.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
http ‹› jaka ‹› kocham cie ‹› dzie ‹› zdrowie ‹› Pozna ‹› jaka jestem ‹› ciesz ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› kocham ‹› ciekawe ‹› madzia ‹› wiersze ‹› ksi ‹› cicho ‹› STRASZNE ‹› find ‹› phoebe ‹› register ‹› zyczenia swiąteczne na nk ‹› big ‹› harry i ginny ‹› parasol ‹› g - dragon ‹› bo kocham ‹› britney ‹› emanuele ‹› ronaldo ‹› jane ‹› sklep ‹› poradnik ‹› Ewa ‹› cisza g ‹› swinki morskie ‹› wstA ‹› Kakashi ‹› przyrody ‹› baga ‹› historie na nk ‹› sophie ‹› przyja ‹› komandos ‹› soki ‹› ichigo i orihime ‹› kluby ‹› naruto i ino ‹› wszystkiego ‹› hp yaoi ‹› naruto ‹› britney ‹› kocham ci ‹› nienawiść ‹› Ichigo x senna ‹› witch ‹› ryba ‹› nastolatki ‹› wychowanie ‹› fashion ‹› animacje ‹› gry komputerowe ‹› ksiega rodzaju ‹› gallery ‹› mp3 ‹› tomasz hejankowski ‹› sami ‹› drab ‹› pawe ‹› rok ‹› prosiaczek ‹› kofam ‹› footjob ‹› strasznie ‹› w-f wiersz ‹› 4 klasa ‹› buziaki ‹› hej ‹› link ‹› mama ‹› image ‹› hotel 54 ‹› edward ‹› ola ‹› wrzuta ‹› po rozwodzie z ‹› wikusia ‹› FMA ‹› blog ‹› oczy ‹› wiersze z ‹› ScreW ‹› dla dziewczyny ‹› avatar ‹› nowa ‹› miley cyrus ‹› final ‹› alucard ‹› zdrowia ‹› cloud ‹› reggae ‹› Jonas ‹› wilk ‹› papużki ‹› pomidory ‹› historie na nk z hp ‹› nasza klasa ‹› obrazki na bloga ‹› wierszyki KOCHAM CIĘ ‹› kushina uzumaki ‹› Jego jaja ‹› tokio hotel ‹› usta ‹› trzy ‹› Rukia x ‹› hermiona ‹› dziewczyna siada do pianina ‹› tusk ‹› zaj ‹› dziewczyn ‹› the gazette ‹› moda ‹› zajebisty ‹› Tokio hotel op ‹› zaj ‹› flowers ‹› dla przyjaci ‹› naruto ‹› jaka jestem ‹› manga ‹› Dobranoc ‹› test ‹› porno ‹› cascada ‹› przepisy ‹› pro ‹› siostry ‹› techno ‹› avki na nk ‹› gothic ‹› Fabian Halbig ‹› sama pisałam wiersze ‹› przedszkole ‹› hyunmin ‹› wirtualny ‹› transport ‹› rok po ‹› przepraszam ‹› koto ‹› kla ‹› 3 klasa ‹› star struck ‹› tokio ‹› bombki ‹› RYSUNKI na nk ‹› dietA ‹› anna i yoh ‹› zdjęcia na nk ‹› narnia ‹› odkrywamy tajemnice zdrowia ‹› opel astra ‹› pevensie ‹› gry ‹› pracuje ‹› roxy ‹› nie ogladaj sie za siebie ‹› star ‹› konferencje ‹› dragon ‹› harry potter ‹› stefano ‹› fkk ‹› na ścianach ‹› drewno ‹› kochaj mnie ‹› black ‹› harry potter ‹› Nick ‹› kreatywne ‹› wodzie ‹› anna ‹› kochaj ‹› marta ‹› sama pisa ‹› kasia wilk ‹› shemale ‹› 2005 ‹› smierci ‹› dzie dobry na nk ‹› lol ‹› Itachi i Sasuke ‹› wiki ‹› ciuchy ‹› no perfect ‹› kalendarz ‹› fotki ‹› wiersze na nk o sobie ‹› rock ‹› żółwie ‹› szablon ‹› mokra ‹› us5

Wyszukaj na blogach

Pierwszy wpis ... O.N.A ... czyli ja ... Inna ... odrzucana; czasem ... dziwna ... niby zwykła nastolatka ... to nie ja. Jestem jaka jestem. Nikogo to nie powinno obchodzic. Nie jestem zawsze optymistką ... czasem trzeba ponarzekac. Nienawidze koloru...

wróciłam sorry ze nic nie pisałam ale przez cały tamten tydzien byłam we francji na turnieju. było super poznałam fajnych chłopaków i duzo zwiedziłam hahahah. dzieki tej wycieczce poznałam takiego chłopaka który ma takie same zainteresowania jak ja czyli...

Pierwsza notka to moja pierwsza notka blog bedzie o muzyce techno itp. niedlugo dodam tytulki piosenek itd

Tokio Hotel remx;D Durch den Monsun - Techno Version //

Inna? Wystarczy spojrzeć na kilka moich koleżanek z klasy, chociaż wejść na pierwszego-lepszego bloga... Co wszyscy popadają w jakieś depresje, dołek? To przez porę roku? Ja tam jesień uwielbiam, może was tym zdziwię, ale uwielbiam, jak...

Crazy Siedze sobie pod firanką (nie wnikajcie...) i słucham zakręconej listy przebojów mojego autorstwa. Jest na niej wszystko, po polsku, angielsku i włosku. Każdy znajdzie coś dla siebie, od gotyckiego metalu do hip-hopu poprzez rock, punk-rock, pop...

Bez tutułu Hej to mój nowy blog, znaczy się, hm... to mój nowy blog w sensie przeniesiony z innego :) No więc. Jestem Anka, znajomi mówią na mnie Germana/Gery, Glaniara się zdarza :) Słucham muzyki każdej prócz techno, popu, hip hopu, disco polo i tym...

Trochę o mnie KOCHAM:*DANOWSKIE*palic faję wodną ;]*jezdzic motorkiem*kłócic się z siostrzyczka Beatka ;]*chodzći na imprezy z siostrą Anią i jej znajomymi*chodzic do kina*tańcyzc do rana*weekendy*bad boyz białystok - chłopaki sa najlepsi*moje pieski reksia...

VI notka + instrukcja + banerek konkursowy + konkurs... :P Hej! Jestem bardzo smutna, ponieważ do mojego mini konkursu podała tylko rozwiązanie jedna osoba :(((( Ale dobra I miejsce zajęła Paulin@.   A oto wyniki :0   1. Haylie Katherine Duff 2. Susan Collen Duff 3. Ann 4....

HEY!!!!! Właśnie wrzuciłem muze na bloga... Oczywiście TECHNO! Dla niewtajemniczonych - Darude - Sandstrom (DJ Illusive Mix). Myśle, że tym co lubią clubowe utwory kawałek przypadnie do gustu :)   I jeszcze jedna rzecz... Zgłosiłem bloga do oceny...

Gifunie na Good Beginning:)) Yo ziom's Oto obiecane gifki...: Jakoś się roztańczyłam...To I-Dance-gify 3d z ludzikami tańczącymi sambę,disco polo,techno i walca wiedeńskiego.Wpiszcie se w googlach i-dance i wam wyskoczy... Ok muszę jeszcze wprowadzić zmianki na...

214 pytań i odpowiedzi ! 1. Imię: Martyna2. Data urodzin: 02.03.19933. Miejsce urodzenia: Rydułtowy4. Gdzie aktualnie się znajdujesz: U babci, w małym pokoju, przed komputerkiem ;P5. Kolor oczu: Zieloone ;]6. Kolor włosów: ciemny blond 7. Wzrost: 163 cm ;P8. Rozmiar...

1 część a więc tak....-zaczęła ciotkao co ci chodzi ? - spytałam sięja idę na zakupy , a ty pozmywaj naczynia , umyj podłogi ,podlej kwiatki , wyprowadź psa , posprzątaj królikom i ptakom w klatkachwynieś śmieci , posprzątaj w swoim pokoju , w salonie ,...

tatuaż itd Tatuaż Billa - potwierdzenie :) 1. Tatuaż Billa - Bravo DE Znowu to zrobił! Rok temu, gdy piosenkarz z Tokio Hotel Bill Kaulitz pokazał nam swój tatuż- potrójną gwiazde na swoim brzuchu, postanowił że ponownie wytatuuje sobie co...

1 odcinek hej chłopaki - powiedział Billhej - odpowiedzielisłyszeliście że ma do naszej klasy  dojść nowy uczeń ? - powiedziałphi....kolejny chłopak.....dlaczego w naszej klasie nie ma dziewczyn ?? - powiedział Tomsłyszałem że ten ktoś nazywa się...

na dzien dobry.... A wiec...moze zaczne od tego ze nazywam sie Marta...a zreszta kogo to obchodzi :P zalozylam bloga bo sobie pomyslalam, ze moze naprawde to jest dobry sposob na wyladowanie swoich emocji, dzielenie sie informacjami, sprawami roznymi i takie tam......

KAROLA ...

Powitanie^^ No one, no one^^. Hej, jestem Convallis. Najchętniej wywaliłabym ten szablon, ale niestwety się nie da :|. Mam 14 lat i mam na imie Kinga. Jestem niepoprawną amrzycielką i często kłócę się sama ze sobą nie mogąc się pogodzić z wieloma...

gify i inne OTO BROKATOWE GIFY : \ Odzywki WITAJ W ŚWIECIE ODZYWEK !!!!! Tutaj znajdziesz rózne, śmieszne, wesołe, fajne odzywki. Chcesz zabłysnąć wśród...

hahaha Twoja stara prasuje trawnik czajnikiem!!!Twoja stara jeździ windą po lesieTwoja stara kroji chleb łokciemTwoja stara ciągnie rzepe w familiadzieTwoja stara gryzie zębyTwoja stara pierze komputer czajnikiemTwoja stara grabi liście ołówkiemTwoja...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów