.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
nieruchomości na mapie
rower ‹› komiks SF ‹› myli ‹› bo kocham ‹› punk ‹› KINO ‹› http ‹› mama ‹› Manchester ‹› kobieta ‹› marcina ‹› ola 14 ‹› sex pl ‹› lee ‹› czy mnie kochasz ‹› sport ‹› narnia ‹› male ‹› sama pisa ‹› cicho ‹› odkrywamy tajemnice życia na lądzie ‹› find ‹› zdrowia ‹› love ‹› hej ‹› stopy ‹› zimno ‹› urodziny ‹› Yamamoto ‹› przypadkowe ‹› ania ‹› aleks ‹› dzie ‹› tokio hotel ‹› nevada ‹› kwiatkowski ‹› pytania ‹› h2o ‹› black ‹› Polska ‹› istnieje ‹› Shikamaru i Temari ‹› OBRAZKI wF ‹› 27 urodziny ‹› wstA ‹› uwodzenie ‹› pati ‹› ciekawe ‹› Journey to Endless Entert ‹› STRASZNE HISTORIE ‹› sex ‹› opowiadania o Th ‹› in the blood ‹› register ‹› kocham cie ‹› girl ‹› kocham ‹› phoebe ‹› cycki ‹› jąder ‹› czerwony ‹› hermiona ‹› psy ‹› strasznie ‹› tymczasowy ‹› zmierzchu ‹› rozdzia ‹› seks ‹› ubezpieczenia ‹› one direction ‹› kasia ‹› historie na nk ‹› klasa ‹› ostry ‹› gajewska ‹› MIOCI ‹› kocham cie bo ‹› la fee ‹› samotność ‹› sakura hentai ‹› blog ‹› zima ‹› lato ‹› misie ‹› blogasek ‹› final ‹› biedronka ‹› przyja ‹› śmieszne filmy ‹› karen ‹› jaka jestem ‹› Campbell ‹› hobby ‹› paulina ‹› kluby ‹› po pierwsze ‹› wiara ‹› wiersze na nk o sobie ‹› sasuke hentai ‹› michael ‹› rok ‹› dla przyjaci ‹› wierszyki ‹› ork ‹› wiersze na nk o mnie ‹› RYSUNKI na nk ‹› pain i ‹› nasza klasa 6b ‹› dziewczyn ‹› mamo ‹› chuj ‹› dzień ‹› pomoc ‹› mokra ‹› wiersze na nk o sobie ‹› us5 ‹› pisz ‹› dr house ‹› prosiaczek ‹› ubrania ‹› o Hinata ‹› dziewczyny ‹› Song ‹› jug ‹› WEEKEND ‹› smutna ‹› rasta ‹› FT Island ‹› 4 klasa ‹› Sylwia i ja ‹› forever ‹› nasza klasa pl ‹› malfoy granger ‹› phoebe tonkin ‹› bill ‹› w-f wierszyk ‹› code ‹› hokage ‹› no perfect ‹› Ichigo x ‹› sophie ‹› ikariam ‹› g-dragon ‹› star ‹› oczy ‹› wojownik ‹› image ‹› demon ‹› STANA ‹› Data ‹› Neji i ja ‹› opowiadanie ‹› fajny ‹› jonghyun ‹› uroda ‹› doda ‹› sobota ‹› gry ‹› hotel ‹› dziewczyna ‹› kometarze na nk ‹› miley ‹› ren ‹› moja muzyka ‹› wiadomo ‹› cisza ‹› gwiazdy ‹› Holiday ‹› STRASZNE ‹› pies ‹› WITAM ‹› humor ‹› ron ‹› bo tylko ciebie kocham ‹› samotno ‹› 2 Min ‹› obrazki na NK ‹› wiersze na nk mnie ‹› jesien ‹› naruto ‹› Tsunade ‹› jaka jestem ‹› pieski ‹› obrazki ‹› OBRAZKI w-F ‹› opel ‹› naruto sk ‹› ZDJECIA ‹› Kimi ‹› pro ‹› BARCELONA ‹› kochaj ‹› tom ‹› emma ‹› dlaczego kocham cie ‹› zyczenia ‹› policja ‹› opisy gg ‹› peni ‹› pomoc drogowa

Wyszukaj na blogach

L-times! Dziesiejszy dzień minął pod szyldem karykaturalnego uśmiechu na mojej twarzy,co przyznam rzadko się zdarza.Może to wina tego,że kończy mi się okres(od razu dodam,ze jak się zaczyna to jest zupełnie na odwrót),a może małego "oświecenia".Nie...

Na zawsze umiłowana Co czuje człowiek w obliczu nieodgadnionej śmierci? Co czuje pozostawiając po sobie wszystko co udało mu się zrobić, pomyśleć? Czy jest w nim choć kropla żalu za utracanym istnieniem? Czy wiara w Boga, w bóstwa dodaje mu sił? Gdy zalane męką...

strzez sie diabła 2 Szelest liści. Odgłos czyiś kroków. Strach.Ból.Rozpacz. Dorota widzi ciągle ciało swojej przyjaciółki, jej krwawiącą głowę... nie widziała tylko jednej rzeczy...karteczki leżącej koło ćwiartek ciała Uli :"Nastepna będzie Dorota..." Dziewczyna nie...

Rozdział trzynasty, księga pierwsza Pasja, pożądanie i ból. Ten ostatni obudził ją i zerwał gwałtownie z łóżka, a raczej z podłogi, na którą spadła w czasie snu. Dysząc i trzymając się za brzuch zamknęła mocno oczy. Żeby sen nie uciekł przez okno. Nie zważając na ból, wciąż...

Stracę? Co stracę, Gdy we mgle obcego kraju zanurze swoje stopy? Co stracę, 5 litrów łez i 1,200 kilometrów westchnień? Może przepłacę za bilet, by w tłoku mieszanych myśli zagryść pierwsze rozczarowanie. Co stracę, kolejnego ukradkiem wypalonego...

Modliwa Dantego...Loreena McKennitt Kiedy ciemny las rozścielił się przede mną I wszystkie ścieżki już zarosły Gdy dumni kapłani mówili, że nie ma innej drogi Ja przedzierałam się przez skamieniały żal Nie wierzyłam dopóki sama nie zobaczę Jednak przyszedłeś do mnie nocą Gdy...

Spostrzeżenia pluszowego misia-Sam pisałem Spostrzeżenia pluszowego misia o życiu z wysokości półki na zabawki. Jak zwykle rano wstało słońce. Zajrzało przez okno, przedzierając się przez oczka w firankach. Omiotło promieniem naszą półkę i połaskotało mnie po nosie, jak to czyniło od...

odkupienie Wiesz jak to jest umierać? Nie? Cóż, nic dziwnego. Ja natomiast wiem. Czujesz, jak dziesiątki kul miażdżą Twoje ciało, jak rozrywają je od środka. Potem ogarnia Cię przerażający ból, a wraz z nim ciepło. Widzisz, jak Twoja własna krew oblewa...

Upadły anioł Byłem Tobą. Oddychałem tym samym powietrzem co Ty. Cieszyłem się z każdej dobrej Twojej chwili i roniłem łzy, gdy Ty byłeś smutny. Co nas zgubiło? To pytanie nurtuje mnie cały czas. Jest jak cierń, który cały czas mnie uwiera, nie pozwala zaznać...

NOC Taka perliście gwiaździsta noc, ta jedna na milion. Ta, której nie ma prawa zmącić nawet najdrobniejszy szelest ludzkiego marudzenia. Z szumiącym kolorytem czerwonego wina Twych błyszczących oczu i poruszającą wilgocią Twego spojrzenia niczym...

8. „Errik Richman” – Odwrót. - Za mną! Do boju! – krzyczał z nienawiścią Errik. Wszyscy rzucili się wściekle w przód. Walka była zaciekła, ale wyżsi o dwie stopy Orkowie mieli przewagę liczebną i zbrojenną. Nawet wyszkolonym strażnikom trudno było powalić takie...

Dawno Mnie Nie Bylo... Tyle Sie Zmienilo... :) Na Wstepie Przepraszam Ze Tak Dlugo Nie Pisalam Ale Poprostu Nie Chcialo Mi Sie, A Bylo Duzo Do Pisania... Ostatnia Notka Byla Napisana Po Meczu CRACOVIA - Łks Ale Nie Wiem Czy Mozna Nazwac Ja Notka Gdyz Wyklinalam W Niej Łks I Pzpn... A...

"miłość"......? Notka dość długa.....mam nadzieje, że nie zniechęci bo naprawde warto ją przeczytać....osobiście mnie wciągnęła :) i jeżeli już ją przeczytacie to chociaż dajcie znać, że to zrobiliście...tak tu pusto.... Puk puk puk ROZSĄDEK:...

Wróżba Za tydzień mamy wakacie! Co oznacza, że musimy odejść z Looną na „urlop” w wielkim stylu. Po długiej i burzliwej konwersacji uznałyśmy, że zatrudnimy do tej misji kilka osób, a mianowicie: Freda, Georga, Rona i Ginny Weasley,...

Wywiad z LP :D Pytanie: Gdybys mógł byc jeden dzien niewidzialny co bys wtedy robił ??? Mike: Oczywiscie podgladałbym nagie dziewczyny :P Chester[sarkastycznie]: No dalej chłopaki! Zróbcie miejsce dla Avril! To ona jest wielka gwiazda. My jestesmy tylko...

NIECH OGRÓD KWITNIE PRZED DOMEM Pożarte myśli jak jabłka co z drzewa Opadłe pragnienia z chodnikiem zrównane Na zdanie tych obok cały czas spojrzenie Ale gdzie tu sens? Gdzie pada twój wzrok Ref. Pod kostką... Gąszcze konwenansów, niepotrzebnych znaczeń Spacer jak przez...

oż ty kurrrrrrrrrwa Ki chuje jebane pracują w tym w dupę pierdolonym allegro? Co to za spermociągi zaflegmione żeby kurwa kończyć aukcję na 3 minuty przed czasem?!! Jakbym takiego chuja dorwał co to się tym zajmuję, to najpierw bym mu kurwie przypalił stopy (a potem...

numer 3- (...)As of some one gently rapping, rapping at my chamber door(...) (…)Więc, gdy mi wszystkie dni pobladły, Pytam w noc każdą mgieł roztoczy Gdzie? i na jakim cichym brzegu Płoną dziś twoje czarne oczy? Gdzie? i na jakim świata krańcu? Nad jakich sennych wód topielą? Śnieżne się twoje stopy...

Kawały dnia! Dowcip dnia O lekarzach Przychodzi kaszlący facet do lekarza. - "Dużo pan pali, prawda?" - pyta lekarz. - "I co z tego?" - "Palenie skraca życie!' - "Bzdura. Starożytni Grecy nie znali tytoniu i wymarli co do jednego!" Najlepszy...

When I'm gone - polish tłumaczenie tytułu: Kiedy odejdę tłumaczenie tekstu utworu: Tak, To moje życie, Ale wszystko zawarte w słowach... Czy kiedykolwiek kochałeś kogoś tak, aby oddać za niego ramię? To nie przenośnia, nie, czy naprawdę oddałbyś za kogoś...

copyright by blogasek.pl

kontakt regulamin katalog blogów