.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
cisza jest moja ‹› pytania ‹› 3 klasa ‹› samotni ‹› samotno ‹› la fee ‹› kredyty ‹› ania z ‹› Deidara ‹› koty ‹› BARCELONA ‹› jesie ‹› zmierzchu ‹› w-f wierszyk ‹› tomasz ‹› no perfect ‹› britney ‹› buziaki na NK ‹› sweet ‹› kupa ‹› tom ‹› dupa ‹› strasznie ‹› puchatek ‹› skin ‹› siostry ‹› filmy erotyczne ‹› gitara ‹› mp3 ‹› USA ‹› girl ‹› aga ‹› ksiazki ‹› konie ‹› blogi ‹› dla przyjaci ‹› taylor lautner av ‹› moja muzyka ‹› doda ‹› dzien ‹› MIOCI ‹› istnieje ‹› Nick ‹› nevada ‹› anime ‹› dla dziewczyny ‹› Ashley ‹› szablony ‹› gay ‹› dup ‹› andy ‹› imiona ‹› moje fotki ‹› dzie ‹› cisza ‹› teen ‹› pisz ‹› final ‹› kobieta ‹› linki ‹› religia ‹› buuu ‹› chuj ‹› historie na nk ‹› avatar ‹› link ‹› pain ‹› pracuje ‹› obrazki ‹› piersi ‹› Chase ‹› opisy gg ‹› sama pisa ‹› sobota ‹› super ‹› przyja ‹› nieznajoma ‹› wrzuta ‹› nowa ‹› przepisy ‹› kasia ‹› trzy ‹› rozdzia ‹› to tylko seks ‹› mieszne ‹› love ‹› opisy ‹› jaka jestem ‹› star ‹› zimno ‹› gwiazdy ‹› pro ‹› marta ‹› jaka ‹› wojownik ‹› zdrowia ‹› rok po ‹› lily ‹› nastolatka ‹› szablon ‹› humor ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› magia ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› justin ‹› przyjaciele ‹› ksi ‹› korea ‹› przedszkole 22 ‹› michael jackson ‹› wstA ‹› vanessa ‹› http ‹› w-f wierszyk ‹› rukia renji ‹› szkoa ‹› flowers ‹› najlepsze ‹› Hejcia ‹› Journey ‹› Song ‹› jego dziewczyna ‹› angry birds ‹› find ‹› blog ‹› zwyk ‹› dziewczyna ‹› grupy ‹› w-f wiersz ‹› ron ‹› zbawienie ‹› samotnosc ‹› mama ‹› Green day ‹› ciekawe ‹› supernatural ‹› sport ‹› nauczycielka ‹› amelia ‹› olka ‹› naćpany ‹› avatary na nk ‹› cichutko ‹› dziewczyny ‹› mamo ‹› dla dzieci ‹› smutna ‹› WEEKEND ‹› Wojna ‹› fajny ‹› hobby ‹› pokemony ‹› wiara ‹› kalendarze ‹› Lady Gaga ‹› shinee yaoi ‹› one direction ‹› ciuchy ‹› bill kaulitz ‹› wilk ‹› gry komputerowe ‹› urodziny ‹› Hilton ‹› male ‹› blogasek ‹› historie na nk ‹› johnny ‹› sex ‹› mj chopak ‹› bleach ‹› wampir ‹› gerard way ‹› SLUBNE ‹› o marzeniach ‹› Tokio hotel op ‹› dlaczego kocham cie ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› najlepsza ‹› rock ‹› polityka ‹› Polska ‹› sex pl ‹› Pozna ‹› camp ‹› maluje ‹› ZDJECIA ‹› roy x ed ‹› Justyna ‹› lato ‹› Biel ‹› wycieczka ‹› 2005 ‹› Green ‹› ciesz ‹› urodzinowe ‹› kinga ‹› tokio hotel ‹› bill ‹› sami ‹› key

Wyszukaj na blogach

NauczymySięKochać,PrzestaniemySięBać, ŻycieStanieSięMuzyką.. ...stanie się.. to, co ma się stać. Właśnie słucham jednej z moich ulubionych piosenek Heya i jakoś bardzo pasuje mi ten tekst. Ostatnio bardzo dużo mi pasuje ... no ale to juz nieważne:). Przy okazji tej notki dowiedzialam sie, ze mam...

9 czesc tego "nudnego" opowiadania:P usiadłysmy na parapecie a samanta krzyknela - Kathrin.. Zakochałam sie !!! !- co? w kim ? - zrobiłam wielkie oczy i zaczełam sie wypytywac dziewczyny o wszystko - w Tome, no on mi sie zawsze podobał, ale jak ze soba tanczylismy to on mnie...

1 rozdział Była środa, dzien jak co dzień, typowo deszczowo. Dziś do szkoły szłam na 9. Mamy już od 7 nie było. Dziś pracuje do późna, ponieważ ma pełno pracy, i dlatego też wcześniej wyszła. Obudziłam sie o 8. Wstałam, przeciagnełam sie i spojrzałam po...

Fish - connection people (cz. 2) Autor:NamidaStan:zakończonyRozdziałów:11Rozdziały:1(I) 1(II) 2 3 4 5 6 7 8 9(I) 9(II) 10(I) 10(II) 11Od autora: Trudno mi cokolwiek o tym napisać, aby nie zdradzić treści. Opowieść dość spokojna, akcja skupiona na jednym bohaterze - Kai'u...

Mój pierwszy raz=]Ale nie tylko pierwsze=] Hejka skarbki wy moje=D Tak sobie żyje na tym świecie i myślę o moich wpadkach osiągnięciach prościej mówiąc o moich pierwszych razach=]... Piata klasa podstawowa-> moja pierwsza miłość którą sama pogoniłamTo było dopiero jak płakałam i to juz...

co zrobisz nic nie zrobisz siemka a właściwie dobrywieczór hehe pisze bo niemam co do roboty nic nie mam cowam tu można napisac dzisiaj pogoda była do dupy ani to snieg ni to deszcz taka chlapa jak by nie koleżanka to by mneitu nie było nie pisał bym tego ale...

8 Rozdział Hejcia !! Daje notke z okazji moich urodzinek ...tak tak ..wasza Agniesia urodziłą sie dzisiaj 1 marca 1993 roku chyba o godzinie 9 jak dobrze wiem. Ach 1 rzecz była to teraz druga em .... dedykacje :) - jedna z najwiekszych dedykacji dla...

"...obok jestes wciąż i nie ma Cie.." hejj..pisze nocie x] bo tak jakos sie zdziwiłam że w archiwum nie ma nic z marca..no to juz bedzie;) włożyłam muze ..może nie idealna ale jakas nareszcie jest..bo wcześniejsza się zrąbała..:| Dobra przejde do konkretów..:P No więc w moim życku...

no more.. ...godzina 7..zaspana postac wstaje i zaczyna sie ubierac..dochodzi do szkoły, gdzie głównie uczy się nienawiści..kłamstwa..przemocy obłudy..jednak to nie wzrusza nikogo..nikogo kogo mogłoby wzruszac..postac bardzo szybko uczy sie w tej szkole...

REGULAMIN SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MAŁASZEWICZACH REGULAMIN SZKOŁY PODSTAWEJ W MAŁASZEWICZACH „ STARAJ SIĘ POSTĘPOWAĆ TAK, ABY INNYM Z TOBĄ BYŁO DOBRZE” Regulamin Szkoły Podstawowej w Małaszewiczach określa zasady współżycia uczniów i nauczycieli,...

"I want to be your girlfriend" Konarski zaliczony! Ogólna ocena słaba trója . Nie podoba mi się tam. Tzn ludzie którzy się tam przewijali nie przeszkadzali mi w niczym ;D Wręcz odwrotnie. Wywierali na mnie niesamowite wrażenie ;] Np dziewczyna z ogoloną głowa, zawsze mi...

..szkoła... I juz jestem po szkole...ufff...po jednej i po drugiej...z ta druga ewidentnie kończe...tak mi sie zdaje..do dzisiaj miałam podjac decyzje..po rozpatrzeniu za i przeciw było wiecej przeciw...ale bede miec wiecej czasu dla przyjaciol ktorych...

Rozdział 1 "Spotkanie" Siemka! To pierwsza notka, więc prosze o wyrozumiałość. No i dużo komciów na zachęte. Miłego czytania, tego durnego Yaoi. *** Ren siedział sam w końcu klasy. Uczył się bardzo dobrze. Nic go nie rozpraszało, ponieważ nikt nie chciał go...

...czas odkurzyc to cos... Tym czyms jest ozywiscie moj blog. do napisania notki zabieram sie juz trzeci dzien i nareszcie sie udalo. Dzisiaj postanowilam olac mojego nauczyciela z niemieckiego ze wzgledu na a0 wlasne lenistwo b) poczucie pozytecznosci. Tak wiem ze punkt b...

6 odsłona ?? Jeśli chcecie, tu są moje poprzednie notki: RASIZM I JA Co to za różnica...? Czy ktoś jest murzynem czy białym, czy żółtym i Bóg wie jakim jeszcze? Przecież wszyscy mamy te same uczucia... Wszyscy chcemy kogoś pokochac, byc kochanymi,...

Smutna prawda weszłam na blog www.redika.wjo.pl i co zobaczyłam?-okrutną prawdę- prawdę o tym że już niedługo nasza klasa się rozejdzie:(( ale przecież nie ma sensu się okłamywać, taka jest okrutna kolej rzeczy... ale z kim ja teraz będę wariować,...

..::PoStAcI::.. Mam nadzieję, że spodoba wam się moje opowiadanie niestety wymyślone. ############################################ OSOBY WYSTĘPUJĄCE W OPOWIADANIU: PATRYCJA (ja)- klasa opisuje mnie tak: doskonała koleżanka, lubię kiedy jest...

....::::Jesteś mą nadzieją::::.... Współczesny świat, współcześni ludzie,współczesne dzieci,rodzice, współczesna wiara i księża. Współczesny świat Wszystko sierozwija, technika i nauka. A tym samym to wszystko jednocześnie wykształca ludzi i otępia ich. telefony komórkowe,TV...

...........jupii...nareszcie PIĄTEK... SIEMA fajnie b dziś piątek a jesce lepiej bo nie byłam w szkole..bo był strajk przciwko mundurką i cała klasa miała nie iść ale oczywiście połowa poszła...zdrajcy.;(Nasza klasa jest wyjątkowo głupia..kurcze ale jesce aż 3 lata będe musiała z...

Wszystko się zmienia. Tak strasznie... No tak, biwakowe dni za sobą już mam. Pełne pułapek wędrówki nocne, leżenie na piasku wpatrywanie się w gwiazdy, kradzione mleko i nieprzespane noce, ognisko z wami i ten cały czas. I rozstania łzy i dotyk samotności, Boża obecność gdy było źle,...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów