat. Jesteśmy najlepszymi kumpelami  . Mamy nadzieje, że spodoba wam się nasz blogasek  . Zostawiajcie komentaze i głosujcie na nas

..::| HEJ |::.. HEJ  

Hej patafiany XD Hej patafiany Jak tam weekendzie Ja się sarzyłam jak te jajka na patelni z ,,Biedronki” Oczywiście co miesiąc będzie organizowana taka ,,help notka” Teraz była tak niespodziewanie… Będzie to wyglądało tak: Ogłoszę ,,help...

Hej :) Hej :) Mam na imię Ula :) Ten blog założyłam z nudów, bo nie miałam co robić  Pozdro dla wszystkich :*:*:*:*:*:*:*

Hej! Hej! Dawno nie pisałam, a Wy nie komentowaliście! Ale to się zmieni! Mam zamiar zrobić SuPeR kOnQrS dla Fanów i Faniek Avril! Troche rysunków Avril:           To na tyle, czekam na komcie!

Hej !!! Jesteśmy Vivi i Heidi,a to będzie opko o Tokio Hotel. Odrazu mówimy że te opowidanko to fikcja,żeby nie było że jesteśmy jakimiś porąbanymi fankami które próbują sobie coś ubzdurać,żadna z nas nie twierdzi że kiedykolwiek uda nam się umówić z...

HEJ! Hej!To mój pierwszy blog.Na początek daje fajne gify:)Pozdrowionka dla siostrzyczek:*      

Hej;) Hej;) Cio tam u was? Bo u mnie spoczko;) <-- o Blogu --> Jak ja tu dawno nie pisałam. Wogóle zaniedbałam tego bloga;) Chyba skasuje noty i zacznę od początku... od tej notki;) Bo tamte to bez sensu były. No i nareszcie zanlazłam fajny...

Hej;) Hej. Mam na imię Ewa i mam 14 lat. Więcej informacji was nie będize interesować zapewne:) Nikogo nie interesuje, tzn. do nieczego nikomu nie są potzrebne te informacje:) Ewentualnie chyba wiadomo, że interesuję się blogami:) Mam też drugiego...

Hej;) HeJ;) Co TaM u WaS? nIe WiEm CzY wIeCiE, aLe WaM pOwIeM,żE z MoJą KuZyNkĄ - wSpÓłZaŁoŻyCiElKą TeGo BlOgA nIe BęDę SiĘ wIdZiEć RoK... aLe BęDzIeMy SiĘ kOnTaKtOwAłY pRzEz BlOgA, tElEfOnIcZnIe, PrZeZ gG, lIsToWnIe LuB tEż W jAkIś InNy...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów