.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
Green ‹› OBRAZKI wF ‹› trzy ‹› zajebisty ‹› pomoc ‹› szablon ‹› przyjaciele ‹› Lady ‹› tapety- ‹› sex pl ‹› OPOWIADANIE 2 ‹› pisz ‹› witch ‹› blogasek ‹› Hilton ‹› ania z ‹› buziaki na NK ‹› teen ‹› Ashley ‹› moje fotki ‹› ron ‹› http ‹› bo kocham ‹› gwiazdy ‹› dragon ‹› shinee ‹› girl ‹› dziewczyn ‹› w-f wierszyk ‹› hejka ‹› register ‹› duchy ‹› fotki ‹› ciesz ‹› arka ‹› myli ‹› cicho ‹› wodzie ‹› jarek ‹› kocham cie ‹› wiki ‹› oczy ‹› michael ‹› tokio ‹› strasznie ‹› dziewczyna ‹› tom ‹› WEEKEND ‹› sue ‹› Jaja ‹› muzyka ‹› ramki ‹› opisy ‹› ZDJECIA ‹› dla dziewczyny ‹› psy ‹› pieski ‹› 2 Min ‹› k pop ‹› forever ‹› OBRAZKI w-F ‹› wampir ‹› historie na nk ‹› znaki ‹› utule cie ‹› przytul mocno ‹› pein ‹› opowiadanie o ‹› paulina ‹› opowiadanie ‹› kuroshitsuji ‹› Journey ‹› blog ‹› Dawn ‹› mokra ‹› hermiona ‹› Adam ‹› wstA ‹› sport ‹› mama ‹› nevada tan ‹› ork ‹› nasza klasa pl ‹› hobby ‹› cisza g ‹› brazowe oczy ‹› wiersze na nk ‹› wilk ‹› stopy ‹› hej ‹› punk ‹› grupy ‹› filmy ‹› dzie ‹› ciuchy ‹› gry ‹› kocham ‹› pies ‹› dziewczyny ‹› ciekawe ‹› ostry sex ‹› miley ‹› Miley Cyrus ‹› kumpela ‹› Gaara i ‹› Polska ‹› doda ‹› wiersze ‹› konie ‹› cisza ‹› peni ‹› OBRAZKI wF ‹› 3 klasa ‹› buziak ‹› tajemnice ‹› kasia cichopek ‹› love ‹› 2005 ‹› jego dziewczyna ‹› rok ‹› po pierwsze ‹› opowie ‹› wiersze na nk ‹› pytania ‹› joe ‹› naruto 39 ‹› magda ‹› pro ‹› wierszyki na nk ‹› jaka jestem ‹› kinia ‹› shinee yaoi ‹› 4 klasa ‹› mieszne ‹› smutne ‹› Jeba ‹› klasa ‹› myśli ‹› fashion ‹› Ginny i Harry ‹› Misie pluszowe ‹› nasza klasa ‹› obrazki ‹› mamo ‹› star ‹› rock ‹› ash ‹› naruto sk ‹› rachel ‹› USA ‹› nowa ‹› britney spears ‹› usta ‹› wierszyk o w-f ie ‹› ola ‹› prof ‹› jaka jestem ‹› wiadomo ‹› istnieje ‹› obrazy na nk ‹› sklep ‹› samotni ‹› Sakura i naruto ‹› demilovato ‹› gay ‹› ksiazki ‹› kumpela ‹› Naruto i Hinata ‹› nauczycielka ‹› winx ‹› sex ‹› tęsknie ‹› dylan sprouse jego 0 ‹› dzien ‹› Delphi ‹› super ‹› orlando ‹› dzien dobry ‹› praktyki ‹› g - dragon ‹› avatary ‹› nasza klasa 6b ‹› japonia ‹› wszystkiego ‹› image ‹› bieber ‹› Data ‹› mma ‹› o milosci ‹› blogi ‹› Nick ‹› Ewa ‹› dzwonki ‹› smutna ‹› manga ‹› przyrody ‹› Song ‹› hokage ‹› tokio hotel ‹› kobieta

Wyszukaj na blogach

Rozdział 4: Bitwa śnieżna Ostatnią lekcją w dniu dzisiejszym był wuef. Nauczyciel jednak stwierdził, że skoro mamy taką „idealną” pogodę, by porzucać się śnieżkami, to tak będzie. „To dobry trening do rzutu piłką, baseball`ową, czy chociażby każdą...

Skype rozmowy konferencyjne już chyba wolę na czata wejść, niż na te rozmowy. Nic się nie dzieje albo dzieciaki siedzą. Grr, chciałm sobie pogadać a tam gadają o gimnazjum albo na innej konf. mówią "ello ello" i tyle. Zuza śpi, porządki odrobione, jeszcze tylko impreza...

Fiu bździu, a koci koci łapci. Co ja mogę powiedzieć? Czytać :D - Ratunku! Pomocy! Boże, umieram! – Z łazienki wypadły dwie dziewczyny z całym rynsztunkiem na twarzy, ze szczoteczkami w buzi i ręcznikami na głowie, aby zobaczyć, dlaczego Ann tak panicznie nawołuje...

Brak kultury osiem!! :D Tytuł zarąbisty wiem. Ta notka powinna być napisana w środe, ale jakoś się tak podziało, że wcześniej wróciłam z oazy. Ale zajebiście było, zwłaszcza wczoraj (zielona noc i disco :D). A więc było tak: ~Poniedziałek nudny dzień, chyba nic...

Abba, Ojcze!! (Łk 11, 1-13) "Gdy Jezus przebywał w jakimś miejscu na modlitwie i skończył ją, rzekł jeden z uczniów do Niego: "Panie, naucz nas się modlić, jak i Jan nauczył swoich uczniów". A On rzekł do nich: "Kiedy się modlicie, mówcie: Ojcze , niech się...

Siemka No i opoko dalej leci ;-) Pisać mi się jakoś chce :) Szkoda że wam się tak komentować niechce....ludzie kochani 2 komentarze, toż to takie marnicho....a jak chce żeby było fajos, jak to mój malutki braciszek mówi Więc bierzcie się do roboty...

Kochać na morzu Ale się męczyłam nad tą notką. Najpierw coś naszkicowałam, a później kończyć mi się tego nie chciało :P Na szczęście dzisiaj w nocy wszystko nadrobiłam. I pomyślałam sobie... a co mi tam, dodam notkę dzisiaj :D Nie dzieje się nic specjalnego,...

Rozdział II Od dzisiaj zacznę pisać w 1 osobie,jako Ayashi. Przypominam że informuje o nowych notkach,teraz zasady są troszkę inne,mam nadzieje że będziecie się zgłaszać,pamiętajcie o podaniu E-maila. ----------------------- Obudziło mnie cichutkie i...

"Jestem z Tobą" Oboje czuli między sobą głęboką więź, której nic nie może rozłączyć... Skulona i zapłakana Justyna patrzyła w oczy Maćkowi, który próbował dać jej choć trochę radości. Jednak było to niezwykle trudne pocieszać płaczącą niewiastę, która dalej...

Rozdzial 21 "..One night with you..." RANO Richy obudził sie o 7.Spojrzał na dziewczyne ktora była wtulona w jego nagi tors pogłaskał ja po głowie i wstał nie budzac jej z łozka,ubrał szlafrok bo coz spał tak jak go Bozia stworzyła Wzioł swoje rzeczy i poszedł do łazienki.W tym...

bez tytułu (...) dalej mówił do nich: "Ktoś z was, mając przyjaciela, pójdzie do niego o północy i powie mu: 'Przyjacielu, użycz mi trzy chleby, bo mój przyjaciel przyszedł do mnie z drogi, a nie mam, co mu podać'. Lecz tamten odpowie z wewnątrz: 'Nie...

1 rozdział Pewnego dnia w stajni urodził się mały koń. Był maści karej. Gdy jego mama wstała on próbował również wstać i pójść za nią. Z początku mu się to nie udawało, ale mama mu pomogła i zaczęli biegać po pastwisku. Ich właściciel był bardzo dobrym...

Dla przyjaciół..którzy byli zawsze ze mna w trudnych chciwlach..nawet dla tych byłych przyjaciół..Im tesh jestem wdzięczna.;];]..kocham Was..loff:*:*:* W naszym codziennym życiu nie raz spotykamy się z aniołami nawet nie zdając sobie z tego sprawy. My też nie raz się nimi dla kogoś stajemy. Kiedyś chłopiec biegł szybko drogą. Nagle się potnkął i upadł. Chwilę leżał próbując zebrać siły, aby...

Rozdział trzeci. Puk, Puk! - Panienko Shakiyo! Pani Materry, pomyślała Shakiya. Jak co dzień rano przychodziła ją obudzić, przynieść ubranie przygotowane przez matkę i uczesać. Shakiya zazwyczaj korzystała tylko z tej pierwszej usługi; nie lubiła, gdy ktoś ją...

Część 4 Dobrnęliśmy wspólnie do czwartej notki! :D Jupi! Nie wiem jak Wy, ale ja się cieszę. Z góry sorry za to, iż w notkach przeważają dialogi ;| Postaram się to zmienić! Część czwarta - Uuuuu... Co tam musiało się dziać! - krzyknął Tom,...

Nasze mózgo wypełnione są Marią Piorun, błysk, deszcz i zimno jest Ulica w domu zmarłych, na niej Ty Ogarnia Cie dreszcz. Wiem, boisz sie, to jest szok Twój mózg szaleje gdy słyszy nasz głos Wołamy Cie: Chodź póki czas! Tylko Ty jako nekroskop możesz pomóc...

007. A jednak... No i już jest.Kolejna cześć, mam nadzieję, ze spodoba się wam i będę mogła kontynuowac opowiadanie:)No, nie przedłużam i daję notkę: Chowając telefon do kieszeni spodni, poczułam ulgę. -Widzisz, nie było tak źle.-powiedziałam do siebie,...

Opowieść Czasów II CZĘŚĆ II Heyt czuł jak podmuch wiatru spycha go w dół, w końcu miejsce się skończyło w tej chwili leciał w dół, nie wiedział gdzie teraz go to wszystko sprowadzi nie wiedział, co się z nim stanie jak ciemność go pochłonie. Myślał o tym, co...

Rozdział 5 -A o co wam wogóle rano poszło?- spytała Anne. -Nie mam czasu ci teraz tego opowiadać- odpowiedziałam- muszę dorwać tego . -Nie bądź śmieszna Lily. Lepiej mi powiedz co się tak dokładnie wydażyło wtedy rano w dormitorium- powiedziała- Huncwoci...

3. Kłopaty ze zdrowiem... Wróciłam xD Troche zwlekałam z tą notką, bo jakoś nie miałam zbytnio pomysłów na nową notkę.No ale może jednak coś dla was wyskrobie ;) Notka z dedykacją dla: *Vivien - która wydłużała mi napisanie tej notki xD nie no żart ^^ *Innocence - za...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów